Завантаження даних з Інтернету. Авторське право

Про матеріал

Завантаження даних з Інтернету. Авторське право.

Мета:

  • навчальна: закріпити знання учнів про пошукові системи, поняття Інтернету, правила безпечного користування Інтернетом; ознайомити з алгоритмом завантаження файлів на ПК, поняттям авторського права;
  • розвивальна: формувати вміння бачити закономірності, аналізувати й узагальнювати інформацію, міркувати за аналогією; розвивати увагу, логічне мислення, пам'ять;
  • виховувати: старанність, любов до природи.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Перегляд файлу

Урок № 9

5 клас

Тема: Завантаження даних з Інтернету. Авторське право.

Мета:

  • навчальна: закріпити знання учнів про пошукові системи, поняття Інтернету, правила безпечного користування Інтернетом; ознайомити з алгоритмом завантаження файлів на ПК, поняттям авторського права;
  • розвивальна: формувати вміння бачити закономірності, аналізувати й узагальнювати інформацію, міркувати за аналогією;  розвивати увагу, логічне мислення, пам'ять;
  • виховувати: старанність, любов до природи.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

 

ХІД   УРОКУ

І. Організаційний етап:

1. Готовність до уроку.

2. Привітання:

 

ІІ. Актуалізація опорних знань:

1. Тестування на ПК:

- Які види комп’ютерних мереж ви знаєте?

- Що таке Інтернет?

- Що таке гіперпосилання?

- Що таке веб-сайт?

- Що більше веб-сторінка чи веб-сайт?

- Що таке браузер? Назвіть його представників.

- Які ви знаєте пошукові системи?

- Які правила безпечного користування Інтернетом ви знаєте?

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності:

- Отже, сьогодні ми закріпимо наші знання про пошук в мережі та безпечне користування Інтернету.

 

ІV. Вивчення нового матеріалу:

Завдання №1

 

Хмара + вежа = мережа; авторське право;

Завдання №2

 

А) Прогноз погоди в Запоріжжі на тиждень

Б) Будинки минулого століття у Хортицькому районі

В) Зимуючі птахи Червоної книги України

Г) Основні правила написання апострофа

Д) Розміри водних обєктів Земної кулі

Е) Розробка двигунів гри Майнкрафт

Завдання №3

 

1-авторське, 2-власника, 3-право, 4-відео, 5-тексти, 6-знак, 7-авторського, 8-дозвіл

Завдання №4

 

1-Інтернетом, 2-оцінювання, 3-сайтів, 4-вірусом, 5-оцінювання

- Алгоритм збереження малюнка на ПК:

  • Вибрати малюнок
  • Викликати контекстне меню малюнка
  • Вибрати команду «Зберегти зображення як»
  • Вибрати папку, в яку зберігаємо
  • Натиснути кнопку «Зберегти»

 

V. Фізкультхвилинка

 

VІ. Підбиття підсумків уроку:

VІІ. Домашнє завдання:

- Підручник с. 68-73, читати.

 


 

Завдання №1

Завдання №2

Завдання №3

Завдання №4

 

docx
Додано
6 грудня 2018
Переглядів
2532
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку