Зібрання електронних ресурсів для вивчення української літератури кінця 19 – початку 20 сторіччя

Про матеріал

Матеріал вебсайту поданий за таким планом:

1. Розділи «Українська література кінця 19 – початку 20 сторіччя», «Розвиток драматургії та театру»:

► Характеристика в загальних рисах суспільно-культурних умов розвитку літератури, розвиток драматургії та театру к. 19 – поч. 20 ст.

► Теорія літератури.

► Мистецький контекст (МК)

► Міжпредметні зв'язки (МЗ)

2. Розділи «Іван Нечуй-Левицький. “Кайдашева сім'я"», «Панас Мирний (П. Рудченко). “Хіба ревуть воли, як ясла повні?" (1, 4 частини)», «Іван Карпенко-Карий (І. Тобілевич). “Мартин Боруля"»:

► Життєвий і творчий шлях митця.

► Аналіз твору.

► Відеофільм, аудіозапис.

► Теорія літератури.

► Тести.

► Мистецький контекст (МК)

► Міжпредметні зв'язки (МЗ)

Використання посилань на різноманітні відомі вебсайти та YouTube зроблять вивчення літератури цікавим.

Перегляд файлу

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКИЙ МОРСЬКИЙ РИБОПРОМИСЛОВИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ

 

 

 

                           

 

Українська література

 

Зібрання електронних ресурсів

для вивчення української літератури

кінця 19 – початку 20 сторіччя

 

Що почитати на карантині: література для дорослих та дітей - Останні та  актуальні новини України та світу, новини дня онлайн - Україна Молода

 

 

Номінація: Сучасні освітні технології

 

 

Укладач:

Степанова Тетяна Олександрівна –

 викладач вищої категорії

 Білгород-Дністровського

 морського рибопромислового

 фахового коледжу

 

м. Білгород-Дністровський,

2023 р.

Рецензент: Рєка Оксана Павлівна, заступник директора з виховної роботи, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої  категорії», викладач-методист

 

Розглянуто та ухвалено  цикловою комісією обліково-фінансових та соціально-економічних  дисциплін

Протокол № ______    від «_______»   2023 р.

Голова ЦМК                /Т.Ф.Рачицька/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

Дана методична розробка «Зібрання електронних ресурсів для вивчення української літератури кінця 19 – початку 20 сторіччя» (https://sites.google.com/view/lit-10kl) укладена відповідно до Робочої навчальної програми для викладачів та студентів ВНЗ І-ІІ р. а. з дисципліни «Українська література» та відповідає вимогам  галузевого стандарту вищої освіти.

Мета розробки – надати методичну допомогу викладачам та студентам під час вивчення української літератури кінця 19 – початку 20 сторіччя.

Основними цілями даної розробки є:

- зібрати матеріалу з теми на одному сайті;

- розвивати  у студентів зацікавленість до творчості класиків української літератури;

- виховувати  любов до своєї Вітчизни.

Методична розробка містить наступні складові:

1. Титульна сторінка.

2. Пояснювальна записка.

3. Вебсайт, який містить такі сторінки:

- головна,

- анотація,

- зміст;

- електронні ресурси.

Матеріал вебсайту поданий за таким планом: 

 1. Розділи «Українська література кінця 19 – початку 20 сторіччя», «Розвиток драматургії та театру»:

► Характеристика в загальних рисах суспільно-культурних умов розвитку літератури, розвиток драматургії та театру  к. 19 – поч. 20 ст.

► Теорія літератури.

► Мистецький контекст (МК)

► Міжпредметні зв’язки (МЗ)

2. Розділи «Іван Нечуй-Левицький.  “Кайдашева сім’я”», «Панас Мирний (П. Рудченко). Хіба ревуть воли, як ясла повні? (1, 4 частини)», «Іван Карпенко-Карий (І. Тобілевич). Мартин Боруля”»:

► Життєвий і творчий шлях митця.

► Аналіз твору.

► Відеофільм, аудіозапис.

► Теорія літератури.

► Тести.

► Мистецький контекст (МК)

► Міжпредметні зв’язки (МЗ)

 

Використання посилань на різноманітні відомі вебсайти та YouTube зроблять вивчення літератури цікавим.

 

 

docx
Додано
11 березня 2023
Переглядів
205
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку