1. Google Classroom – онлайн клас для ефективного навчання

Про матеріал
Інформатизація освіти в Україні - один з найважливіших механізмів, що зачіпає основні напрямки модернізації освітньої системи. Сучасні інформаційні технології відкривають нові перспективи для підвищення ефективності освітнього процесу. Змінюється сама парадигма освіти. Велика роль надається методам активного пізнання, самоосвіті, дистанційним освітнім програмам. Цілі навчання при змішаній формі залишаються попередніми, змінюються засоби й методи їх досягнення. Система контролю знань одержує нові можливості: використання контролюючих систем у поєднанні із традиційними методами. В останні роки інформаційні технології набувають дедалі більшої популярності, і сьогодні вже абсолютно зрозумілі доцільність та необхідність їх застосування. Впровадження хмарних технологій у процес навчання — це логічний крок в ногу із часом, що веде до значного розширення можливостей, відкритості, мобільності, доступності, а як наслідок — і якості навчання. Відбувається інтенсивне впровадження хмарних технологій і сервісів в систему освіти, що впливає як на розвиток засобів навчання, так і на інші компоненти технологічної підсистеми методичної системи: на методи та форми організації навчання. [8, с.83] Одним з перспективних напрямків розвитку навчання в світі зараз вважається змішане навчання, яке іноді називають гібридним. Змішані курси – це результат інтегрування он-лайн курсів з традиційними класно-аудиторними способами навчання. Комбінація різних технологій в один інтегрований навчальний підхід надає можливість навчанню стати персональним та особистісно-орієнтованим. Аналіз актуальних досліджень. Ідея використання хмарних технологій в процесі навчання все частіше зустрічається у науковій та педагогічній літературі. Зокрема, проблемами використання хмарних технологій в навчальному процесі займались такі українські дослідники як Н. В. Морзе, Н. В. Кузьмінська, С. О. Семеріков, В. П. Сергієнко, І. С. Войтович, В. Ю. Биков, Г. Ю. Маклаков, Н. В. Сороко, З. С. Сейдаметова, С. Г. Литвинова, В. П. Олексюк, Т. А. Вакалюк, Ю. Г. Лотюк, а також зарубіжні автори M. Armbrust, L. E. Buchanan, А. Lane, T. Liyoshi, A. Nijholt, V. Kumar, A. Fox, R. Griffith, K. Subramanian, N. Sultan. Аналіз цих досліджень показує, що науковці у своїх роботах розглядають питання, що стосуються загальної теорії використання хмарних технологій в освіті, створення тестів та організації тестування на базі хмарних середовищ, розгортання хмарних викладацьких кабінетів, перспективи розвитку хмарних програмних засобів для створення електронної бібліотеки тощо. Не зважаючи на велику кількість наукових досліджень, обґрунтувань, результатів, доцільно продовжувати дослідження в цьому напрямку, оскільки хмарні технології знаходяться в постійному розвитку, створюються нові online-сервіси та середовища, які потребують детального вивчення на предмет їх використання в навчальному процесі [10]. Корпорація Google розробляє й надає в користування велику кількість додатків і сервісів, доступ до яких можливий у вікні будь-якого браузера (Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Internet Explorer та ін.) при наявності підключення до Інтернету. Особливе місце серед цих додатків і сервісів займають Google Apps for education (Додатки Google для освіти) – безкоштовні веб-сервіси для навчальних закладів, що надаються компанією Google [12]. Google Apps for education – веб-сервіси на основі хмарних технологій, що надають учням, учням і вчителям навчальних закладів інструменти, необхідні для ефективного спілкування й спільної роботи в процесі навчання [14]. Проаналізуємо детальніше основні можливості та переваги використання online-сервісу організації навчального процесу Google Classroom. Сервіс Google Classroom (Google Клас) входить в число безкоштовних сервісів Google Apps for education (Додатки Google для освіти), розроблений для освітніх закладів, інтегрований з Google Drive (Google Диск), YouTube, Google Docs (Google Документи), Gmail (Google Пошта), має зручний інтерфейс та нові можливості, необхідні для педагогів. Фактично Google Клас дозволяє вчителям організувати стандартний навчальний процес через Інтернет. Основні можливості сервісу Google Classroom (Google Клас): 1. Можна створювати класи і додавати туди учнів. 2. Можна відправляти завдання, організовувати тематичні обговорення з можливістю додавання потрібних матеріалів (файл, відео або посилання): додати вкладений файл, тобто завантажити файл з комп‘ютера вкласти файл із Google Диска додати відео YouTube вкласти посилання, тобто ввести або додати посилання на сайт 3. Студент отримує завдання через сервіс, виконує його онлайн в Google Документах і прикріплює свою роботу до завдання. 4. Всі документи зберігаються структуровано у вигляді каталогів на Google Диску. 5. Список виконаних робіт в реальному часі оновлюється на панелі вчителя – він може перевірити роботу, поставити відповідну оцінку і написати коментар. 6. Є функція організації індивідуальних занять та дистанційного навчання. Основна перевага Google Класу, порівняно з іншими сервісами- аналогами такими, як Edmodo (освітній сайт, який являє собою соціальну мережу за типом Facebook), яка дозволяє спілкуватися вчителям та учням, об'єднавшись навколо процесу навчання), Moodle (платформа для навчання, яка надає вчителям, учням та адміністраторам розвинутий набір інструментів для комп'ютеризованого навчання, в тому числі дистанційного) [7] та ін., полягає в простоті використання та інтуїтивно зрозумілого інтерфейсу. З огляду доступності і безпечності, як і в інших сервісах Google Apps для освіти, в Класі немає реклами, а матеріали і дані учнів та вчителів не використовуються в маркетингових цілях. Крім того, Клас абсолютно безкоштовний для навчальних закладів.
Перегляд файлу

 

 

 

 

  1. Google Classroom – онлайн клас для ефективного навчання

 

 

Інформатизація освіти в Україні - один з найважливіших механізмів, що зачіпає основні напрямки модернізації освітньої системи. Сучасні інформаційні технології відкривають нові перспективи для підвищення ефективності освітнього процесу. Змінюється сама парадигма освіти. Велика роль надається методам активного пізнання, самоосвіті, дистанційним освітнім програмам.

Цілі навчання при змішаній формі залишаються попередніми, змінюються засоби й методи їх досягнення. Система контролю знань одержує нові можливості: використання контролюючих систем у поєднанні із традиційними методами.

В останні роки інформаційні технології набувають дедалі більшої популярності, і сьогодні вже абсолютно зрозумілі доцільність та  необхідність їх застосування. Впровадження хмарних технологій у процес навчання — це логічний крок в ногу із часом, що веде до значного розширення можливостей, відкритості, мобільності, доступності, а як наслідок — і якості навчання.

    Відбувається інтенсивне впровадження хмарних технологій і сервісів в систему освіти, що впливає як на розвиток засобів навчання, так і  на  інші компоненти технологічної підсистеми методичної системи: на  методи та  форми організації навчання. [8, с.83]

Одним з перспективних напрямків розвитку навчання в світі зараз вважається змішане навчання, яке іноді називають гібридним. Змішані курси  – це результат інтегрування он-лайн курсів з традиційними класно-аудиторними способами навчання.  Комбінація різних технологій в один інтегрований навчальний підхід надає можливість  навчанню  стати  персональним та особистісно-орієнтованим.

Аналіз актуальних досліджень. Ідея використання хмарних технологій в процесі навчання все частіше зустрічається у науковій та педагогічній літературі. Зокрема, проблемами використання хмарних технологій в навчальному процесі займались такі українські дослідники як Н. В. Морзе, Н. В. Кузьмінська, С. О. Семеріков, В. П. Сергієнко, І. С. Войтович, В. Ю. Биков, Г. Ю. Маклаков, Н. В. Сороко, З. С. Сейдаметова, С. Г. Литвинова, В. П. Олексюк, Т. А. Вакалюк, Ю. Г. Лотюк, а також зарубіжні автори M. Armbrust, L. E. Buchanan, А. Lane, T. Liyoshi, A. Nijholt, V. Kumar, A. Fox, R. Griffith, K. Subramanian, N. Sultan.

Аналіз цих досліджень показує, що науковці у своїх роботах розглядають питання, що стосуються загальної теорії використання хмарних технологій в освіті, створення тестів та організації тестування на базі хмарних середовищ, розгортання хмарних викладацьких кабінетів, перспективи розвитку хмарних програмних засобів для створення електронної бібліотеки тощо.

Не зважаючи на велику кількість наукових досліджень, обґрунтувань, результатів, доцільно продовжувати дослідження в цьому напрямку, оскільки хмарні технології знаходяться в постійному розвитку, створюються нові online-сервіси та середовища, які потребують детального вивчення на предмет їх використання в навчальному процесі [10].

Корпорація Google розробляє й надає в користування велику кількість додатків і сервісів, доступ до яких можливий у вікні будь-якого браузера (Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Internet Explorer та ін.) при наявності підключення до Інтернету. Особливе місце серед цих додатків і сервісів займають Google Apps for education (Додатки Google для освіти) – безкоштовні веб-сервіси для навчальних закладів, що надаються компанією Google [12].

Google Apps for education – веб-сервіси на основі хмарних технологій, що надають учням, учням і вчителям навчальних закладів інструменти, необхідні для ефективного спілкування й спільної роботи в процесі навчання [14].

Проаналізуємо детальніше основні можливості та переваги використання online-сервісу організації навчального процесу Google Classroom.

Сервіс Google Classroom (Google Клас) входить в число безкоштовних сервісів Google Apps for education (Додатки Google для освіти), розроблений для освітніх закладів, інтегрований з Google Drive (Google Диск), YouTube, Google Docs (Google Документи), Gmail (Google Пошта), має зручний інтерфейс та нові можливості, необхідні для педагогів. Фактично Google Клас дозволяє вчителям організувати стандартний навчальний процес через Інтернет.

Основні можливості сервісу Google Classroom (Google Клас):

1. Можна створювати класи і додавати туди учнів.

2. Можна відправляти завдання, організовувати тематичні обговорення з можливістю додавання потрібних матеріалів (файл, відео або посилання): додати вкладений файл, тобто завантажити файл з комп‘ютера вкласти файл із Google Диска додати відео YouTube вкласти посилання, тобто ввести або додати посилання на сайт

3. Студент отримує завдання через сервіс, виконує його онлайн в Google Документах і прикріплює свою роботу до завдання.

4. Всі документи зберігаються структуровано у вигляді каталогів на Google Диску.

5. Список виконаних робіт в реальному часі оновлюється на панелі вчителя – він може перевірити роботу, поставити відповідну оцінку і написати коментар.

6. Є функція організації індивідуальних занять та дистанційного навчання.

Основна перевага Google Класу, порівняно з іншими сервісами- аналогами такими, як Edmodo (освітній сайт, який являє собою соціальну мережу за типом Facebook), яка дозволяє спілкуватися вчителям та учням, об'єднавшись навколо процесу навчання), Moodle (платформа для навчання, яка надає вчителям, учням та адміністраторам розвинутий набір інструментів для комп'ютеризованого навчання, в тому числі дистанційного) [7] та ін., полягає в простоті використання та інтуїтивно зрозумілого інтерфейсу.

З огляду доступності і безпечності, як і в інших сервісах Google Apps для освіти, в Класі немає реклами, а матеріали і дані учнів та вчителів не використовуються в маркетингових цілях. Крім того, Клас абсолютно безкоштовний для навчальних закладів.

РОБОТА В СЕРЕДОВИЩІ GOOGLE CLASSROOM

Для створення єдиного інформаційного середовища навчального закладу використовується пакет хмарних сервісів Google Suite for Education (раніше Google Apps for Education).

Google Suite for Education – це набір додатків, які надаються компанією Google безкоштовно для освітніх установ у рамках обраного освітньою установою домену. До пакету входять стандартні Google сервіси плюс система управління навчанням Google Classroom. Кожен учень і член педагогічного колективу мають обліковий запис Google для навчання/роботи з адресою типу:<ім’я>@<домен навчального закладу>.

Для роботи в середовищі Google Classroom кожен учень та вчитель навчального закладу отримує уже створений обліковий запис у вигляді: <ім’я>@ugpk.edu.ua. За допомогою іншого облікового запису Google в середовище Google Classroom вхід НЕ ВИКОНУЄТЬСЯ!

Як у всіх хмарних середовищах збереження даних користувача відбувається в Інтернеті з можливістю одержувати доступ до них в будь-який час і з будь-якого пристрою, з подальшим збереженням на жорсткий диск або роботою з даними на «хмарі».

Хмарні технології – це технологія, яка надає користувачам Інтернету доступ до комп’ютерних ресурсів сервера і використання програмного забезпечення як онлайн-сервіса, тобто якщо, є підключення до Інтернету то можна виконувати складні обчислення, опрацьовувати  дані використовуючи потужності віддаленого сервера.

Google Classroom є унікальним додатком Google, оскільки розроблена саме для освітніх потреб. Ця платформа дозволяє використання викладачем усіх інтегрованих інструментів пакету Google Suite, наприклад, Google Drive і Gmail, Google Form, G+.

У Classroom зручно працювати і вчителю і учням, оскільки сервіс забезпечує користувачів універсальним робочим апаратом, має зручний, інтуїтивно-зрозумілий інтерфейс і можливості, необхідні учасникам освітнього процесу.

Основні можливості Classroom:

  1. Налаштування навчального курсу. Для кожної дисципліни створюється свій ключ доступу, який учні і вчителі використовують для приєднання до навчального курсу. Або вчитель може розіслати запрошення до свого навчального курсу, використовуючи розсилку групі учнів на пошту кожного і вони відкриваючи отриманий лист натискають кнопку «Приєднатися» і автоматично стають учасниками курсу.
  2. Інтеграція з Google Диском. Коли вчитель використовує Google Classroom, папка «Classroom» автоматично створюється на його робочому Google Диску. Для учнів також створюється папка «Classroom» із вкладеними папками для кожного навчального курсу, до якого вони приєднуються.
  3. Різноманітні можливості для створення та розповсюдження завдань. Всі записи в Classroom відображаються як у блозі, рядком. Вчитель отримує можливість використовувати в навчальному курсі дописи 4-х типів: «Створити оголошення», «Створити завдання», «Створити запитання» та «Використати наявний допис».

Допис «Створити запитання» призначений для створення запитання з короткою відповіддю або запитання, що має варіанти відповіді.

Допис «Створити завдання» призначений для створення індивідуальних завдань.

Допис «Використати наявний допис» дає можливість вчителю використати завдання чи запитання, створене в іншому навчальному курсі (в своєму чи тому до якого він має доступ).

Всі чотири типи дописів дають можливість використовувати посилання на файли будь-якого виду з Google-диска, зовнішнє посилання та посилання на відео з YouTube. Таким чином забезпечуються умови для доступу учнів до навчального матеріалу (презентації, лекції, демонстрації, інтерактивні завдання, тестування, додаткова література та відео-уроки),

При створенні завдання у вигляді Google-документа, платформа буде створювати і поширювати індивідуальні копії документа для кожного студента навчального курсу з назвою типу <назва документа> – копія – <прізвище, ім’я студента>.doc. Це дає можливість давати завдання на відновлення записів, вставлення пропущених і завдання, що вимагають розгорнутої відповіді.

Також є можливість надання доступу для одночасної роботи над одним документом кільком користувачам. Спільна робота розширює можливості навчання, студенти можуть допомагати один одному. Такий підхід сприяє розвитку комунікативної компетентності.

  1.               Управління часом. При створенні завдань учитель може вказати термін здачі роботи. Коли учень здає завдання до завершення терміну виконання, на його документі з'являється статус «Перегляд», що дозволяє вчителю перевірити роботу. Після перевірки вчитель може повернути завдання учню для доопрацювання. Воно автоматично переходить у статус «Редагування» і учень продовжує роботу над документом. Крім того, є можливість запланувати публікацію завдання на потрібну дату і час. використовуючи опцію «Запланувати».
  1.               Контроль виконання завдань і оцінювання. За усіма завданнями можна спостерігати одночасно і контролювати роботу над окремим завданням відразу в декількох класах. Оцінювання можна виконувати вручну або автоматизовано, наприклад, використовуючи додаток Flubaroo. Система оцінювання може бути адаптована під будь-яку кількість балів (автоматично 100 балів). Після оцінювання за допомогою кнопки «Повернути» оцінка відправляється на пошту кожного студента, хоча за необхідності можна змінити оцінку. Також є можливість експортувати всі оцінки курсу до таблиці.
  1.               Комунікація в Classroom. Завдяки поєднанню можливостей сервісу “Оголошення” і коментування завдань в Classroom, вчителі та учні завжди підтримують зв'язок і слідкують за станом виконання/перевірки кожного завдання.
  1.               Звіти для батьків. У Classroom з’явилась ще одна дуже корисна функція – можливість розсилки звітів батькам/опікунам учнів. Батьки отримують запрошення на будь-яку існуючу електронну адресу і мають можливість щодня або щотижня отримувати звіт про невиконані або заплановані роботи й успіхи студента. За бажанням у будь-який момент опікун може відмовитись від отримання розсилки.

Google Classroom  – це інструмент, що зв'язує Google Docs, Google Drive і Gmail, допомагає  створювати і впорядковувати завдання, виставляти оцінки, коментувати і організовувати ефективне спілкування з учнями в режимі реального часу. Основним елементом  Google Classroom є Групи. Функціонально групи нагадують структурою форуми, оскільки вони дозволяють користувачам з легкістю відправляти повідомлення іншим користувачам, з якими вони часто спілкуються в межах цієї групи.

Функціональність програми нескладна у використанні і забезпечує реалізацію таких можливостей:

  • створення окремих класів з предмету/ або для кожної окремо взятої групи учнів;
  • створення оголошень для однієї або відразу декількох груп;
  • створення завдань з можливістю прикріплення посилань, мультимедійного контенту (у тому числі з сервісу YouTube), різних типів файлів, а також створення і зберігання файлів на Google «Диску»;
  • установка термінів складання кожного конкретного завдання з точністю до хвилини;
  • графа виставлення оцінок за виконані завдання з гнучкою шкалою оцінювання для кожного конкретного завдання;
  • можливість редагування і коментування зданих учнями завдань з динамічним відображенням правок в режимі реального часу.

Використання  Google Classroom не зводиться до заміни паперових носіїв інформації електронними. Сервіс дозволяє поєднувати процеси вивчення, закріплення та засвоєння навчального матеріалу, які під час традиційного навчання відокремлені один від одного.

Простота у використанні, безкоштовність та високий рівень доступності Google Classroom та інших сервісів Google, які цифровий гігант Google постійно оновлює та вдосконалює, дає можливість вчителям організовувати ІКТ-підтримку звичайних форми навчання, а також для перевернутого і дистанційного, індивідуалізувати навчання і широко використовувати групові форми роботи. Навчання не обмежуються лише школою. Матеріали, розміщені на «хмарі», учні можуть переглядати вдома для повторення вивченого на занятті, або ж для того, щоб краще розібратись у темі, якщо при вивченні було щось незрозуміло. Доступ до матеріалів можна отримати як з комп’ютера так і з смартфона або планшета. Для засвоєння матеріалу кожен учень матиме змогу підібрати темп сприйняття, обробки та засвоєння інформації. Це сприятиме підвищенню мотивації до навчання та кращому засвоєнню навчального матеріалу.

Переваги використання Google Клас:

  • Прості налаштування. Вчителі можуть організовувати курси, запрошувати учнів та інших вчителів. У стрічці курсу зручно публікувати завдання, оголошення і питання.
  • Економія часу та паперу. Планувати навчальний процес, створювати курси, роздавати завдання і спілкуватися з учнями – все це можна робити в одному сервісі.
  • Зручність. Учні можуть переглядати завдання в стрічці або календарі курсу або на сторінці "Список справ". Всі матеріали автоматично додаються в папки на Google Диску.
  • Продуктивна комунікація. У Класі вчителі можуть публікувати завдання, розсилати оголошення і починати обговорення, а учні - обмінюватися матеріалами, додавати коментарі в стрічці курсу і спілкуватися по електронній пошті. Інформація по зданих роботах постійно оновлюється, що дозволяє вчителям оперативно перевіряти завдання, ставити оцінки і додавати коментарі.
  • Інтеграція з популярними сервісами. У Класі можна працювати з Google Документами, Календарем, Поштою, Диском і Формами.
  • Доступність і безпека. Клас – це безкоштовний сервіс. У ньому немає реклами, а матеріали і дані учнів не використовуються в маркетингових цілях.

Можливості Google Клас:

Категорія користувачів

Можливості

Вчителі

  • Створення курсів, завдань і управління ними, робота з оцінками.
  • Оперативне виставляння оцінок і коментування робіт в режимі реального часу

Учні

  • Відстеження активності в курсі і отримання нових матеріалів.
  • Обмін інформацією та спілкування в стрічці курсу або по електронній пошті.
  • Здача виконаних завдань.
  • Отримання оцінок і коментарів викладача.

Куратори (батьки)

  • Отримання листів з інформацією про успішність учня, в тому числі про прострочених роботах і завданнях, які скоро потрібно здати.

Примітка. Куратори учнів не мають безпосереднього доступу до Класу. Вони можуть підписатися на електронну розсилку з допомогою особистого облікового запису.

Адміністратори

  • Створення, перегляд і видалення будь-яких курсів в домені.
  • Додавання і видалення учнів і вчителів в рамках курсів.
  • Перегляд робіт у всіх курсах в домені.

 

Список використаних джерел

  1. «Інформаційні технології — 2015  Збірник тез IІ Української конференції молодих науковців 28–29 травня 2015 року м. Київ Київ — 2015 УДК 004:378(082) ББК 32.97:74.58я73 І-74 …»
  1.               Google «Класс» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://classroom.google.com
  1.               Google for Education. Google Клас: менше писанини, більше навчання: [Електронний ресурс]. – https://www.google.com/edu/products/ productivity-tools/classroom/ 69
  1.               Moodle.org. Що таке Moodle: [Електронний ресурс]. – https://moodle.org/mod/page/view.php?id=8174 7. Osvita.ua. Сучасні освітні інструменти для вчителів: [Електронний ресурс]. – http://osvita.ua/school/46016/
  1.               Алексанян Г.А. Сервисы Google в организации самостоятельной деятельности студентов СПО / Г.А. Алексанян // Молодой ученый. – 2012. – № 9. – С. 263-266.
  1.               Гладка Л.І. Єдиний підхід до формування структури тестових завдань для контролю знань / Л.І. Гладка, І.А. Жирякова // Восточно-Европейский Журнал Передовых Технологий. Том 1. – 2011. – №2 (49).
  1.          Калініна Л.М., Носкова М.В. Google-сервіси для вчителя. Перші кроки новачка: Навчальний посібник. – Львів, ЗУКЦ, 2013. – 182 с.
  1.          Клоченок Д.К. Бердичівський педагогічний коледж виходить на новий рівень цифрового спілкування / Д.К. Клоченок, Є.О. Кірмуц : [Електронний ресурс]. – http://bpedk.com.ua/main/277-berdichvskiypedagogchniy-koledzh-vihodit-na-noviy-rven-cifrovogo-splkuvannya.html
  1.          Побіженко І.О. Перспективи використання хмарних технологій для організації навчального процесу у вищих навчальних закладах / І.О. Побіженко, Т.Г. Білова, В.О. Ярута : [Електронний ресурс]. – http:// www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/4136/zhups_2014_4_42.pdf
  1.          Тарасова С.М. Інформаційно-комунікативні технології в управлінні загальноосвітнім навчальним закладом/ науковий вісник МДУ імені В.О. Сухомлинського, Випуск 1.31. Педагогічні науки. – Миколаїв, 2010. –с.173-180.
  1.          Ткачук Г.В. Хмарні технології: аналіз, перспективи, реалізації / Г.В. Ткачук : [Електронний ресурс]. – http://dspace.udpu.org.ua:8080/ jspui/bitstream/6789/4629/3/Khmarni%2520tekhnolohiyi%2520analiz,%2520pe rspektyvy,%2520realizatsiyi.pdf







 

https://lh6.googleusercontent.com/EVdhtW5_T-miXANvJ6vsL9cL71_C4MzrRzN_cs-UxZrrWxWssrhXII-pOlN6jWURLjPEsP0EbIVcpDY-ohR-4Y3-cKUA5KQS1yzxV4JVBJIt_W_A9bpVDn_EndxJ5BSPXeGUKSewXpduY6Anvg

ВІРТУАЛЬНИЙ КЛАС GOOGLE

Інструкція для вчителя.

Клас – це новий інструмент у пакеті GoogleSuiteforEducation, який дає вчителям змогу швидко створювати та впорядковувати завдання, оперативно їх перевіряти й оцінювати, а також легко спілкуватися зі студентами та учнями.

Для того, щоб почати користуватися віртуальним класом, потрібно ввести  ЛОГІН та ПАРОЛЬ від свого облікового запису.  Далі виконати такі кроки:

  1. У браузері (бажано GoogleChromehttps://lh3.googleusercontent.com/d13prXST4fNFxQVql-CZu-xEYrZApA3UmgqBBYySbzo-EpxtdgoUOaHpV51cXp4Tru_-q_ahuKGN-DNt1jPgLqjY7HxPts0vaMMJorMuGIkk5xmcQ-vuX4kBE1fr20sbjjtZ1OjDIh9GV6LaWQ), вводимо адресу - classroom.google.com  - на цій сторінці знаходиться опис цієї технології (для ознайомлення можна прокрутити сторінку вгору і вниз, прочитати та подивитися відео);

 *якщо перед вами таке вікно,  -то потрібно у правому верхньому куті натиснути на назву акаунту, та вибрати “Додати обліковий запис”. Переходимо до пункту 3.

  1.               Натискаємо кнопку "Войти” (вгорі, посередині);
  1.               Можемо прочитати “Ласкаво просимо до вашого облікового запису…”. Натискаємо “Приймаю. Перейти до мого облікового запису”;

https://lh6.googleusercontent.com/nR8WGMVcGFIOFNlw9SXJCY8bwNs4AcOAPvvKlISS_2XGGfOJpmRBbuTEL6sXIg09DAxeSxhmiG5hsNG4frhugPryp6olTpbUOEL7HAQyR74McIRr-4j1x-CQzalQsk4BgaKD7jcYzBiXwX46Lw

  1.               Вибираємо “Викладач”;
  1.               Натискаємо “Створіть свій перший клас”,  вибираємо “Створити клас”;

https://lh6.googleusercontent.com/hTVqaVWkO8ZK_fkr8nJosQ6ASz2Thfc6r5ZA2fXL6CI1_jvoeg8G4o6v1MzUKIQsFuCrpDSv2dvYudyTA-QS9ZK9kVe8IHyye8KMpMwpWpAoHIhXhYlOM63rrqrBsDUxoVWcv7IqKeJ1Hcd04Q

  1.               Водимо назву класу (наприклад 9 клас) та назву розділу або предмету (наприклад Інформатика), натискаємо “Створити”. Вітаю, віртуальний клас створено.

https://lh3.googleusercontent.com/f_U_aE9TsJ5bQlp-0H4PH9qagh_Ako23WG3oZNZHBq36OYXwEIgdClYugMHJqkywyi6WfidWeYVFiwse-oqE5a9k0SFZAxfTg-ByQEo4u08Sf-4rqmZCz_P7Xa09qiREXgP-idER0L8jye3Hzg

  1.               Можемо переглянути сповіщення, які розповідають про функції класу (відповідаємо “Зрозуміло”), далі можемо натиснути “Розпочніть знайомство”;
  1.               Зверніть увагу на код класу, це той код, який вчитель повинен повідомити учням (наприклад написати на дошці, або роздрукувати та роздати учням), за допомогою якого, учні знайдуть цей курс.

https://lh6.googleusercontent.com/PwHYszwgFQn4q81TfIRqT9VmHoDeoIxn_AY7oPnxPfIMyU6kgFfiznCWCZ6mcrqRRJWJrSGSgVTPazX2dhcweR33qCUM24SB7Z25bd58n3LX_T8JlUvelWzCpjnSOxw-CI8kFG_YAjP9vkUX-A

  1.               Тепер можна, за допомогою «плюса» (у правому нижньому куті) наповнювати курс будь-якими завданнями, запитаннями, оголошеннями:

Оголошення

https://lh6.googleusercontent.com/tFCZ1qlCeRA0_vKTxE0tkRZNcsEV033tbURAc2jLEQHPJjUT6Du2kDRnUS8OnglgBJI0ZTKi8PfaABk_Qc7K0q51F96XW21IRlgFKeW31_eggSPwj60HUalOkMnA9Vq3GZ0jEM07Fo6u7j7bXA

Завдання: створити Проект

https://lh4.googleusercontent.com/j5Cpfqg_9G_ExObH5RShaN6UrClFkNUEf5BL8DhH51fmNuSOp4Tapc_ZP6H6g2mK8-wT0NIEOmoZ_FkNUx0sDXTNZg9CtO9bZQFxd3r2y9lNP7Xm0LNHu3lELgDVejF2nkptFXWMdg2aYQxQqw

Питання

https://lh3.googleusercontent.com/RE4qPUwkYULhBZHSeOD7OC902t6-9laBgz3YWGAgnAlws5Ln_v9pSJqAS7gn-l5495K4PEJAiOTHR0g-qKpzu6JVBL5Bp1L002QFD5KglvBpb57V4CPIZZd7Kgdz42IxuRY6DyRhq4uwZSn1eA

Деякі роз’яснення:

  • Учні теж мають свої облікові записи, і більшість із них (з часом всі) вже знають як цим користуватися. Але, якщо потрібно, можна провести короткий інструктаж:
  1. Заходити, також, на цей сайт classroom.google.com ;
  2. Ввести свій Логін та Пароль;
  3. Вибрати «Студент»;
  4. Ввести код класу.
  • При бажанні вчитель може змінити ПАРОЛЬ до свого облікового запису.
  • Облікові записи вчителів та учнів є корпоративними, та даються на час навчання або роботи в цьому навчальному закладі.
  • Також ви можете завантажити  з PlayMarket безкоштовний мобільний додаток GoogleClassroom для свого мобільного пристрою, смартфону чи планшету - play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.classroom

10. Наповнюються навчальні класи різноманітними матеріалами: ДОКУМЕНТАМИ

https://lh4.googleusercontent.com/abUtSB3YnYQty793kAadok9-z8Y3MOfQrsJVwl2LSLWACSh47NheKXEBp0fc1H_4SKEKnlLKb9zRV1nZsYFjJN6QVj8Qb53ln9iGXg2dj7lFDhjF19GLDNuUES0kAZ4fNmQARBl8jzEqPxPwzQ

https://lh4.googleusercontent.com/5UtjVyYwZA_N0GczshVYILWShIFLLdXQMgaMmrH4KV7cngechYuxv0sxwFXKSRiUIOdNahfsH0F3XWWPkD2Z9jY32N5QW-U6NrFiGJCyEKe1fnRqrqmtgeiOioEoWq__mXmAOtwX5vjg7ILW2w

 

 

ПОСИЛАННЯ (он-лайн тестування)

https://lh4.googleusercontent.com/x8LXz-kc1FSbbGA-5SRMZ_GwASCMKDQapfcEtsO55Br7uqYigWf6BrsjMBkfWA4DgOmc9CwTNN42pZnhktSSUlwCHnH2NZkQqZymgWBCxpzKP9EirBnz9SaIIt9HBZbC1-NNSSP-9VmFHgWafw

 

GOOGLEФОРМАМИ ІЗ ЗАПИТАННЯМИ

https://lh6.googleusercontent.com/7YEN3rXRsoJ0ACjoD6h-qpwnjdCmIuCc2NI77yTsiGNt0UABgUj7WdJ0MBXdcAm1Wwky4IYZMt2jQFDNbiQ5andd3F358xBIm40qWRjiDsnKvJOg238wLjQhOHcdvr8Wr_VgfxpESzLwD9qMtA

ВІДЕО, ЕЛЕКТРОННИМИ ПІДРУЧНИКАМИ ЗІ СВОГО КОМП’ЮТЕРА ТА З GOOGLE ДИСКУ

https://lh4.googleusercontent.com/svjoFBLm0RrO4cx6ae50V8EVvU2ZR_ZMthMA3hBkSxHve6o7cf0XXePcFvMzBctBHC_K6bk4h0jDlD2ULWOG40kvRoCgNgV_9YMskyeXF4fLAXS2E2AZoxPa8ReCXyMjU5uxGqF3c9RbAjnHUg

 

https://lh4.googleusercontent.com/eWxxcH1xaVe7jAUADh0xm845FVeBf1fkM-t7KTed41gaSpV8yDdSYtjXpePD9uRHhwVaFkQ_21dShCDWsMxq5j5yQQGSul7qqIOok5t_-XX5WsPrw98MPDJnbZ54Dz_-5APAIsOpMoixdEIwHA

11. Для перевірки виконання завдань у Календарі класу можна встановлювати часові межі для виконання і здачі завдань:

https://lh4.googleusercontent.com/XMI4JAyvZTx24lBb3XvbAVwMkVmHiwnP8xTMigI0Sbi3-oJBSak4I1UZiOiv3cQHFf9JzcXquoZ6FaACa4joZWsQhhdyCiZKStQlnocJOHB3yMh3IT6JTUwgJrc535p0vzp8s4JbelAQVPlsIg

 

12. Для роботи з навчальними матеріалами можна приєднувати нових учнів та викладачів:

https://lh3.googleusercontent.com/e7H4BCsAyGFyabzT9qThdiUqBKs7aJN9kml4r6-l03JhkOohhXMbPLmYputxGlRJPHBNx_np1DnlVFFqor7qlX8VqOgNC7K7q7n160CmIErtMiAZl-ERiePidRMabHdqOoPv9Q_W1wNBJPfzxg

https://lh6.googleusercontent.com/CP5f3ahMMu3HkhW6uGxeKP1JB7BXBkYlzYoj6qwajz0ChmxdCm4NNFHVeMZMJvTDlw9KtVx2kuAdV4SaWmPRKcYRO6eYanGHkUwU_aWS63Co2yYGfVSxQm3xKwYyPYyFrwOuZoGCHjhdnjqbTQ

13. Усі учні навчального класу мають можливість переглядати статистичні відомості щодо процесу виконання та перевірки завдань.

https://lh4.googleusercontent.com/b120ENbAH8_hHSdDzkOok64_yaiwKwtTTZMnXFRNnZNdSa_qRgoH0JgewcsDbboBHATu_zNYHPAsxfjGSjReqBDJojNM8dobIshQ_bZ5a9Vp5_7Gy2nyqfOZRclaaCrn-cDuoEuC2fRCC-wC6A






 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, Інші матеріали
Додано
18 жовтня 2023
Переглядів
833
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку