Ми мандруємо: Провідник по Країні знань», що створює умови розвитку пізнавального інтересу і бажання навчається (інформування учнів і батьків про особливості школи та її вимог до учнів, виховні заходи пізнавального характеру, допомога учням у самоосвіті, забезпечення процесу навчання, координація зусиль, що працюють у класі); 1 зупинка – НВК- наша шкільна родина
Ми мандруємо: Провідник по Країні знань», що створює умови розвитку пізнавального інтересу і бажання навчається (інформування учнів і батьків про особливості школи та її вимог до учнів, виховні заходи пізнавального характеру у класі. 3 зупинка – основний структурний елемент школи - класний колектив
Провідні ролі класного керівника: «Носії культури», який допомагає освоїти культурні цінності, на основі яких організовано навчально - виховний процес (організація екскурсій, колективних походів в театр, музей, виставки, зустрічі та бесіди про культуру, культмасові заходи в класі і школі).
Провідні ролі класного керівника: «Моральний наставник», що сприяє дотриманню учнями норм і правил, вирішення конфліктів як між учнями, так між учнями та іншими педагогами, що працюють в класі (навчання етики та етикету, бесіди на моральні, соціальні, правові теми, оцінка вчинків учня, індивідуальна робота з учнями, що порушують норми поведінки.
Провідні ролі класного керівника: «Жоден вихователь не має права,- на думку А.С. Макаренка,- діяти самостійно, на власний ризик і на свою власну відповідальність. Повинен бути колектив вихователів, і там, де вихователі не з'єднані в колектив і колектив не має єдиного плану роботи, єдиного тону, єдиного точного підходу до дитини, там не може бути ніякого виховного процессу».
Наші подорожі Побували на екскурсії в Петріківському районі ( хутір Сотнецьке). Козаки зустріли гостей хлібом-сіллю. Дітей познайомили з традиціями українських козаків. З великим задоволенням дітлахи приймали участь у козацьких розвагах. Учні та вчителі дуже вдячні за цікаву екскурсію.