Звіт «Про виховну роботу у 8 класі за рік»

Про матеріал

Звіт про проведену виховну роботу з учнями 8 класу за рік, звернута увага на участь вихованців у класних та загальношкільних заходах.

Перегляд файлу

Звіт  про виховну роботу

у 8-му класі за  2017 – 2018н.р.

  Протягом  2017-2018 навчального року виховна робота у 8 класі проводилась згідно затвердженого плану роботи.

    На початку навчального року були визначені мета і завдання для учнівського колективу й для себе як  класного керівника. Запланували продовжити роботу зі зміцнення класного колективу, формуванню в учнів позитивного відношення до його цілей, завдань, діяльності й окремих членів колективу. Також продовжили роботу з виховання в школярів пізнавальних інтересів, активності, самостійності й творчого відношення до навчання й підвищення на цій основі успішності. Для себе визначили завдання в окремих аспектах виховання:

1) зміцнення здоров'я учнів і виховання в них здорового способу життя;

2) виховувати творчi здiбностi, пiдтримувати iнiцiативнi, органiзаторськi здiбностi та естетичнi нахили в дітей;

3)прищеплювати учням загальноприйнятi етичнi норми в поведiнцi та спiлкуваннi;

4) виховувати турботливе ставлення одне до одного, до батькiв, учителiв, молодших за вiком i людей похилого вiку; формувати найкращi моральнi якостi.

         І. Організація учнівського самоврядування.

    На початку навчального року в класі було організовано учнівське самоврядування. Шляхом таємного голосування, з врахуванням особистих інтересів між учнями було розподілено громадські доручення.

Невдачина Ольга – командир класу

Баранник Аліна – заступник командира

Лебідь Іван – навчально-пізнавальний відділ

Грідін Богдан – спортивно-оздоровчий відділ

Агурєєв Артем – відділ суспільно-корисної праці

Сердюк Ангеліна – відділ творчого розвитку

Бич Ліза, Котелевець Андрій – відділ дисципліни і порядку

Демиденко Катерина – інформаційний відділ.

        ІІ. Громадянське, національно-патріотичне виховання.

  

I:\DSCF3566.jpgНаціонально-патріотичне виховання є складовою загального виховного процесу підростаючого покоління, головною метою якого є набуття молодими громадянами  соціального досвіду, готовності до виконання громадянських і конституційних обов'язків, успадкування духовних надбань українського народу, досягнення високої культури взаємин, формування особистісних рис громадянина Української держави, фізичної досконалості, моральної, художньо-естетичної, інтелектуальної, правової, трудової, екологічної культури.

 

 З метою національно-патріотичного виховання було заплановано та виконано наступні заходи:

  • Проведення першого уроку: «Україна – європейська держава».
  • Участь у акції «Милосердя».
  • Участь у акції «Життя прекрасне».
  • I:\DSCF3586.jpgПроведено класну годину «Ніхто не забутий, ніщо не забуте, на попіл ніхто не згорів…» ( До Дня партизанської слави).
  • Проведено інформаційну годину «Моя земля – земля моїх батьків».
  • Участь в урочистій  лінійці з нагоди святкування Дня Гідності та  Свободи: «Ми –цвіт єдиної країни. У наші очі дивиться народ».
  • Участь у Всеукраїнській акції «Засвіти свічку».
  • Проведено виховну годину  «Я – майбутній захисник України».
  • I:\DSC01482.JPGБесіда «Мої права та обовязки».
  • Усний журнал «Про мовний етикет».
  • Круглий стіл «Видатні українські спортсмени».
  • Усний журнал «Видатні Українці».
  • Права та обов’язки учня. Морально-етична година спілкування.
  • Відкрита виховна година «Український віночок».
  • Етнографічна година. Чудеса рідного краю (вивчення архітектурних памяток України).

 

 

   ІІІ. Художньо-естетичне виховання.

Художньо-естетичне виховання спрямоване на формування здатності сприймати дитиною прекрасне у навколишньому середовищі і мистецтві, на розвиток естетичних почуттів, суджень, смаків, умінь, творчих здібностей, потреби брати участь у створенні прекрасного в житті і художній творчості.

        Учні прийняли участь у виставці квітів «У букеті нашім різнобарвні квіти – символ України і    дарунок літа».

  • Участь учнів у виставці оригінальних дарів осені  «Осінь золотава».
  • Участь у проведенні  Дня учителя в школі «Вчителько моя, зоре світова».
  • I:\DSCF3322.JPGПроведено класну конференцію «Природа в творах мистецтва».
  • Проведено усний журнал «Яке дерево мені ближче за характером. Мова дерев».
  • Участь у шкільному конкурсі малюнків, новорічних прикрас та композицій з нетрадиційних матеріалів.

 

  • Прикрашання  класної кімнати  до Нового року.                                                                     
  • Участь учнів у новорічному святі  «Новий рік на порозі» .
  • Конкурс малюнків, плакатів до Дня Святого Валентина
  • Проведено бесіду «Що я знаю про народні ремесла?»
  • Первоцвіти просять захисту. Віртуальна подорож.

    ІV. Екологічне і трудове виховання.

 

Свідоме і бережливе ставлення кожної людини до природи можливе тільки при наявності екологічної культури, широких екологічних знань, які повинні формуватись, починаючи з дитинства. Знання екологічних норм, закономірностей розвитку природи, знайомства з загадковим світом тварин, рослин, з особливостями їх поведінки, проблемами, які виникають в їх житті, дуже часто з вини людини, дадуть можливість кожному відчути особисту відповідальність за майбутнє природи.

 

  • I:\DSCF3350.JPGКолективні творчі справи «Клумба», «Листя», «Слухняна мітла», «Чисте подвіря».

 

  • «Чиста п’ятниця». Організація прибирання території школи та околиць, закріпленої за класними колективами.
  • Перевірка збереження підручників учнями класу.
  • Проведена бесіда «Бережи ліс-легені планети!»
  • Проведена бесіда «Ми живемо на території Гетьманського національного парку».
  • I:\DSCF3397.JPGПроведення рейду-перевірки стану підручників і зовнішності школярів.
  • Бесіда «Навколишня природа пізньої осені».
  • Засідання круглого столу «Природа  - неоціненний дар для людини».
  • Екологічна година «Земля-годувальниця».
  • Проведено бесіду «Зимові пейзажі на полотнах художників».
  • Участь у тижні любителів природи.
  • Участь у акціях «Майбутнє лісу у твоїх руках»,  «Зелена толока».
  • Рослини-мандрівники. Природознавча вікторина.

    V. Родинно-сімейне виховання.

  Виховання дітей у сім’ї  є першоосновою розвитку дитини. Духовний вплив батьківської домівки на формування особистості завдяки щирій материнській ласці, небагатослівній любові батька, домашньому теплу, затишку і захисту, сімейній злагоді. Особливу  роль у вихованні дитини в сім’ї відіграє  загальний мікроклімат, настрій, уклад, спрямованість. Але значна роль у вихованні учнів належить спільним діям навчального закладу і сім’ї.

  • Проведено індивідуальні бесіди з батьками з питань виховання, успішності, поведінки учнів (Лебідя Івана, Невдачиної Ольги,  Грідіна Богдана, Бич Лізи).
  • Надано рекомендації батькам  щодо методів виховання у сім’ї (Агурєєва Артема, Баранник Аліни).
  • Обстеження умов життя дітей (Невдачиної Ольги, Агурєєва Артема, Демиденко Катерини, Грідіна Богдана, Бич Лізи).
  • Постійний звязок  з батьками через щоденники.

     VІ. Превентивне та індивідуальне виховання.

    До завдань, які ставить перед собою превентивне виховання, передусім належить формування високоморальної свідомості учнів, яка є головним чинником,що впливає на вибір способів на основі морально – правових знань, уявлень, поглядів, переконань, почуттів, які склалась у нашому суспільстві і становлять суспільну свідомість, що має вирішальний вплив на формування індивідуальної свідомості.

  • Проведено анкетування «Мій найкращий друг».
  • Заняття з елементами тренінгу: «Толерантність  - крок до гуманізму».
  • Бесіда «Поведінка на уроках і в позаурочний час»
  • Індивідуальні поради «Як уникнути поганих звичок».
  • Робота  з учнями  з профілактики тютюнопаління та раннього алкоголізму.
  • Заняття «Як подолати агресію  та бути толерантним?»
  • Заняття «Профілактика насильницької, жорстокої поведінки».
  • Заняття «Світ навколо нас чудовий».
  • Проведення бесіди про зовнішній вигляд школяра.
  • Проведено анкетування « Тлумачний словник ввічливих слів».
  • Індивідуальні бесіди «Обережно – грип!»
  • Бесіди про організацію життєвого ритму, розподіл дня.
  • Бесіди по дотриманню режиму дня учнями 8 класу

VІІ. Формування здорового способу життя, безпека життєдіяльності.

I:\DSC01305.JPG    Кожному від народження надається найцінніший дар - життя. І найдорожче, що є в житті - здоров'я.  Саме тому, працюючи у напрямку формування у дітей засад здорового способу життя, намагаюся допомогти дітям оволодіти необхідними знаннями, здобути певні вміння та навички, які сприятимуть їхньому життєвому успіху.

  • Проведена класна година «Діти. Дорога. Автомобіль».
  • Проведені  бесіди з учнями, які мають велосипеди про дотримання правил дорожнього руху.
  • Тематична виховна година «Здорові звички – здоровий спосіб життя».
  • Проведена бесіда про правила техніки безпеки на природі.
  • Проведення інструктажів про дотримання техніки безпеки під час Новорічних свят, осінніх та зимових канікул.
  • Цикл бесід перед осінніми та зимовими канікулами, попередження батьків щодо забезпечення безпечних умов життєдіяльності учнів вдома.
  • На батьківських зборах обговорене  питання про безпеку  руху дітей та попередження нещасних випадків на дорогах.
  • Проведено годину вікторин «Складові здоровя включають…».
  • Безпечне користування Інтернетом. Інформаційна година.
  • Народні традиції здорового способу життя. Тренінг з елементами гри.
  • I:\DSCF3741.JPGЩо я маю знати, щоб зберегти своє здоров’я. Година порад.

 

В цілому заплановані заходи виконано, виховна робота відбувається цілеспрямовано та систематично.

 

 

Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку