Основні напрями роботи- формування в учнів уміння вчитися;- становлення особистості учня;- підвищення рівня навчальних досягнень учня;- впровадження інноваційних технологій;- реалізація вимог державних стандартів початкової освіти;- подолання авторитаризму у спілкуванні з дітьми;-удосконалення роботи обдарованими дітьми
Шляхи реалізації- вивчати методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу в початкових класах;- вивчати основні нормативні документи, що регламентують функціонування початкової освіти;- відвідувати обласні курси підвищення кваліфікації в ЛОІППО;- сформувати банк даних творчо обдарованих дітей;- ознайомитися із кращим педагогічним досвідом роботи творчих вчителів
Фабрика від Святого Миколая. На Україні розпочався цикл зимових свят. Діти з нетерпінням чекають їх. Найулюбленіше для них – це свято Святого Миколая. На уроках трудового навчання під керівництвом вчителя діти виготовляють з великою старанністю іграшки-подаруночки, святкові листівки, ялинкові прикраси. В дітей веселий передсвятковий настрій.
Методична декада. В рамках декади «Педагогічна атестація цілком може бути «моментом істини для всіх» учнями 2 класу було підготовлено і проведено проєкт «Ім’я в житті людини». Учні з'ясували,яку роль відіграє ім'я в житті людини,проаналізували історію виникнення імен,дізналися про значення імен учнів всього класу. Існує безліч наукових теорій,які з різних сторін підходять до вивчення цієї проблеми. Школярі дійшли висновку,що не ім'я красить людину,а людина красить ім'я.
Світле свято Воскресіння Великдень найголовніше свято християн. Воно супроводжується численними прекрасними звичаями і традиціями, які зберігаємо, розвиваємо та передаємо з покоління в покоління. Школярі вміло декламували вірші, розповідали легенди про Великдень та традиції, пов’язані з цим святом. Цікавим було й виконання гаївки, у яких весняні ігри поєднують у собі співи та танці, спритність і фізичне гартування, вправність і кмітливість, гнучкість і винахідливість. Вони розвивають пам’ять, увагу. Гучно лунали гаївки «Соловійку» та «Зайчику малесенький». Ці веселі забави принесли багато радості та посмішок.
Людина починається з добра. Найвища наука життя – мудрість. А найвища мудрість – бути добрим. Доброта і чуйність, співпереживання і щиросердечність, уміння розділити чужий біль, підтримати у важку хвилину – це завжди було у характері нашого українського народу. Про необхідність виховання в дітей із малих років почуття доброти переконливо писав у своїх творах В. О. Сухомлинський. Він говорив, що помиляються ті, що думають, що доброта і чуйність, милосердя і співчуття - природжені почуття. Це не так. Дитину потрібно вчити робити добро. А щоб виховати в дитині доброту, треба пізнавати з нею світ, який нас оточує, розповідати їй про взаємини людей, про їх взаємну підтримку, виховувати в них любов. У вихованців вже чималий запас добрих справ. Тому ми вирішили взяти участь у Всеукраїнському конкурсі «Розповідь про добрі справи». У своїх оповіданнях вони вирішили розповісти про добрі справи, що творяться повсякчас у їхньому житті. Кожен учень свою розповідь проілюстрував малюнком. І на виховній годині «Вчимося робити добро» , яка була проведена 7 березня, ми почули про змайстровані годівниці для птахів та підгодовування їх взимку, про допомогу диким беззахисним тваринам, про підклеєні і відремонтовані книжки, про щирі і дружні стосунки з однокласниками, допомогу їм у скрутну хвилину, ввічливе та привітне ставлення до людей, допомогу батькам, турботливе ставлення до своїх маленьких братиків і сестричок. В кінці виховного заняття були озвучені «Заповіді добра». Я знаю, що пройде немало часу, і мої учні стануть добрими і чуйним людьми. І робити добро для інших стане щоденною потребою їхнього життя.