Збірник контрольних робіт за підручником Математика для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів Н. А. Тарасенкової, І. М. Богатирьової, О. П. Бочко, О. М. Коломієць, З. О. Сердюк. Математика. (К. : Видавничий дім «Освіта», 2013)
Середино-Будська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №2
Середино-Будської районної ради Сумської області
Збірник
контрольних робіт
з математики
5 клас
(за підручником для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів Н. А. Тарасенкової, І. М. Богатирьової, О. П. Бочко, О. М. Коломієць, З. О. Сердюк. Математика. (К. : Видавничий дім «Освіта», 2013)
Вчителя ппппппппппппппппп
математики І категорії ппппі
Воловік Оксани Володимирівни
Діагностична контрольна робота
Тема 1. Натуральні числа і дії з ними. Геометричні фігури і величини.
1. Контрольна робота з теми «Лічба, вимірювання і числа»
2. Контрольна робота з теми «Додавання і віднімання натуральних чисел»
3. Контрольна робота з теми «Множення і ділення натуральних чисел»
4. Контрольна робота з теми «Рівняння»
5. Контрольна робота з теми «Степінь натурального числа з натуральним показником. Площа та об’єм фігур»
Домашня контрольна робота за І семестр
Тема 2. Дробові числа і дії з ними.
6. Контрольна робота з теми «Звичайні дроби»
7. Контрольна робота з теми «Дії першого ступеня зі звичайними дробами з однаковими знаменниками»
8. Контрольна робота з теми «Десяткові дроби. Додавання і віднімання»
9. Контрольна робота з теми «Дії з десятковими дробами»
10. Контрольна робота з теми «Відсотки. Середнє арифметичне»
11. Підсумкова контрольна робота
Варіант 1 Повторення матеріалу початкової школи
2. Розв’яжіть рівняння:
а) х – 27 = 19; б) 54 + z = 121;
в) 18 · y = 7182; г) t : 24 = 72.
6. Вставте замість зірочок пропущені цифри:
* 3 * + 4 * 6 = 701.
Повторення матеріалу початкової школи
Домашня робота
1. Знайдіть значення виразу: (2162 + 74 · 11) : 12 - 199.
2. Розв’яжіть рівняння:
а) m – 42 = 51; б) x · 36 = 1872;
в) 18 · y = 7182; г) p : 13 = 39.
3. Запишіть трицифрове число, що закінчується цифрою 8, якщо відомо, що цифра сотень у 4 рази менша, ніж цифра одиниць, а цифра десятків на 4 більша, ніж цифра сотень.
4. 12 кг печива коштує 240 грн. Скільки коштує 7 кг такого печива?
5. Майстер виготовив 182 деталі, а учень – у 2 рази менше. усіх деталей, які виготовив учень, відправили в інший цех заводу. Скільки деталей відправили в інший цех?
6. Вставте замість зірочок пропущені цифри: * 1* + 1* 8 = 287.
Варіант 2 Повторення матеріалу початкової школи
1. Розв’яжи задачу.
З двох міст, відстань між якими 1 800 км, одночасно назустріч один одному вилетіли два вертольоти. Швидкість першого вертольота 200 км/год, а швидкість другого складає 4/5 швидкості першого. Через який час вертольоти зустрінуться?
2. Розглянь вирази. Знайди їх значення.
7511 : 7 ∙ 0 + 594 =
834 ∙ (2913 – 4484 : 76) =
(8 т 6 кг – 15 ц 28 кг ) ∙ 2 =
3. Іринка обчислила приклад 3264 ∙7 і одержала в результаті число 22855. Перевір чи правильно обчислила приклад Іринка.
4. Вибери і розв’яжи рівняння, у якому треба знайти невідомий дільник: х – 352 = 413; 153 : х = 9; х : 4 = 705.
5. Побудуй прямокутник зі сторонами 7см і 3см 5мм. Розділи його відрізком на два квадрати.
Повторення матеріалу початкової школи
Домашня робота
1. Розв’яжи задачу.
З двох населених пунктів, відстань між якими 60 км, одночасно назустріч одна одній вийшли дві туристичні групи. Швидкість першої — 6 км/год, а швидкість другої складає 2/3 швидкості першої. Через який час після виходу вони зустрінуться?
2. Уважно розглянь вирази. Знайди їх значення.
475 + 9379 : 83 ∙ 0 =
(471345 : 67 – 4956) ∙ 578 =
3 ∙ (5 т 20 кг – 4 ц 58 кг) =
3. Маринка обчислила приклад 6590∙ 6 і одержала в результаті число 39546. Перевір чи правильно обчислила приклад Маринка.
4. Вибери і розв’яжи рівняння, у якому потрібно знайти невідомий від’ємник:
84678 : х = 6; у – 4098 = 5697; 75436 – х = 4132.
5. Побудуй прямокутник зі сторонами 9см і 4см 5мм.
Розділи його відрізком на два квадрати.
Діагностична контрольна робота
Варіант 1
І рівень
а) найменше трицифрове число дорівнює _________;
б) число ______ не є натуральним;
в) число п’ятдесят тисяч триста сім записується так _______________________. ( 2 бали )
2. Запишіть 35804 число у вигляді суми розрядних доданків. / 1 бал /
ІІ рівень
а) ___, 160, ___; б) ____, 518, ____. ( 1 бал )
а) х + 37 = 56; б) у – 43 = 16. ( 2 бали )
ІІІ рівень
а) 250 • z = 3000; б) 624 : t = 6. ( 1 бал )
+
•
+ +
:
IV рівень
7. Запишіть усі двоцифрові числа, у позначення яких входять цифри 3, 0, 8 ( без повторів ). Знайдіть різницю найбільшого і найменшого з цих чисел. ( 1 бал )
8. На трьох полицях 96 книжок. На першій і другій полицях 59 книжок, а на другій і третій – 73. Скільки книжок на кожній полиці ? ( 2бали )
Діагностична контрольна робота
Варіант 2
І рівень
а) найбільше двоцифрове число дорівнює _________;
б) числа, що використовують при лічбі предметів, називають
_______________________;
в) число двадцять тисяч вісімсот три записується так
______________________. ( 2 бали )
2. Запишіть 10476 число у вигляді суми розрядних доданків. (1 бал )
ІІ рівень
3. Запишіть для даного числа попереднє і наступне:
а) ___, 567, ___; б) ____, 270, ____. (1 бал)
а) х + 31 = 82; б) 86 – у = 14. ( 2 бали )
ІІІ рівень
а) 125 • z = 4000; б) t : 423 = 2000. ( 1 бал )
-
:
+ •
+
IV рівень
7. Запишіть усі двоцифрові числа, у позначення яких входять цифри 4, 0, 9 ( без повторів ). Знайдіть різницю найбільшого і найменшого з цих чисел. ( 1 бал )
8. За три дні туристи пройшли 58 км. Першого дня вони пройшли 32 км, другого – на 15 км менше. Скільки км пройшли туристи третього дня ? ( 2бали )
Діагностична контрольна робота
Варіант 3
І рівень
а) найбільше трицифрове число дорівнює _________;
б) число, що йде в натуральному ряді чисел за найбільшим
п’ятицифровим числом, має в записі
_______одиниць і ________нулів;
в) число сім тисяч шістсот дев’ять записується так _________________. ( 2 бали )
2. Запишіть 57304 число у вигляді суми розрядних доданків. ( 1 бал )
ІІ рівень
а) ___, 49, ___; б) ____, 751, ____. ( 1 бал )
а) х + 31 = 82; б) 38 – у = 12. ( 2 бали )
ІІІ рівень
а) 125 • z = 3000; б) 864 : t = 8. ( 1 бал )
:
_
+ +
•
IV рівень
7. Запишіть усі двоцифрові числа, у позначення яких входять цифри 2, 0, 7 ( без повторів ). Знайдіть різницю найбільшого і найменшого з цих чисел. ( 1 бал )
8. На трьох полицях 80 книжок. На першій і другій полицях 48 книжок, а на другій і третій – 62. Скільки книжок на кожній полиці ? ( 2бали )
Діагностична контрольна робота
Варіант 4
І рівень
а) найменше двоцифрове число дорівнює _________;
б) число, що йде в натуральному ряді чисел за найбільшим
чотирицифровим числом, має в записі
__________одиниць і ___________нулів;
в) число п'ять тисяч сімдесят три записується так
________________. ( 2 бали )
( 1 бал )
ІІ рівень
а) ___, 31, ___; б) ____, 839, ____. ( 1 бал )
а) 42 + х = 78; б) у – 54 = 16. ( 2 бали )
ІІІ рівень
а) 25 • z = 425; б) t : 324 = 2000. ( 1 бал )
•
_
+ :
+
IV рівень
7. Запишіть усі двоцифрові числа, у позначення яких входять цифри 1, 0, 6 ( без повторів ). Знайдіть різницю найбільшого і найменшого з цих чисел. ( 1 бал )
8. За три дні туристи пройшли 65 км. Першого дня вони пройшли 28 км, другого – на 13 км більше. Скільки километрів пройшли туристи третього дня ? ( 2бали )
Лічба, вимірювання і числа Контрольна робота
Варіант 1
І рівень
а)сорок мільйонів двадцять тисяч шістнадцять;
б)чотири мільйони шістсот. ( 2 бали )
А |
Б |
В |
Г |
Розгорнутий |
Тупий |
Прямий |
Гострий |
ІІ рівень
А |
Б |
В |
Г |
22201 < 22022 |
20202 < 20022 |
22001 > 20222 |
20220 > 22020 |
А |
Б |
В |
Г |
А(19) |
А(4) |
А(3) |
А(2) |
ІІІ рівень
IV рівень
Лічба, вимірювання і числа Контрольна робота
Варіант 2
І рівень
а)сорок чотири мільйони дванадцять тисяч;
б)сто чотири мільйони шість тисяч вісім. ( 2 бали )
А |
Б |
В |
Г |
Розгорнутий |
Тупий |
Прямий |
Гострий |
ІІ рівень
А |
Б |
В |
Г |
33301<33033 |
30303<30033 |
33002>30333 |
30320>33020 |
А |
Б |
В |
Г |
В(21) |
В(4) |
В(7) |
В(3) |
ІІІ рівень
IV рівень
8. На координатному промені позначено точку С(4) (дивись рисунок). Позначте на цьому промені точки А(1) і В(5). ( 1 бал )
9. Кут ОМS – прямий, MA– його внутрішній промінь. MD – бісектриса кута SMA. Знайти міру ےOMA, якщо ےSMD=29°. ( 2 бали )
Контрольна робота Додавання і віднімання натуральних чиселщщщщщщщщщ
Варіант 1
І рівень (3 бали )
А |
Б |
В |
Г |
3а – 5с |
3а + 5с |
3а5с |
8ас |
А |
Б |
В |
Г |
15ху |
17х + 2у |
17х – 5у |
5х –у |
А |
Б |
В |
Г |
с +2 |
с – 2 |
с + (с – 2) |
с + (с + 2) |
ІІ рівень (3 бали)
а) 36 + 45; 1205 + 45; б) 23 – 23; 1248 – 23.
ІІІ рівень (3 бали)
а) 37 + 12 + 23 + 48;
б) 276 + ( 242 + 124 );
в) 175 – ( 75 + 18 );
г) ( 245 + 211 ) – 145;
д) ( 5647 – 290 ) – 47.
ІV рівень (3 бали)
б) Як зміниться різниця, якщо зменшуване збільшити на 10, а від’ємник – збільшити на 6 ?
Контрольна робота Додавання і віднімання натуральних чиселщщщщщщщщщ
Варіант 2
І рівень (3 бали )
А |
Б |
В |
Г |
9ас |
4а + 5с |
9а+с |
4а 5с |
А |
Б |
В |
Г |
7ху |
11х – 4у |
7х – у |
11х – у |
А |
Б |
В |
Г |
п +4 |
п – 4 |
п + (п – 4) |
п + (п + 4) |
ІІ рівень (3 бали)
а) 76 + 28; 1017 + 28; б) 63 – 63; 2989 – 23.
ІІІ рівень (3 бали)
а) 41 + 35 + 59 + 25; б) 311 + ( 89 + 27 );
в) 62 – ( 12 + 17 ); г) ( 286 + 103 ) – 186;
д) ( 1173 – 264 ) – 173.
ІV рівень (3 бали)
б) Як зміниться різниця, якщо зменшуване зменшити на 2, а від’ємник – зменшити на 5 ?
Контрольна робота Додавання і віднімання натуральних чиселщщщщщщщщщ
Варіант 3
І рівень (3 бали )
А |
Б |
В |
Г |
2а – с |
2а + с |
2а + 7с |
9ас |
А |
Б |
В |
Г |
11ху |
11х + у |
16х – 5у |
11х –у |
А |
Б |
В |
Г |
d +5 |
d – 5 |
d + (d – 5) |
d + (d + 5) |
ІІ рівень (3 бали)
а) 64+ 27; 1043 + 27; б) 32 – 32; 1254 – 32.
ІІІ рівень (3 бали)
а) 23+14+37+46; б) 116+(632+484);
в) 243–(143+68); г) (372+184)–72;
д) (1743–610)–743.
ІV рівень (3 бали)
б) Як зміниться різниця, якщо зменшуване зменшити на 5, а від’ємник – зменшити на 7 ?
Контрольна робота Додавання і віднімання натуральних чиселщщщщщщщщщ
Варіант 4
І рівень (3 бали )
А |
Б |
В |
Г |
9ас |
6а + 3с |
9а+с |
6а 3с |
А |
Б |
В |
Г |
4ху |
12х + 8у |
4х – у |
12х –8у |
А |
Б |
В |
Г |
m +3 |
m – 3 |
m + (m – 3) |
m + (m + 3) |
ІІ рівень (3 бали )
а) 67 + 29; 2018 + 29; б) 56 – 56; 1689 – 56.
ІІІ рівень (3 бали )
а) 62 + 27 + 38 + 43; б) 321 + ( 79 + 27 );
в) 83 – ( 43 + 18 ); г) ( 374 + 206 ) – 174;
д) ( 2342 – 157 ) – 342.
ІV рівень (3 бали )
б) Як зміниться різниця, якщо зменшуване зменшити на 3, а від’ємник – зменшити на 7 ?
Множення і ділення натуральних чисел Контрольна робота
Варіант 1
І рівень (3 бали )
А |
Б |
В |
Г |
4 + 4 + 4 + 4 |
5 + 5 + 5 + 5 |
5 + 4 + 4 + 4 |
5 + 4 + 5 + 4 |
А |
Б |
В |
Г |
80001 |
81000 |
810000 |
811000 |
А |
Б |
В |
Г |
5 |
2 |
4 |
3 |
ІІ рівень (3 бали )
а) 7843 ∙ 5 ∙ 2;
б) 641 ∙ 25 ∙ 4.
а) 3 ∙ х ∙ 2 ∙ у ∙ 5;
б) m ∙ 2 ∙ 25 ∙ n ∙ 4.
а)33а – 24ху;
б)15аbc + 35akm.
ІІІ рівень (3 бали )
а) 106 ∙ 214;
б) 37252 : 311.
а) 21х ( 2a – 3b );
б) 100a ( 13m + 24n – 6h).
IV рівень (3 бали )
а) 57 ∙ 32 + 43 ∙ 32;
б) 6 ∙ 248 – 5 ∙ 248;
в) 52 ∙ 42 – 20 ∙ 42 + 8 ∙ 42;
г) 243 ∙ 175 + 243 ∙ 825.
Множення і ділення натуральних чисел Контрольна робота
Варіант 2
І рівень (3 бали )
А |
Б |
В |
Г |
3 + 3 + 3 |
7 + 7 + 3 |
7 + 7 + 7 |
7 + 3 + 3 |
А |
Б |
В |
Г |
34 |
3400 |
340 |
340 000 000 |
А |
Б |
В |
Г |
10 |
9 |
8 |
7 |
ІІ рівень (3 бали )
а) 5 ∙ 2 ∙ 1672;
б) 371 ∙ 4 ∙ 25.
а) 4 ∙ х ∙ 5∙ у ∙ 2;
б) m ∙ 3 ∙ 125 ∙ n ∙ 8.
а)45ха + 27с;
б)6ртп – 9рту
ІІІ рівень (3 бали )
а) 203 ∙ 135;
б) 44599 : 273.
а) 21х ( 2a – 3b );
б) 100a (13m + 24n – 6h).
IV рівень (3 бали )
а) 63 ∙ 18 + 63 ∙ 82;
б) 53 ∙ 17 + 53 ∙ 53 – 53 ∙ 20;
в) 9 ∙ 744 – 8 ∙ 744;
г) 819 ∙ 272 – 819 ∙ 72.
Множення і ділення натуральних чисел Контрольна робота
Варіант 3
І рівень (3 бали )
А |
Б |
В |
Г |
6 + 4 + 6 + 4 |
4 + 4 + 4 + 4 |
6 + 6 + 6 + 4 |
6 + 6 + 6 + 6 |
А |
Б |
В |
Г |
6 310 000 |
600 003 |
630 000 |
63 000 |
А |
Б |
В |
Г |
5 |
6 |
7 |
8 |
ІІ рівень (3 бали )
а) 124 ∙ 2 ∙ 5;
б) 643 ∙ 25 ∙ 4.
а) 5 ∙ х ∙ 2 ∙ у ∙ 7;
б) m ∙ 316 ∙ 20 ∙ n ∙ 5.
а) 3 ( 2т – 80ат);
б) 50ху ( 6а + 7b ).
ІІІ рівень (3 бали )
а) 108 ∙ 231;
б) 42678 : 312.
а)120х + 30у;
б)100тсу - 25аm.
IV рівень (3 бали )
a) 43 ∙ 59 + 43 ∙ 41;
б) 37 ∙ 12 + 37 ∙ 18 – 37 ∙ 10;
в) 625 ∙ 197 – 625 ∙ 97;
г) 41 ∙ 1205 – 40 ∙ 1205.
Множення і ділення натуральних чисел Контрольна робота
Варіант 4
І рівень (3 бали )
А |
Б |
В |
Г |
8 + 8 + 8 |
8 + 3 + 3 |
3 + 8 + 8 |
3 + 3 + 3 |
А |
Б |
В |
Г |
720 |
7200 |
7 200 000 |
72 |
А |
Б |
В |
Г |
9 |
11 |
14 |
13 |
ІІ рівень (3 бали )
а) 5 ∙ 2 ∙967;
б) 4 ∙ 25 ∙ 58.
а) 7 ∙ х ∙ 8∙ у ∙ 125;
б) m ∙ 6 ∙ 2 ∙ n ∙ 5.
а) 8р ( 9а – 50);
б) 7 ( 30d + 7ab ).
ІІІ рівень (3 бали )
а) 205 ∙ 171;
б) 39072 : 241.
а) 180у - 90х;
б) 360ас + 36am
IV рівень (3 бали )
а) 53 ∙ 37 + 47 ∙ 37;
б) 32 ∙ 46 –20 ∙ 46 + 8 ∙ 46;
в) 24 ∙ 1302 – 23 ∙ 1302;
г) 728 ∙ 239 – 728 ∙ 39.
Контрольна робота
Рівняння
Варіант 1
І рівень (3 бали )
1. Яке число є розв'язком рівняння 12 – х = 7
А |
Б |
В |
Г |
19 |
5 |
8 |
інша відповідь |
2. В одній вазі с гвоздик, а в другій – на 2 гвоздики менше. Скільки гвоздик у двох вазах?
А |
Б |
В |
Г |
с +2 |
с – 2 |
с + (с – 2) |
с + (с + 2). |
3. Площа саду х га, а площа поля у 2 рази більша. Яка площа поля?
А |
Б |
В |
Г |
х – 2 |
х : 2 |
х + 2 |
х ·2 |
ІІ рівень (3 бали )
4. Розв’язати рівняння:
а) х + 37 = 81;
б) 150 – х = 98;
в) 8х – 5х = 54.
ІІІ рівень (3 бали )
5. Розв’язати рівняння:
375 – (х + 218) = 123.
6. Периметр трикутника 72 см. Перша сторона у 2 рази довша за другу, а третя – у 3 рази довша за другу. Знайти сторони цього трикутника.
ІV рівень (3 бали )
7. Яке число треба підставити замість а, щоб коренем рівняння 56 – (х – а) = 28 було число 43 ?
Контрольна робота
Рівняння
Варіант 2
І рівень (3 бали )
А |
Б |
В |
Г |
9 |
11 |
19 |
інша відповідь |
А |
Б |
В |
Г |
п +4 |
п – 4 |
п + (п – 4) |
п + (п + 4) |
А |
Б |
В |
Г |
х – 2 |
х : 2 |
х + 2 |
х ·2 |
ІІ рівень (3 бали )
а) х + 23 = 72;
б) р – 67 = 125;
в) 7х – 4х = 57.
ІІІ рівень (3 бали )
(х + 624) – 276 = 357.
ІV рівень (3 бали )
Контрольна робота
Рівняння
Варіант 3
І рівень (3 бали )
А |
Б |
В |
Г |
6 |
16 |
24 |
інша відповідь |
А |
Б |
В |
Г |
d + 5 |
d – 5 |
d + (d – 5) |
d + (d + 5) |
А |
Б |
В |
Г |
х – 2 |
х : 2 |
х + 2 |
х ·2 |
ІІ рівень (3 бали )
а) х + 49 = 74;
б) 230 – х = 68;
в) 6х – 2х = 64.
ІІІ рівень (3 бали )
452 + (х – 246) = 501.
ІV рівень (3 бали )
Контрольна робота
Рівняння
Варіант 4
І рівень (3 бали )
А |
Б |
В |
Г |
15 |
21 |
5 |
інша відповідь |
А |
Б |
В |
Г |
m +3 |
m – 3 |
m + (m – 3) |
m + (m + 3) |
А |
Б |
В |
Г |
х – 2 |
х : 2 |
х + 2 |
х ·2 |
ІІ рівень (3 бали )
а) х + 33 = 71;
б) р – 58 = 116;
в) 9х – 3х = 78.
ІІІ рівень (3 бали )
527 – (х – 325) = 431.
ІV рівень (3 бали )
Контрольна робота
Степінь натурального числа з натуральним показником. Площа та об’єм фігур
Варіант 1
І рівень (3 бали )
1. Об’єм куба з ребром 3 м дорівнює
А |
Б |
В |
Г |
9 м3 |
27 м3 |
81 м3 |
6 м3 |
2. Виразити в м2 16 км2
А |
Б |
В |
Г |
1600 м2 |
160 000 м2 |
16 000 000 м2 |
інша відповідь |
3. Обчислити 52 +33
А |
Б |
В |
Г |
19 |
52 |
37 |
34 |
ІІ рівень (3 бали )
4. Побудувати квадрат, периметр якого дорівнює 20 см. Знайти його площу.
5. Знайти периметр і площу прямокутника, одна із сторін якого 18м, а друга на 3м більша за першу.
ІІІ рівень (3 бали )
6.Обчислити 100³ - (2² · 7 - 5)²
7.Ширина прямокутного паралелепіпеда дорівнює 2см, довжина у 5 разів більша за ширину, а висота на 3 см більша від довжини. Знайти об’єм прямокутного паралелепіпеда.
IV рівень (3 бали )
8.Об’єм прямокутного паралелепіпеда дорівнює 3000 м3, а два його виміри 15 м і 200см. Знайти суму довжин усіх ребер паралелепіпеда.
Контрольна робота
Степінь натурального числа з натуральним показником. Площа та об’єм фігур
Варіант 2
І рівень (3 бали )
1.Об’єм куба з ребром 2 м дорівнює
А |
Б |
В |
Г |
6 м3 |
8 м3 |
4 м3 |
16 м3 |
2. Виразити в см2 48м2
А |
Б |
В |
Г |
4800 см2 |
480 000 см2 |
480 см2 |
інша відповідь |
3. Обчислити 42 + 53
А |
Б |
В |
Г |
23 |
41 |
141 |
9 |
IV рівень (3 бали )
4. Побудувати квадрат, периметр якого дорівнює 16 см. Знайти його площу.
5. Знайти периметр і площу прямокутника, одна із сторін якого 27 дм, а друга на 2дм більша за першу.
IV рівень (3 бали )
6.Обчислити 63² + (7 ·10³ - 6000)²
7. Довжина прямокутного паралелепіпеда дорівнює 15см, ширина у 3 рази менша за довжину, а висота на 3 см більша від ширини. Знайти об’єм прямокутного паралелепіпеда.
IV рівень (3 бали )
8.Об’єм прямокутного паралелепіпеда дорівнює 4000 м3, а два його виміри 20 м і 400см. Знайти суму довжин усіх ребер паралелепіпеда.
Контрольна робота
Степінь натурального числа з натуральним показником. Площа та об’єм фігур
Варіант 3
І рівень (3 бали )
1.Об’єм куба з ребром 4 м дорівнює
А |
Б |
В |
Г |
12 м3 |
64 м3 |
96 м3 |
18 м3 |
А) 12 м3; Б) 64 м3; В) 96 м3.
2. Виразити в см2 9 м2
А |
Б |
В |
Г |
900 см2 |
90 см2 |
9000 см2 |
інша відповідь |
3. Обчислити 33 +43
А |
Б |
В |
Г |
21 |
75 |
39 |
71 |
IІ рівень (3 бали )
4.Побудувати квадрат, периметр якого дорівнює 12 см. Знайти його площу.
5.Знайти периметр і площу прямокутника, одна із сторін якого 14 см, а друга у 3 рази більша за першу.
IІІ рівень (3 бали )
6.Обчислити 37² + (400 – 3 · 10²)³
7.Довжина прямокутного паралелепіпеда дорівнює 18 см, ширина у 2 рази менша за довжину, а висота на 11 см більша від ширини. Знайти об’єм прямокутного паралелепіпеда.
IV рівень (3 бали )
8.Об’єм прямокутного паралелепіпеда дорівнює 240 см3, а два його виміри 12 см і 4 см. Знайти суму довжин усіх ребер паралелепіпеда.
Контрольна робота
Степінь натурального числа з натуральним показником. Площа та об’єм фігур
Варіант 4
І рівень (3 бали )
1.Об’єм куба з ребром 5 м дорівнює
А |
Б |
В |
Г |
125 м3 |
15 м3 |
150 м3 |
25 м3 |
2. Виразити в дм2 6 м2
А |
Б |
В |
Г |
600 дм2 |
60 дм2 |
6000 дм2 |
інша відповідь |
3. Обчислити 72 + 32
А |
Б |
В |
Г |
58 |
20 |
55 |
23 |
IІ рівень (3 бали )
4. Побудувати квадрат, периметр якого дорівнює 8 см. Знайти його площу.
5. Знайти периметр і площу прямокутника, одна із сторін якого 17 см, а друга у 2 рази більша за першу.
IІІ рівень (3 бали )
6.Обчислити 10³ - (2²·7 - 5)²
7. Ширина прямокутного паралелепіпеда дорівнює 5 см, довжина у 3 рази більша за ширину, а висота на 6 см більша від довжини. Знайти об’єм прямокутного паралелепіпеда.
IV рівень (3 бали )
8.Об’єм прямокутного паралелепіпеда дорівнює 192 дм3, а два його виміри 6 дм і 8 дм. Знайти суму довжин усіх ребер паралелепіпеда.
Домашня контрольна робота за І семестр
Варіант 1
І частина (6 балів )
сім мільярдів чотири мільйони шістнадцять тисяч дванадцять.
А |
Б |
В |
Г |
7040016120 |
7004016012 |
70041602 |
70041612 |
А |
Б |
В |
Г |
5037 |
3075 |
3057 |
3305 |
А |
Б |
В |
Г |
7638491 |
70364600 |
7348601 |
74384609 |
А |
Б |
В |
Г |
30см |
35см |
45см2 |
12см |
А |
Б |
В |
Г |
45° |
35° |
55° |
25° |
А |
Б |
В |
Г |
18см2 |
17см |
17см2 |
18см |
ІІ частина (3 бали )
IІІ частина (3 бали )
_______________________________________________________________
Домашня контрольна робота за І семестр
Варіант 2
І частина (6 балів )
1. Запишіть цифрами число вісім мільярдів тринадцять мільйонів чотири тисячі тридцять п’ять
А |
Б |
В |
Г |
81304035 |
8013004035 |
8013040035 |
800130435 |
2. Запишіть найбільше чотирицифрове число, в запису якого використані цифри 8,6,2,0 (цифри не можуть повторюватись).
А |
Б |
В |
Г |
8260 |
8062 |
8620 |
6802 |
3. Виконайте віднімання: 17200314 – 4386253
А |
Б |
В |
Г |
11804160 |
12814061 |
12813061 |
10810061 |
4. Ламана має дев’ять рівних ланок, довжиною 8 см кожна. Знайдіть довжину ламаної.
А |
Б |
В |
Г |
64 см |
17 см2 |
32 см |
72 см |
5. На скільки градусів розгорнутий кут більше за прямий?
А |
Б |
В |
Г |
80° |
90° |
100° |
120° |
6. Знайдіть периметр рівностороннього трикутника, якщо його сторона дорівнює 10 см.
А |
Б |
В |
Г |
25 см |
40 см2 |
30 см |
30 м |
ІІ частина (3 бали )
7. Мавпочка назбирала 263 банани, що на 40 бананів більше, ніж у слоненяти. Скільки бананів вони назбирали разом?
8. Розв’яжіть рівняння
9. Спростіть вираз і обчисліть його значення, якщо
10. Поле прямокутної форми має площу 63га, а його довжина – 700 м. Обчисліть периметр поля.
11. Виконайте дії .
IІІ частина (3 бали )
12. Знайдіть суму коренів поданих рівнянь
і .
13. Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 37см. Знайдіть довжини його сторін, якщо бічна сторона на 2см довша за основу.
14. З міста А в протилежних напрямах одночасно вирушили два автомобілі. Один рухався зі швидкістю 68 км/год, а другий – в два рази меншою. Яка відстань буде між ними через 6 год після початку руху?
____________________________________________________________________
15. * Сума цифр від 1 до 9 дорівнює 45 :
1+2+3+4+5+6+7+8+9=45
Спробуй, замінивши останні із знаків додавання на знак множення, довести суму до 100.
16. **На запитання, скільки важить рибина, рибалка відповів: «Хвіст рибини важить 1кг, голова важить стільки, скільки хвіст і половина тулуба разом, а тулуб – стільки, скільки хвіст і голова разом». Скільки важить рибина?
Домашня контрольна робота за І семестр
Варіант 3
І частина (6 балів )
шість мільярдів дев’ять мільйонів чотири тисячі сімнадцять.
А |
Б |
В |
Г |
69004017 |
6904017 |
609001017 |
6009004017 |
А |
Б |
В |
Г |
34579 |
340579 |
304579 |
403579 |
А |
Б |
В |
Г |
16289752 |
16089752 |
16279752 |
15279753 |
А |
Б |
В |
Г |
13 см |
61 см2 |
60 см |
17 м |
А |
Б |
В |
Г |
10° |
70° |
15° |
80° |
А |
Б |
В |
Г |
45 см |
50 см |
51 см |
31 см |
ІІ частина (3 бали )
IІІ частина (3 бали )
і
__________________________________________________________________
Домашня контрольна робота за І семестр
Варіант 4
І частина (6 балів )
шість мільярдів три мільйони дванадцять тисяч сімнадцять.
А |
Б |
В |
Г |
6301217 |
6003012017 |
60003217 |
63120017 |
А |
Б |
В |
Г |
876321 |
786321 |
768321 |
863271 |
А |
Б |
В |
Г |
19664599 |
19664589 |
18664589 |
19663589 |
А |
Б |
В |
Г |
45 см |
30 см |
60 см |
120 см |
А |
Б |
В |
Г |
160° |
165° |
175° |
100° |
А |
Б |
В |
Г |
36 см |
27 см |
12 см |
18 cм |
ІІ частина (3 бали )
IІІ частина (3 бали )
і
___________________________________________________________________
Звичайні дроби Контрольна робота
Варіант 1 І рівень (3 бали )
1. Яка частина прямокутника на рисунку заштрихована?
|
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
2. Укажіть дріб із чисельником 7 і знаменником 91
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
3. Скільки серед дробів правильних?
А |
Б |
В |
Г |
2 |
3 |
4 |
5 |
ІІ рівень (3 бали )
4. Порівняти числа: а) і ; б) 1 і ; в) і .
5. Зобразіть числовий промінь, узявши за одиничний відрізок довжину 6 клітинок зошита. Позначте на ньому такі точки Е , Q , А , В, D , F , С , К .
ІІІ рівень (3 бали )
6. У хлопчика було 63 зошита, з них становили зошити в клітинку. Скільки зошитів у клітинку було в хлопчика?
7. У саду росте 28 вишень, що становить усіх дерев. Скільки дерев у садку?
IV рівень (3 бали )
8. Яблука розмістили у два ящики, причому маса першого з них становить 2 маси другого. Яка маса обох ящиків разом. Якщо в другому ящику 84 кг яблук?
9. Знайти натуральні значення х, при яких є правильною нерівність .
Звичайні дроби Контрольна робота
Варіант 2 І рівень (3 бали )
1. Яка частина прямокутника на рисунку заштрихована?
|
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
2. Укажіть дріб із чисельником 7 і знаменником 11
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
3. Скільки серед дробів неправильних?
А |
Б |
В |
Г |
2 |
3 |
4 |
5 |
ІІ рівень (3 бали )
4. Порівняти: а) і ; б) і 1; в) і .
5. Зобразіть числовий промінь, узявши за одиничний відрізок довжину 10 клітинок зошита. Позначте на ньому такі точки N, Q, E, В, D , F , A , К.
ІІІ рівень (3 бали )
6. У класі 32 учня, з них становлять дівчатка. Скільки дівчаток навчається у класі?
7. Купили 6 кг картоплі, що становить усіх куплених овочів. Скільки куплено овочів?
IV рівень (3 бали )
8. На перший склад завезли 125 т картоплі. На другий склад 3 тієї картоплі, що завезли на перший склад. Скільки тон картоплі завезли на два склади разом?
9. Знайти натуральні значення t, при яких є правильною нерівність
Звичайні дроби Контрольна робота
Варіант 3 І рівень (3 бали )
1. Яка частина прямокутника на рисунку заштрихована?
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
2. Укажіть дріб із чисельником 11 і знаменником 7
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
3. Скільки серед дробів
неправильних?
А |
Б |
В |
Г |
2 |
3 |
4 |
5 |
ІІ рівень (3 бали )
4. Порівняти: а) і ; б) і ; в) і ;
5. Зобразіть числовий промінь, узявши за одиничний відрізок довжину 8 клітинок зошита. Позначте на ньому такі точки
ІІІ рівень (3 бали )
6. У саду росте 72 яблуні, що становить усіх дерев саду. Скільки всього дерев у саду?
7. У магазині 60 кг яблук. Продали усіх яблук. Скільки кілограмів яблук залишилось продати?
IV рівень (3 бали )
8. Мама спекла 32 тістечка. Ольга з’їла усіх тістечок, а її сестра Ірина – усіх тістечок. Скільки тістечок з'їли дівчатка разом?
9. Знайти натуральні значення y, при яких є правильною нерівність
Звичайні дроби Контрольна робота
Варіант 4 І рівень (3 бали )
1. Яка частина прямокутника на рисунку заштрихована?
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
2. Укажіть дріб із чисельником 91 і знаменником 7
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
3. Скільки серед дробів правильних?
А |
Б |
В |
Г |
2 |
3 |
4 |
5 |
ІІ рівень (3 бали )
4. Порівняти: а) і ; б) і ; в) і ;
5. Зобразіть числовий промінь, узявши за одиничний відрізок довжину 12 клітинок зошита. Позначте на ньому такі точки
ІІІ рівень (3 бали )
6. У сквері розквітло 24 каштани, що становить усіх каштанів. Скільки всього каштанів росте в сквері?
7. На складі було 40 т цукру. До магазину відвезли усього цукру. Скільки тонн цукру залишилось на складі?
IV рівень (3 бали )
8. Мама купила 25 кг овочів. Картопля становила усіх овочів, а морква - усіх овочів, решта - капуста. Скільки капусти купила мама?
9. Знайти натуральні значення q, при яких є правильною нерівність
Контрольна робота
Дії першого ступеня зі звичайними дробами з однаковими знаменниками
Варіант 1
І рівень (3 бали )
1. Обчисліть:
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
2. Укажіть правильну нерівність:
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
3. Обчисліть: 2
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
ІІ рівень (3 бали )
4. Обчисліть: а) ; б)
5. Знайдіть корінь рівняння: .
ІІІ рівень (3 бали )
6. Розв’яжіть рівняння:
а) ; б)
7. Розмістіть у порядку зростання значення виразів:
+ ; + ; + ; + .
IV рівень (3 бали )
8. Знайдіть периметр трикутника, якщо одна його сторона дорівнює 5 см, друга – на 2 см більша за першу, а третя – на 1 см більша за другу.
Контрольна робота
Дії першого ступеня зі звичайними дробами з однаковими знаменниками
Варіант 2
І рівень (3 бали )
1. Обчисліть:
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
2. Укажіть правильну нерівність:
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
3. Обчисліть:
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
ІІ рівень (3 бали )
4. Обчисліть: а) ; б)
5. Знайдіть корінь рівняння: .
ІІІ рівень (3 бали )
6. Розв’яжіть рівняння:
а) ; б)
7. Розмістіть у порядку зростання значення виразів:
+ ; + ; + ; + .
IV рівень (3 бали )
8. Знайдіть периметр трикутника, якщо одна його сторона дорівнює 3 см, друга – на 1 см більша за першу, а третя – на см більша за другу.
Контрольна робота
Дії першого ступеня зі звичайними дробами з однаковими знаменниками
Варіант 3
І рівень (3 бали )
1. Обчисліть:
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
2. Укажіть правильну нерівність:
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
3. Обчисліть:
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
ІІ рівень (3 бали )
4. Обчисліть: а) ; б)
5. Знайдіть корінь рівняння: .
ІІІ рівень (3 бали )
6. Розв’яжіть рівняння:
а) ; б)
7. Розмістіть у порядку зростання значення виразів:
+ ; + ; + ; + .
IV рівень (3 бали )
8. Знайдіть периметр трикутника, якщо одна його сторона дорівнює см, друга – на 1 см більша за першу, а третя – на см більша за другу.
Контрольна робота
Дії першого ступеня зі звичайними дробами з однаковими знаменниками
Варіант 4
І рівень (3 бали )
1. Обчисліть:
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
2. Укажіть правильну нерівність:
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
3. Обчисліть:
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
ІІ рівень (3 бали )
4. Обчисліть: а) ; б)
5. Знайдіть корінь рівняння: .
ІІІ рівень (3 бали )
6. Розв’яжіть рівняння:
а) ; б)
7. Розмістіть у порядку зростання значення виразів:
+ ; + ; + ; + .
IV рівень (3 бали )
8. Знайдіть периметр трикутника, якщо одна його сторона дорівнює см, друга – на см більша за першу, а третя – на см більша за другу.
