"Зимова пригода в чарівному лісі" (Інтегроване заняття для дітей раннього віку з розвитку мовлення та сенсорики)

Про матеріал
Для формування в дітей раннього віку уявлення про життя диких тварин можна провести інтегроване заняття для дітей з розвитку мовлення та сенсорики "Зимова пригода в чарівному лісі", під час якого збагачується словниковий запас дітей прикметниками, дієсловами, розвивається вміння малят переказувати короткі історії.
Перегляд файлу

"Зимова пригода в чарівному лісі"

(Інтегроване заняття для дітей раннього віку з розвитку мовлення та  сенсорики)

 

Вихователь ЗДО №12

                           Шемейко Т. В.

 

Програмовий зміст: формувати уявлення дітей про диких тварин (назви, зовнішній вигляд, особливості поведінки, їжа...)

Збагачувати словниковий запас дітей прикметниками, дієсловами. Розвивати вміння малят переказувати короткі історії, сприяти розвитку пам'яті, уваги, уяви, образного мислення.

Формувати вміння дітей складати з частин ціле та сприяти розумінню того, що між собою частини різняться за величиною. Розвивати навички порівнювати величини та добирати предмети за формою, незалежно від їх кольору та розміру.

Закріпити знання основних кольорів. Розвивати дружні стосунки у співпраці. Виховувати наполегливість.

Матеріал: декорації лісової галявини, лист від звірів, іграшки (білочка, лисичка, зайчик)

 Хід заняття:

  • Гостей зібралось тут багато.

Ну-мо, на мене подивіться і  веселенько посміхніться.

  • Здрастуйте, гості добрі,

Ті, хто прийшов до нас,

Наші діти раді бачити вас!

- Ой, діти, хтось до нас стукає, гляну, хто це. (Це був листоноша і він приніс нам лист від звірів з чарівного лісу.)

- Подивимось, що нам пишуть звірі: "Любі діти! Ми із Сніговиком хотіли прийти до вас у гості, але сталося лихо. Сніговик так до вас поспішав, що скотився з великої гірки і розсипався. Весь чарівний ліс засмучений через цю подію. Якщо зможете - допоможіть нам зліпити сніговика ще раз. Чекаємо на вашу допомогу!"

- Ми з вами допоможемо сніговику? То ж вирушаймо на допомогу.

- Ми потрапили до чарівного лісу. Як тут гарно! Пройдемо до ялинки і подивимося, хто там сидить. Це ж Білочка!

- Привітаймося з Білочкою. (Білочка каже, що діти їй дуже сподобалися і вона віддасть одну кульку від сніговика, якщо ми виконаємо завдання)

- Пригадаймо вірш про Білочку ("Де ти, Білочко, живеш?")

Завдання 1

  • Погляньте, малята, цей ліс, мабуть, не простий. Цікава галявина з ялинками. Тут є ялинки з дірочками. Щоб вони стали гарними-прикрасимо їх.

Д/гра "Прикрась ялинку" (діти заповнюють вирізані отвори на ялинках з картону площинними іграшками відповідної форми.)

(Білочка віддає одну кульку від Сніговика.)

- Йдемо далі. Ой, а хто це сидить під великою кучугурою снігу? Це ж Лисичка! (діти вітаються з Лисичкою.)

- Скажи, Лисичко, чи не бачила ти Сніговика? ( Лисичка каже, що віддасть нам ще одну кульку, якщо ми виконаємо завдання.)

Завдання 2

-"Збери сніжинки" (Два кошики: великий і маленький. Зібрати великі сніжинки у великий, малі - у малий.)

(Лисичка віддає одну кульку від Сніговика )

  • Щось я трохи змерзла в нашому чарівному лісі!

Фізкультхвилинка:

 

Вирішили в ліс піти

взимку, просто, без мети. (ходьба на місці.)

Кучугурами блукали. (ходьба на напівзігнутих ногах.)

Нахилялись, повертались. (нахили з поворотами.)

Морозець хапав за ніс. (імітація.)

Під кожух до нас заліз. (точковий масаж по тілі.)

Як додому вже прибігли, (біг на місці.)

То лягли ми та заснули.

 (нахили голови зі складеними біля вух долонями.)

 

  • Ну, вирушаємо далі. А хто ж це? Це Зайчик!

(діти вітаються із Зайчиком.)

  • Скажи, зайчику, чи не бачив ти Сніговика? (Зайчик каже, що бачив його, але був голодний і з'їв його носик-морквинку.)

Завдання З

"Морквинки". (скільки морквинок? (багато), скільки потрібно Сніговику? (одна).  -Ми виконали і це завдання!

Завдання4

"Склади Сніговика"

- Вирушаймо назад додому та заберемо наших лісових звірят і Сніговичка до нас на галявину.

- До побачення!

 

docx
Додав(-ла)
Шемейко Тетяна
Додано
25 листопада
Переглядів
133
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку