Журнал
з оцінювання
діагностувальних робіт
клас
2024/2025 н.р.
Результати діагностичних робіт з математика 2024-2025 н.р
№ |
П.І. учня |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Результати діагностичних робіт з української мови 2024-2025 н.р.
№ |
П.І. учня |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Результати діагностичних робіт з читання 2024-2025 н.р.
№ |
П.І. учня |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Результати діагностичних робіт з ЯДС 2024-2025 н.р.
№ |
П.І. учня |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№ |
П.І. учня |
Має значні успіхи ++(В.р) |
Демонструє помітний прогрес + (Д.р) |
Досягає результату за допомогою вчителя V(С.р) |
Потребує уваги і допомоги ! (П.р) |
1. |
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
6. |
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
++ - має значні успіхи(завжди працює самостійно; не потребує допомоги; не робить помилок; активно працює на уроці; завжди доводи власну думку)
+ - демонструє помітний прогрес(розуміє і виконує завдання; самостійно працює над завданням; допускає помилки, але може їх виправити; зосереджено працює; висловлює власну думку)
V- досягає результату з допомогою вчителя(інколи проси допомоги вчителя; не всі завдання виконує самостійно; працює за зразком; не завжди бачить свої помилки)
! – потребує значної уваги і допомоги(важко працювати без допомоги; потребує додаткових пояснень; не розуміє завдання; не бачить своїх помило)