Контрольна робота
Десяткові дроби. Додавання і віднімання
Варіант 1
І рівень (3 бали )
1. Запишіть у вигляді десяткового дробу число
А |
Б |
В |
Г |
3,17 |
3,017 |
3,0017 |
0,317 |
2. Запишіть у вигляді десяткового дробу: сто три тисячних
А |
Б |
В |
Г |
1,03 |
0,103 |
10,3 |
0,000 103 |
3. Яке з наведених чисел найменше
А |
Б |
В |
Г |
1,0909009 |
1,90900099 |
1,9090909 |
1,09099099 |
ІІ рівень (3 бали )
4. Обчислити:
а) 5,345 + 0,205; б) 23,46 - 3,452.
5. Порівняти дроби:
а) 13,3 і 14,3; в) 0,25 і 0,242;
б) 7,52 і 7,6 ; г) 18,3 і 18,04.
ІІІ рівень (3 бали )
6. Округліть
а)до сотих дріб 1,309; б)до десятків дріб 524,236;
в)до сотень дріб 5996,895; г) до тисячних дріб 4263,85976.
7. Розв’язати рівняння:
а) б)
IV рівень (3 бали )
8. Одна зі сторін трикутника дорівнює 8,7 см, що на 0,4 см більше за другу сторону і на 0,8 см менше від третьої. Знайдіть периметр трикутника.
9. Укажіть кількість натуральних чисел, менших від кореня рівняння
Контрольна робота
Десяткові дроби. Додавання і віднімання
Варіант 2
І рівень (3 бали )
1. Запишіть у вигляді десяткового дробу число
А |
Б |
В |
Г |
5,038 |
5,38 |
5,0038 |
0,538 |
2. Запишіть у вигляді десяткового дробу: три цілих сто дві тисячних
А |
Б |
В |
Г |
3,02 |
3,102 |
3102 |
3,0 102 |
3. Яке з наведених чисел найменше
А |
Б |
В |
Г |
1,0808008 |
1,8080008 |
1,8080808 |
1,08088088 |
ІІ рівень (3 бали )
4. Обчислити:
а) 7, 24 + 0,105; б) 26,57 – 6,572.
5. Порівняти дроби:
а) 11,2 і 12,3; в) 0,13 і 0,126;
б) 9,48 і 9,5 ; г) 54,3 і 57,03.
ІІІ рівень (3 бали )
6. Округліть
а) до десятих дріб 7,599; б) до сотих дріб 609,496;
в) до тисяч дріб 78911,56078; г) до десятків дріб 4504,7429.
7. Розв’язати рівняння:
а) б)
IV рівень (3 бали )
8. Одна зі сторін трикутника дорівнює 10,5 см, що на 0,8 см більше за другу сторону і на 1,7 см менше від третьої. Знайдіть периметр трикутника.
8. Укажіть кількість натуральних чисел, менших від кореня рівняння
Контрольна робота
Десяткові дроби. Додавання і віднімання
Варіант 3
І рівень (3 бали )
1. Запишіть у вигляді десяткового дробу число
А |
Б |
В |
Г |
4,027 |
4,27 |
4,0027 |
0,427 |
2. Запишіть у вигляді десяткового дробу: тринадцять цілих сто три тисячних
А |
Б |
В |
Г |
13,03 |
13,103 |
13,00103 |
13,0 103 |
3. Яке з наведених чисел найбільше
А |
Б |
В |
Г |
7,0808008 |
7,8080008 |
7,8080808 |
7,08088088 |
ІІ рівень (3 бали )
4. Обчислити:
а) 6, 35 + 0,105; б) 46,75 – 5,275.
5. Порівняти дроби:
а) 12,3 і 13,2; в) 0,103 і 0,12;
б) 8,37 і 8,2 ; г) 45,7 і 45,07.
ІІІ рівень (3 бали )
6. Округліть
а) до десятих дріб 3,698; б) до сотих дріб 719,577;
в) до тисяч дріб 72822,45087; г) до десятків дріб 5454,5148.
7. Розв’язати рівняння:
а) б)
IV рівень (3 бали )
8. Одна зі сторін трикутника дорівнює 9,6 см, що на 0,7 см більше за другу сторону і на 1,8 см менше від третьої. Знайдіть периметр трикутника.
9. Укажіть кількість натуральних чисел, менших від кореня рівняння
Контрольна робота
Десяткові дроби. Додавання і віднімання
Варіант 4
І рівень (3 бали )
1. Запишіть у вигляді десяткового дробу число
А |
Б |
В |
Г |
5,54 |
5,504 |
5,0054 |
5,054 |
2. Запишіть у вигляді десяткового дробу: сім цілих сто чотири тисячних
А |
Б |
В |
Г |
7,04 |
7,0104 |
7,00104 |
7,104 |
3. Яке з наведених чисел найбільше
А |
Б |
В |
Г |
3,0909009 |
3,90900099 |
3,9090909 |
1,09099099 |
ІІ рівень (3 бали )
4. Обчислити:
а) 10, 75 + 0,205; б) 17,89 – 5,369.
5. Порівняти дроби:
а) 45,8 і 45,3; в) 0,104 і 0,14;
б) 4,21 і 4,8 ; г) 94,1 і 94,03.
ІІІ рівень (3 бали )
6. Округліть
а) до десятих дріб 2,798; б) до сотих дріб 897,387;
в) до тисяч дріб 3547,35087; г) до десятків дріб 4545,5458.
7. Розв’язати рівняння:
а) б)
IV рівень (3 бали )
8. Одна зі сторін трикутника дорівнює 7,6 см, що на 0,8 см більше за другу сторону і на 1,7 см менше від третьої. Знайдіть периметр трикутника.
9. Укажіть кількість натуральних чисел, менших від кореня рівняння
Контрольна робота
Дії з десятковими дробами
Варіант 1
І рівень (3 бали )
1. Виконай додавання: 5,123 + 2,77
А |
Б |
В |
Г |
7,2 |
7,3 |
7,893 |
7,363 |
2. Виконай віднімання: 24, 96 - 17,8
А |
Б |
В |
Г |
7,16 |
7,88 |
7,52 |
7,78 |
3. Скільки цифр після коми в добутку чисел 12,4501 і 23,6
А |
Б |
В |
Г |
дев’ять |
п’ять |
сім |
чотири |
ІІ рівень (3 бали )
4. Виконайте ділення: а) 0,048 : 12; б)15 : 4; в) 13,3 : 7.
5. Обчисліть, використовуючи зручний спосіб: а) 0,2 1,7 5; б) 1,25 0,42 8
6. Велосипедист рухається зі швидкістю 3,6 км/год. Яку відстань він проїде за 4,1 год?
ІІІ рівень (3 бали )
7. Знайти корінь рівняння
8. Знайдіть значення виразу (0,125 80 + 0,21 : 3,5) – 21,32 : 40
IV рівень (3 бали )
9. Обчисліть зручним способом:
а) 50 · 1,25 · 0,1 · 8; б) 0,75 · 6,33 + 3,67 · 0,75 + 1,5.
10. Власна швидкість катера дорівнює 27 км/год. Знайдіть швидкість катера за течією річки, якщо його швидкість проти течії річки дорівнює 26,4 км/год.
Контрольна робота
Дії з десятковими дробами
Варіант 2
І рівень (3 бали )
1. Виконай додавання: 3,293 + 4,07
А |
Б |
В |
Г |
7,2 |
7,3 |
7,893 |
7,363 |
2. Виконай віднімання: 35,92-28,04
А |
Б |
В |
Г |
7,16 |
7,88 |
7,52 |
7,78 |
3. Скільки цифр після коми в добутку чисел 9,3571 і 0,426
А |
Б |
В |
Г |
дев’ять |
п’ять |
сім |
чотири |
ІІ рівень (3 бали )
4. Виконайте ділення: а) 14,4 : 9; б)0,036 : 12; в) 17 : 4.
5. Обчисліть, використовуючи зручний спосіб: а) 0,02 2,4 50; б) 1,25 0,7 0,8
6. Велосипедист рухається зі швидкістю 9,6 км/год. Яку відстань він проїде за 3,2 год?
ІІІ рівень (3 бали )
7. Знайти корінь рівняння
8. Знайдіть значення виразу (20 – 22,05 : 2,1) · 6,4 + 9,2.
IV рівень (3 бали )
9. Обчисліть зручним способом:
а) 5 · 12,5 · 0,01 · 8; б) 0,85 · 7,44 + 2,56 · 0,85 + 1,5.
10. Теплохід ішов 1,5 год зі швидкістю 42,3 км/год і 2 год зі швидкістю 39,4 км/год . Яку відстань подолав теплохід протягом усього часу руху?.
Контрольна робота
Дії з десятковими дробами
Варіант 3
І рівень (3 бали )
1. Виконай додавання: 5,293 + 4,07
А |
Б |
В |
Г |
9,2 |
9,3 |
9,893 |
9,363 |
2. Виконай віднімання: 25,92-18,04
А |
Б |
В |
Г |
7,16 |
7,88 |
7,52 |
7,78 |
3. Скільки цифр після коми в добутку чисел 1,3874 і 0,596
А |
Б |
В |
Г |
дев’ять |
п’ять |
сім |
чотири |
ІІ рівень (3 бали )
4. Виконайте дії: а) 67,2 : 8; б) 56,4 · 0,01; в) 34,3 : 1,4.
5. Обчисліть, використовуючи зручний спосіб: а) 0,05 4,2 20; б) 12,5 0,6 0,8
6. Велосипедист рухається зі швидкістю 5,6 км/год. Яку відстань він проїде за 3,4 год?
ІІІ рівень (3 бали )
7. Знайти корінь рівняння
8. Знайдіть значення виразу 52 – (22,95 : 2,7 + 3,4) · 2,8.
IV рівень (3 бали )
9. Обчисліть зручним способом:
а) 0,125 · 0,12 · 10 · 8; б) 0,96 · 7,22 + 2,78 · 0,96 + 2,4.
10. З двох станцій, відстань між якими дорівнює 59,75 км, одночасно в одному напрямку виїхали пасажирський і швидкий поїзди. Попереду їхав пасажирський поїзд зі швидкістю 62,8 км/год і через 2,5 год після початку руху його наздогнав швидкий поїзд. Знайдіть швидкість швидкого поїзда.
Контрольна робота
Дії з десятковими дробами
Варіант 4
І рівень (3 бали )
1. Виконай додавання: 3,123 + 8,77
А |
Б |
В |
Г |
11,2 |
11,3 |
11,893 |
11,363 |
2. Виконай віднімання: 27, 96 - 15,8
А |
Б |
В |
Г |
12,16 |
12,88 |
12,52 |
12,78 |
3. Скільки цифр після коми в добутку чисел 10,9081 і 24,65146
А |
Б |
В |
Г |
дев’ять |
п’ять |
сім |
чотири |
ІІ рівень (3 бали )
4. Виконайте ділення: а) 68,4 : 9; б)9,54 1000; в) 53,9 : 1,5.
5. Обчисліть, використовуючи зручний спосіб: а) 0,5 7,1 2; б) 12,5 0,42 8
6. Турист рухається зі швидкістю 4,8 км/год. Яку відстань він пройде за 2,4 год?
ІІІ рівень (3 бали )
7. Знайти корінь рівняння
8. Знайдіть значення виразу 3,26·10,3+( 32,7 – 8,49) : 30 – 0,657.
IV рівень (3 бали )
9. Обчисліть зручним способом:
а) 0,25 · 125 · 0,4 · 0,08; б) 0,36 · 5,81 + 4,19 · 0,36 + 2,4.
10. Швидкість катера в стоячій воді становить 18,6 км/год. Знайдіть швидкість катера проти течії річки, якщо його швидкість за течією дорівнює 20,1 км/год.
Контрольна робота
Відсотки. Середнє арифметичне
Варіант 1
І рівень (3 бали )
1 . Середнім арифметичним якої пари чисел є число 6
А |
Б |
В |
Г |
5 і 9 |
2 і 14 |
3,5 і 8,5 |
8,5 і 4,5 |
2. Якщо масштаб карти 1 : 50 000, то це означає,
що 1 см на карті містить
А |
Б |
В |
Г |
50 см |
5 км |
50 км |
50 000 см |
3. Відстань між двома містами на карті з масштабом
1: 50 000 дорівнює 4,2 см. Знайдіть відстань між цими містами на місцевості.
А |
Б |
В |
Г |
21 км |
2,1 км |
8,4 км |
0,84 км |
ІІ рівень (3 бали )
4. Виразити дробі у відсотках 0,19; ; 0,02; 0,023.
5 . Виразити відсотки десятковим дробом:
5 %; 23 %; 143 %; 375 %.
6. Знайти середнє арифметичне чисел 26,4; 31,8; 15.
ІІІ рівень (3 бали )
7 . Порівняти 20 % від 18 і 18 % від 18.
8. Робітник виготовив за зміну 36 деталей, що складає 72 % норми. Скільки деталей потрібно виготовити за нормою?
IV рівень (3 бали )
9. Середнє арифметичне шести чисел дорівнює 2,8,
а середнє арифметичне чотирьох інших чисел – 1,3. Знайдіть середнє арифметичне цих десяти чисел.
Контрольна робота
Відсотки. Середнє арифметичне
Варіант 2
І рівень (3 бали )
1 . Середнім арифметичним якої пари чисел є число 8
А |
Б |
В |
Г |
5 і 9 |
2 і 14 |
3,5 і 8,5 |
9,5 і 4,5 |
2. Якщо масштаб карти 1 : 500 000, то це означає,
що 1 см на карті містить
А |
Б |
В |
Г |
50 см |
5 км |
50 км |
500 000 см |
3. Відстань між двома містами на карті з масштабом
1: 500 000 дорівнює 4,2 см. Знайдіть відстань між цими містами на місцевості.
А |
Б |
В |
Г |
21 км |
2,1 км |
8,4 км |
0,84 км |
ІІ рівень (3 бали )
4. Виразити дробі у відсотках 0,24; ; 0,05; 0,056.
5 . Виразити відсотки десятковим дробом:
9 %; 15 %; 125 %; 215 %.
6. Знайти середнє арифметичне чисел 21,8; 32,6; 11.
ІІІ рівень (3 бали )
7 . Порівняти 25 % від 20 і 20 % від 25.
8. У п’ятому класі навчається 30 учнів. Хлопці становлять 60 % учнів. Скільки у класі дівчаток?
IV рівень (3 бали )
9. За три дні друкарка надрукувала 60 аркушів. За перший день було виконано 35 % роботи. За другий день – 25 % надрукованих аркушів. Скільки аркушів було надруковано за третій день?
Контрольна робота
Відсотки. Середнє арифметичне
Варіант 3
І рівень (3 бали )
1 . Середнім арифметичним якої пари чисел є число 7
А |
Б |
В |
Г |
5 і 9 |
2 і 14 |
3,5 і 8,5 |
8,5 і 4,5 |
2. Якщо масштаб карти 1 : 5 000, то це означає,
що 1 см на карті містить
А |
Б |
В |
Г |
50 м |
5 км |
50 км |
50 000 см |
3. Відстань між двома містами на карті з масштабом
1: 5 000 дорівнює 4,2 см. Знайдіть відстань між цими містами на місцевості.
А |
Б |
В |
Г |
210 м |
21 м |
84 м |
840 м |
ІІ рівень (3 бали )
4. Виразити дробі у відсотках 0,39; ; 0,08; 0,034.
5 . Виразити відсотки десятковим дробом:
7 %; 28 %; 134 %; 573 %.
6. Знайти середнє арифметичне чисел 24,6; 38,1 і 15.
ІІІ рівень (3 бали )
7 . Порівняти 20 % від 15 і 15 % від 20.
8. Житом засіяли 51 га, що становить 15 % усього поля. Скільки гектарів поле?
IV рівень (3 бали )
9. Середнє арифметичне двох чисел дорівнює 69. Знайти ці числа, якщо одне з них на 15 менше за друге.8 **. Перше число більше за друге у 3 рази, середнє арифметичне цих чисел дорівнює 30. Знайти ці числа.
Контрольна робота
Відсотки. Середнє арифметичне
Варіант 4
І рівень (3 бали )
1 . Середнім арифметичним якої пари чисел є число 10
А |
Б |
В |
Г |
5 і 9 |
6 і 14 |
3,5 і 8,5 |
9,5 і 4,5 |
2. Якщо масштаб карти 1 : 5 000 000, то це означає,
що 1 см на карті містить
А |
Б |
В |
Г |
50 см |
5 км |
50 км |
500 000 см |
3. Відстань між двома містами на карті з масштабом
1: 5 000 000 дорівнює 4,2 см. Знайдіть відстань між цими містами на місцевості.
А |
Б |
В |
Г |
210 км |
21 км |
840 км |
84 км |
ІІ рівень (3 бали )
4. Виразити дробі у відсотках 0,42; ; 0,09; 0,048.
5 . Виразити відсотки десятковим дробом:
6 %; 13 %; 152 %; 512 %.
6. Знайти середнє арифметичне чисел 81,2; 62,3; 11.
ІІІ рівень (3 бали )
7 . Порівняти 25 % від 30 і 30 % від 25.
8. У саду посадили 125 яблунь і груш. Груші складають
20 % усіх дерев. Скільки посадили яблунь.
IV рівень (3 бали )
9. Турист за три дні пройшов 48 км. За перший день він подолав 25 % шляху. За другий день – 50 % усього шляху. Яку відстань подолав турист?
Підсумкова контрольна робота
Варіант 1
І частина (4 бали )
1 . Яку з наведених цифр можна підставити замість зірочки у запис 647* > 6476, щоб утворилася правильна нерівність?
А |
Б |
В |
Г |
6 |
7 |
0 |
5 |
2. Спростіть вираз 4,5c – 2,3c + 0,2c.
А |
Б |
В |
Г |
2,3c |
2,2c |
2,6c |
2,4c |
3. Подайте у вигляді неправильного дробу число
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
4. У череді було 200 тварин, з них 34 % становили вівці. Скільки овець було в череді?
А |
Б |
В |
Г |
86 овець |
72 вівці |
68 овець |
54 вівці |
ІІ частина (4 бали )
5. З вершини розгорнутого кута MKP ( рис.), проведено промені KA і KB так, що ∠MKB = 115°,
∠AKP = 94°. Обчисліть градусну міру кута AKB.
6. Знайдіть значення виразу 6,4 : (0,73 + 0,87) – 3,1.
7. Периметр квадрата дорівнює 32 см. Обчисліть площу цього квадрата.
ІІІ частина (4 бали )
8. Розв’яжіть рівняння (x – 10) : 9 = 15.
9. З одного міста одночасно в протилежних напрямках виїхали автобус і вантажівка. Через 4год після початку руху відстань між ними становила 528км. Швидкість руху автобуса була 58км/год. З якою швидкістю рухалася вантажівка?
10. Знайдіть усі натуральні значення y, при яких дріб
буде правильним.
Підсумкова контрольна робота
Варіант 2
І частина (4 бали )
1 . Яку з наведених цифр можна підставити замість зірочки у запис 5917 > *917, щоб утворилася правильна нерівність?
А |
Б |
В |
Г |
7 |
6 |
5 |
4 |
2. Спростіть вираз 3,6x + 2,5x – 1,7x.
А |
Б |
В |
Г |
4,4x |
7,8x |
5,4x |
6,1x |
3. Подайте у вигляді неправильного дробу число
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
4. У магазин завезли 250кг цукру. За перший день було продано 60 % завезеного цукру. Скільки кілограмів цукру було продано за перший день?
А |
Б |
В |
Г |
180 кг |
120 кг |
200 кг |
150 кг |
ІІ частина (4 бали )
5. З вершини розгорнутого кута CDE (рис), проведено промені DB і DA так, що ∠ADC = 165°, ∠BDE = 98°. Обчисліть градусну міру кута ADB.
6. Знайдіть значення виразу 64 : (2,75 + 0,45) – 4,8.
7. Периметр квадрата дорівнює 28 см. Обчисліть площу цього квадрата.
ІІІ частина (4 бали )
8. Розв’яжіть рівняння (19 + x ) : 8 = 16.
9. З одного села одночасно в протилежних напрямках вирушили велосипедист і пішохід. Через 2 год після початку руху відстань між ними становила 34 км. Велосипедист їхав зі швидкістю 13 км/год. З якою швидкістю йшов пішохід?
10. Знайдіть усі натуральні значення m, при яких дріб
буде неправильним.
Підсумкова контрольна робота
Варіант 3
І частина (4 бали )
1 . Яку з наведених цифр можна підставити замість зірочки у запис 1472 > 14*4, щоб утворилася правильна нерівність?
А |
Б |
В |
Г |
9 |
8 |
7 |
6 |
2. Спростіть вираз 2,1k – 0,6k + 3,9k
А |
Б |
В |
Г |
5,4k |
6,6k |
5,8k |
5,2k |
3. Подайте у вигляді неправильного дробу число
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
4. У дівчинки було 80 грн, з них 45 % вона витратила на нову книжку. Скільки гривень коштувала книжка?
А |
Б |
В |
Г |
36 грн |
35 грн |
48 грн |
32 грн |
ІІ частина (4 бали )
5. З вершини розгорнутого кута MKC (риc), проведено промені KA і KB так, що ∠MKB = 175°,
∠AKC = 118°. Обчисліть градусну міру кута AKB.
6. Знайдіть значення виразу 48 : (1,07 + 0,53) – 1,6.
7. Периметр квадрата дорівнює 80 см. Обчисліть площу цього квадрата.
ІІІ частина (4 бали )
8. Розв’яжіть рівняння (73 – x ) : 16 = 4.
9. З одного міста одночасно в протилежних напрямках виїхали дві вантажівки. Через 4 год після початку руху відстань між ними становила 432 км. Швидкість руху однієї вантажівки була 52 км/год. З якою швидкістю рухалася друга вантажівка?
10. Знайдіть усі натуральні значення m, при яких дріб
буде правильним.
Підсумкова контрольна робота
Варіант 4
І частина (4 бали )
1 . Яку з наведених цифр можна підставити замість зірочки у запис 236* < 2361, щоб утворилася правильна нерівність?
А |
Б |
В |
Г |
1 |
0 |
2 |
3 |
2. Спростіть вираз 5,2y + 1,4y – 2,8y.
А |
Б |
В |
Г |
9,4y |
6,6y |
2,8y |
3,8y |
3. Подайте у вигляді неправильного дробу число
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
4. Площа поля становить 160 га. Пшеницею засіяли 30 % поля. Скільки гектарів землі засіяли пшеницею?
А |
Б |
В |
Г |
36 гa |
48 гa |
3,6 гa |
4,8 гa |
ІІ частина (4 бали )
5. З вершини розгорнутого кута MKP (риc), проведено промені KE і KF так, що ∠MKF = 125°,
∠EKP = 108°. Обчисліть градусну міру кута EKF.
6. Знайдіть значення виразу 84 : (1,65 + 0,45) – 2,9.
7. Периметр квадрата дорівнює 40 см. Обчисліть площу цього квадрата.
ІІІ частина (4 бали )
8. Розв’яжіть рівняння (72 – x) : 13 = 5.
9. З одного міста одночасно в протилежних напрямках виїхали автомобіль і автобус. Через 5 год після початку руху відстань між ними становила 595 км. Швидкість руху автомобіля була 65км/год. З якою швидкістю рухався автобус?
10. Знайдіть усі натуральні значення b, при яких дріб
буде правильним.
Захопливість - це головне!
+
Повага - це закон!
+
Дисципліна - це необхідність!
+
Результат - це загальна мета!
СЕРЕДИНА-БУДА
2018-2019 н.р.