Старовижівська селищна рада
Гуманітарний відділ
Старовижівський ліцей
Катерина Демчук
Збірник навчально-розвиваючих та інтерактивних вправ з інформатики
5 клас
Стара Вижівка - 2024
Демчук К.В. Збірник навчально-розвиваючих та інтерактивних вправ з інформатики 5 клас: збірник вправ/ К.В. Демчук; Стара Вижівка, 2023.- с.
Збірник вправ для розвитку навчально-пізнавального інтересу на уроках інформатики для учнів 5 класу та вчителів, що навчають 5 класи.
Збірник розроблено на основі модельної навчальної програми.
«Інформатика. 5-6 клас» для закладів загальної середньої освіти (авт. Ривкінд Й. Я., Лисенко Т. І., Чернікова Л. А., Шакотько В. В.). Вправи розподілені на 4 змістові лінії та 6 тем відповідно до модельної навчальної програми. Розробка містить диференційовані завдання, які можна використовувати на етапах закріплення вивченого матеріалу, повторення раніше вивченого матеріалу, актуалізації опорних знань.
Також збірник містись посилання та QR code та виконання аналогічних завдань на платформі learningapps.org, які розроблені автором збірника.
Схвалено методичною радою Старовижівського ліцею (протокол від 10 січня 2024 року №4 ).
Рецензент: Гомза Ірина Марківна, учитель-методист інформатики Старовижівського ліцею, Старовижівської селищної ради.
Змістова лінія «Інформаційні процеси та системи»........................................ 6
Тема: Інформаційні процеси та системи........................................................... 6
Змістова лінія «Комп’ютерні мережі»........................................................... 16
Тема: Комп’ютерні мережі. Інтернет............................................................... 16
Змістова лінія «Інформаційні технології»...................................................... 22
Змістова лінія «Інформаційні технології»...................................................... 28
Змістова лінія «Алгоритмізація та програмування»..................................... 34
Інформація відіграє в сучасному суспільстві значну і важливу роль, настільки важливу, що часто його називають інформаційним. Інформатика в свою чергу перейшла в розряд найсучасніших предметів. На уроках інформатики в 5-му класі вивчатимуть ( за новою модельною програмою), що таке інформаційні процеси та системи, комп’ютерні мережі, інформаційні технології та алгоритмізація і програмування.
Опановані знання та навички ми матимете змогу застосувати на уроках та в повсякденному житті. Висловлюючи власну думку в усній і письмовій форма, в тому числі з використанням цифрових пристроїв та відповідної термінології; критично та системно мислити; логічно обгрунтовувати свої дії при розв’язування задач; діяти творчо, що передбачає креативне мислення; доброчесне використання чужих ідей та їх доопрацювання; конструктивно керувати емоціями, приймати рішення, що передбачає здатність обирати способи розв’язання проблем.
Формування інформаційно-комунікаційної компетентності відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти передбачає реалізацію навчальних завдань, ознакою вирішення яких є те, що учень/учениця:
• знаходить, аналізує, перетворює, узагальнює, систематизує та подає дані у різних формах, критично оцінює інформацію для розв’язання життєвих проблем;
• створює інформаційні продукти для ефективного розв’язування задач/проблем, творчого самовираження індивідуально та у співпраці з іншими особами з використанням цифрових пристроїв чи без них;
• усвідомлено використовує інформаційні та комунікаційні технології і цифрові інструменти для доступу до інформації, спілкування та співпраці як творець та (або) споживач, а також самостійно опановує нові технології;
• усвідомлює наслідки використання інформаційних і комунікаційних технологій для себе, суспільства, навколишнього природного середовища, дотримується етичних, культурних і правових норм
інформаційної взаємодії.
Навчальні вправи з зошита поділено на розділи, розв’язуючи які ви застосовуватимете отримані знання та вміння. Для кращого сприйняття збірник містить багато різнопланових вправ з поєднанням малюнків, таблиць, схем, зображень з екрана монітора, тощо. Рекомендуємо виконувати вправи на етапах закріплення вивченого матеріалу, повторення раніше вивченого матеріалу, актуалізації опорних знань. Якщо при виконання виникатимуть труднощі, вам необхідно поглибити теоретичні знання того чи іншого розділу.
Вправа 1. З’єднати стрілочками види інформації з їі зображенням.
Виконай вправу ввівши посилання, або зчитай QR code.
Візуальна Звукова Скакова Нюхова Тактильна
Вправа 2. З’єднати стрілочками види повідомлень та органи їх сприйняття.
Виконай вправу ввівши посилання, або зчитай QR code.
Візуальна Звукова Скакова Нюхова Тактильна
Вправа 3. Виконайте класифікацію інформаційних процесів.
Виконай вправу ввівши посилання, або зчитай QR code.
Передавання інформації |
|
|
|
Опрацювання інформації |
|
|
Розповідь Виконання вправи з вчителя української мови |
|
|
|
|
Записування Розмова з формул другом/подругою |
|
|
|
|
Наскельні Визначення малюнки головних героїв твору |
|
|
|
|
Вивчення Відкриття вірша на підручника на пам’ять сторінці 41 |
|
|
Зберігання інформації
|
|
|
|
Пошук інформації |
Вправа 4. Розгадайте ребуси.
Виконай вправу ввівши посилання, або зчитай QR code.
________________
________________
________________
________________
Вправа 5. Заповніть таблицю, вказуючи інформаційні технології та сфери людської діяльності.
Інформаційні технології |
Сфери людської діяльності |
Опрацювання текстових даних |
|
|
Створення музичних кліпів |
Передавання даних комп’ютерними мережами |
|
|
Банківська справа |
Комп’ютерна графіка |
|
|
Наукові дослідження |
Вправа 6. Вставте пропущені слова.
Виконай вправу ввівши посилання, або зчитай QR code.
У сучасному суспільстві важливе місце посідають_____________ ____________________________(ІТ). Інформаційні технології описують особливості здійснення інформаційних процесів з використанням _____
_____________________________. Розрізняють інформаційні технології
______________________________________________________________
________________________________________________________ тощо.
Вправа 7. Виконайте класифікацію видів сучасних персональних комп’ютерів.
Виконай вправу ввівши посилання, або зчитай QR codе. https://learningapps.org/28109940
Вправа 11. Виконайте класифікацію пристроїв комп’ютера.
Виконай вправу ввівши посилання, або зчитай QR codе.
Пристрої введення даних |
Пристрої виведення даних |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Пристрої обробки даних |
Пристрої збереження даних |
|
|
|
|
|
|
Вправа 12. Запишіть види персональних комп’ютерів, у яких відсутня клавіатура як окремий пристрій.
1._________________
2._________________
3._________________
Вправа13. Запишіть види персональних комп’ютерів, у яких для введення використовується тачпад.
1.______________
2.______________
Вправа 14. Встановіть правильну послідовність для виконання операцій над об’єктами ОС за допомогою контекстного меню.
Виконай вправу ввівши посилання, або зчитай QR codе. https://learningapps.org/28207621
Створення папки
Вибрати команду «Створити».
Вибрати в списку можливих об’єктів створення Папку.
Відкрити контекстне меню вільного від об’єктів місця робочого стола або робочого поля вікна папки.
Натиснути клавішу Enter.
Копіювання файлів і папок
Вибрати команду Копіювати.
Відкрити контекстне меню вільного від об’єктів місця робочого поля вікна папки.
Відкрити контекстне меню об’єкта, копію якого потрібно створити.
Вибрати команду Вставити.
Відкрити вікно папки, у яку потрібно скопіювати цей об’єкт.
Вправа 15. Із списку імен папок виберіть правильно записані імена.
/Інформатика/ ЛоКаЛьНа МеРеЖа Текстовий *процесор |
Чому б ні? Збережені дані Січень 2022 |
Вправа 16. Розгадайте кросворд.
Виконай вправу ввівши посилання, або зчитай QR codе. https://learningapps.org/28207853
Запитання до кросворду
1. Набір даних певного типу, що розміщено на носієві даних (файл).
2. Об’єкт ОС, який може містити в собі файли та інші папки(Папка).
3. Посилання на об’єкт ОС (Ярлик).
4. Набір символів що може містити літери українського, англійського та інших алфавітів, цифри та інші символи за виключенням певних (Ім’я).
5. Яку дію необхідно виконати, для створення ще однієї поточної папки (Копіювати).
6. Що необхідно вибрати для того щоб папка з’явилась в необхідному місці після копіювання або вирізання об’єкта ОС (Вставити).
7. Яку дію необхідно виконати для того ,щоб об’єкт зник з поточного місця, і потрапив в Кошик (Видалити)
8. Яку функцію контекстного меню необхідно виконати, для перемішення об’єкту ОС (Вирізати)
Вправа 17. З’єднайте стрілочками команди та сполучення клавіш для виконання цих команд.
Виконай вправу ввівши посилання, або зчитай QR codе.
Скасувати останню дію |
|
Ctrl+C або Ctrl+Insert |
Копіювати |
Ctrl+V або Shift+ Insert |
|
Вирізати |
Ctrl+A |
|
Вставити |
Ctrl+X або Shift +Delete |
|
Видалити |
Delete або Backspace |
|
Виділити всі об’єкти |
Ctrl+Z |
Вправа 18. Дайте відповіді на запитання.
1.Визначте та запишіть яку послідовність папок необхідно відкрити для того щоб створити Папку1 в папці «самостійні роботи»?
___________________________________
___________________________________
___________________________________
___________________________________ 2. Визначте та запишіть, яку послідовність папок необхідно відкрити для того, щоб відкрити папку «Інформатика»?
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
3. . Визначте та запишіть, скільки папок міститься в папці «Навчальні матеріали»?
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
4. Позначте на схемі де з’явиться папка, якщо створити додаткову папку Папка 2 в папці «ілюстрації».
Вправа 1. Вставте пропущені слова.
Виконай вправу ввівши посилання, або зчитай QR codе. https://learningapps.org/28208401
Комп’ютерна мережа – це сукупність __________
__________________________________________
_________________, що з’єднані між собою для обміну __________________ ____________________________________________ а спільного використання ___________________________________________________________ і даних.
Вправа 2. Пронумеруйте послідовність підключення пристроїв до локальної мережі.
Вправа 3.
З’єднайте стрілочками твердження з описом.
Виконай вправу ввівши посилання, або зчитай QR codе.
Це сукупність комп’ютерів і інших пристроїв
Клієнт з’єднаних між собою для обміну даними та
спільного використання пристроїв.
Можливість обмінюватись повідомленнями у
Сервер
мережі. Це комп’ютер у мережі, що використовує ресурси
Доступ
сервера Мережева
Це право на використання деякого ресурсу.
взаємодія
Комп’ютерна Це комп’ютер, що надає послуги або ресурси за
мережа відповідними запитами іншим комп’ютерам.
1___________________________ 5___________________________
2___________________________ 6___________________________
3___________________________ 7___________________________
4__________________________ 8___________________________
Вправа 5. Підпишіть назви веб-браузерів відповідно до значків їх піктограм.
Виконай вправу ввівши посилання, або зчитай QR
codе .
______________________
______________________
______________________
Вправа 6. Розгадайте кросворд.
Виконай вправу ввівши посилання, або зчитай QR
codе .
1. Сторінка сайта.
2. Текст або зображення , які дозволяють переход на інші веб –сторінки.
3. Об’єкт в інтернеті, який має свою адресу.
4. Послуги WWW українською.
5. Стрілка на екрану монітора.
6. Пристрій, що під’єднує комп’ютер до інтернету
7. Об’єднання комп’ютерів та інших пристроїв між собою.
Вправа 7. Виконайте класифікахію веб-браузерів та посукових систем за їх назвами.
Виконай вправу ввівши посилання, або зчитай QR codе. https://learningapps.org/28281651
Google, Ukr.net, InternetExplore, Yahoo!, Google Chrom, Edge, Ooera, Meta.ua, Mozilla Firefox
Веб-браузери |
Пошукові системи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вправа 8. Встановіть відповідність між назвами об’єкту та їх визначенням.
Виконай вправу ввівши посилання, або зчитай QR codе.
Група веб-сторінок, що пов’язані
Веб-сторінка – це… гіперпосиланнями та належать
певному власнику.
Кнопка, натиснення на яку
Сайт – це… викликає перехід на іншу
сторінку. Об’єкт в мережі Інтернет, що має
Гіперпосилання – це…
свою адресу.
Вправа 9. З’єднайте стрілочками складові адреси веб сайту відповідно до типів організацій власника сайту.
Виконай вправу ввівши посилання, або зчитай QR
codе .
.gov Студентські сайти
.edu Сайти державних установ.
.com, .biz Сайти освідніх організацій
Ref,referat Комерційні організації, бізнес установи
Вправа 10. Пронумеруйте правильну послідовність збереження зображень з веб-сторінки.
Виконай вправу ввівши посилання, або зчитай QR
codе .
Вибрати команду Зберегти зображення як.
Вибрати кнопку Зберегти.
Відкрити контекстне меню зображення.
Відкрити у вікні Зберегти як папку, призначену для збереження зображення з веб-сторінки.
Вправа 11. Використовуючи хмару
слів знайдіть та об’єднайте слова назв ресурсів , що використовуються для навчання, поясніть їх призначення. __________________________________ __________________________________
__________________________________
__________________________________ __________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Вправа 1. Розгадайте ребус.
Виконай вправу ввівши посилання, або зчитай QR codе. https://learningapps.org/28281992
_____________________________________________ _____________________________________________
Вправа 2. Вставте пропущені слова.
Виконай вправу ввівши посилання, або зчитай QR codе.
Комп’ютерна презентація – це набір ___________, підготовлених з _____________________________
_____________________________ і призначених для демонстрації _________ ________________________________________________ даних з певної теми.
Основними об’єктами комп’ютерної презентації є ___________________, на яких може бути розміщено _________________________________________
___________________________ та інші об’єкти.
Вправа 3. Підпишіть складові слайду та його об’єктів.
Виконай вправу ввівши посилання, або зчитай QR codе.
1._____________________________
2._____________________________
3._____________________________
4._____________________________
Вправа 4. Встанови відповідність між клавішами та їхнім призначенням у редакторі презентації.
Delete Вилучення символа
BackSpase Перехід до наступного слайда
Enter Повернення до попереднього слайда
Shift Введення великої літери
Вправа 5. Знайди слова.
Виконай вправу ввівши посилання, або зчитай QR
codе .
Презентація , фон, текст, слайд, аудіо, відео, макет, зображення
А |
П |
Р |
Е |
З |
Е |
Н |
Т |
А |
Ц |
П |
О |
С |
А |
Е |
Л |
А |
Е |
Н |
І |
П |
Н |
С |
Ф |
О |
Н |
Ф |
К |
М |
Я |
А |
Р |
Л |
Н |
С |
Е |
Е |
С |
А |
Р |
И |
И |
А |
У |
Д |
І |
О |
Т |
К |
Н |
В |
Ш |
Й |
Щ |
Щ |
Х |
В |
Ї |
Е |
Б |
В |
І |
Д |
Е |
О |
Ц |
Є |
С |
Т |
Й |
З |
О |
Б |
Р |
А |
Ж |
Е |
Н |
Н |
Я |
1.______________________________ 4._______________________________
2.______________________________ 5._______________________________
3.______________________________ 6._______________________________
Вправа 7. Розгадайте кросворд, визначте яке слово отримано в зафарбованих клітинках. Що воно означає?
Виконай вправу ввівши посилання, або зчитай QR codе.
1. Процес показу комп’ютерної презентації.
2. Об’єкт титульного слайда, на якому вказано назву презентації.
3. Одна із властивостей слайда презентації, що стосується його фону.
4. Захід, на якому відбувається представлення чогось нового.
5. Пристрій, призначений для показу комп’ютерної презентації на великому екрані.
Назва слайду |
№ зображення |
Призначення |
|
|
Для розміщення на слайді заголовка і одного об’єкта. |
|
|
Для розміщення назви презентації, даних про автора. |
|
|
Для розміщення на слайді заголовка, одного об’єкта та текстового підпису до нього. |
|
|
Для довільного розміщення на слайді будьякої кількості об’єктів. |
|
|
Для розміщення поруч двох об’єктів будьяких типів. |
Назви слайдів: титульний слайд,заголовок і об’єкт, вміст із підписом, два об’єкти, пустий слайд.
4)
Вправа 9. З’єднайте стрілочками функції редагування та форматування тексту.
Виконай вправу ввівши посилання, або зчитай QR
codе .
Зміна кольору тексту |
Розстановка Доповнення пунктуаційних знаків тексту |
Орієнтація тексту на сторінці |
Виправлення орфографічних помилок |
Редагування тексту
Форматування тексту |
Зміна накреслення тексту |
Вибір стилю шрифта |
Заливка тексту Зміна розміру кольором тексту |
Переміщення тексту |
Вправа 10. Розшифруй закодовані слова, використовуючи таблицю.
Виконай вправу ввівши посилання, або зчитай QR
codе .
А-1 |
Б-2 |
В-3 |
Г-4 |
Д-5 |
Е-6 |
Є-7 |
Ж-8 |
З-9 |
И-10 |
І-11 |
Ї-12 |
Й-13 |
К-14 |
Л-15 |
М-16 |
Н-17 |
О-18 |
П-19 |
Р-20 |
С-21 |
Т-22 |
У-23 |
Ф-24 |
Х-25 |
Ц-26 |
Ч-27 |
Ш-28 |
Щ-29 |
Ь-30 |
Ю-31 |
Я-32 |
|
|
|
|
21,22,3,18,20,6,17,17,32 22,1 3,21,22,1,3,15,6,17,17,32 9,18,2,20,1,8,6,17,30 17,1 21,15,1,13,5,1,25.
__________________________________________________________
__________________________________________________________
Вправа 11. Встановіть правильну послідовність розміщення зображень із файлу на слайді.
Виконай вправу ввівши посилання, або зчитай QR codе. https://learningapps.org/28283114
Перейти на вкладку Вставлення, натисни кнопку Рисунок
Обирати необхідний слайд.
Натиснути кнопку Вставити.
У вікні Вставлення рисунка відкрити папку, в якій збережено зображення, та обрати зображення.
Вправа 12. Підкресліть назви клавіш, які можуть бути використані для видалення графічних об’єктів зі слайдів презентації. Вкажіть 1 спосіб видалення графічного об’єкту за допомогою однієї з клавіш.
Enter, Delet, Insert, Esc, Backspase, Home, End, Пропуск.
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Вправа 1. З’єднайте стрілочками назву програми для обробки тексту та значок її ярлика.
Виконай вправу ввівши посилання, або зчитай QR codе.
WordPad MicrosoftWord LibreOfficeWriter Блокнот
1.___________________________ 6.___________________________
2.___________________________ 7.___________________________
3.___________________________ 8.___________________________
4.___________________________ 9.___________________________
5.___________________________
Вправа 3. Використовуючи хмару слів складіть та виділіть функції текстового процесора Word. ______________________________
______________________________
______________________________
______________________________
______________________________
______________________________
______________________________
______________________________
Вправа 4. Підпишіть функції клавіш.
Виконай вправу ввівши посилання, або зчитай QR сodе.
Shift_________________________________________
CapsLock________________________________________________________
BS←______________________________________________________________
Page Up___________________________________________________________
Page Down_________________________________________________________
End_______________________________________________________________
Home_____________________________________________________________
Вправа 5. Використовуючи правила введення тексту знайти помилки та описати способи їх виправлення.
Прислів’я та приказки
Хто багато робить , тай багато вміє .
чисто не там де прибирають, а там де не смітять.
Де сила не візьме, там розум допоможе.
__________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________ __________________________________________________________________
Вправа 6. Виконайте редагування тексту та розшифруйте слова вставляючи голосні літери.
Виконай вправу ввівши посилання, або зчитай QR codе.
Рдктр _________________ Смвл _________________ Дкмнт ________________ |
Рдк _________________ Бзц _________________ Крср ________________ |
Вправа 7. Встановіть відповідність між розділовим знаком та комбінацією клавіш для його введення.
Виконай вправу ввівши посилання, або зчитай QR codе.
.
! Shift+4
«, » Shift+2
№ Shift+5
; Shift+7
% Shift+1
: Shift+8
? Shift+3 * Shift+6
Вправа 8. Підпишіть призначення кнопок групи елементів керування Абзац.
Виконай вправу ввівши посилання, або зчитай QR codе.
1.___________________________
2.___________________________
3.___________________________
4.___________________________
Вправа 9. Розділіть на групи дії форматування символів та форматування абзаців.
Виконай вправу ввівши посилання, або зчитай QR codе.
Вирівнювання тексту на сторінці
Збільшення розміру символів
Вибір шрифта
Встановлення відступу першого рядка
Зміна накреслення тексту
Встановлення міжрядкового інтервалу
Зміна кольору тексту
Вправа10. Дайте відповіді на запитання використовуючи зображення вікно форматування сторінки.
1. За допомогою якого елемента панелі інструментів Параметри сторінки можна встановити поля сторінки? Та які поля необхідно вказати? _____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
2. За допомогою якого елемента панелі інструментів можна обрати спосіб розміщення сторінки, та які способи розміщення існують?
_____________________________________________________________ _____________________________________________________________
_____________________________________________________________
3. За допомогою яких елементів панелі інструментів можна встановити зелений колін сторінки, з рамкою з метеликів?
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________ Вправа 11. Вкажіть всі вам відомі способи відкриття вікна Друк документа, та основні параметри, які необхідно вказати, для його відтворення на папері.
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________ __________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Вправа 1. Розшифруй закодовані слова використовуючи таблицю.
Виконай вправу ввівши посилання, або зчитай QR codе.https://learningapps.org/28436579
А-1 |
Б-2 |
В-3 |
Г-4 |
Д-5 |
Е-6 |
Є-7 |
Ж-8 |
З-9 |
И-10 |
І-11 |
Ї-12 |
Й-13 |
К-14 |
Л-15 |
М-16 |
Н-17 |
О-18 |
П-19 |
Р-20 |
С-21 |
Т-22 |
У-23 |
Ф-24 |
Х-25 |
Ц-26 |
Ч-27 |
Ш-28 |
Щ-29 |
Ь-30 |
Ю-31 |
Я-32 |
|
|
|
|
14,18,16,1,17,5,10, 11 3,10,14,18,17,1,3,26,11. 21,10,21,22,6,16,1 14,18,16,1,17,5 3,10,14,18,17,1,3,26,32.
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Вправа 2. Познач знаком «+» - команди, знаком «-» - твердження. Та вкажи хто може бути виконавцем даних команд.
Виконай вправу ввівши посилання, або зчитай QR codе https://learningapps.org/28436775
Команди потрібно виконувати;
Візьми віник;
Повторити пункт;
Чистий підручник;
Читай підручник;
Гарно погода;
Домашнє завдання; Розв’яжи задачу.
__________________________________________________________________
Вправа 3. Виконайте алгоритм, та запиши процес виконання зо допомогою блок-схем.
1. Знайди суму чисел 2 і 3.
2. До одержаної суми додай 35.
3. Отриману суму поділи на 2.
4. Отриманий чисельник помнож на 5.
5. Отриманий множник поділи на 10.
6. Повідом результат.
_________________________________________________________________
Вправа 4. Домалюй позначення блок-схеми алгоритму відповідно до його назви та призначення.
Назва блока |
Позначення |
Призначення |
Термінатор |
|
Початок або кінець алгоритму. |
Процес |
|
Виконання однієї або кількох команд. |
Дані |
|
Уведення даних або виведення результату. |
Вправа 5. Вкажи поруч з малюнками виконавців та команди які вини виконувати.
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
А- морозильна камера, Б – телевізор, В - MP3-плеєр, Г – калькулятор, Д – людина, Е – собака. 1 - відтворювати зображення, 2 – грати, 3 – обчислювати, 4 – сидіти, 5.
розказати вірш, 6 – морозити.
Вправа 6. Об’єднайте способи подання алгоритмів та їхні приклади.
Виконай вправу ввівши посилання, або зчитай QR codеhttps://learningapps.org/28436930
Словесний |
|
|
Графічний |
|
|
Послідовність сигналів |
1. Піди на кухню 2. Візьми яблуко 3. Помий яблуко 4. Повернись у кімнату 5. Дай помите яблуко Василькові |
Вправа 7. Зобрази поданий нижче алгоритм графічним способом.
1. Візьми м’яч з кошика
2. Кинь м’яч партнеру
3. Злови м’яч
4. Повтори пункт 2,3 чотири рази.
5. Поклади м’яч у кошик для спортивного інвентарю.
Вправа 8. Користуючись хмарою слів заповни пропуски.
Алгоритми можуть бути подані________________________________
______________________________ та іншим. Програму в середовищі __________________
Можна редагувати:________________ блоки з командами, додавати __________________
__________ з командами, копіювати і _____________________ блоки з командами, тощо.
1. Інформатика: підручник для 5-го класу закл. заг. серед. освіти /
Й.Я.Ривкінд[та ін.]. – Київ: Генеза, 2019.
2. Інформатика: підручник для 6-го класу закл. заг. серед. освіти / Й.Я.Ривкінд[та ін.]. – Київ: Генеза, 2019.
3. Інформатика: Робочий зошит: 5-й кл. / Й.Я. Ривкінд [та ін.]. – К.: Генеза,2013
4. Модельна навчальна програма. «Інформатика. 5-6 клас» для закладів
загальної середньої освіти (авт. Ривкінд Й. Я., Лисенко Т. І., Чернікова Л. А.,
Шакотько В. В.). – https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/Navchalni.prohramy/2 021/14.07/Model.navch.prohr.5-9.klas.NUSH-poetap.z.2022/Inform.osv.haluz.5-6kl/Inform.5-6-kl.Ryvkind.ta.in.14.07.pdf
5. Ребуси з інформатики Вчитель фізики та інформатики -
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-rebusi-z-informatiki-104741.html