Конспект заняття з корекції розвитку
2 клас
Тема: «Слухняні пальчики»
Мета: розвиток пізнавальних психічних процесів: пам’яті, уваги, розвиток емоційно-вольової сфери, покращення стану загальної та дрібної моторики, створення позитивного настрою. зняття емоційного напруження.
Обладнання: картки , конструктор «Нік», конструктор «linkits».
Хід заняття
1. Вправа-привітання «Подарунок»
Мета: створення позитивного емоційного настрою, атмосфери довіри, зняття емоційного напруження
Учні утворюють коло. Їм пропонують зробити подарунок своєму сусідові ліворуч , подарувати йому гарний настрій .
Хід вправи: усі по колу вітаються та передають гарний настрій за допомогою міміки і жестів.
2.Вправа-гра «Веселий робот»
Мета: розвиток дрібної моторики, мислення, пам’яті, створення позитивного настрою.
Хід вправи: використовуємо конструктор «Нік»,потрібно скласти з конструктора робота, задіявши якомога більше деталей різних за формою.
Обговорення.
3. Вправа – гра «Слухняні пальчики»
Мета: розвиток дрібної моторики, розвиток мовлення.
Хід вправи:
Оцей пальчик – в ліс пішов,
Оцей пальчик - гриб знайшов,
Оцей пальчик - підібрав,
Оцей пальчик – чистить став,
Оцей пальчик – все поїв,
А тому і потовстів.
4. Вправа - гра «Порівняй портрети»
Мета: розвиток уваги, мислення
Хід вправи: Потрібно порівняти портрети з геометричних фігур. Знайти картки з подібними портретами. Назвати геометричні фігури, з яких складаються портрети. Полічити кількість фігур.
5. Вправа – гра «Хто це?»
Мета: розвиток дрібної моторики, зняття емоційного напруження, створення позитивного настрою.
Хід вправи: потрібно відгадати загадку
В мене довгий хоботок,
З квіт збираю я пилок.
Ще яскраві крильця маю,
Безтурботно я літаю.
(Метелик)
Використовуючи конструктор linkits, скласти метелика, пояснити чому вибрали саме цей колір.
Обговорення
6. Рефлексія
― Що нового дізналися на занятті?
― яка гра сподобалася найбільше?
Підготувала: Нитник Альбіна Юріївна