Звіт про проведену виховну роботу з учнями 8 класу за рік, звернута увага на участь вихованців у класних та загальношкільних заходах.
Звіт про виховну роботу
у 8-му класі за 2017 – 2018н.р.
Протягом 2017-2018 навчального року виховна робота у 8 класі проводилась згідно затвердженого плану роботи.
На початку навчального року були визначені мета і завдання для учнівського колективу й для себе як класного керівника. Запланували продовжити роботу зі зміцнення класного колективу, формуванню в учнів позитивного відношення до його цілей, завдань, діяльності й окремих членів колективу. Також продовжили роботу з виховання в школярів пізнавальних інтересів, активності, самостійності й творчого відношення до навчання й підвищення на цій основі успішності. Для себе визначили завдання в окремих аспектах виховання:
1) зміцнення здоров'я учнів і виховання в них здорового способу життя;
2) виховувати творчi здiбностi, пiдтримувати iнiцiативнi, органiзаторськi здiбностi та естетичнi нахили в дітей;
3)прищеплювати учням загальноприйнятi етичнi норми в поведiнцi та спiлкуваннi;
4) виховувати турботливе ставлення одне до одного, до батькiв, учителiв, молодших за вiком i людей похилого вiку; формувати найкращi моральнi якостi.
І. Організація учнівського самоврядування.
На початку навчального року в класі було організовано учнівське самоврядування. Шляхом таємного голосування, з врахуванням особистих інтересів між учнями було розподілено громадські доручення.
Невдачина Ольга – командир класу
Баранник Аліна – заступник командира
Лебідь Іван – навчально-пізнавальний відділ
Грідін Богдан – спортивно-оздоровчий відділ
Агурєєв Артем – відділ суспільно-корисної праці
Сердюк Ангеліна – відділ творчого розвитку
Бич Ліза, Котелевець Андрій – відділ дисципліни і порядку
Демиденко Катерина – інформаційний відділ.
ІІ. Громадянське, національно-патріотичне виховання.
Національно-патріотичне виховання є складовою загального виховного процесу підростаючого покоління, головною метою якого є набуття молодими громадянами соціального досвіду, готовності до виконання громадянських і конституційних обов'язків, успадкування духовних надбань українського народу, досягнення високої культури взаємин, формування особистісних рис громадянина Української держави, фізичної досконалості, моральної, художньо-естетичної, інтелектуальної, правової, трудової, екологічної культури.
З метою національно-патріотичного виховання було заплановано та виконано наступні заходи:
ІІІ. Художньо-естетичне виховання.
Художньо-естетичне виховання спрямоване на формування здатності сприймати дитиною прекрасне у навколишньому середовищі і мистецтві, на розвиток естетичних почуттів, суджень, смаків, умінь, творчих здібностей, потреби брати участь у створенні прекрасного в житті і художній творчості.
Учні прийняли участь у виставці квітів «У букеті нашім різнобарвні квіти – символ України і дарунок літа».
ІV. Екологічне і трудове виховання.
Свідоме і бережливе ставлення кожної людини до природи можливе тільки при наявності екологічної культури, широких екологічних знань, які повинні формуватись, починаючи з дитинства. Знання екологічних норм, закономірностей розвитку природи, знайомства з загадковим світом тварин, рослин, з особливостями їх поведінки, проблемами, які виникають в їх житті, дуже часто з вини людини, дадуть можливість кожному відчути особисту відповідальність за майбутнє природи.
V. Родинно-сімейне виховання.
Виховання дітей у сім’ї є першоосновою розвитку дитини. Духовний вплив батьківської домівки на формування особистості завдяки щирій материнській ласці, небагатослівній любові батька, домашньому теплу, затишку і захисту, сімейній злагоді. Особливу роль у вихованні дитини в сім’ї відіграє загальний мікроклімат, настрій, уклад, спрямованість. Але значна роль у вихованні учнів належить спільним діям навчального закладу і сім’ї.
VІ. Превентивне та індивідуальне виховання.
До завдань, які ставить перед собою превентивне виховання, передусім належить формування високоморальної свідомості учнів, яка є головним чинником,що впливає на вибір способів на основі морально – правових знань, уявлень, поглядів, переконань, почуттів, які склалась у нашому суспільстві і становлять суспільну свідомість, що має вирішальний вплив на формування індивідуальної свідомості.
VІІ. Формування здорового способу життя, безпека життєдіяльності.
Кожному від народження надається найцінніший дар - життя. І найдорожче, що є в житті - здоров'я. Саме тому, працюючи у напрямку формування у дітей засад здорового способу життя, намагаюся допомогти дітям оволодіти необхідними знаннями, здобути певні вміння та навички, які сприятимуть їхньому життєвому успіху.
В цілому заплановані заходи виконано, виховна робота відбувається цілеспрямовано та систематично.