Квести на уроках географії - цікаві та корисні мотиватори для повторення вивченого матеріалу. Планується квест на цілий урок, завдання розробляються для 2 - 3 команд
1. Легенька, прозора,
Майже не помічається, (…………….)
Але дуже важлива...
Як називається?
2. Я – прозора і важлива,
(……………) Нехтують несправедливо,
Бо у мені гази є,
Кожен з них життя дає.
3. Як мене колись не було –
У воді життя замкнулось, (……………)
Як мене колись не стане –
Знов життя у воду кане.
4. Я – мінлива і примхлива,
(……………) Для життя людей важлива,
Щоб мене передбачати,
Вчаться всі прогноз складати.
1. Голубіє, зеленіє,
Чи безоднею темніє, _________________________
Густо падає дощем.
Як це диво світу звем?
2. Оболонка це земна
_____________________ Для людей не новина.
Пращури без літаків
Досягли материків.
3. Розчиняє і довбає,
Ходи нові прокладає ___________________________
То замерзла, то рідка
Незамінна для життя.
4. Борисфен тече величний.
___________________Тече він далеко,
Яку річку так назвали
Стародавні греки?
5.Він живе серед прикрас
найтвердіший в світі,
А зовуть його ...... ____________________________
І дорослі й діти
6. Плита нагріє їжу враз,
_______________________ Бо в ній горить щоразу ...
7.Сірий він, або рожевий
Ти впізнаєш його з порід
Цей міцний будівельний камінь
Називається ...... __________________________
7. У кожнім місті і селі
_______________________ Цей мінерал повсюди на столі ...
1. Стародавні греки знали
Й цю науку, описали: (……………………………..)
Її назва з двох частин
Є земля і опис з тим.
2. Щоб по світу мандрувати,
Ми його повинні знати.
(…………………..) Перший глобус він створив,
Цим повагу заслужив.
3. Плив на захід за багатством
У країну, де слони,
Прянощі та діаманти, (…………………………….)
Джунглі й повно дивини.
4. Довго материк шукали:
(……………………) То ішли, то відступали.
Росіяни все ж відкрили,
Крижану стіну пробили.
5. Море вабило його:
З аквалангом – і на дно.
Кінофільми, що знімав, (…………………………….)
Одіссеями назвав.
6. Був розвинутий всебічно,
Географію вивчав.
(………………….) Любив щиро Україну,
Пісню-символ написав.