Зразок "Характеристика учня- сироти"

Про матеріал
Навчається за типовою освітньою програмою для 6 класу закладів загальної середньої освіти з використанням корекційно- розвиткових програм для дітей з інтелектуальними порушеннями легкого ступеня. Потребує асистента вчителя, супровід психолога, дефектолога, логопеда та годин для проведення корекційно- розвиткових занять.
Перегляд файлу

 

ХАРАКТЕРИСТИКА

учня 7 класу

,2007 року народження

_____народився 22 квітня 2007 року і на даний момент проживає і навчається в ________________________________________________________________

             ____   має фізичні вади здоров'я. Навчається  за типовою освітньою програмою для 6 класу закладів загальної середньої освіти з використанням корекційно- розвиткових програм для дітей з інтелектуальними порушеннями легкого ступеня. Потребує асистента вчителя, супровід психолога, дефектолога,  логопеда та годин для проведення корекційно- розвиткових занять.

           Темп роботи нерівномірний. Увага нестійка, переважає конкретно – дійове і наочно-образне мислення. Недостатній рівень знань та узагальнень, низька здатність до аналітико-синтетичної діяльності. Учень працює за програмою 6 класу. Сприймання навчального матеріалу уповільнене. Пам'ять короткочасна, дитина часто неуважна, повільно осмислює і запам’ятовує нову інформацію з математики та української мови, історії, англійської мови. Часто не може зосередитись на пригадуванні. Потребує багаторазового пояснення програмового матеріалу.

___необхідна  допомога і контроль з боку вчителів та асистента вчителя на уроці, адаптованих завдань. Працездатність нерівномірна, потребує стимуляціі з боку дорослих. Учень потребує занять з вчителем – логопедом.

Дитина досить активна на перервах. На зауваження вчителя реагує спокійно. Цікавиться танцями, бісероплетінням, співами..  Подобаються  уроки  трудового навчання.

По натурі добрий, товариський, стриманий. Класний керівник залучає до участі у загальношкільних заходах та заходах класу.  Підтримує дружні стосунки з багатьма учнями.  Хлопець час від часу соромиться, замикається у собі.

__________опікуном старається усіляко брати участь у шкільному та особистому житті дитини. Спілкується з вчителями, класним керівником, соціальним педагогом та товаришами_____. Хвилюється за його навчання та виховання. Приймає участь у загальношкільних та класних батьківських зборах.

 

Директор школи                                                      

 

Класний керівник                                                      

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Приймаченко Валентина Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Свідзінська Анжела Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
1 лютого 2021
Переглядів
3416
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку