Програма
індивідуальної роботи
з обдарованими дітьми
вчителя англійської мови
Робота з учнями 5-го класу:
Мета-підвищення мотивації, розширення словникового запасу.
5 клас:
Пилипенко Наталія
Жорняк Анастасія
Котова Альона
-
Виконання завдань творчого характеру, спрямованих на збагачення словникового запасу учнів і на допомогу вчителю на уроці, створення учнями тематичних словничків по темам «Родина», «Професії», «В кафе», «Вільний час», «Моя оселя»
-
Перед введенням нової теми дітям пропонується знайти вірші або прислів’я по темі.(«Здоровий спосіб життя», «Моя улюблена пора року»)
-
При роботі в групах ці учні часто виконують роль керівника групи або доповідача.
-
Читання додаткової неадаптованої літератури англійською мовою
-
Перегляд фільмів в оригіналі
-
Виконання додаткових граматичних вправ з довідників
Робота з учнями 10-го класу:
Мета – розвиток творчого письма, непідготовленого усного мовлення, підготовка до участі в шкільній та районній олімпіаді.
10 клас:
Дубович Руслан
Кривіцький Артем
-
Читання художньої літератури в оригіналі з подальшим обговоренням і словниковою роботою
-
Користування відеотекою ресурсних центрів
-
Написання рецензії по книзі або фільму
-
Дистанційне виконання додаткових граматичних вправ з довідників та посібників(Passive voice, Modal verbs )
-
Практика непідготовленого усного мовлення
-
Робота з прислів’ями та фразеологізмами
-
Виконання вдома діагностичних тестів
-
Підготовка до участі в олімпіадах
Робота з учнями 11-х класів:
Мета – розвиток творчого письма, непідготовленого усного мовлення
11 клас:
Бичок Аліна
Михайлина Євген
Нікуліна Оксана
Карюк Поліна
-
Читання художньої літератури в оригіналі з подальшим обговоренням і словниковою роботою
-
Користування відеотекою ресурсних центрів
-
Дистанційне виконання додаткових граматичних вправ з довідників та посібників(Passive Voice, Reported Speech, Tenses, Conditional I-III types)
-
Робота з фразеологізмами
-
Написання творів-роздумів
-
Підготовка до олімпіадного процесу