Звіт щодо організації дистанційного навчання: теми уроків, клас, методи роботи
Звіт щодо організації дистанційного навчання
Шевченко Олени Олександрівни
Клас |
Предмет |
Використані методи |
Приклад |
|
5 |
Інформатика |
«Поняття презентації. Комп’ютерна презентація, її об’єкти».
«Введення та редагування тексту. Форматування текстових об’єктів. Збереження презентацій» |
1. Розміщення завдань на шкільному сайті 2. Робота з учнями, оцінювання на сторінці курсу у Google Клас 3. Розміщення відео-уроків на ютуб-каналі 4. Проведення тестувань на сайті на урок, kahoot 5. Розміщення флеш-карток для підготовки до тестування 6. Розміщення онлайн-презентації до уроку, навчання через діалог 7. Розміщення аудіо-уроків по роботі з програмою голосового доступу Jaws, Nvda 8. Координація навчання із учнями через чат у вайбер, Instagram, telegram. Індивідуальні консультації учнів та батьків. 9. Листування за допомогою електронної пошти. |
1. http://educom.org.ua/2020/04/06/zavdannya-dlya-distancijno%d1%97-formi-navchannya/ 2.https://classroom.google.com/w/NTc2NjY5ODU5NDNa/t/all код курсу zq4pkjp 3. https://www.youtube.com/watch?v=aSnaOFbuO4U 4. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=516021 Код доступу:516021 5.https://naurok.com.ua/test/komp-yuterni-prezentaci-ta-ob-ekti-9292/flashcard 6. https://ppt-online.org/266465 7. а) https://drive.google.com/open?id=172jn_Kq457jpOQG9BLRt9kSc9Z2FjzDV&authuser=0 б) https://drive.google.com/open?id=1U8ze9Me3iBYo4OtfIM5oKqxMYISH7RhN&authuser=0 в) https://drive.google.com/open?id=1DJ700HP7LD8lPaJLBXGnwFSykD2dGvBq&authuser=0 г) https://drive.google.com/open?id=1yQOQC5USwngpS0OqCwbAmtASEZcKGFTc&authuser=0 |
6 |
Інформатика |
«Поняття про глобальну мережу Інтернет. Основні служби Інтернету. Поняття веб-сайту, веб-сторінки, її адреси»
«Алгоритм організації пошуку інформаційних матеріалів в Інтернеті» |
1. Розміщення завдань на шкільному сайті 2. Робота з учнями, оцінювання на сторінці курсу у Google Клас 3. Розміщення відео-уроків на ютуб-каналі по роботі з сервісов для створення ментальних мап (карта знань) 4. Перевірка та закріплення знань за допомогою сервісу LearningApps 5. Розміщення сервісів для створення ментальних мап 6. Розміщення онлайн-презентації до уроку 7. Розміщення аудіо-уроків по роботі з програмою голосового доступу Jaws, Nvda 8. Координація навчання із учнями через чат у вайбер, Instagram, telegram. Індивідуальні консультації учнів та батьків. 9. Листування за допомогою електронної пошти.
|
1. http://educom.org.ua/2020/04/06/zavdannya-dlya-distancijno%d1%97-formi-navchannya/ 2.https://classroom.google.com/w/NTc2NjY5ODU5NDNa/t/all код курсу zq4pkjp 3. https://www.youtube.com/watch?v=VjxNekaWRUU 4. https://learningapps.org/watch?v=poyjbcavj01 https://learningapps.org/watch?v=psmwa5xfk17 https://learningapps.org/watch?v=p47gds2aa17 б) 6.https://www.slideshare.net/mobile/dzhedzhera/6-28-47192446 7. а) https://drive.google.com/open?id=172jn_Kq457jpOQG9BLRt9kSc9Z2FjzDV&authuser=0 б) https://drive.google.com/open?id=1U8ze9Me3iBYo4OtfIM5oKqxMYISH7RhN&authuser=0
|
7 |
Інформатика |
«Створення та форматування стовпчастих і секторних діаграм у середовищі табличного процесора»
«Практична робота 7. Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора» |
1. Розміщення завдань на шкільному сайті 2. Робота з учнями, оцінювання на сторінці курсу у Google Клас 3. Розміщення відео-уроків на ютуб-каналі, підготовка до практичної роботи 4. Перевірка та закріплення знань за допомогою сервісу LearningApps 5. Розміщення практичної роботи, метод проектів 6. Розміщення аудіо-уроків по роботі з програмою голосового доступу Jaws, Nvda 7. Координація навчання із учнями через чат у вайбер, Instagram, telegram. 8. Листування за допомогою електронної пошти.
|
1. http://educom.org.ua/2020/04/06/zavdannya-dlya-distancijno%d1%97-formi-navchannya/ 2.https://classroom.google.com/w/NTc2NjY5ODU5NDNa/t/all код курсу zq4pkjp 3. https://youtu.be/H1kZqsKbKAw 4. https://learningapps.org/watch?v=pds61ns75
https://learningapps.org/watch?v=phviakwb3 6. а) https://drive.google.com/open?id=172jn_Kq457jpOQG9BLRt9kSc9Z2FjzDV&authuser=0 б) https://drive.google.com/open?id=1U8ze9Me3iBYo4OtfIM5oKqxMYISH7RhN&authuser=0
|
8 |
Інформатика |
«Створення малюнків із кривих і ламаних»
|
1. Розміщення завдань на шкільному сайті 2. Робота з учнями, оцінювання на сторінці курсу у Google Клас 3. Розміщення відео-уроків на ютуб-каналі 4. Розміщення уроків, графічний редактор inkscape 5. Розміщення аудіо-уроків по роботі з програмою голосового доступу Jaws, Nvda 6. Розміщення інформації про "гарячі" клавіши Windows 7. Проведення тестувань на сайті на урок 8. Координація навчання із учнями через чат у вайбер, Instagram, telegram. Індивідуальні консультації учнів та батьків. 9. Листування за допомогою електронної пошти. |
1. http://educom.org.ua/2020/04/06/zavdannya-dlya-distancijno%d1%97-formi-navchannya/ 2.https://classroom.google.com/w/NTc2NjY5ODU5NDNa/t/all код курсу zq4pkjp 3. https://www.youtube.com/watch?v=fc5si_PPYMM 4. https://inkscape.paint-net.ru/?id=21 5. а) https://drive.google.com/open?id=172jn_Kq457jpOQG9BLRt9kSc9Z2FjzDV&authuser=0 б) https://drive.google.com/open?id=1U8ze9Me3iBYo4OtfIM5oKqxMYISH7RhN&authuser=0
7. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=713451 Код доступу: 713451
|
9 |
Інформатика |
«Принцип функціонування сервісу назв доменів» «Правила зручного розміщення відомостей на веб-сайті. Властивості контенту»
|
1. Розміщення завдань на шкільному сайті 2. Робота з учнями, оцінювання на сторінці курсу у Google Клас 3. Розміщення відео-уроків на ютуб-каналі 4. Розміщення посилань на навчальний матеріал, навчання через діалог 5. Розміщення аудіо-уроків по роботі з програмою голосового доступу Jaws, Nvda 6. Розміщення інформації про "гарячі" клавіши Windows 7. Проведення тестувань на сайті на урок 8. Координація навчання із учнями через чат у вайбер, Instagram, telegram. 9. Листування за допомогою електронної пошти. |
1. http://educom.org.ua/2020/04/06/zavdannya-dlya-distancijno%d1%97-formi-navchannya/ 2.https://classroom.google.com/w/NTc2NjY5ODU5NDNa/t/all код курсу zq4pkjp 3. https://www.youtube.com/watch?v=omXAwkE5peY 4. https://ktonanovenkogo.ru/vokrug-da-okolo/hosting/domen-chto-eto-takoe-domennaya-sistema-imen.html 5. а) https://drive.google.com/open?id=172jn_Kq457jpOQG9BLRt9kSc9Z2FjzDV&authuser=0 б) https://drive.google.com/open?id=1U8ze9Me3iBYo4OtfIM5oKqxMYISH7RhN&authuser=0 |
10 |
Інформатика |
«Перетворення кольорових фото в чорно-білі або однокольорові» «Практична робота 6»
«Розфарбування чорно-білих ілюстрацій, фотографій. Перетворення кольорових фото в чорно-білі або однокольорові»
"Робота з текстом. Спеціальні ефекти для шарів. Текстові ефекти. Монтаж фотографій. Створення колажів" |
1. Розміщення завдань на шкільному сайті 2. Робота з учнями, оцінювання на сторінці курсу у Google Клас 3. Розміщення відео-уроків на ютуб-каналі, підготовка до практичної роботи 4. Розміщення практичної роботи, робота за кейс-методом 5. Розміщення аудіо-уроків по роботі з програмою голосового доступу Jaws, Nvda 6. Координація навчання із учнями через чат у вайбер, Instagram, telegram 7. Листування за допомогою електронної пошти.
|
1. http://educom.org.ua/2020/04/06/zavdannya-dlya-distancijno%d1%97-formi-navchannya/ 2.https://classroom.google.com/w/NTc2NjY5ODU5NDNa/t/all код курсу zq4pkjp 3. https://youtu.be/8H1zh2gKn8s 4. http://www.kievoit.ippo.kubg.edu.ua/kievoit/2012/32/32.html 5. а) https://drive.google.com/open?id=172jn_Kq457jpOQG9BLRt9kSc9Z2FjzDV&authuser=0 б) https://drive.google.com/open?id=1U8ze9Me3iBYo4OtfIM5oKqxMYISH7RhN&authuser=0
|
11 |
Інформатика |
«Практична робота № 7. Розробка слайдової презентації»
«Додавання відеокліпів, звукових ефектів та мовного супроводу до слайдової презентації»
|
1. Розміщення завдань на шкільному сайті 2. Робота з учнями, оцінювання на сторінці курсу у Google Клас 3. Розміщення відео-уроків на ютуб-каналі, підготовка до практичної роботи 4. Розміщення практичної роботи 5. Розміщення аудіо-уроків по роботі з програмою голосового доступу Jaws, Nvda 6. Координація навчання із учнями через чат у вайбер, Instagram, telegram 7. Листування за допомогою електронної пошти.
|
1. http://educom.org.ua/2020/04/06/zavdannya-dlya-distancijno%d1%97-formi-navchannya/ 2.https://classroom.google.com/w/NTc2NjY5ODU5NDNa/t/all код курсу zq4pkjp 3. https://youtu.be/9q59LpXuWYo 4. https://www.schoollife.org.ua/1112-2017/ 5. а) https://drive.google.com/open?id=172jn_Kq457jpOQG9BLRt9kSc9Z2FjzDV&authuser=0 б) https://drive.google.com/open?id=1U8ze9Me3iBYo4OtfIM5oKqxMYISH7RhN&authuser=0
|
12 |
Інформатика |
«Зв’язки між об’єктами публікації. Перетікання тексту між текстовими полями. Створення, збереження, відкриття та друк публікацій»
«Практична робота №17. Створення інформаційного бюлетеня або буклету»
«Формати аудіо та відео файлів. Засоби перетворення аудіо та відео форматів»
«Програмне забезпечення для опрацювання мультимедійних даних. Розробка аудіо та відео кліпа»
|
1. Розміщення завдань на шкільному сайті 2. Робота з учнями, оцінювання на сторінці курсу у Google Клас 3. Розміщення відео-уроків на ютуб-каналі, підготовка до практичних робіт 4. Розміщення практичної роботи. Методика перевернутого класу 5. Розміщення онлайн-презентаці. Робота за методом Pomadoro 5. Розміщення аудіо-уроків по роботі з програмою голосового доступу Jaws, Nvda 6. Координація навчання із учнями через чат у вайбер, Instagram, telegram. Індивідуальні консультації. 7. Листування за допомогою електронної пошти. |
1. http://educom.org.ua/2020/04/06/zavdannya-dlya-distancijno%d1%97-formi-navchannya/ 2.https://classroom.google.com/w/NTc2NjY5ODU5NDNa/t/all код курсу zq4pkjp 3. https://youtu.be/Btd_Ivq78Lw 4. https://drive.google.com/open?id=1ramtjgJ7ou8nLs4tw73UgeaK3exexgAC&authuser=0 |
|
|
|
|
|