16 вересня о 18:00Вебінар: Робота з дітьми, що мають синдром Дауна: цікаво про важливе

"Земля наш дім, нам жити в нім. Забруднення довкілля та його охорона."

Про матеріал
Інтегрований урок (географія - англійська мова). Узагальнюючий урок: Географія: Зміни географічної оболонки під впливом господарської діяльності. Англійська мова: Подорож (Забруднення довкілля та його охорона. Вплив людини на природу. Роль ООН на світовій арені.)
Перегляд файлу

УПРАВЛіННЯ ОСВІТИ І НАУКИ

БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

БІЛОЦЕРКІВСЬКА Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №21

БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МІСЬКИЙ КОНКУРС ОСВІТНІХ ІНІЦІАТИВ

«МІЙ СУЧАСНИЙ ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК»

 

Конспект Інтегрованого уроку

ГЕОГРАФІЇ ТА ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В 6 КЛАСІ

 

 «Земля наш дім, нам жити в нім.

Забруднення довкілля та його охорона.

Подорож. Екологічна безпека»

 

 

 

 

Учителі:

                                              Коваль Оксана Пилипівна,

                                                            учитель географії, вища категорія,

                                  «учитель-методист»;

                                                            Мотузкіна Валентина Михайлівна,

учитель англійської мови, спеціаліст

 

 

 

 

 

 

 

 

 

БІЛА ЦЕРКВА

2019

 Конспект інтегрованого уроку географії та іноземної мови

з елементами критичного мислення

 

Тема Забруднення довкілля та його охорона. Земля наш дім, нам жити в нім. Подорож. Екологічна безпека.

 

Основні питання теми:

Географія: Зміни географічної оболонки під впливом господарської діяльності.

Англійська мова: Забруднення довкілля та його охорона.  Вплив людини на природу. Роль ООН на світовій арені.

Очікувані результати:

Знаннєвий компонент (знання і розуміння):

Географія:

називає складові географічної оболонки та їх суттєві ознаки;

Англійська мова:

вживає лексику з поданої теми.

Діяльнісний компонент (вміння і навички):

Географія:

обирає географічну інформацію з різних джерел та визначає її корисність для себе;

Англійська мова:

висловлює судження щодо питань екології,  використовуючи раніше вивчену лексику;

розвиває навички діалогічного мовлення.

Ціннісний компонент (установки і цінності):

Географія:

оцінює вплив людини  на природу,  усвідомлює важливість заходів  щодо усунення негативних наслідків  діяльності.

Англійська мова:

виховує дбайливе ставлення до довкілля.

 

 

 

 

 

 

Перебіг уроку

Вступна частина уроку.  Виклик

    Учитель географії наголошує, що це останній урок в курсі «Загальна географія». 

  Мандруючи сторінками підручника, ви ставали учасниками віртуальної навколосвітньої  подорожі,   під час якої  піднімалися у таємничий світ космосу, проникали в надра землі, щоб дізнатися про таємниці вулканів  та причини землетрусів; плаваючи  морями та океанами, знайомилися з  вітрами,  спілкувалися з  різними людьми, які живуть на нашій планеті, досліджували флору й фауну.  Та головним є  запитання: де мені пригодяться в житті ці знання? Які знання мені знадобляться  в житті?

На уроці присутній представник ООН:

знайомиться з класом та веде діалог з учнями, щоб зрозуміти , якими знаннями стосовно цієї організації вони володіють;

визначає головну тему спільної роботи;знайомить зі своїм асистентом, роздає заготовлені формати учням та пояснює завдання.

  Good morning my dear students, glad to be here and to meet you. My name is Valentine Mykhailivna. How are you? Do you like studying at school?  I am a member of the United Nations Organization here in Ukraine. As you know, it’s an international organization. Nowadays there are 193 countries in this organization.

  Do you know what are the main goals and principles of our work? What is the mission?  Students answers...

  That’s right. I am glad to hear your answers. But we have got and other missions. What are they? Today we are going to know some of them. As you can see I am not alone. I have got an assistant. His name is Bohdan. He is a Ukrainian boy. But I need more assistants to make a group which will work with me. Bohdan will help me to choose the best of you. That’s why we are going to watch you during the lesson and at the end, I think it will be a small test. Ok, let’s begin. I have some tasks for you.

 

Робота в групах

    Виберіть необхідні терміни  відповідно сфери своїх досліджень : літосфера, атмосфера,гідросфера, біосфера. Запишіть їх на спеціальних листах . Будьте уважні! Вибирайте терміни відповідно

Mountains, mushrooms, breathing, bacteria, ocean, wind, sea, fog, lake, climate, cell, weather, plain, life, plant, river, glacier, криниця, мінерал, метеоролог , гідрологія, організми, граніт, гірські породи, вивітрювання, корисні копалини,  Вернадський, барометр, затока, флюгер царства, земна кора, ізотерма, рельєф, рідина, геолог, тиск, живлення,  озоновий шар, прання.

 Моделювання.  Земля наш дім,  нам жити в нім

  На основі « будівельного матеріалу »  який ви заготували під час групової роботи  побудуємо модель  будинку.

   Чому у безмежному Всесвіті  життя можливе лише на планеті Земля?

  Що є основою міцного будинку?

  Яка оболонка Землі стала  «фундаментом» нашої «оселі»?

  Чому відсутні живі організми?

  Представник ООН просить учнів розмістити картки на змодельований будинок.

  Чи безпечно жити в цьому величезному та величному, просторому будинку?

  Чому?  ( Відсутній захист та  безпека; невизначеність; тривога;відсутній дах; недобудована будівля...) Учні доходять висновку  що людина як частина природи завжди взаємодіє з усіма її компонентами. Використовуючи природні багатства людина не завжди думає про необхідні наслідки, які можуть зробити Землю непридатною для життя. Як запобігти цьому?

 

Відстрочена відгадка

Представник ООН пропонує для перегляду анімацію та

 задає запитання, що зосереджує увагу учнів на її головну (Sustainable Development).  Перегляд анімації  «Людина  і природа.»

 

 

Стіна мовчання 

 

   Під час перегляду анімації кольором передайте емоції, що переповнювали вас під час перегляду відео. Червоним передайте  а захват; помаранчевим - радість; жовтий - непогано  ;зеленим покажете спокій а синім незадоволення та  смуток та ; фіолетовий – тривогу і  напруга; чорний -  виразить смуток.

 Представник ООН обговорює з учнями почуття та емоції учнів після перегляду відео.

Основна частина уроку. Осмислення

Девізом уроку є слова « Збережімо Землю - і вона збереже нас » …

                                          “Save the Earth and it saves us”.

 Евристична бесіда

– Чому необхідні зусилля людей, щоб зберегти планету?

  Новим поняття  уроку є словосполучення «сталий розвиток». Як  ви розумієте це поняття ?   

    Учні висловлюють думки : орієнтовні варіанти  опорних слів : стійкий - постійний, незмінний, ; розвиток - рух, поступ, процес зміни, перехід з одного етапу інший.

   Як поєднати терміни які ніби суперечать один одному?

  Як можна змінюватися, будучи постійним?

  Глибше зрозуміти суть поняття та  більш детально зрозуміти допоможе анімація «Глобальні цілі». https://www.youtube.com  Анімація Глобальні цілі -

Представник ООН акцентує увагу дітей на спільних діях світової громадськості у вирішенні глобальних проблем.

  What is the role of the UNO?

Обговорення

Представник ООН демонструє  схему «Цілі сталого розвитку» та пропонує учням за допомогою ілюстрацій назвати деякі з цих цілей.

  These pictures will help us to answer the questions about the goals of UNO. Can you associate these pictures with the goals?

Гра «Розумний вибір»

В класі оформлений стелаж – вітрина продажу товарів широкого вжитку.

На ньому представлені  речі: зубні пасти, гелі для душу, креми, пластикові та алюмінієві стаканчики для кави, дерев’яні палички для суші, вологі серветки та поліетиленові пакети,батарейки, пінопласт, одноразові станки для гоління, пральний порошок, туалетне мило.

 Порядок дій:

  • Обговорити в групі 3 - 5 критеріїв для розумного вибору.( Потреба, ціна, якість,корисність для людини та безпека для природи…)
  • Вибрати   по1 представнику  робити вибір і відправити за покупками.
  • Мотивувати свій вибір.  В результаті  гри акцентується увага на речах широкого вжитку  які  використовуючи щодня  руйнуємо планету.

Інформація екоексперта:

Одним з найбільших джерел щоденного забруднення нашого довкілля є пластикові та алюмінієві стаканчики для кави та поліетиленові пакети, пінопласт, вологі серветки. Вони не розкладаються та забруднюють середовище токсичними речовинами при згорянні. Є дані про те що в навколишнє середовище та світовий океан щороку потрапляє 1 трильйон поліетиленових пакетів. Дерев’яні палички для суші - річ  екологічна , не шкідлива для людини .За даними Greenpeace , для виготовлення 57  мільярдів паличок для суші кожного року  в Азії  вирубують майже 4мільйони дерев .

 

Підсумкова частина уроку. Рефлексія

Та просить свого асистента провести підсумкове завдання, яке він підготував для того, щоб обрати найкращу групу, що в майбутньому співпрацюватиме з представником ООН в Україні.

 «Знаємо — Хочемо дізнатись — Дізнались»      

                    Знаємо 

Хочемо дізнатися

    Дізналися

  • Географічна оболонка -найбільший  природний комплекс Землі.

 

  • До географічної оболонки входять біосфера , гідросфера,  верхня частина літосфери  та нижня частина атмосфери.
  • Людина своєю діяльністю змінює природні комплекси.
  • What is the ecological problem?

 

 

  • What the reason of ecological problems ?
  • What are the ways of solving these problems?

 

  • Проблеми, пов’язані з негативним впливом людини на природу

 

  • Технологічний розвиток та господарська діяльність

 

  • The main goals of the UNO (Sustainable Development)

 

Представник ООН  пропонує проектну роботу на час літніх канікул.:  проект . «Розрахунки   особистого екологічного сліду.» Погугліть “ecological footprint calculator” (екологічний слід калькулятор). http://www.footprintcalculator.org/   http://ecologicalfootprint.com/ 

 

 

 

 

Аркуш самооцінювання: учня 6___класу  __________________.

Передайте кольоровою гамою свої емоції під час перегляду анімацій

« Людина і природа »                   та                           « Глобальні цілі».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Оцініть свої знання та роботу  за п’ятибальною системою.

 Я  можу:

Назвати  складові географічної оболонки та предмет їх дослідження.

Пояснити зміст поняття сталий розвиток.

Оцінити наслідки втручання людини в природу.

Name…some goals of the UNO.

Explain ….why should people work together (the meaning of globalization).

Evaluate….results of human’s influence on nature.

 

 

docx
Додано
10 червня
Переглядів
81
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку