26 серпня о 18:00Вебінар: Навчання в умовах пандемії: рекомендації ООН та світовий досвід

Здорове тіло і здоровий дух, я — твій друг і ти — мій друг. Спортивно-розважальне свято

Про матеріал
Закріплювати фізичні навички учнів, набуті на уроках фізичної культури; розвивати швидкість, витривалість, спритність; сприяти розвитку інтересу до занять спортом; формувати поняття «гра в команді», «взаємовиручка»; розвивати пізнавальні інтереси; виховувати любов до фізкультури та спорту, почуття дружби. Місце проведення: спортивна зала.
Перегляд файлу

Здорове тіло і здоровий дух, я — твій друг і ти — мій друг. Спортивно-розважальне свято

Мета: закріплювати фізичні навички учнів, набуті на уроках фізичної культури; розвивати швидкість, витривалість, спритність; сприяти розвитку інтересу до занять спортом; формувати поняття «гра в команді», «взаємовиручка»; розвивати пізнавальні інтереси; виховувати любов до фізкультури та спорту, почуття дружби.

Місце проведення: спортивна зала.

Обладнання: картки з літерами (д, р, у, ж, б, а); кеглі; маска вушок зайчика; м’ячі; гімнастичні лави; картки з малюнками риби; іграшки; канат; розмітка на підлозі; емблеми ракети і зірки.

 

Хід заходу

 

І. Підготовча частина

 

1. Вихід і шикування команд (під музичний супровід)

 

2. Повідомлення вчителем теми, мети, завдань заходу

 

3. Привітання команд

 

Команда «Зірка»

Спорт усім потрібен дуже,

Ми зі спортом змалку дружимо.

Спорт — здоров’я!

Спорт — відвага!

Спорт — це гра!

 

Команда «Ракета»

Щоб рости і розвиватись,

Стать міцнішим, як броня,

Фізкультурою займатись

Треба, друзі, нам щодня!

 

 

4. Оголошення складу журі

 

 

ІІ . Основна частина

 

1. Розминка

 

У ч и т е л ь

Щоб нам гарно позмагатись —

Треба добре розім’ятись!

Ти, мій друже, не зівай,

Своє місце відшукай!

 

  •                       Гра «Знайди своє місце»

— Це завдання потребує уважності та спритності. За першим сигналом ви всі розбігаєтеся залою, а за другим — вам потрібно стати на своє місце.

 

Яка команда швидше й організованіше це зробить — та й перемогла.

 

 

  •                       Гра «Склади слово»

— У цьому змаганні вам стануть у пригоді знання, здобуті на уроках читання. Ваше завдання: спритно зібрати всі картки і скласти з них слово. (Картки розкладено у вигляді «човникового бігу».)

 

— Ви отримали слово «дружба». Як зірочка не може бути одна на небі, як ракетою дуже важко управляти одному, так і в спорті велике значення має дружба. І я сподіваюся, що ви сьогодні в цьому переконаєтеся.

 

 

2. Учимося спритності у братів наших менших

 

  •                       Гра «Старти звірят»

Учасники стають у командах за 1–2 кроки один від одного. У кожній команді є «заєць», «вовк», «лев», «пінгвін», «пантера», «тигр»...

 

— Перед грою ви отримали кожен картку з назвою тварини. Після виклику «звірята» біжать уперед і, обігнувши прапорець, стають на своє місце. Хто на зворотному шляху першим перетне контрольну лінію, той приносить команді одне очко.

 

(«Звірят» слід викликати у будь-якій послідовності, кожен з учасників повинен пробігти не менше двох разів. Доцільно викликати «звірят» невеличкими групами: звірята, які є в нашій місцевості; звірята з далеких країн...)

 

Нумо, звірята! Нумо, малята!

Час вже змагання розпочинати!

 

 

  •                       Гра «Дружні пінгвіненята»

У ч и т е л ь

Там, де холод, де морози,

Важко вижити в льоду.

Там лиш дружба допоможе

Не потрапити в біду.

 

— Ваше завдання — нагодувати пінгвіненя. Але рухатися ви будете так, як ці незвичайні птахи. Для цього необхідно затиснути м’яч коліньми. Переможе команда, яка швидше перенесе всю рибу.

 

 

  •                       Гра «Зайчики-побігайчики»

У ч и т е л ь

Тікав заєць через міст,

Довгі вуха, куций хвіст!

Швидко вушка надягай,

Плутати слід допомагай!

 

— Заєць від страху плутає сліди, щоб його не спіймали вороги. Ви повинні надягнути «вушка» і пострибати між кеглями, «плутаючи слід». Будьте уважними, щоб не збити жодної кеглі. Потім передавайте «вушка» наступному членові команди і станьте позаду колони.

 

Не забувайте, що вашим товаришам необхідна допомога під час надягання «вушок».

 

 

3. Друг пізнається в біді

 

У ч и т е л ь. Народна мудрість говорить: «Друзі пізнаються в біді». Вони врятують, підтримають, допоможуть. Є люди, професія яких вимагає щодня відваги, сміливості, спритності. Вони рятують людей, які потрапили в біду.

 

— Що це за професія? (Пожежники)

 

 

  •                       Гра «Пожежники»

Скрізь пала вогонь і дим,

По дорозі стук і грім.

Мчить пожежників команда,

Щоб гасити швидше дім.

 

— Ця естафета — шлях перешкод, що виникає перед пожежниками. Потрібно проповзти по лаві, потім пролізти крізь тунель з обручів, оббігти навколо кеглі. «Урятувавши» іграшку, слід повернутись назад із нею, пройшовши по лаві. Команда, яка першою «врятує» всі іграшки,— перемогла.

 

 

  •                       Гра «Переправа»

— Переправитися в небезпечне місце можна лише на руках. Один член команди бере товариша за ноги (той стає в упор лежачи), за сигналом «переправляє» його на інший бік. Потім повертається, і його аналогічно «переправляє» інший гравець. Останнього гравця переправляє найперший.

 

Яка команда першою переправить усіх гравців — та й переможець.

 

 

  •                       Гра «Прудкий м’яч»

У ч и т е л ь

Мій прудкий, веселий м’яч,

Ти куди подавсь навскач?

Жовтий, білий, голубий,

Не тікай від мене, стій!

 

— Капітани передають м’яча над головою гравцям, які стоять позаду, а ті передають далі. У кінці колони останній гравець оббігає праворуч колону і стає першим. Гра триває, доки всі діти не пробіжать з м’ячем і капітан стане останнім, отримає м’яча і стане на своє місце.

 

 

4. Конкурс капітанів

 

У ч и т е л ь

Є в бабусі помічник гарний,

Голосочок в нього срібний.

Прокидається він рано,

Будить всіх навкруг старанно.

 

— Хто це, діти? (Півник)

 

— Півники часто чубляться між собою: чи то не порозуміються, хто з них гарніший, чи хто краще співає? А можливо, проганяють чужинця зі свого двору. Капітани команд позмагаються між собою, перетворившись на півників.

 

Капітани утворюють коло. Одну ногу згинають і беруть рукою. Вільну руку ховають за спину. Стрибаючи на одній нозі, потрібно виштовхнути суперника з кола або примусити його стати на обидві ноги.

 

 

5. Заключний конкурс

 

— Діти, у розв’язуванні суперечок краще використовувати розум, а не силу. А в останньому

конкурсі дійсно необхідні сила й обов’язково злагодженість між усіма членами команди. Перетягування канату.

 

 

ІІІ . Заключна частина

 

  •                       Гра «Відгадай за голосом»

У ч и т е л ь. Для того щоб ще більше здружитися, пограймо у гру. У ній ви виявите свою увагу і те, як добре ви знаєте голоси своїх однокласників.

 

— Ви здогадалися, що це за гра? («Упізнай за голосом»)

 

Учні йдуть праворуч по колу, співаючи:

Дружно, діти: раз, два, три!

Разом ліворуч поверни.

 

Після цих слів учні повертаються і йдуть в інший бік. Ведучий, призначений учителем, каже: 

А як скажеш: «Скок, скок, скок!»,

Відгадай, чий голосок!

 

І після цього заплющує очі. Коли хтось із учнів скаже ці слова, ведучий розплющує очі та намагається відгадати, хто сказав: «Скок, скок, скок!».

 

Якщо ведучий відгадав, хто з гравців сказав ці слова, то цей гравець замінює ведучого, гра триває.

 

1. Підбивання підсумків членами журі

 

2. Нагородження команд

 

 

doc
Додано
6 квітня
Переглядів
106
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку