Звіт
про роботу з--------------------- учнем 5 Б класа з інклюзивною формою навчання
---------------- закладу загальної середньої освіти
За період 01.09.2022-02.06.2023 року я працювала в інклюзивному класі з ----------------------, який має особливості в загальному розвитку. Для Арсенія виникали труднощі в читанні та в математиці, важко давалися дії в стовпчики. Інколи у учня проявлялася активність на уроці в міру своїх можливостей, з повагою ставиться до однолітків, уважний до деталей, спокійний інколи меланхолійний.
Разом з класним керівником ----------------., склали для ------- індивідуальну програму розвитку застосовуючи низку функцій: навчально-методичну, управлінську, комунікаційну, функцію моніторингу. Було впроваджено спільне викладання в групах вчителя та асистента вчителя за моделями: модель консультування, модель навчання, модель співпраці або роботи в команді. За дитиною з ООП відстежується позитивна динаміка розвитку. Асистент вчителя застосувала в роботі методику Петерсон Людмили Георгіївни, яка дозволяє вивчати найскладніше в доступних для школяра формах: спілкування, гра, малювання, ліплення фігур. Головне – щоб дітям було весело, цікаво вчитись. Головний принцип методики: навіщо вчити дуже складно, якщо можна робити це легко?
В альтернативній освіти дуже важливі повага до особистості, цілісний світогляд, невтручання в особисте життя, поширення світогляду, індивідуальний підхід. Упродовж 5 класу ---------- демонструє достатній і середній рівень у засвоєнні програмового матеріалу. Але з деяких результатів навчання з математичної галузі і мовно-літературної має середній рівень.
Протягом року активно працює на уроках. Виявляє інтерес до навчання, відповідально ставиться до виконання завдань. В висловлюванні своє думки потребує допомоги та прямих питань.За допомогою асистента вчителя вміє презентувати отриману інформацію. Безпечно використовує цифрові пристрої для доступу до інформації. Виявляє самостійність у самій легкій роботі в завданнях.
Батьки приділяють багато уваги і часу навчанню, вихованню сина.
Психолого-педагогічна оцінка розвитку дитини з ООП
У -------- лічба механічна в межах 20. Він самостійно вміє читати реченням, вміє визначати тему та мету твору, в математиці виникають певні складності з виконанням дій у стовпчики.. В образотворчій діяльності проявляє свої творчі здібності з допомогою асистента вчителя. Потребує постійного концентрування уваги при виконанні завдань. Пише записи в зошиті не зовсім акуратно та старанно. Потребує допомоги для виконання завдань та записів у зошиті. У самообслуговування не залежний. Одягається, роздягається самостійно. Під час виконання робіт у класі потребує супроводу асистента вчителя. Спокійний. Під час навчального року не заважав однокласникам на уроках.
Таблиця розвитку, можливостей, потреб дитини з ООП
Сфера розвитку дитини
|
Потенційні можливості |
Потреби дитини |
Фізичний розвиток та стан моторики |
Відповідає віковим нормам: життєрадісний, активний, рухливий
|
Удосконалити навички чіткої концентрації уваги та . |
Когнітивний розвиток: рівень сформованості пізнавальних процесів - середній, але є наявність пізнавального інтелекту |
Сприйняття в межах вікової норми. Зорова увага в межах норми. Сприймає роз’яснення вчителя у спрощеній формі. Легко запам’ятовує зорові образи. Розуміє величини, фігури, просторові й часові поняття
|
Потребує уваги та роз’яснення матеріалу уроку. Потребує наочності моделювання. Потребує більшого часу на виконання завдань. Треба тренувати слухову пам’ять, удосконалювати логічне мислення |
Мовленнєвий розвиток: недостатній словниковий запас |
Розуміння усного мовлення . Любить слухати оповідання, казки, історії, вірші. Знає числа в межах 20.
|
Більше часу приділяти аудіюванню Поширювати лексичний запас, вчити на пам’ять невеличкі вірші, удосконалювати писемне мовлення та мовленнєве спілкування |
Емоційно-вольова сфера та особистісний розвиток:вдається вольове зусилля самостійно виконувати різні види робіт у класі, інколи проявляється небажання виконувати завдання. |
Ставлення до однолітків, групових ігор позитивне. Використовує іграшки, дошку Танграм, конструктор за призначенням в класі, не виносить нічого за межі класної кімнати |
Приділяти більше уваги емоційному стану здоров’я, дотриманню встановлених правил у школі, вдома, у суспільстві |
Загальна навчальна діяльність: рівень сформованості знань, умінь, навичок у навчанні середній: складно дається математичні вирази.. Складно будувати чітке висловлювання |
Подобаються уроки читання, мистецтва, природознавства. Активний у власних видах діяльності, виконує те, що його цікавить. Свою роботу оцінює некритично. На запитання вчителя відповідає 2-3 словами
|
Підвищувати рівень мотивації до навчання, намагатися об’єктивно оцінювати та контролювати власну діяльність |
Соціальна взаємодія та навички: є мотивація до пізнання нового, незнайомого та до комунікації |
З однокласниками налагоджує та підтримує контакт, долучається до активних ігор, приймав активну участь у різноманітних заходах.
|
Треба вчитись бути відкритим для розвитку. Не лінуватись |
Асистент вчителя ________________