У поданому матеріалі розглядаються різноманітні зразки написання учнівських характеристик . Матеріал корисний для психологів та класних керівників , класоводів.
ХАРАКТЕРИСТИКА
про рівень розвитку та результати оволодіння усіма
компонентами навчальної діяльності
учня (учениці)_____________
1 - го_класу
загальноосвітньої школи І - III ступенів №_
1. Стан здоров'я (група), вік, фізичний розвиток. Динаміка: зір, слух, опорно-рухова система, вади мовлення.__________________________________________________
2 Ставлення до навчання (позитивне, задовільне, незадовільне, індиферентне) ________________________________________________________________________
3. Особливості психічної адаптації (повна виражена, помірна, початкова, відсутня) _________________________________________________________________________
4 Загальний рівень готовності до подальшого навчання (мотиваційна, інтелектуальна, особистісна, фізична)________________________________________________________
5 Особливості пізнавальної сфери:
- Увага - довільна, мимовільна; властивості уваги: зосередженість (спостережливість як якість), стійкість обсяг, розподілення, переключення;
- пам'ять -(образна, словесно-логічна, моторна, емоційна), короткочасна та довготривала;
- мислення - (художній тип - логічний тип, наочно-дійове, наочно-образне, абстрактне); властивості: самостійність, широта, глибина гнучкість, швидкість, критичність;
- уява -___________________________________________________________________
- працездатність -__________________________________________________________;
- дрібна моторика -_________________________________________________________
6 Інтереси, нахили (пізнавальні) до розумової, практичної художньої діяльності, спілкування з людьми.
7 Індивідуально-психологічні особливості
- тип темпераменту (холеричний, сангвістичний, флегматичний, меланхолічний);
- характер -(цілісний, певний протиріч);
теми роботи - швидкий, середній, повільний
якість роботи - хороша, задовільна, незадовільна;
реакція на зовнішні подразники - збуджена, урівноважена, повільна;
включення в роботу та перехід до іншого виду діяльності - швидкий, повільний;
- риси характеру:
ставлення до речей (бережливий - не бережливий, охайний - неохайний);
ставлення до людей (альтруїст - егоїст принциповий - непринциповий, щедрий - скупий, стриманий - нестриманий, тощо);
рівень самооцінки (об'єктивна, завищена, занижена); ставлення до власних успіхів та невдач___________________________________________________________________
ставлення до праці/ навчання - (відповідальний - безвідповідальний, працелюбний - лінивий, тощо).
- цінності -_______________________________________________________________
- страхи - ______________________________________________________________
8. Емоційно-вольова сфера (наполегливість, цілеспрямованість, рішучість, нерішучість). Типові випадки відхилень у поведінці
9. Позиція в колективі: формальний-неформальний лідер, малопопулярний, ізольований, відторгнутий.
10. Рівень вихованості _____________________________________________________
11 Чіткість виконання інструкції дорослого. Реакція на надання допомоги
12. Рівень загальноосвітньої підготовки учня відповідно до вимог Державного стандарту початкової загальної освіти.
Українська мова
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Математика
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Я і Україна
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Основи здоров’ я та фізична культура
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Мистецтво і трудове навчання
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
(В записі використовуються Державні вимоги щодо рівня загальноосвітньої підготовки учнів, програми для середньої загальноосвітньої школи, 1- 4 класи, 2006 рік ).
Директор школи (підпис)
Класний керівник (підпис)
Характеристика П.І.Б,
01.01.2005 року народження,
учня(учениці)__класу
загальноосвітньої школи І - III ступенів №_
П.І. навчається у школі з першого класу. Зарекомендував себе як старанний, працелюбний, уважний, дисциплінований учень. Має навчальні досягнення високого рівня. Здібний, має гарну пам'ять, логічне (образне, конкретне, творче) мислення, відповідально ставиться до навчання, (гарно, добре, швидко) запам'ятовує учбовий матеріал, має високий навчальний потенціал. З цікавістю опановує всі шкільні предмети, але більш схильний до вивчення (точних, гуманітарних, природничих) дисциплін. На уроках працює активно, творчо, виконує домашнє завдання, допомагає товаришам. Багато читає, цікавиться додатковою літературою.
До виконання громадських доручень ставиться сумлінно. Був обраний (вказати громадянську посаду). Брав активну участь (у громадському житті школи та класу, у роботі учнівського самоврядування у культмасових заходах, у спортивному житті школи). Займався у (спортивному, творчому, технічному) гуртку. Був учасником (шкільної, міської, обласної) олімпіади, конкурсу, турніру, нагороджений (дипломом, почесною грамотою, медаллю)
(Скромний, ввічливий, доброзичливий, веселий, товариський, стриманий, врівноважений, розсудливий, акуратний, наполегливий, дисциплінований, коректний, справедливий, тактовний, чемний, цілеспрямований самостійний піддається чужому впливу чи ні). Завжди свідомо виконує правила поведінки Користується повагою серед викладачів. Має авторитет серед товаришів Має багато друзів, підтримує дружні стосунки з багатьма учнями.
Батьки приділяють належну увагу вихованню сина (цікавляться навчанням, допомагають досягти успіху, приймають активну участь у житті класу, надають допомогу класному керівнику).
Директор школи (підпис)
Класний керівник (підпис)
Характеристика П.І.Б.,
01.01.2005 року народження,
учня_класу
загальноосвітньої школи І - III ступенів №_
П.І. навчається у школі з першого класу. Зарекомендував себе як старанний, уважний учень. Має навчальні досягнення достатнього рівня. Відповіді учня (учениці) правильна, логічна, обґрунтована, хоча їм бракує власних суджень (хоч і мають неточності.) Навчається (в повну міру своїх сил, не в повну міру, потребує постійного контролю додаткового роз'яснення). Має довільну (зорову, слухову, механічну, змішану) пам'ять, (гарно, добре, швидко, повільно) запам'ятовує учбовий матеріал. Здібний, має гарну пам’ ять, логічне (образне, конкретне, творче абстрактне) мислення, проте (не завжди уважний, інколи не виконує домашнє завдання). Однакове старанно опановує всі шкільні предметі, але більш схильний до вивчення (точних, гуманітарних, природничих) дисциплін. На уроках працює активно, виконує домашнє завдання.). Має добрий загальний розвиток. Любить читати.
(Сумлінно, дбайливо, старанно) ставиться до виконання громадських доручень. Був обраний (вказати громадську посаду). Брав активну участь (у громадському житті школи та класу, у роботі учнівського самоврядування, у культмасових заходах, у спортивному житті школи . Був учасником (шкільної, міської, обласної) олімпіади, конкурсу, турніру, нагороджений (дипломом, почесною грамотою, медаллю). (Скромний, веселий, активний доброзичливий товариський, стриманий, врівноважений, розсудливий, дисциплінований, працелюбний, самостійний, оддається чужому впливу чи ні) Правила поведінки (завжди свідомо виконує, не завжди). Має авторитет серед товаришів. Має багато друзів, підтримує дружні стосунки з багатьма учнями.
Батьки приділяють належну увагу вихованню дитини (не приділяють уваги, нехтують вихованням, погано впливають та інше).
Директор школи (підпис)
Класний керівник (підпис)
Характеристика
П.І.Б.,
01.01.2005 року народження,
учня(учениці)___класу
загальноосвітньої школи І - III ступенів №_м.
П.І. навчається у школі з першого класу. Має навчальні досягнення середнього рівня. Належить до тієї категорії учнів, які не повною мірою використовують свій потенціал ( здібний, але значної старанності в оволодінні знаннями не виявив.) Навчається в повну міру своїх сил не в повну міру, потребує постійного контролю, не виявляє зацікавленості до навчання, навчається погано), відповіді його (її) правильна але недостатньо осмислені (значну частину матеріалу відтворює на репродуктивному рівні, з помилками й неточностями, за допомогою вчителя може аналізувати навчальний матеріал ). Має довільну (зорову, слухову, механічну, змішану) пам'ять, (швидко, повільно) запам'ятовує учбовий матеріал, потребує (багаторазового повторення і роз'яснення, більше часу на опрацювання матеріалу.) До уроків готується не систематично, характеризується недостатнім поточним самоконтролем за власною діяльністю, що призводить до численних помилок при виконанні навчальних завдань. Опанування частини шкільних предметів даєтеся важко, але схильний до вивчення (гуманітарних, природничих) дисциплін. Любить (конструювати, малювати, танцювати, співати). Мало читає (лише навчальний матеріал, не цікавиться додатковою літературою).
До виконання громадських доручень ставиться (сумлінно, дбайливо, недбало, безвідповідально). Брав активну участь (був байдужим) до громадського життя школи та класу. Був учасником (шкільної, міської, обласної) конкурсу, турніру, нагороджений (дипломом, почесною грамотою, медаллю). (Скромний, вразливий, мовчазний, нестриманий, імпульсивний, байдужий, принциповий, веселий, товариський, стриманий, врівноважений. Розсудливий, самостійний, піддається чужому впливу чи ні). Правила поведінки (завжди свідомо виконує, не завжди, виконує на вимогу вчителя, ігнорує, має порушення дисципліни, схилений до протиправної поведінки). Має багато друзів (замкнений) підтримує дружні стосунки з багатьма учнями (має декілька друзів)
Батьки приділяють належну увагу вихованню дитини (не приділяють уваги, нехтують вихованням, погано впливають та інше).
Директор школи (підпис)
Класний керівник (підпис)
Характеристика
П.І.Б.,
01.01.2005 року народження,
учня(учениці)___класу
загальноосвітньої школи І - III ступенів №_м.
П.І. навчається у школі з першого класу. Має навчальні досягнення початкового рівня. Виявив нейтральне ставлення до навчання (відсутності інтересу до якого-небудь навчального предмету). Має певні здібності, але не бажає докладати зусилля задля подолання труднощів і досягнення поставленої учбової цілі. Потребує детального кількаразового пояснення, роботу виконує під безпосереднім керівництвом. Має (зорову, механічну) пам’ять, повільно запам'ятовує учбовий матеріал, особливо важко даються точні науки. Характерний високий рівень тривожності (або байдужість). На уроках часто (неуважний, недисциплінований, займається сторонніми справами): Домашні завдання виконує частково і несистематично.
До виконання громадський доручень ставиться (сумлінно, дбайливо, недбало, безвідповідально). Приймай участь (у громадському житті школи та класу, у культмасових заходах, у спортивному житті школи). Був учасником (шкільної, міської, обласної) конкурсу, турніру, нагороджений (дипломом, почесною грамотою, медаллю). (Скромний,веселий, мовчазний, товариський, стриманий, , врівноважений, добрий, недисциплінований, нестриманий, нахабний, упертий, хитрий, чуйний, імпульсивний, піддається чужому вплив/ чи ні). Правила поведінки (не завжди, виконує на вимогу вчителя, ігнорує, має порушення дисципліни, схильний до протиправної поведінки). Має друзів серед однокласників (намагається виділитись).
Батьки приділяють належну увагу вихованню сина (не приділяють уваги, нехтують вихованням, погано впливають, постійні сварки, ігнорування дитини).
Директор школи (підпис)
Класний керівник (підпис)
Характеристика П.І.Б.,
01.01.2005 року народження,
учня(учениці)_____класу
загальноосвітньої школи І - III ступенів №_м.
П.І. навчається у ЗОШ №_м. Черкаси з першого класу. Зарекомендував себе як (старанний, дисциплінований, працелюбний, уважний) учень Володіє учбовим матеріалом на (високому достатньому, середньому, низькому; рівні. Навчається (в повну міру своїх сил, не в повну міру своїх сил, потребує постійного контролю, не виявляє зацікавленості до навчання, навчається погано). Має довільну (зорову, слухову, механічну, змішану) пам'ять, (гарно, бобре, швидко, повільно) запам'ятовує учбовий матеріал. Виявляє (логічне образне, конкретне, творче) мислення. Має здібності до вивчення (вказати предмети). На уроках завжди (уважний, активний, байдужий виконує домашні завдання, допомагає товаришам). Має добрий загальний розвиток. Багато читає.
До виконання громадських доручень ставиться (сумлінно, дбайливо, недбало). Був обраний (вказати громадську посаду). Брав активну участь (у громадському житті школи та класу, у роботі учнівського самоврядування, у культмасових заходах, у спортивному житті школи). Був учасником (шкільної, міської, обласної) олімпіади/конкурсу/турніру, нагороджений (дипломом, почесною грамотою, медаллю). (Скромний, веселий, товариський, стриманий, врівноважений, розсудливий, дисциплінований, самостійний, піддається чужому впливу). Правила поведінки (завжди свідомо виконує, виконує не завжди, виконує на вимогу вчителя, ігнорує, має порушення дисципліни, схильний до протиправної поведінки). Користується повагою серед викладачів. Має авторитет серед товаришів. Має багато друзів, підтримує дружні стосунки з багатьма учнями.
Батьки приділяють належну увагу вихованню сина (не приділяють уваги, нехтують вихованням, погано впливають).
Директор (підпис)
Класний керівник (підпис)
Характеристика
Кучеренка Данила Сергійовича,
року народження,
учня_-А класу
загальноосвітньої школи І - III ступенів №_м.
Кучеренко Данило навчається в школі №_з першого класу. За час навчання зарекомендував себе як старанний, дисциплінований учень. Володіє учбовим матеріалом на високому рівні. Навчається із задоволенням Має гарно розвинене мовлення, прекрасне логічне мислення. У Данила чудова пам'ять, швидко та досконало запам'ятовує навчальний матеріал, легко відтворює і вміло оперує вивченим матеріалом. Має здібності до вивчення математики і логіки. Хлопчик швидко обчислює, може розв'язувати задачі декількома способами. На уроках заведи активний, уважний, багато працює додатково, успішно виконує творчі завдання, завдання з логічним навантаженням, часто допомагає товаришам. В груповій роботі завжди стає лідером групи, часто пояснює матеріал однокласникам та слабо встигаючим учням. Данило добросовісно ставиться до виконання домашніх завдань: постійно готує додаткові повідомлення, розшукує і розповідає на уроках цікаві факти із життя, природи, історії. Хлопчик любить читати книги про техніку та природу, цікавиться історією.
До виконання громадських доручень ставиться добросовісно і сумлінно. Два роки Данило відповідає в класі за випуск стінгазет. Хлопчик вміє організувати роботу і сам є активним дописувачем класної газети. Активну участь хлопчик бере у спортивному житті школи. Він був капітаном команди у спортивних змаганнях серед молодших школярів «Веселі старти» В 4 класі Данило приймав участь у шкільній та міській олімпіадах з математики, нагороджений дипломом. Кілька років приймає участь у міжнародній математичній олімпіаді «Кенгуру».
За характером Данило товариський, скромний. У спілкуванні з дітьми та дорослими - ввічливий. Завжди виконує правила поведінки і є прикладом для товаришів та однокласників Користується повагою серед вчителів, має авторитет у класі і є лідером, підтримує дружні стосунки з багатьма учнями.
Директор школи (підпис)
Класний керівник (підпис)
Характеристика
Стеценка Дениса Олеговича,
02.01. 2005 року народження,
учня_-А класу
загальноосвітньої школи І - III ступенів №_м.
Стеценко Денис навчається в школі №_з першого класу За період навчання проявив себе працелюбним та уважним учнем. В початковій школі оволодів навчальним матеріалом на достатньому рівні. Навчається в повну міру своїх сил, але перевагу віддає математиці логіці, природознавству. У Дениса хороша пам'ять, гарно розвинене логічне мислення, усне мовлення, але має труднощі з грамотністю. Хлопчик має здібності до вивчення точних предметів тому найбільш активний на уроках математики і логіки. На цих уроках має високий темп роботи, може швидко змінювати види діяльності.
У нього завжди чисті, охайні зошити, бережливе ставлення до книжок і підручників Учень має гарний загальний розвиток, цікавиться дитячою пригодницькою та енциклопедичною літературою. Регулярно відвідує шкільну бібліотеку, багато читає.
До виконання громадських доручень ставиться відповідально. Денис активний учасник всіх спортивних змагань в класі і школі. Хлопчик регулярно бере участь в класних конкурсах, позакласних заходах. Другий рік відвідує шкільний гурток «Шахи і шашки» Інколи, по причині активності, порушує правила поведінки на уроці, може викрикувати і перебивати однокласників.
Денис дуже веселий, товариський, щирий і відкритий хлопчик. Він має багато друзів серед однокласників та старших учнів школи. В спілкуванні з вчителями та старшими людьми хлопчик чемний і вихований. Багато років відвідує дитячу спортивну школу, займається легкою атлетикою. Часто приймає участь в міських змаганнях, нагороджений багатьма грамотами та медалями за призові місця. Денис захоплюється колекціонуванням.
Денис завжди стежить за своїм зовнішнім виглядом, він охайний та акуратний.
Директор школи (підпис)
Класний керівник (підпис)
Характеристика
Полтавець Ірини Анатоліївни,
02.01. 2005 року народження,
учениці_-А класу
загальноосвітньої школи І - III ступенів №_м.
Полтавець Ірина навчається в школі №_з першого класу. Ірина зарекомендувала себе як працелюбна, але незібрана учениця За час навчання в початковій школі навчальним матеріалом оволоділа на середньому рівні. Навчається Ірина не в повну міру своїх сил і потребує постійного контролю зі сторони педагогів і батьків. Виявляє зацікавленість тільки до предметів художньо-естетичного напрямку. Дівчинка повільно запам'ятовує вивчений матеріал, має довільну механічну пам'ять. На уроках трудового навчання і образотворчого мистецтва виявляє творче мислення, її роботи завжди серед найкращих у класі. Ірина має здібності до вивчення англійської мови, але через неорганізованість і відсутність систематичної підготовки має середній бал. На уроках дівчинка уважна, але мало активна, часто відволікається, займається сторонніми справами. Ірина дуже любить дитячі журнали для дівчаток, але читає повільно і має проблеми з розумінням прочитаного. Найважче дається дівчинці математика, великі проблеми у роботі над розв'язком задач.
У класі Ірина мала декілька громадських доручень, але не завжди виконувала їх добросовісно і вчасно, потребує постійного нагадування, допомоги зі сторони товаришів та вчителя. Дівчинка проявляє зацікавленість тільки до роботи пов'язаної з малюванням.
За характером Ірина спокійна сором'язлива, але в шкільному колективі почуває себе комфортно. Вона чуйна і постійно старається прийти на допомогу. Часто піддається чужому впливу і не завжди може правильно оцінити свої вчинки У спілкуванні з однокласниками пасивна, тому має одну подружку і не користується повагою та авторитетом серед однокласників. Декілька років Ірина займається в дитячій художній школі, її роботи можна побачити на шкільних та міських виставках дитячої творчості, за що вона неодноразово була відзначена дипломами. Дівчинка завжди охайна зовні.
Директор школи (підпис)
Класний керівник (підпис)
Характеристика
Волошина Антона Антоновича,
02.01. 2005 року народження,
учня -А класу
загальноосвітньої школи І - III ступенів №_м.
Волошин Антон навчається в школі №_ з третього класу. У хлопчика були проблеми з навчанням поведінкою та спілкуванням у попередній школі і батьки були вимушені перевести його а інший дитячий колектив.
За час навчання хлопчик проявив себе як недисциплінований учень. Навчальний матеріал засвоїв на початковому рівні. Навчається погано, потребує постійного контролю та перевірки зі сторони вчителів і батьків. Антон не виявляє зацікавленості до навчання. Він повільно запам'ятовує навчальний матеріал має, має короткотривалу пам'ять, наочно-образне мислення, що не відповідає його віковим особливостям. Хлопчик не проявив здібності до вивчення певних предметів у початковій школі. Домашні завдання регулярно не виконував, до уроків приходив не підготовлений, тому постійно заважав товаришам. Антон не любить читати, але з цікавістю слухає додатковий матеріал, що готують діти і вчитель. Хлопчик не бажає займатися з логопедом, має проблеми у вимові, що відбивається на грамотності усного і писемного мовлення.
До виконання громадських доручень ставиться недбало. На нього не можна розраховувати у важливих справах, тому діти не бажають брати його партнером в ігри, змагання, приймати в свою команду. Антон не прагне виправити ситуацію, не бажає спілкуватися з однокласниками виховано та спокійно, тому не має друзів у класі.
За характером хлопчик різкий, емоційний, нестриманий. Часто буває агресивним, провокує бійки та конфлікти серед хлопчиків класу. Правила поведінки на уроці часто ігнорує, має постійні зауваження Хлопчик схильний до протиправної поведінки Два роки Антон відвідує заняття у психолога школи, але відчутних позитивних змін і зрушень немає. Хлопчик почуває себе ображеним, ізольованим в дитячому колективі, але дати належну оцінку своїм словам і вчинкам не може До вчителів ставиться іронічно та недовірливо, відкривається та спілкується відверто дуже рідко.
Батьки не приділяють належної уваги вихованню сина не підтримують його, не допомагають у навчанні.
Антон зовні буває неохайним, інколи ходить у брудному взутті, несвіжому одязі. Часто його верхній одяг не відповідає сезону і погоді на вулиці.
Директор школи (підпис)
Класний керівник (підпис)
Характеристика П.І.Б.,
01.01.2005 року народження,
учня(учениці)_класу
загальноосвітньої школи І - III ступенів №_м.
Учень навчається в даній школі з 1 класу. За час навчання зарекомендував себе як старанний, здібний, активний, комунікабельний учень. Має високі здібності по засвоєнню навчального матеріалу Прагне досягати поставлено! мети. Пам'ять добре розвинена. Увага - стійка. До уроків готується систематично. Проявляє високий інтерес до навчання Має схильність до предметів фізико-математичного циклу. Мовлення розвинуте добре. Мова виразна, думки висловлює чітко, словниковий запас - значний Є активним читачем шкільної та інших дитячих бібліотек Уміє логічно мислити аналізувати, робити правильні висновки. Бере активну участь у конкурсах, олімпіадах, змаганнях де займає призові місця.
Переважають такі риси характеру: акуратність, ввічливість, відповідальність, доброзичливість, працелюбність, тактовність, толерантність, чемність, чуйність. Користується авторитетом серед однокласників є лідером у дружньому спілкуванні. Бере активну участь у громадському житті класу. До доручень ставиться відповідально.
Немає вад здоров'я.
Батьки цікавляться навчанням дитини та відповідально ставляться до її виховання в сім'ї. Надають допомогу класному керівнику. Регулярно відвідують школу.
Директор школи (підпис)
Класний керівник (підпис)
Характеристика П.І.Б.,
01.01.2005 року народженню,
учня (учениці)____ класу
загальноосвітньої школи І - III ступенів №_м.
Учень навчається в даній школі з 2 класу. За час навчання зарекомендував себе як старанний, здібний, активний, комунікабельний учень. Має хороші здібності по засвоєнню навчального матеріалу. Пам'ять добре розвинена. Увага - стійка. До уроків готується систематично. Проявляє високий інтерес до навчання, особливо до предметів природничого циклу. Багато читає матеріалу з цих предметів. Але любить і математику, вміє логічно мислити, аналізувати, робити правильні висновки, знаходити нові шляхи розв'язування певних завдань Мовлення розвинуте добре. Мова виразна, думки висловлює чітко, словниковий запас - значний Допитливий. Любить відкривати для себе щось нове.
Переважають такі риси характеру: акуратність, ввічливість, відповідальність, врівноваженість, доброзичливість, наполегливість, працелюбність, справедливість, тактовність толерантність, чемність, чуйність користується авторитетом серед однокласників, є лідером у дружньому спілкуванні. Бере активну участь у громадському житті класу. До доручень ставиться відповідально.
Має зади здоров'я (інвалідність та вади зору). Активно займається спортом. Батьки приділяють цьому велику увагу.
Батьки цікавляться навчанням дитини та відповідально ставляться до її виховання в сім'ї. Надають допомогу класному керівнику. Регулярно відвідують школу. Сім'я дружна, працьовита.
Директор школи (підпис)
Класний керівник (підпис)
Характеристика П.І.Б.,
02.01.2005 року народження,
учня_-А класу
загальноосвітньої школи І - III ступенів №_м.
П.І. навчається у школі з першого класу. Зарекомендував себе як (старанний, дисциплінований, працелюбний, уважний) учень. Має навчальні досягнення (високого, достатнього, середнього, низького) рівня. Навчається (в повну міру своїх сил не в повну міру, потребує ПОСТІЙНОГО контролю, не виявляє зацікавленості до навчання, навчається погано). Має довільну (зорову, слухову, механічну, змішану) пам'ять, (гарно, добре, швидко, повільно; запам'ятовує учбовий матеріал. Виявляє (логічне, образне, конкретне, творче) мислення. Має здібності до вивчення (вказати предмети). На уроках завжди (уважний, активний, байдужий, виконує домашнє завдання, допомагає товаришам). Має добрий загальний розвиток. Багато читає.
До виконання громадських доручень ставиться (сумлінно, дбайливо, недбало). Був обраний (вказати громадянську посаду). Брав активну участь (у громадському житті школи та класу, у роботі учнівського самоврядування, у культмасових заходах, у спортивному житті школи). Був учасником (шкільної, міської, обласної) олімпіади, конкурсу, турніру, нагороджений (дипломом, почесною грамотою, медаллю). (Скромний, веселий, товариський, стриманий, врівноважений, розсудливий, дисциплінований, самостійний, піддається чужому впливу чи ні). Правила поведінки (завжди свідомо виконує, не завжди, виконує на вимогу вчителя, ігнорує, має порушення дисципліни, схильний до протиправної поведінки).
Користується повагою серед викладачів. Має авторитет серед товаришів. Має багато друзів підтримує дружні стосунки з багатьма учнями
Батьки приділяють належну увагу вихованню сина (не приділяють уваги, нехтують вихованням, погано виливають та інше)
Директор школи (підпис)
Класний керівник (підпис)
Характеристика П.І.Б.,
02.01.2005 року народження,
учня_-А класу
загальноосвітньої школи І - III ступенів №_м.
П. І навчається у ЗОШ №____з першого класу Зарекомендував себе як (старанний дисциплінований, працелюбний, уважний) учень. Володіє учбовим матеріалом на (високому, достатньому середньому, низькому) рівні Навчається (в повну міру своїх сил, не в повну міру своїх сил, погребує постійного контролю, не виявляє зацікавленості до навчання, навчається погано) Має довільну (зорову, слухову, механічну, змішану) пам'ять (гарно, добре, швидко, повільно) запам'ятовує учбовий матеріал Виявляє (логічне, образне, конкретне, творче) мислення Має здібності до вивчення (вказати предмети) На уроках завжди (уважний, активний, байдужий виконує домашні завдання допомагає товаришам). Має добрий загальний розвиток. Багато читає
До виконання громадських доручень ставиться (сумлінно дбайливо, недбало). Був обраний (вказати громадську посаду). Брав активну участь (у громадському житті школи та класу, у роботі учнівського самоврядування у культмасових заходах, у спортивному житті школи) Був учасником (шкільної, міської, обласної; олімпіади, конкурсу, турніру, нагороджений (дипломом, почесною грамотою, медаллю) (Скромний веселий, товариський, стриманий врівноважений, розсудливий дисциплінований, самостійний, піддається чужому впливу) Правила поведінки ( завжди свідомо виконує, виконує не завжди, виконує на вимогу вчителя, ігнорує, має порушення дисципліни, схильний до протиправної поведінки). Користується повагою серед викладачів. Має авторитет серед товаришів Має багато друзів, підтримує дружні стосунки з багатьма учнями.
Батьки приділяють належну увагу вихованню сина (не приділяють уваги, нехтують вихованням погано впливають).
Директор (підпис)
Класний керівник (підпис)