ХАРАКТЕРИСТИКА
учня 7 класу
,2007 року народження
_____народився 22 квітня 2007 року і на даний момент проживає і навчається в ________________________________________________________________
____ має фізичні вади здоров'я. Навчається за типовою освітньою програмою для 6 класу закладів загальної середньої освіти з використанням корекційно- розвиткових програм для дітей з інтелектуальними порушеннями легкого ступеня. Потребує асистента вчителя, супровід психолога, дефектолога, логопеда та годин для проведення корекційно- розвиткових занять.
Темп роботи нерівномірний. Увага нестійка, переважає конкретно – дійове і наочно-образне мислення. Недостатній рівень знань та узагальнень, низька здатність до аналітико-синтетичної діяльності. Учень працює за програмою 6 класу. Сприймання навчального матеріалу уповільнене. Пам'ять короткочасна, дитина часто неуважна, повільно осмислює і запам’ятовує нову інформацію з математики та української мови, історії, англійської мови. Часто не може зосередитись на пригадуванні. Потребує багаторазового пояснення програмового матеріалу.
___необхідна допомога і контроль з боку вчителів та асистента вчителя на уроці, адаптованих завдань. Працездатність нерівномірна, потребує стимуляціі з боку дорослих. Учень потребує занять з вчителем – логопедом.
Дитина досить активна на перервах. На зауваження вчителя реагує спокійно. Цікавиться танцями, бісероплетінням, співами.. Подобаються уроки трудового навчання.
По натурі добрий, товариський, стриманий. Класний керівник залучає до участі у загальношкільних заходах та заходах класу. Підтримує дружні стосунки з багатьма учнями. Хлопець час від часу соромиться, замикається у собі.
__________опікуном старається усіляко брати участь у шкільному та особистому житті дитини. Спілкується з вчителями, класним керівником, соціальним педагогом та товаришами_____. Хвилюється за його навчання та виховання. Приймає участь у загальношкільних та класних батьківських зборах.
Директор школи
Класний керівник