15 квітня о 18:00Вебінар: Інтегрований STEM-тиждень як ресурс формування цілісності сприйняття світу

Зимові пригоди (Закріплення таблиці додавання і віднімання чисел з переходом через розряд. Особливості пори року зими. Виготовлення новорічної прикраси.)

Про матеріал
Інтегрований урок (математика, Я досліджую світ, трудове навчання) для учнів 2 класу НУШ.
Перегляд файлу

                                    Інтегрований урок у 2 класі

Тема: Зимові пригоди (Закріплення таблиці  додавання і  віднімання чисел з переходом через розряд. Особливості пори року зими. Виготовлення новорічної прикраси. )

Мета: закріплювати знання учнів таблиць додавання і віднімання

                  чисел з переходом через розряд; упорядковувати і

                  збагачувати уявлення учнів про зиму  як пору року;

                  формувати позитивне ставлення до навчання;розвивати

                  нестандартне мислення; підтримувати  вміння

                  узагальнювати, пояснювати, робити висновки;

                  виховувати естетичний смак та працьовитість.

Обладнання: конструктор  Lego, проектор, природний матеріал 

                         (шишка), клей, декоративна прикраса.

Тип уроку: інтегрований урок з елементами  STEM

Освітні галузі: інформативна, природнича, математична,

                           технологічна.

                                    Хід уроку

Ι. Вступна частина

1. Пролунав дзвінок

    Починаємо урок,

    Будемо працювати старанно

    Щоб почути у кінці,

    Що у нашім другім класі

    Діти просто молодці.

2. Актуалізація знань учнів

- Сьогодні урок у нас буде трішки незвичайний. І девізом нашого уроку будуть слова:

«Думати – колективно!

  Вирішувати – оперативно!

  Відповідати доказово!

  Вчитися – старанно!»

3. Повідомлення теми і мети уроку

- Назвіть, будь ласка, які ви знаєте пори року?

     Кожна пора року по – своєму красива і цікава. У кожної є свої

таємниці і загадки, свої чудеса і казки. - А яка зараз пора року?

 А   коли відбувається найчарівніші дива? Звичайно взимку.

 

          Дивина! Щезла стежка…Де вона?

          Що за диво? Все навкруг

          Вкрив біленький ніжний пух

          Дива зовсім тут нема

          То до нас прийшла…(зима)

Отже, ми сьогодні на уроці створимо зимовий настрій. Здійснимо уявну мандрівку

ΙΙ. Основна частина

  1. Перегляд зимових пейзажів (відео)
  2. Створення асоціативного куща
  • Так яка ж зима?

                            грайлива      білосніжна     холодна

 

               морозна                         ЗИМА                          весела

 

                                  святкова    радісна     сніжна

Так, згодна! Що зима білосніжна. Але сьогодні на уроці, ми з вами впевнимося в тому, що зима має всі кольори, такі самі, як і цеглинки нашого конструктора LEGO

  1. Усний рахунок

Перша цеглина жовтого кольору.

  • Що може бути жовтим взимку? (сонечко)

Ось сонечко передало нам ось такий жовтий кубик, як він сам. Поставило перед нами завдання: порахувати з конструктором.

• розв’язати приклади і за допомогою цеглин з конструктора просигналізувати відповідь;

• побудувати вежу

( поставити числа в порядку зростання, поставити числа в порядку спадання)

  1. Розв’язування кругових прикладів

Друга цеглина  блакитного кольору

Що може бути взимку голубим? (сніжинки)

  •                   Раніше думали, що сніжинки – це замерзлі краплинки води. Нині вчені розгадали таємницю народження сніжинки. Водяна пара піднімається дуже високо над землею, де панує сильний холод і тут з неї утворюється крихітні крижинки – кристалики. Вони поступово ростуть і перетворюються на дивовижні шестикутні зірочки – сніжинки.
  •                   Ось на дошці зовсім маленькі сніжинки. Вони можуть дуже швидко розтанути. Допоможемо знайти сніжинки: розв’яжемо кругові приклади.
  •                   35 + 46 =                                        42 + 18 =
  •                   81 – 5 =                                           60 – 7 =
  •                   76 – 34 =                                         53 – 18 =
  1. Фізкультхвилинка. «Танці зігріванці»
  2. Розв’язування задачі

Третя цеглина синього кольору

  • Якщо сніжинок буде дуже багато і до них приєднується сильний вітер, то якого кольору хмара принесе такий великий снігопад?

 

 

Задача

На подвір’ї  бавилися діти. Хлопчиків було 17, а дівчаток ? на 5 більше. Скільки всього дітей гралося на подвір’ї.

(запис розв’язку задачі на дошці і в зошитах)

  1. Я досліджую світ Групова робота.

З приходом зими змінюється життя тварин і птахів . Деякі тваринки впадають в сплячку. А деякі змінюють своє хутро

 А) Перегляд презентації про тварин які змінюють своє хутро з приходом зими.

 Б) Коментар вчителя

Четверта цеглина червоно кольору

Птахи проводять зиму по різному. Багато з них відлітають в теплі краї. А ті що залишилися доводиться переживати численні незручності. Це і голод, і холод. Життя птахів стане легшим, якщо люди допомагатимуть їм. Але є птахи які люблять смакувати ягоди із калини.

( Скласти картинку і назвати птаха, який полюбляє калину)

Снігурі, синички, дятел,  горобець.

Перевірка групової роботи.

  1. П’ята цеглина зеленого кольору
  • Які дерева і взимку, і влітку завжди зелені? (сосна, ялина)
  • Яка особливість цих дерев? (голочки) З приходом зими ялинка характеризує Новорічні свята. Свято Новий Рік святкують народи по різному.

• Напередодні Нового Року в  Бразилії на піску океанських пляжів запалюють тисячі свічок.

• У Греції існує звичай, за яким рівно опівночі глава сім’ї виходить у двір і розбиває об стіл плід гранату. Якщо його зерна розстеляться по двору у новому році сім’я житиме щасливо.

• У Франції символом благополуччя і сімейного добробуту є велике поліно, яке спалювали у каміні у новорічну ніч.

• У Німеччині святкують Новий Рік дуже шумно й емоційно. Коли годинник почне бити 12годин стають на стілець із останнім ударом встрибують у Новий Рік.

• У нашій країні прийнято на Новий Рік прикрашати ялинку. І ось у нас є гарна ялинка, яку ми сьогодні будемо прикрашати.

  1. Практична робота.

а) Приготування робочого місця

б) Показ і розповідь вчителем послідовності виконання виробу

в) Самостійна робота учнів.

 

ΙΙΙ. Заключна частина

  1. Виставка робіт (прикрашення ялинки)
  2. Підсумок уроку

Отже, діти, зима не тільки білосніжна, а й різнобарвна. І попереду нас чекають зимові чудеса.

          Світ прекрасний навколо тебе

          І сонце ясне, і синє небо,

          Птахи і звірі, гори і ріки –

          Нехай він буде таким навіки

          Нехай людина добро приносить, -

          Бо світ навколо любові просить.

docx
Додав(-ла)
Мороз Наталія
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
24 лютого
Переглядів
282
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку