Матеріал вебсайту поданий за таким планом:
1. Розділи «Українська література кінця 19 – початку 20 сторіччя», «Розвиток драматургії та театру»:
► Характеристика в загальних рисах суспільно-культурних умов розвитку літератури, розвиток драматургії та театру к. 19 – поч. 20 ст.
► Теорія літератури.
► Мистецький контекст (МК)
► Міжпредметні зв'язки (МЗ)
2. Розділи «Іван Нечуй-Левицький. “Кайдашева сім'я"», «Панас Мирний (П. Рудченко). “Хіба ревуть воли, як ясла повні?" (1, 4 частини)», «Іван Карпенко-Карий (І. Тобілевич). “Мартин Боруля"»:
► Життєвий і творчий шлях митця.
► Аналіз твору.
► Відеофільм, аудіозапис.
► Теорія літератури.
► Тести.
► Мистецький контекст (МК)
► Міжпредметні зв'язки (МЗ)
Використання посилань на різноманітні відомі вебсайти та YouTube зроблять вивчення літератури цікавим.
Українська література
Зібрання електронних ресурсів
для вивчення української літератури
кінця 19 – початку 20 сторіччя
Номінація: Сучасні освітні технології
Укладач:
Степанова Тетяна Олександрівна –
викладач вищої категорії
Білгород-Дністровського
морського рибопромислового
фахового коледжу
м. Білгород-Дністровський,
2023 р.
Рецензент: Рєка Оксана Павлівна, заступник директора з виховної роботи, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії», викладач-методист
Розглянуто та ухвалено цикловою комісією обліково-фінансових та соціально-економічних дисциплін
Протокол № ______ від «_______» 2023 р.
Голова ЦМК /Т.Ф.Рачицька/
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
Дана методична розробка «Зібрання електронних ресурсів для вивчення української літератури кінця 19 – початку 20 сторіччя» (https://sites.google.com/view/lit-10kl) укладена відповідно до Робочої навчальної програми для викладачів та студентів ВНЗ І-ІІ р. а. з дисципліни «Українська література» та відповідає вимогам галузевого стандарту вищої освіти.
Мета розробки – надати методичну допомогу викладачам та студентам під час вивчення української літератури кінця 19 – початку 20 сторіччя.
Основними цілями даної розробки є:
- зібрати матеріалу з теми на одному сайті;
- розвивати у студентів зацікавленість до творчості класиків української літератури;
- виховувати любов до своєї Вітчизни.
Методична розробка містить наступні складові:
1. Титульна сторінка.
2. Пояснювальна записка.
3. Вебсайт, який містить такі сторінки:
- головна,
- анотація,
- зміст;
- електронні ресурси.
Матеріал вебсайту поданий за таким планом:
1. Розділи «Українська література кінця 19 – початку 20 сторіччя», «Розвиток драматургії та театру»:
► Характеристика в загальних рисах суспільно-культурних умов розвитку літератури, розвиток драматургії та театру к. 19 – поч. 20 ст.
► Теорія літератури.
► Мистецький контекст (МК)
► Міжпредметні зв’язки (МЗ)
2. Розділи «Іван Нечуй-Левицький. “Кайдашева сім’я”», «Панас Мирний (П. Рудченко). “Хіба ревуть воли, як ясла повні?” (1, 4 частини)», «Іван Карпенко-Карий (І. Тобілевич). “Мартин Боруля”»:
► Життєвий і творчий шлях митця.
► Аналіз твору.
► Відеофільм, аудіозапис.
► Теорія літератури.
► Тести.
► Мистецький контекст (МК)
► Міжпредметні зв’язки (МЗ)
Використання посилань на різноманітні відомі вебсайти та YouTube зроблять вивчення літератури цікавим.