Зразок Характеристики дитини з ООП

Про матеріал
Зразок характеристики дитини з особливими освітніми потребами. Це тільки зразок.
Перегляд файлу

Педагогічна характеристика

Учня ----- класу -------------- ліцею

ПІБ,

00000000 року народження, що проживає за адресою:

 

Прізвище ім’я учня 1 вересня 2000 року зарахований до 1 класу ----------ліцею. Навчається в  закладі освіти в 3 класі, на інклюзивній формі навчання.

Навчальна діяльність. Виявляє цілеспрямованість та інтерес до навчання, відповідально ставиться до виконання завдань. Активно працює на уроках, виявляє ініціативу і творчий підхід. Співпрацює з іншими дітьми, домовляється, керує емоціями. Проявляє самостійність у роботі, логічно обґрунтує свою думку. Бере відповідальність за свої дії, пропонує шляхи розв’язання проблеми, критично оцінює свої дії ти дії інших. Визначає істотні ознаки об’єктів, порівнює, об’єднує, розподіляє об’єкти за обраною ознакою. Спостерігає за об’єктами, формулює припущення, досліджує, доходить висновків про взаємозв’язки між об’єктами, пояснює їх.

Мовно-літературне освітня галузь. Володіє навичкою читання вголос і мовчки. Аналізує сприйняте на слух висловлювання, ставить доцільні питання. Переказує тексти, бере участь у діалозі. Пише не дуже розбірливо, перевіряє та з допомогою асистента вчителя чи вчителя редагує написане. Тексти під диктовку пише з допомогою асистента. Списує тексти самостійно і дуже старанно.

Англійська мова: Прізвище ім’я старанний хлопчик. Працює по мірі своїх можливостей. Списує з друкованого тексту. Може знайти потрібне речення в тексті за поданим початком, уважний та спостережливий.  Може запам'ятати кілька нових слів напам'ять при розучуванні. Не встигає з письмом. Читає за допомогою асистента вчителя, або вчителя. Знає алфавіт напам'ять, орієнтується в деяких кольорах. Дає відповіді на запитання за зразком. Час від часу потребує допомоги асистента вчителя.

Математична освітня галузь. Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа, володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел, розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти з геометричних фігур, використовує для вимірювання величини доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується вимірювальними приладами.

Природнича освітня галузь. Установлює взаємозв’язки між об’єктами неживої і живої природи, розрізняє рукотворні об’єкти, виготовлені з природничих і штучних матеріалів, описує зміни, які відбуваються в природі, установлює причиново-наслідкові зв’язки між ними, обирає обладнання та досліджує об’єкт природи за власне складеним планом, робить висновки та презентує їх. Орієнтується на місцевості за об’єктами природи. Знаходить і показує на карті Україну.

Соціальна і здоров’язбережувальна, громадська та історична освітні галузі. Пояснює на прикладах, що означає бути  громадянином/громадянкою України; досліджує історію свого народу, села/міста, рідного краю та презентує результати. Пояснює свої права та обов’язки в сім’ї, у школі, у громадських місцях; аргументовано визначає перевагу добрих взаємин над конфліктами. Розпізнає першочергові та другорядні потреби, пояснює важливість помірності в споживанні товарів і послуг, планує конкретні дії для задоволення власних потреб. Моделює звернення по допомогу в різні служби в разі небезпечних ситуацій, пояснює їх можливі наслідки і свої дії.

Технологічна освітня галузь. Організовує робоче місце відповідно до власних потреб і визначених завдань, дотримується безпечних прийомів праці. Планує послідовність виготовлення виробу за власне обраними технологіями обробки матеріалів і виготовляє його. З допомогою асистента вчителя виконує трудові дії щодо самообслуговування, зокрема ремонтує книжки, пришиває ґудзики, сервірує стіл.

Інформатична освітня галузь. Використовує цифрові пристрої для виконання навчальних завдань. З допомогою асистента вчителя створює інформаційні продукти (текст, графічне зображення, презентацію) у програмних середовищах. Збирає інформацію за допомогою цифрових пристроїв відповідно для навчальної мети.

Мистецька освітня галузь. Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує твір із використанням мистецької технології. Створює варіанти запропонованих художніх образів засобами образотворчого мистецтва, користується різними художніми матеріалами. З допомогою презентує власні художні образи, оцінює власну творчість, пояснює, що вдалося.

Прізвище ім’я добре працює, виявляє старанність у навчанні, працює зосереджено, виявляє самостійність у роботі, коли прослухає повторний інструктаж.

З усіх навчальних предметів хлопчик полюбляє математику, інформатику, мистецтво, Я досліджую світ, на яких відчуває себе дуже впевнено. 

На перервах, хлопчик, дуже дружелюбний та активний. Знаходить спільну мову з усіма учнями класу. Дуже уважний, вміє підтримувати однокласників. Майже завжди в піднесеному настрої, ділиться своїми успіхами.

Має друзів серед однокласників. До виконання громадських доручень відноситься дуже відповідально. Іде на контакт з дорослими, ставиться до них шанобливо, спокійно реагує на зауваження вчителя.

Прізвище ім’я завжди має охайний вигляд, завжди в чистому одязі. Хлопчик забезпечена всім необхідним шкільним приладдям та речами, які необхідні для навчання. Батьки забезпечують всім необхідним, залежно від потреб.

 

docx
Додано
17 жовтня
Переглядів
51
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку