Звіт щодо організації дистанційного навчання

Про матеріал

Звіт щодо організації дистанційного навчання: теми уроків, клас, методи роботи

Перегляд файлу

Звіт щодо організації дистанційного навчання

Шевченко Олени Олександрівни

Клас

Предмет

Опрацьовані теми в період з 30.03 по 13.04

Використані методи

Приклад

5

Інформатика

«Поняття презентації. Комп’ютерна презентація, її об’єкти».

 

«Введення та редагування тексту. Форматування текстових об’єктів. Збереження презентацій»

1.  Розміщення завдань на шкільному сайті

2. Робота з учнями, оцінювання на сторінці курсу у Google Клас

3. Розміщення відео-уроків на ютуб-каналі

4. Проведення тестувань на сайті на урок, kahoot

5. Розміщення флеш-карток для підготовки до тестування

6. Розміщення онлайн-презентації до уроку, навчання через діалог

7. Розміщення аудіо-уроків по роботі з програмою голосового доступу Jaws, Nvda

8. Координація навчання із учнями через чат у вайбер, Instagram, telegram. Індивідуальні консультації учнів та батьків.

9. Листування за допомогою електронної пошти.

1.  http://educom.org.ua/2020/04/06/zavdannya-dlya-distancijno%d1%97-formi-navchannya/

2.https://classroom.google.com/w/NTc2NjY5ODU5NDNa/t/all

код курсу zq4pkjp

3. https://www.youtube.com/watch?v=aSnaOFbuO4U

4.  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=516021

Код доступу:516021

5.https://naurok.com.ua/test/komp-yuterni-prezentaci-ta-ob-ekti-9292/flashcard

6. https://ppt-online.org/266465

7.

а) https://drive.google.com/open?id=172jn_Kq457jpOQG9BLRt9kSc9Z2FjzDV&authuser=0

б) https://drive.google.com/open?id=1U8ze9Me3iBYo4OtfIM5oKqxMYISH7RhN&authuser=0

в) https://drive.google.com/open?id=1DJ700HP7LD8lPaJLBXGnwFSykD2dGvBq&authuser=0

г) https://drive.google.com/open?id=1yQOQC5USwngpS0OqCwbAmtASEZcKGFTc&authuser=0

9. tariverdieva9a@gmail.com

6

Інформатика

«Поняття про глобальну мережу Інтернет. Основні служби Інтернету. Поняття веб-сайту, веб-сторінки, її адреси»

 

«Алгоритм організації пошуку інформаційних матеріалів в Інтернеті»

1.  Розміщення завдань на шкільному сайті

2. Робота з учнями, оцінювання на сторінці курсу у Google Клас

3. Розміщення відео-уроків на ютуб-каналі по роботі з сервісов для створення ментальних мап (карта знань)

4. Перевірка та закріплення знань за допомогою сервісу LearningApps

5. Розміщення сервісів для створення ментальних мап

6. Розміщення онлайн-презентації до уроку

7. Розміщення аудіо-уроків по роботі з програмою голосового доступу Jaws, Nvda

8. Координація навчання із учнями через чат у вайбер, Instagram, telegram. Індивідуальні консультації учнів та батьків.

9. Листування за допомогою електронної пошти.

 

1.  http://educom.org.ua/2020/04/06/zavdannya-dlya-distancijno%d1%97-formi-navchannya/

2.https://classroom.google.com/w/NTc2NjY5ODU5NDNa/t/all

код курсу zq4pkjp

3. https://www.youtube.com/watch?v=VjxNekaWRUU

4. https://learningapps.org/watch?v=poyjbcavj01

https://learningapps.org/watch?v=psmwa5xfk17

https://learningapps.org/watch?v=p47gds2aa17

5. а) https://www.mindmeister.com/ru?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=UA_ru_search&utm_content=mm&gclid=Cj0KCQjwmpb0BRCBARIsAG7y4zbnBCivMw2p51nTVOGWd-CwQWdi83PfEgKNlEqi_05ViYLu1MvVOfgaArOjEALw_wcB

б)

https://www.mindomo.com/ru/

6.https://www.slideshare.net/mobile/dzhedzhera/6-28-47192446

7. а) https://drive.google.com/open?id=172jn_Kq457jpOQG9BLRt9kSc9Z2FjzDV&authuser=0

б) https://drive.google.com/open?id=1U8ze9Me3iBYo4OtfIM5oKqxMYISH7RhN&authuser=0

 

9. tariverdieva9a@gmail.com

7

Інформатика

«Створення та форматування стовпчастих і секторних діаграм у середовищі табличного процесора»

 

«Практична робота 7. Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора»

1.  Розміщення завдань на шкільному сайті

2. Робота з учнями, оцінювання на сторінці курсу у Google Клас

3. Розміщення відео-уроків на ютуб-каналі, підготовка до практичної роботи

4. Перевірка та закріплення знань за допомогою сервісу LearningApps

5. Розміщення практичної роботи, метод проектів

6. Розміщення аудіо-уроків по роботі з програмою голосового доступу Jaws, Nvda

7. Координація навчання із учнями через чат у вайбер, Instagram, telegram.

8. Листування за допомогою електронної пошти.

 

1.  http://educom.org.ua/2020/04/06/zavdannya-dlya-distancijno%d1%97-formi-navchannya/

2.https://classroom.google.com/w/NTc2NjY5ODU5NDNa/t/all

код курсу zq4pkjp

3. https://youtu.be/H1kZqsKbKAw

4. https://learningapps.org/watch?v=pds61ns75

 

https://learningapps.org/watch?v=phviakwb3

5. https://sites.google.com/site/ngginform/7-klas/stovpcasti-ta-sektorni-diagrami-ieh-ob-ekti-i-vlastivosti-stvorenna-ta-formatuvanna-stovpcastih-i-sektornih-diagram-u-seredovisi-tablicnogo-procesora-analiz-danih-podanih-na-diagrami-prakticna-robota-7-vikonanna-obcislen-za-danimi-elektronnoie-tablici-vikoristanna-vbudovanih-funkcij

6. а) https://drive.google.com/open?id=172jn_Kq457jpOQG9BLRt9kSc9Z2FjzDV&authuser=0

б) https://drive.google.com/open?id=1U8ze9Me3iBYo4OtfIM5oKqxMYISH7RhN&authuser=0

 

8. tariverdieva9a@gmail.com

8

Інформатика

«Створення малюнків із кривих і ламаних»

 

 

1.  Розміщення завдань на шкільному сайті

2. Робота з учнями, оцінювання на сторінці курсу у Google Клас

3. Розміщення відео-уроків на ютуб-каналі

4. Розміщення уроків, графічний редактор inkscape

5. Розміщення аудіо-уроків по роботі з програмою голосового доступу Jaws, Nvda

6. Розміщення інформації про "гарячі" клавіши Windows

7. Проведення тестувань на сайті на урок

8. Координація навчання із учнями через чат у вайбер, Instagram, telegram. Індивідуальні консультації учнів та батьків.

9. Листування за допомогою електронної пошти.

1.  http://educom.org.ua/2020/04/06/zavdannya-dlya-distancijno%d1%97-formi-navchannya/

2.https://classroom.google.com/w/NTc2NjY5ODU5NDNa/t/all

код курсу zq4pkjp

3. https://www.youtube.com/watch?v=fc5si_PPYMM

4. https://inkscape.paint-net.ru/?id=21

5. а) https://drive.google.com/open?id=172jn_Kq457jpOQG9BLRt9kSc9Z2FjzDV&authuser=0

б) https://drive.google.com/open?id=1U8ze9Me3iBYo4OtfIM5oKqxMYISH7RhN&authuser=0

 

6. https://www.adme.ru/svoboda-sdelaj-sam/30-sochetanij-klavish-kotorye-pomogut-vam-rabotat-bystree-2318015/

7. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=713451

Код доступу: 713451

 

9. tariverdieva9a@gmail.com

9

Інформатика

«Принцип функціонування сервісу назв доменів»

«Правила зручного розміщення відомостей на веб-сайті. Властивості контенту»

 

1.  Розміщення завдань на шкільному сайті

2. Робота з учнями, оцінювання на сторінці курсу у Google Клас

3. Розміщення відео-уроків на ютуб-каналі

4. Розміщення посилань на навчальний матеріал, навчання через діалог

5. Розміщення аудіо-уроків по роботі з програмою голосового доступу Jaws, Nvda

6. Розміщення інформації про "гарячі" клавіши Windows

7. Проведення тестувань на сайті на урок

8. Координація навчання із учнями через чат у вайбер, Instagram, telegram.

9. Листування за допомогою електронної пошти.

1.  http://educom.org.ua/2020/04/06/zavdannya-dlya-distancijno%d1%97-formi-navchannya/

2.https://classroom.google.com/w/NTc2NjY5ODU5NDNa/t/all

код курсу zq4pkjp

3. https://www.youtube.com/watch?v=omXAwkE5peY

4. https://ktonanovenkogo.ru/vokrug-da-okolo/hosting/domen-chto-eto-takoe-domennaya-sistema-imen.html

5. а) https://drive.google.com/open?id=172jn_Kq457jpOQG9BLRt9kSc9Z2FjzDV&authuser=0

б) https://drive.google.com/open?id=1U8ze9Me3iBYo4OtfIM5oKqxMYISH7RhN&authuser=0

6.https://www.adme.ru/svoboda-sdelaj-sam/30-sochetanij-klavish-kotorye-pomogut-vam-rabotat-bystree-2318015/

7. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=907915

9. tariverdieva9a@gmail.com

10

Інформатика

«Перетворення кольорових фото в чорно-білі або однокольорові»

«Практична робота 6»

 

«Розфарбування чорно-білих ілюстрацій, фотографій. Перетворення кольорових фото в чорно-білі або однокольорові»

 

"Робота з текстом. Спеціальні ефекти для шарів. Текстові ефекти. Монтаж фотографій. Створення колажів"

1.  Розміщення завдань на шкільному сайті

2. Робота з учнями, оцінювання на сторінці курсу у Google Клас

3. Розміщення відео-уроків на ютуб-каналі, підготовка до практичної роботи

4. Розміщення практичної роботи, робота за кейс-методом

5. Розміщення аудіо-уроків по роботі з програмою голосового доступу Jaws, Nvda

6. Координація навчання із учнями через чат у вайбер, Instagram, telegram

7. Листування за допомогою електронної пошти.

 

1.  http://educom.org.ua/2020/04/06/zavdannya-dlya-distancijno%d1%97-formi-navchannya/

2.https://classroom.google.com/w/NTc2NjY5ODU5NDNa/t/all

код курсу zq4pkjp

3. https://youtu.be/8H1zh2gKn8s

4. http://www.kievoit.ippo.kubg.edu.ua/kievoit/2012/32/32.html

5. а) https://drive.google.com/open?id=172jn_Kq457jpOQG9BLRt9kSc9Z2FjzDV&authuser=0

б) https://drive.google.com/open?id=1U8ze9Me3iBYo4OtfIM5oKqxMYISH7RhN&authuser=0

 

7. tariverdieva9a@gmail.com

 

11

Інформатика

«Практична робота № 7. Розробка слайдової презентації»

 

«Додавання відеокліпів, звукових ефектів та мовного супроводу до слайдової презентації»

 

1.  Розміщення завдань на шкільному сайті

2. Робота з учнями, оцінювання на сторінці курсу у Google Клас

3. Розміщення відео-уроків на ютуб-каналі, підготовка до практичної роботи

4. Розміщення практичної роботи

5. Розміщення аудіо-уроків по роботі з програмою голосового доступу Jaws, Nvda

6. Координація навчання із учнями через чат у вайбер, Instagram, telegram

7. Листування за допомогою електронної пошти.

 

1.  http://educom.org.ua/2020/04/06/zavdannya-dlya-distancijno%d1%97-formi-navchannya/

2.https://classroom.google.com/w/NTc2NjY5ODU5NDNa/t/all

код курсу zq4pkjp

3. https://youtu.be/9q59LpXuWYo

4. https://www.schoollife.org.ua/1112-2017/

5. а) https://drive.google.com/open?id=172jn_Kq457jpOQG9BLRt9kSc9Z2FjzDV&authuser=0

б) https://drive.google.com/open?id=1U8ze9Me3iBYo4OtfIM5oKqxMYISH7RhN&authuser=0

 

7. tariverdieva9a@gmail.com

 

12

Інформатика

«Зв’язки між об’єктами публікації. Перетікання тексту між текстовими полями. Створення, збереження, відкриття та друк публікацій»

 

«Практична робота №17. Створення інформаційного бюлетеня або буклету»

 

«Формати аудіо та відео файлів. Засоби перетворення аудіо та відео форматів»

 

«Програмне забезпечення для опрацювання мультимедійних даних. Розробка аудіо та відео кліпа»

 

1.  Розміщення завдань на шкільному сайті

2. Робота з учнями, оцінювання на сторінці курсу у Google Клас

3. Розміщення відео-уроків на ютуб-каналі, підготовка до практичних робіт

4. Розміщення практичної роботи. Методика перевернутого класу

5. Розміщення онлайн-презентаці. Робота за методом Pomadoro

5. Розміщення аудіо-уроків по роботі з програмою голосового доступу Jaws, Nvda

6. Координація навчання із учнями через чат у вайбер, Instagram, telegram. Індивідуальні консультації.

7. Листування за допомогою електронної пошти.

1.  http://educom.org.ua/2020/04/06/zavdannya-dlya-distancijno%d1%97-formi-navchannya/

2.https://classroom.google.com/w/NTc2NjY5ODU5NDNa/t/all

код курсу zq4pkjp

3. https://youtu.be/Btd_Ivq78Lw

https://youtu.be/A_gNi2Uoxrw

4. https://drive.google.com/open?id=1ramtjgJ7ou8nLs4tw73UgeaK3exexgAC&authuser=0

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, Планування
Додано
8 квітня 2020
Переглядів
955
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку