Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Діаграми. Після побудови діаграми важливо навчитись інтерпретувати її, тобто «читати» діаграму та пояснювати, що на ній відображено. Щоб діаграму правильно інтерпретувати, вона має містити всі необхідні складові:назву діаграми підписи на осях легенду підписи даних
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 3. Аналіз даних, відображених на діаграмі. Працюємо за комп'ютером. Завдання. Проаналізуйте дані, відображені на діаграмі, що міститься у файлі Путівки (https://cutt.ly/VECOy. Y3), та поясніть їх. За даними діаграми, зображеної на малюнку, можна зробити такі висновки:на початку туристичного сезону, у квітні, найбільшою була кількість проданих путівок до м. Хургада і м. Шарм-ель-Шейх (Єгипет), а найменшою — до м. Херсон та м. Бердянськ (Україна);у червні ситуація дещо змінилася — найбільше було продано путівок до м. Кемер і м. Анталія (Туреччина), найменше — також до м. Бердянськ (Україна);путівки до м. Кемер стають популярнішими поступово від квітня (45) до червня (230);навпаки, путівки до м. Хургада більше продаються у квітні (112), ніж у червні (68);у жодному з місяців, що аналізувалися, не вдалося продати понад 230 путівок в одне місто, найменша кількість проданих путівок за всі місяці — 3.