Учня 2 класу
_____________________________________
______________________________________
Відділ освіти Уманської районної державної адміністрації
Методичний кабінет відділу освіти
Городецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Уманської районної ради
РОБОЧИЙ ЗОШИТ З ПСИХОЛОГІЇ ДЛЯ
2 КЛАСУ
Булеховець Наталія Григорівна
Умань – 2016
Розділ виставки: Програмно-цільове та методичне забезпечення сучасного освітнього процесу
Укладач : Булеховець Наталія Григорівна
Посада: заступник директора Городецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Уманської районної ради Черкаської області з навчально-виховної роботи.
Категорія: спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії
Матеріали схвалені радою методичного кабінету протокол № 2 від 16.02.2016
Робочий зошит укладено відповідно до начальної програми курсу за вибором для учнів 2-3 класів «Пізнай себе», автор Доманська Л.В., затвердженої Листом МОН України від 06.06.2013 року №1/9-413.
У зошиті підібрані вправи на діагностику та розвиток психічних процесів: пам'яті, уваги, мислення, емоційно-вольової сфери, міжособистісних стосунків, проективні та діагностичні методики.
Посібник надасть допомогу практичним психологам, учителям початкових класів.
Зміст роботи:
№ уроку |
Тема уроку |
1 |
Психологія і Я |
2 |
Її величність пам'ять |
3 |
Мої відчуття |
4 |
Увага – найголовніша умова успішності |
5 |
Чудова здатність уявляти |
6 |
Чарівність мислення |
7 |
Будемо уважні |
8 |
Працюємо разом |
9 |
Мислимо логічно |
10 |
У світі літератури |
11 |
Ерудити |
12 |
Спостережливість та кмітливість |
13 |
Світ емоцій |
14 |
Невербальне спілкування |
15 |
Подорож до Темноляндії |
16 |
В гостях у гніву |
17 |
Емоції задоволення і радості |
18 |
Веселкова країна радості |
19 |
Темперамент |
20 |
Планета дружби |
21 |
Подарунок другу або вчимося відчувати один одного |
22 |
Про дерева характери |
23 |
Як ми сприймаємо все довкола |
24 |
Мотиви діяльності |
25 |
Мої здібності |
26 |
Толерантність |
27-28 |
Розвиваємо здібності |
29-32 |
КРОКС |
33 |
Я-особистість |
Урок 1. ПСИХОЛОГІЯ І Я
1. Вправа знайомство.
Мене звати __________ Я люблю _______________________
Мені хочеться , щоб ____________________________________________
2. «Я у класі»
У далекому прадавньому лісі жили чоловічки: всі однакові, розумні, талановиті, працьовиті . В їх країні було лише одне дерево, з якого кожен міг побачити всю країну, Вони по черзі забирались на те чудо-дерево і кожен бачив свою країну так, як хотів, залежно від місця розташування на дереві…
Я пропоную вам зобразити себе також на цьому дереві
. Вивчення мікроклімату в класі
Намалюй свою сім'ю
Якщо всіх дітей розставити на цих сходинках, то на трьох верхніх сходинках опиняться хороші діти: розумні, добрі, сильні, слухняні – чим вище, тим кращі . А на трьох нижніх сходинках опиняться погані діти – чим нижче, тим гірші («погані», «дуже погані», «найгірші»). На середній сходинці діти не погані і не хороші. Намалюй себе на цій драбинці.
Урок 2. ЇЇ ВЕЛИЧНІСТЬ ПАМ'ЯТЬ
Логічна пам'ять
Лист - Каса -
Небо Сани
Риба Весло
Чобіток - Куля -
2. Короткочасна пам’ять
Намалюй фігури
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Розфарбуй фігури і запиши цифри, як на зразку.
Урок 3. МОЇ ВІДЧУТТЯ
1. Якого кольору слова
Мама__________ тато ____________________
Школа _________ книжка __________________
Перерва _________ урок _____________________
Опиши картинку
Моя зачарована сім'я
Урок 4. УВАГА – НАЙГОЛОВНІША УМОВА УСПІШНОСТІ
ЗНАЙДИ ВІДМІННОСТІ
ЗАПИШИ ПРИСЛВ'Я
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Розфарбуй
Танграм
Урок 5 ЧУДОВА ЗДАТНІСТЬ УЯВЛЯТИ
Подорож у веселку.
Оживи квітку
ЗАКІНЧИТИ РОЗПОВІДЬ
Був ясний сонячний день. По вулиці йшла дівчинка і вела на повідку смішне цуценя. Раптом звідки не візьмись ... _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Намалювати веселку сім'ї.
Намалюй неіснуючу тварину
Тварини цієї у світі немає,
Вона неповторна і чарівна.
І назва її незвична й весела..
Придумав тварину незвичну я сам.
Урок 6 ЧАРІВНІСТЬ МИСЛЕННЯ
Підбери пару до слова
Потворний (красивий, жирний, замазаний, веселий, сумний).
Човен (лід, ковзанка, весло, літо, річка).
Мороз (палиця, холод, санчата, зима, шуба).
Лікарня (лікар, учень, заклад, лікування, хворий).
Рука (калоші, кулак, рукавиця, палець, пензлик).
Кричати (мовчати, повзти, шуміти, кликати, плакати).
Зима (мороз, ранок, січень, літо, сани).
Зуби (бачити, лікувати, рот, щітка, жувати).
Будинок (вагон, місто, житло, будівельник, двері).
Щука (вівця, спритність, риба, вудка, луска).
Встав букви і вилучи зайвий предмет:
М..р..з Г..з..та Д..в..ий
С..і.. Кн..г.. В..л..к..й
Л..д Ж..рн..л К..р..тк..й
К..в..н К..ша В..да
Веселі вірші
Раз цибуля вийшла з хати,
______________________________________________________________
Їв лелека кашу з глека…
______________________________________________________________
Джміль ромашці щось на вухо
_______________________________________________________________
Йшла синичка до кринички,
______________________________________________________________
Склади і запиши загадку. Намалюй відгадку. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Урок 7. БУДЕМО УВАЖНІ
Запиши прислів'я
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Таблиці Шульте
Урок 8. ПРАЦЮЄМО РАЗОМ
Пропоную вам продовжити речення:
Я хотів би бути ….. ( явищем природи), тому що….
Я хотів би бути …. (рослиною), тому що…
Я хотів би бути …. ( твариною) , тому що ….
2. Що каже личко?
3.Колективниарозмальвка
В мене є хороший друг,
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
________________________________________________________________
________________________________________________________________
________________________________________________________________
________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Урок 9. МИСЛИМО ЛОГІЧНО
Об'єднай у пари
З'єднай лінії і назви малюнок
Знайди зайве слово. Аргументуй.
Корова, кінь, тигр, коза
Ромашка, фіалка, троянда, береза
Стіл, шафа, машина, стілець
Лінійка, пенал,зошит,будинок
Урок 10. У СВІТІ ЛІТЕРАТУРИ,
Підбери риму до слова
Літо _________________________________________________________
Сонце _________________________________________________________
Мама _________________________________________________________
Мир __________________________________________________________
Із поданих слів складіть 4 рядки вірша.
Скласти твір за даним початком
Парасолька
На лаві хтось залишив розкладену барвисту Парасольку. Вітер підхопив її і заніс у поле…
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Впізнай слово
Упке -____________
Амнрі ____________
Вктіак ____________
Анамндри __________
Ісвтось ____________
Склади казку з даними словами.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Намалюй кактус, яким ти його уявляєш.
Дай відповіді на запитання:
________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
Скласти речення зі словами капелюх, дорога, дощ.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Урок 11 ЕРУДИТИ
Вставити літери і підкреслити зайве слово
М..р..з С…н..г Д…б…ий
С..і.. Ч…с…ий к…р…та
Г…з…т… Ж..рн..л Ш…и ..к й
К..в..н Д. н К…м…от
Скласти можливі групи слів зі слів: .
Карась береза портфель
Тополя щука олівець
Акула пенал опеньок
Маслюк кит підберезовик
Мухомор бліда поганка альбом
Записати їх позначення:
1 - гриби, 2 ______________. 3 _________________ 4____________________.
Відгадай ребуси
Урок 12. СПОСТЕРЕЖЛИВІСТЬ І КМІТЛИВІСТЬ
Розділи слова в реченні косими лініями
БІЛКА/В/ЛІСІ/ГРИБ/ЗНАЙШЛА
ГАВАСІЛАНАГАНОЧКУ
НАГОРБОЧКУВИРОСЛИТРИСМЕРІЧКИ
ЧЕРВОНАКАЛИНАРОСТЕНАДВОДОЮ
З'єднай крапки і дай назву малюнку
Урок 13 СВІТ ЕМОЦІЙ
Емоції _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Веселка емоцій
Я люблю себе за те, _______________________________________________
Я люблю __________________________________________________________
Мені образливо, коли ______________________________________________
Баранчик у пляшці
Намалюй баранчика у пляшці.
Дай відповіді на запитання:
1. Як він там опинився?______________________________________________
2. Як йому там у пляшці?_____________________________________________
3. Яким він бачить оточуючий світ з пляшки?___________________________
4. Про що він мріє? _________________________________________________
5. Чого він боїться?__________________________________________________
6. Який у нього настрій?_____________________________________________
7. Скільки йому років?______________________________________________
8. Чи чекає баранчик допомоги? _____________________________________
9. Чи хоче він вибратися?____________________________________________
10. Чи може він вибратися та яким способом?___________________________
11. Що він отримає, якщо вибереться?_________________________________
Тема 14. НЕВЕРБАЛЬНЕ СПІЛКУВАННЯ
Гра «Показуха»
Поєднайте наступні прикметники зі словом погляд і спробуйте показати один одному цей погляд.: байдужий , веселий, довірливий, доброзичливий, життєрадісний, колючий, привітний , злий , зіу акоханий
Урок 15. ПОДОРОЖ ДО ТЕМНОЛЯНДІЇ
Чого я боюся?
2. Продовжречення
Якщо всі проти мене, то ___________________________________________
Більшість моїх друзів не знають, що я боюсь __________________________
Хотілось би мені перестати боятись___________________________________
Коли мені не щастить, я _____________________________________________
Найбільше я хотів би в житті_________________________________________
Коли мене немає, мої друзі
3. Моя самооцінка
Урок 16. В ГОСТЯХ У ГНІВУ
____________________________________________________________________________________________________________________________________Чим я дратую інших?
____________________________________________________________________________________________________________________________________
Дорослі сердяться на мене за ____________________________________________________________________________________________________________________________________
Причини мого гніву
З'єднай личка з малюнками.
Урок 17. ЕМОЦІЇ ЗАДОВОЛЕННЯ І РАДОСТІ
Вправа «Добра тварина»
____________________________________________________________________________________________________________________________________
Закінч речення
Щастя ___________________________________________________________
Радість ___________________________________________________________
Задоволення _______________________________________________________
Будинок щастя
Урок 18 ВЕСЕЛКОВА КРАЇНА РАДОСТІ
Малюнок «Дорога мого життя»
Ялинка самооцінки
Урок 19. ТЕМПЕРАМЕНТ
2. Темпінг-тест
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
3.
Урок 20 ПЛАНЕТА ДРУЖБИ
Дружба – це що?
2. Вправа «Планета дружби»
Пропоную вам намалювати країну дружби.
- Які жителі там живуть?
По закінченню кожен з вас спробує знайти своє місце в цій чудовій країні.
А _________________________ Б ____________________________
В_________________________ Г ____________________________
Д __________________________ Е ______________________________
Є __________________________ Ж ____________________________
З ___________________________ І _______________________________
К ___________________________ Л ______________________________
М_____________________________ Н ______________________________
О ___________________________ П ______________________________
Р ____________________________ С ______________________________
Т___________________________ У ______________________________
Ф__________________________ Х _____________________________
Ц___________________________ Щ ____________________________
Ю _________________________ Я _____________________________
Завершити абетку і зробити до неї малюнки.
|
|
|
|
|
|
Урок 21 Подарунок другу або вчимося відчувати один одного.
Підготувати валізу членів сім'ї.
Вправа "Постав крапку "
Склади побажання
З кожного рядка виберіть лише ті букви, що не повторюються, і складіть з них побажання. На всю роботу відводиться 2 хв ( вчитель записує ряди букв на дошці або видає кожному учневі відповідну заготовку на аркуші паперу ).
А О Н О О Е А Д Д
Х П А Р П Й Р И И
Е П В Ф Е А Ф П М
З Ю Л А Л В Ю Л Ю
Г Ц Ж Ц Д И Г Ц Г
Щ З У А З С У Т З
О А И О А Т О А Ь
_________________________________________________________________
Доберіть до кожного іменника з правого стовпчика відповідний прикметник з лівого:
підступна сова
слизький змія
мудра білка
надутий жаба
товстошкірий птах
вільний вуж
запаслива індик
холодна бегемот.
Прочитай текст. Добери заголовок до нього. До підкреслених слів добери протилежні за значенням так, щоб похмура картина природи змінилася на веселу, сонячну.
Важкі і чорні хмари пливли по небу.
Сердитий вітер гойдав віти дерев.
Жовте листя сумно тріпотіло од вітру.
Настала холодна дощова осінь.
Урок 22. ПРО ДЕРЕВА-ХАРАКТЕРИ
Добрий – злий, сильний – слабкий,
Сміливий - ___________, щедрий - ……………..,
веселий - ………………, чуйний - …………..,
скромний -………………, життєрадісний - ……,
2. Психогеометрія
3.. Подорож у казку «Дерева-характери»
Урок 23. ЯК МИ СПРИЙМАЄМО ВСЕ ДОВКОЛА
Дивились двоє в одне вікно: один угледів саме багно,
а другий – листя, дощем умите, блакитне небо і перші квіти…
Побачив другий – весна давно! Дивились двоє в одне вікно.
Об'єднайтеся у 2 групи. Намалюйте у своєму зошиті долоньку.
2. Тест на визначення типу сприймання
1. Люблю спостерігати за хмарами і зірками в
2. Коли є вільна хвилина, люблю роздивлятися людей. в
3. Люблю танцювати, а у вільний час займатися спортом чи гімнастикою. К
4. Коли чую музику, починаю відбивати такт ногою. К
5. Часто розмовляю сам(а) з собою. А
6. Коли чую цокіт годинника, не можу заснути. а
А- ___________ в - __________, к ___________.
Моя програма удосконалення
Я неповторна. У мене є власне життя і власна доля. Мене люблять. Я дорожу своєю гідністю. Кожен з однокласників неповторний. Кожного люблять. У кожного власне життя і власна доля. Я не краща і не гірша за інших. Я хочу, щоб люди поважали мене, і знаю, що кожен в класі заслуговує на повагу.
Урок 24 МОТИВ ДІЯЛЬНОСТІ
Пропоную вам продовжити три речення:
Я люблю….__________________________________________________
Я хочу ….____________________________________________________
Я намагаюсь ……______________________________________________
_________________________________________________________________
_____________________________________________________________
Урок 25. МОЇ ЗДІБНОСТІ
1.Складаємо візитку «Букет моїх талантів»
Хто ми є? Кожен із вас має власні уподобання, таланти, мрії, досягнення. Все це потрібно компактно, вміло і яскраво показати іншим. Пропоную кожному із вас придумати власну візитку, в якій покажете усі свої таланти..
Продовж казки
Жила-була вівця зі своїми ягням. Ягня було велике і навіть їло травичку. Ввечері мама давала йому трохи молока, яке воно дуже любило (рис. 1). Якось мамі принесли інше, маленьке ягня, яке п'є лише молоко і ще не вміє їсти травичку (рис. 2). Тоді мама каже старшому ягнятку, що доведеться обійтись без молока, тому що в неї бракуватиме його для обох ягнят, і від цього дня він має їсти лише травичку. Як поводитиметься ягня?
Якось батьки, дідусь із бабусею, тьотя з дядьком вирушили до станції, один з них сів у потяг і поїхав назад далеко-далеко і, можливо, ніколи не повернеться Хто це був?
________________________________________________________________
Один хлопчик побудував з піску гарний будиночок, досить-таки просторий, щоб було можливо грати одному усередині нього. Він побудував його сам і дуже пишався цим. Сестра попросила подарувати їй будиночок, оскільки він їй дуже сподобався Як ти думаєш, що зробить хлопчик? _____________________________________________________________________________
Один хлопчик пішов із матусею і татом у ліс погуляти, і вони були дуже задоволені. Коли вони повернулися додому, то побачили, що в сестри змінилося обличчя Який новий вираз обличчя в неї з'явився й чому?____________________________________
Якось одна дівчинка несподівано прокинулась і сказала: «Я бачила дуже поганий сон про сім'ю Який сон побачила дівчинка?________________________________________
Урок 26: ТОЛЕРАНТНІСТЬ
«Нічого не коштує нам так дешево і не цінується так дорого, як ввічливість. Вона відкриває замки людських сердець. Привітний образ обличчя, уважне доброзичливе ставлення до співбесідника забезпечують відкритість стосунків та уникнення конфліктів»
Г. Песталоцці.
Продовж речення
Коли я їду до іншої країни, перш за все ….
Якщо мені щось не подобається в іншій людині, я….
Якщо я не розділяю чиїхось думок, я ….
. 10 не можна
Не можна ледарювати, коли всі працюють;
не гідно людської гідності й розсудливості поспішно висловлювати сумнів істинності того, що радять старші;
не можна сміятися над старістю;
не можна виявляти незадоволення тим, що в тебе немає якоїсь речі;
не можна вимагати в матері того, чого немає в неї;
не можна робити того, що засуджують старші;
не можна залишати рідну людину одинокою;
не можна заходити в суперечку із старшими, ставити під сумнів їх поради; не можна робити того, що засуджують старші члени сім’ї;
не можна збиратися в дорогу, не попередивши старших членів сім’ї
Позначте найважливіше не можна.
Квітка толерантності
Урок 27-28 РОЗВИВАЄМО ЗДІБНОСТІ
1. Мислительні здібності
. У якому відношенні подібні ці предмети:
1. дерево,вугілля ______________________________________________
2. яблуко, абрикос____________________________________________
3. корабель і автомобіль_________________________________________
4. залізо і срібло_______________________________________________
- Продовж речення:
1. У кроля вуха довгі, а у щура - __________________________________
2. Сніг білий, вугілля ____________________________________________
3. Собака має шерсть, птах - ______________________________________
4. Вовки дикі тварини,собаки - ______.______________________________
2. Придумай казку
Скласти казку із набору слів і намалювати до неї ілюстрацію.
осінь, гроза, грибочок, їжак, совість
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Художні
Гра «Весела історія»
Вигадайте історію і намалюйте комікс про собаку, який жив у холодильнику;
|
|
|
|
Гра «Вгадай казкового героя».
Знайди ключ до розв’язання. Розшифруй імена казкових персонажів.
Запиши слова-відгадки рукописними буквами:
а) АНІВЬЛАМ _________________________________
ОНІТАРУБ _________________________________
ОЛРАКАПАП _________________________________
САБАРАБ САБАРАК ____________________________
б)ЧОЕБОУРОАШКОА ____________________________
ШУАПУОКЛУЯК ____________________________
ЖОИРОАФОА АВНЮВТАВ_________________________
КЕРЕОКЕОДЕИЛ ГРЕНРА ________________________
Гра « Веселі вірші»
Сонце виглянуло зранку
І промовило Улянці
Крокодил і Чебурашка
Прийшли в школу до звірят
Намалюй ілюстрацію до одного з віршів
Урок 29 -32 : КРОКС
2.Прпопоную вам вставити пропущені літери. Час – 10 хвилин
П _ р о |
Д_р_в_ |
Г – р а |
З_м_к |
П – л е |
К_м_нь |
К – с а |
В_з_н |
Т – л о |
Н_в_д |
К – л я |
Х_л_д |
В _ р а |
П_с_а |
С – ж а |
К_з_л |
Д – ш а |
З_л_нь |
Р – к а |
С_ни |
3.Складіть слова із літер:
- ТЛОАЯНЬЮПАКІЛНВ __________________________________________
- ЛКАІМСТРОВАКА _____________________________________________
- МВИУШХАНЯ _____________________________________________
5. Придумати риму до слів
Парта - ______________, квітка - _____________________,
вікно - ______________, сонце - ____________________,
дитина ______________, гілка - ____________________.
Вправа «Збери слово»
Прочитати слова кожного рядка, взяти з першого слова першу літеру, з другого – другу, з третього – третю і т.д. та одержати нове слово, наприклад:
Риба, рак, макарони, поле, салат, пір’їна – ракета.
Шия, скло, слово, масло, ручка _________________
Парк, сіно, ліс, рідня, лілія ___________________
Метро, дощ, сова, гора ____________________
ДОМАЛЮЙ
|
|
|
|
|
|
8. Цікаві задачі:
1. Взимку ведмедики носять рукавички на лапках. У одного ведмедика всі рукавички порвалися, тільки одна залишилася. Скільки рукавичок треба йому сплести? ___________
2.Батько-гусак і мати-гусиня мають п'ятеро гусенят. Скільки птахів у цій сім'ї?______________________
3. Коли вдома був ремонт, Сашко заліз лівою ногою в зелену фарбу, а правою - в синю. На підлозі кімнати - 5 зелених плям і 4 синіх. Скільки кроків зробив хлопчик по кімнаті?_____________________
4.На цуценятко у дворі чекали 9 неприємностей, 7 неприємностей з ним сталося. Скільки неприємностей залишилось?_____________________
5. Три дев'ятиголових Змія - Горинича захотіли одягнути капелюхи. Скільки капелюхів їм треба? ______________________________
6.На столі лежало 20 цукерок. Як тільки мама на хвилиночку відійшла, Таня з'їла 8 цукерок, а Ваня – 12. Скільки цукерок побачила мама, коли повернулася?_________________________
7. Коли восьминіг сів обідати, то взяв у кожну з 4 лап по виделці, а в інші лапи взяв ножі. Скільки ножів він узяв?_______________________________
9. «Добре і погано».
Зима,спека, дощ.
10. Кінопроба».
Уявіть, що ви актори, яких запросили зніматися у фільмі. Зобразіть:
пінгвіна, який потрапив на спекотний пляж;
слоника, який виконує «Танець маленьких лебедят»;
стареньку бабусю, якій раптом закортіло пострибати через мотузку
11. Виділити в назвах предметів останні звуки й скласти з них слово.
Наприклад: яблуко, вінок, відро – «око»;
хліб, лампа, гриб, огірок, морква –
машина, кавун, книга, банан, бджола, колос –
Виділити в назвах предметів другі від початку звуки. Скласти нове слово.
12. Вправа «Реклама»
Назвати якомога більше призначень даного предмета (не тільки реальні, а й уявні і фантастичні)
.Цікаві квадрати
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Спробуйте запам’ятовувати і рахувати
Чи вмієте ви рахувати до тисячі. А до мільйона? Чудово! Тоді спробуйте порахувати хоча б до тридцяти.
На цій сторінці намальовані коні, слони, олені. Запам’ятовуйте та рахуйте їх всіх, але тільки за особливим правилом — рахувати потрібно всіх, починаючи з верхнього ряду зліва направо: «Перший коник, перший слон, другий коник, перший олень, третій коник, другий слон...» і т.д
Перевір свій об’єм уваги
Дивіться на малюнок протягом 3 – 4 секунд, потім накрийте малюнок та перерахуйте предмети, які запам’ятались.
Урок 33: Я – ОСОБИСТІСТЬ
Познач себе : 1 – у класі, 2- вдома, 3 – де хотів би бути.
Я малюю свій портрет
У середині квітки малюєте себе, в пелюстках написати свої риси характеру, про які ти дізнався, вивчаючи психологію
ЛІТЕРАТУРА
психічного розвитку». Посібник для психологів і педагогів. - М:
ВЛАДОС, 2003. - 128с.
8. Овчарова Р.В. «Практична психологія в початковій школі» М., 2002.
9. Овчарова Р.В. «Довідкова книга шкільного психолога» М, 1996.
ІНТЕРНЕТ-ПОСИЛАННЯ
osvita.ua/doc/files/news/81/8144/igry_Karpenko.doc
teacher.at.ua/publ/19-1-0-4947
ukrmodno.com.ua/health/vpravi-na-rozvitok...pamyati.../main.html