Звіт про роботу з учнем 5 Б класа з інклюзивною формою навчання

Про матеріал
Звіт про роботу з--------------------- учнем 5 Б класа з інклюзивною формою навчання
Перегляд файлу

 

Звіт

про роботу з--------------------- учнем  5 Б класа  з  інклюзивною  формою навчання

 

---------------- закладу загальної середньої освіти

 

За період 01.09.2022-02.06.2023 року я працювала  в  інклюзивному  класі з  ----------------------,  який має особливості в загальному розвитку. Для  Арсенія виникали труднощі в читанні та в математиці, важко давалися дії в стовпчики. Інколи у учня проявлялася активність на уроці в міру своїх можливостей, з повагою ставиться до однолітків, уважний до деталей, спокійний інколи меланхолійний.

Разом з класним керівником ----------------., склали для ------- індивідуальну програму розвитку застосовуючи низку функцій:  навчально-методичну, управлінську,  комунікаційну,  функцію моніторингу. Було впроваджено  спільне  викладання  в  групах  вчителя та асистента вчителя  за моделями:  модель  консультування, модель навчання, модель співпраці або  роботи  в команді.                За  дитиною  з  ООП  відстежується  позитивна  динаміка  розвитку. Асистент  вчителя  застосувала  в  роботі  методику Петерсон Людмили  Георгіївни, яка  дозволяє  вивчати  найскладніше  в доступних  для школяра    формах:  спілкування, гра, малювання, ліплення  фігур. Головне – щоб  дітям  було  весело,  цікаво  вчитись. Головний  принцип  методики:  навіщо  вчити  дуже  складно,  якщо  можна  робити  це  легко?

В  альтернативній  освіти  дуже  важливі  повага  до  особистості, цілісний  світогляд,  невтручання  в  особисте  життя,  поширення  світогляду,  індивідуальний  підхід. Упродовж 5 класу ---------- демонструє достатній і середній рівень у засвоєнні програмового матеріалу. Але з деяких результатів навчання з математичної галузі і мовно-літературної має середній рівень.

Протягом року активно працює на уроках. Виявляє інтерес до навчання, відповідально ставиться до виконання завдань. В висловлюванні своє думки потребує допомоги та прямих питань.За допомогою асистента вчителя вміє презентувати отриману інформацію. Безпечно використовує цифрові пристрої для доступу до інформації. Виявляє самостійність у самій легкій роботі в завданнях.

Батьки  приділяють  багато  уваги  і часу  навчанню,  вихованню  сина.

 

 

 

Психолого-педагогічна  оцінка розвитку дитини  з  ООП

 

У  -------- лічба  механічна  в  межах  20. Він самостійно вміє читати  реченням, вміє визначати тему та мету твору, в математиці виникають певні складності з виконанням дій у стовпчики.. В  образотворчій  діяльності  проявляє свої творчі здібності  з допомогою асистента вчителя. Потребує  постійного  концентрування  уваги  при  виконанні  завдань.  Пише записи в зошиті не зовсім акуратно та старанно. Потребує   допомоги для виконання завдань та записів у зошиті. У самообслуговування  не  залежний. Одягається, роздягається  самостійно.  Під  час  виконання  робіт  у класі  потребує  супроводу  асистента  вчителя. Спокійний.  Під час навчального року не заважав однокласникам на уроках.

 

Таблиця  розвитку,  можливостей,  потреб   дитини  з  ООП

 

Сфера  розвитку  дитини

 

Потенційні  можливості

Потреби  дитини

Фізичний  розвиток та стан  моторики

Відповідає  віковим  нормам: життєрадісний, активний,  рухливий

 

Удосконалити  навички чіткої концентрації уваги та .

Когнітивний  розвиток: рівень  сформованості  пізнавальних  процесів  -  середній,  але  є  наявність  пізнавального  інтелекту

Сприйняття  в  межах  вікової  норми. Зорова  увага  в межах  норми. Сприймає  роз’яснення вчителя  у  спрощеній  формі.  Легко  запам’ятовує  зорові  образи. Розуміє  величини,  фігури,  просторові  й  часові  поняття

 

Потребує   уваги  та  роз’яснення  матеріалу  уроку.  Потребує  наочності  моделювання.  Потребує  більшого  часу  на  виконання  завдань.  Треба  тренувати  слухову  пам’ять,  удосконалювати  логічне  мислення

Мовленнєвий  розвиток:  недостатній  словниковий  запас

Розуміння  усного  мовлення  . Любить  слухати  оповідання, казки,  історії, вірші. Знає  числа  в  межах 20.

 

Більше  часу  приділяти  аудіюванню Поширювати  лексичний  запас,  вчити  на  пам’ять  невеличкі  вірші,  удосконалювати  писемне мовлення  та  мовленнєве  спілкування

Емоційно-вольова  сфера та  особистісний  розвиток:вдається  вольове  зусилля  самостійно  виконувати  різні  види  робіт  у  класі, інколи проявляється небажання виконувати завдання.

Ставлення  до  однолітків,  групових  ігор  позитивне. Використовує  іграшки,  дошку Танграм, конструктор  за  призначенням  в  класі,  не  виносить  нічого  за  межі  класної  кімнати

Приділяти  більше  уваги  емоційному  стану  здоров’я,  дотриманню  встановлених  правил  у  школі,  вдома,  у  суспільстві

Загальна  навчальна  діяльність:  рівень  сформованості  знань, умінь, навичок  у навчанні  середній:  складно  дається математичні вирази..  Складно  будувати  чітке  висловлювання

Подобаються  уроки  читання, мистецтва,  природознавства.  Активний  у  власних  видах  діяльності,  виконує  те,  що  його  цікавить.  Свою  роботу  оцінює  некритично. На  запитання вчителя  відповідає 2-3  словами

 

Підвищувати  рівень  мотивації  до  навчання, намагатися   об’єктивно  оцінювати  та  контролювати  власну  діяльність

Соціальна  взаємодія  та  навички: є  мотивація  до  пізнання  нового,  незнайомого  та  до  комунікації

З  однокласниками  налагоджує  та  підтримує  контакт,  долучається  до  активних  ігор,  приймав  активну  участь  у різноманітних заходах.

 

Треба  вчитись  бути відкритим для розвитку. Не лінуватись

 

 

 

 

 

Асистент  вчителя                   ________________                     

 

docx
Додав(-ла)
Чуйко Ольга
Додано
24 січня
Переглядів
354
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку