Звіт
класного керівника про виховну роботу
в групі № 6 у 2017 – 2018 н.р.
№ |
Напрямки виховної роботи |
Тема заходу |
Мета заходу |
Форма проведення заходу |
Термін проведення заходу |
Число учасників |
Запрошені для участі в заході |
||||||
1 |
Громадянське виховання |
«Люби Україну – твою рідну землю» |
Виховувати любов до України, прищепити почуття патріотизму |
Лекція |
04. 10. 2017 |
21 |
2 |
Родино – сімейне виховання |
Моральні основи сім’ї |
Виховувати любов до батьків і сімейних традицій |
Бесіда з елементами диспуту |
06.09.2017 |
25 |
|
Військово-патріотичне виховання |
Захист Вітчизни – обов’язок громадянина» |
Виховувати в учнів почуття патріотизму, національної гордості, любові до рідного краю; спонукати учнів до усвідомлення ними необхідності бути корисними своїй державі. |
Бесіда за круглим столом |
14.03.2018 |
21 |
3 |
Трудове виховання |
«Риси та якості майбутнього фахівця» |
Виховувати любов до обраної професії |
Урок - самоаналіз |
18.04.2018 |
21 |
5 |
Художньо – естетичне виховання |
Видатні українські діячі культури та мистецтва рідного краю» |
Ознайомити учнів з відомими діячами рідного краю та їхніми здобутками у культурі та мистецтві; виховувати естетичні погляди, любов до прекрасного, тощо. |
Поетичний калейдоскоп |
21.09.2018 |
20 |
7 |
Духовно – моральне виховання |
Громадська та соціальна відповідальність подружнього життя» |
Виховувати в учнів життєві цінності |
Дискусія |
27.03.2018 |
21 |
8 |
Екологічне виховання |
Жити в злагоді з природою |
Виховувати любов до природи |
Інформаційна бесіда |
20.09.2017 |
20 |
8 |
Формування здорового способу життя |
Вплив канцерогенів у продуктах харчування на організм людини» |
Виховувати прагнення вести здоровий спосіб життя, культуру правильного харчування |
Круглий стіл |
22.11. 2017 |
19 Мед. Працівник |
9 |
Превентивне виховання |
Шахрайство під час працевлаштування на роботу |
Виховувати в учнів інтерес до правових знань і почуття відповідальності за свої дії. |
Відкрита трибуна |
29.11.2017 |
18 |
На протязі навчального року з учнями групи № 6 були проведені індивідуальні бесіди , на яких розглядались такі питання як :
- Пропуски занять без поважних причин ;
- Відвідування лінійки ;
- Культура спілкування в учнівському колективі ;
- Керування емоціями при спілкуванні з однолітками та викладачами;
- Наслідки раннього статевого життя ;
- Рання вагітність ;
- Особиста гігієна ;
- Шкідливість вживання продуктів , які містять смакові добавки.
№ |
Прізвище, ініціали учня, який скоїв правопорушення (злочин) |
Коли і що скоїв учень |
Заходи впливу |
|
|
|
|
На протязі року активно діяло учнівське самоврядування. Були проведені збори групи на який вирішувались такі питання :
- Поведінка ;
- Успішність ;
- Відвідування лінійки ;
- Відвідування занять ;
- Протиправна поведінка ;
- Ремонт класу.
Впродовж року двічі (у вересні, лютому) проводилися батьківські збори.
Впродовж року було 5 разів відвідано учнів.
Метою відвідування було :
- Ознайомлення з житлово - побутовими умовами ;
- Поведінка учнів.
Великому німецькому філософу 19 століття Еммануїлу Канту належать такі слова:
« Два винаходи людини можна вважати найскладнішими: мистецтво управляти та мистецтво виховувати».
І сьогодні учителю, як нікому іншому, належить досконало володіти обома мистецтвами, щоб виховати інноваційну особистість учня: духовно багату, соціально адаптовану, фізично здорову, громадянина-патріота, «який розуміє своє значення у розбудові громадянського суспільства, бачить своє місце в ньому, самостійно обирає шлях, напрямок руху до сприйняття демократичних цінностей навіть у тому разі, якщо цей шлях буде тернистим».
Щоб покращити виховну роботу в групі класному керівнику необхідно :
Щоденно:
− з’ясовувати причини відсутності учнів на заняттях ;
− проводити бесіди з учнями, що запізнюються;
− здійснювати запис в Журнал відвідування учнями навчальних занять ;
− організовувати харчування учнів ;
− організовувати чергування учнів;
− проводити індивідуальну роботу з учнями;
− здійснювати контроль за зовнішнім виглядом учнів.
Щотижня:
− проводити виховні години;
− проводити заходи у групі за планом;
− працювати з активом класу, організовувати діяльність органів учнівського самоврядування;
− контролювати виконання доручень;
− організовувати прибирання закріпленої території;
− контактувати з учителями-предметниками, які працюють в групі;
− проводити роботу з батьками;
− організовувати зустрічі з психологом, медсестрою;
− проводити психолого-педагогічні спостереження.
Щомісяця:
− відвідувати уроки учителів – предметників у своїй групі;
− оформлювати та подавати заступнику директора з навчально-виховної роботи звіт щодо відвідування учнями навчальних занять;
− проводити бесіди з безпеки життєдіяльності;
− організовувати консультації практичного психолога стосовно учнів девіантної поведінки;
− організовувати зустрічі з батьківським активом;
− відвідувати учнів вдома.
Один раз на семестр:
− проводити батьківські збори;
Один раз на навчальний рік:
− оформлювати особові справи учнів;
− здійснювати написання характеристик на учнів ;
− оформлювати та подавати заступнику директора з навчально-виховної роботи звіт з виховної роботи за рік.