Конспект заняття з корекції розвитку для 2 класу на тему:"Слухняні пальчики"

Про матеріал
Робота з корекції пізнавальної сфери молодшого школяра проводиться з метою вдосконалення психічних процесів,що забезпечують успішність навчальної діяльності. Вправи сприяють створенню позитивного емоційного настрою, формуванню комунікативних навичок та навичок співпраці. У формі гри діти весело та з цікавістю виконують завдання. Вправи сприяють всебічному розвитку дитини, розвивають мислення, увагу, мовлення, дрібну моторику пальців рук.
Перегляд файлу

Конспект заняття з корекції розвитку

2 клас

Тема: «Слухняні пальчики»

Мета: розвиток пізнавальних психічних процесів: пам’яті, уваги, розвиток емоційно-вольової сфери, покращення стану загальної та дрібної моторики, створення позитивного настрою. зняття емоційного напруження.

Обладнання: картки , конструктор «Нік», конструктор «linkits».

Хід заняття

1. Вправа-привітання «Подарунок»

Мета: створення позитивного емоційного настрою, атмосфери довіри, зняття емоційного напруження

Учні утворюють коло. Їм пропонують зробити подарунок своєму сусідові ліворуч , подарувати йому гарний настрій .

Хід вправи: усі по колу вітаються та передають гарний настрій за допомогою міміки і жестів.

2.Вправа-гра «Веселий робот»

 Мета: розвиток дрібної моторики, мислення, пам’яті, створення позитивного настрою.

Хід вправи: використовуємо конструктор «Нік»,потрібно скласти з конструктора робота, задіявши якомога більше деталей різних за формою.

Обговорення.

3. Вправа – гра «Слухняні пальчики»

Мета: розвиток дрібної моторики, розвиток мовлення.

Хід вправи:

 Оцей пальчик – в ліс пішов,

Оцей пальчик - гриб знайшов,

Оцей пальчик - підібрав,

Оцей пальчик – чистить став,

Оцей пальчик – все поїв,

А тому і потовстів.

 

 

4. Вправа - гра «Порівняй портрети»

Мета: розвиток уваги, мислення

Хід вправи: Потрібно порівняти портрети з геометричних фігур. Знайти картки з подібними портретами. Назвати геометричні фігури, з яких складаються портрети. Полічити кількість фігур. 

5. Вправа – гра «Хто це?»

Мета: розвиток дрібної моторики, зняття емоційного напруження, створення позитивного настрою.

Хід вправи: потрібно відгадати  загадку

В мене довгий хоботок,

З квіт збираю я пилок.

Ще яскраві крильця маю,

Безтурботно я літаю.

(Метелик)

Використовуючи конструктор linkits, скласти метелика, пояснити чому вибрали саме цей колір.  

Обговорення

6. Рефлексія

― Що нового дізналися на занятті?

― яка гра сподобалася найбільше?

 

 

 

 

Підготувала: Нитник Альбіна Юріївна

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, 2 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
22 січня 2019
Переглядів
4251
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку