"100 днів у колі друзів"

Про матеріал

Розробка позакласного заходу для 1 класу: " 100 днів у колі друзів".

Мета: поглибити і розширити поняття у дітей про дружбу, навчити дружити і толерантно ставитися до інших. Допомогти правильно вибирати друзів, знайомитися, спілкуватися і товаришувати. Сприяти зародженню дружнього колективу в класі. Розвивати сценічні, творчі, культурні можливості учнів. Виховувати повагу до школи, вчителя.

Перегляд файлу

                       Конкурсна робота

              Розробка позакласного заходу

                       вчителя 1 класу

         Новогродівського ЗЗСО №9 I- II ступенів

                        Донецької обл.

                  Мюзікл «100 днів у колі друзів»

Мета: поглибити і розширити поняття у дітей про дружбу, навчити дружити і толерантно ставитися до інших. Допомогти правильно вибирати друзів, знайомитися, спілкуватися і товаришувати. Сприяти зародженню дружнього колективу в класі. Розвивати сценічні, творчі, культурні можливості учнів. Виховувати повагу до школи, вчителя.

              (відео додається)

ХОР: Даша, Стас, Данило, Лєра, Женя,

Карина, Вероніка, Толя, Матвій

Всі діти стоять в 3 ряди на сходинах.

Вчитель:  (звучить фонова музика про школу)

- 100 днів навчання у школі.

Непомітно і швидко минає час.

Діти, а якими для Вас були ці 100 днів?

Карина: В школі так крутезно.

Толік: А я  так намучився поки вчив букви.

Даша: А я вже навчилася читати.

Женя: У мене є тепер 12 нових друзів.

Матвій: А мені завжди подобається в школі.

Лєра:  А мені дуже подобається англійська мова

Вероніка:   100 днів це ще мало. Попереду буде багато раз по 100.

Стас: А люблю бігати і стрибати з друзями на перервах

Вчитель: А це – немало! Насправді, ми  навчилися вітатися, правильно сидіти за партою, піднімати руку і ще багато чого.

- За 100 днів навчання у школі Ви, діти, однозначно змінилися. По-перше, навчилися ділитися  своїми думками; по-друге, стали більш допитливими; а по-третє,  і це головне. - здружилися.

-А я без Вас, діти, не уявляю свого життя. Ви моє натхнення, ви моя радість, Ви мої курчата.

    - Сьогодні ми повідаємо історію про дружбу і курчат, які точно знають, як перетворити пихатого знайомого на найкращого друга.

 

Пісня : « Ми друзі».

  1. Ти з друзями усім ділись,

привітним будь і не сварись.
А просто, просто так,

 це дружби добрий знак.   2раза.

                 2. Товаришам допомагай,

                  в лиху годину захищай.
                  А просто, просто так,

                  це дружби добрий знак.   2раза.

 

3. Разом співай, разом танцюй

 і друзям посмішку даруй
А просто, просто так,

 це дружби добрий знак. 2раза.

Матвій:(Голосно вигукує) Курча в клітиночку.Рок-опера.

Ілона:  Доброго ранку і доброго дня

Розкажемо, друзі, історію про курченя !  

В гарнім- прегарнім будиночку,

В зеленім кашкетику в клітиночку.

Гарне, прегарне курчатко жило.

Дуже воно симпатичне було.

Музика. Хор співає.

В гарнім-прегарнім будиночку,

В гарнім клітчатім будиночку.

Миле курчатко в клітиночку

В зеленому кашкетику жило.

 

Па-па-ра-па-па  Па-па-ра-па-па Па-па-ра-па.

Тільки каштет у клітиночку

У зелененьку клітиночку,

У зелененьку клітиночку

Любило дуже воно.

Лєра:  В гарнім прегарнім будиночку,

В гарнім крапчастім будиночку,

Курчатко в горошок і цяточку

Неподалечку жило.

Музика Хор.

В гарнім прегарнім будиночку,

В гарнім крапчатім будиночку,

Миле курчатко в цятиночку

Неподалечку жило.

 

В цятку воно і в горошок,

Все у дрібненький горошок.

В горошок, в горошок, в горошок.

Таке симпатичне було.

 

Курча в горошок: А давай дружити. Зараз, зараз же дружити.

Курча в клітиночку. –Неа!

Курча в горошок: А чому? Чому?

Курча в клітиночку: Бо ти курчатко в горошок. Анітрохи на мене не схоже.

Курча в горошок:О-о! (сумно)
Курча в клітиночку. Тільки такого, саме такого. Тільки такого. Саме такого саме такого як я. Дружба чекає моя.

Співає Курча в клітиночку :

   Тільки такого, саме такого,

 

 Тільки такого, саме такого

 

Як я.

 

 

Тільки такого, саме такого,
саме такого

 

 Дружба чекає моя.

 

(сміється)

 

 

 Тільки такого, саме такого,
саме такого

 

   Дружба чекає моя.

 

 

 

Соня:

В домі у смужечку, смужечку

В горниці також у смужечку.

Миле курчатко у смужечку неподалеку жило.

ХОР: В домі у смужечку, смужечку

В горниці також у смужечку.

Миле курчатко у смужечку

Поруч смугасте жило.

                                                                         Курча в клітинку співає.

                                                                     Тільки такого, саме такого,
                                                              

                                                                       Тільки такого як я.

 

Курча у смужечку: Такого як я? Давай з тобою дружити.

Курча в клітиночку: –Ні.

Курча в смужечку  Ае. А чому? Чому?

Курча в клітиночку: Бо ти курчатко в смужечку. Анітрохи на мене не схоже.

Клітинка з смужечкою не дружать.

Курча у смужечку: А-а! ( сумно)

Курча в кліт.співає:

Тільки такого, саме такого, саме такого як я, чекає дружба моя.

 

Музика.

Карина В гарнім-прегарнім будиночку

В гарнім будинку у квіточки,

Лєра: Миле курчатко у квіточки.

Неподалеку жило.

(Курча в клітиночку проходить повз)

Курча в квіточку:- Як я?

Курча в клітиночку: (показує)

На шапочці квіточки, на курточці квіточки,

На мене не схоже не скілечки.

Ні, тільки кашкетик зелений, і тільки такий як у мене.

Тільки такого дружба чекає моя.

 

 

 

Курча в клітиночку співає: + ХОР

Тільки такого,   Тільки такого

 Саме такого,     Саме такого

 Тільки такого

такого як я.          А-А-А-А ША

Тільки такого      Тільки такого

Тільки такого

А інші мені ні

до чого.

Щоб ми були

Як дві краплі води. -Ой накоїш                   

                                         біди.

 

 

Музика

Збігаються всі курчата(3)

В горошок: Ви таке бачили?

                      Він зі мною не хоче дружити.

В квіточку: І зі мною він не подружився. Сказав, що забагато у мене квіточок.(ображено)

В смужечку: А мені сказав, що клітинка з смужечкою не схожі.

І  тому з смужечкою він не дружить.(плаче)

Вчитель: Курчатка не плачте. Він і мені сказав, що не хоче книжечки читати, і не хоче він писати і літери не хоче  знати. А ще сказав, що рахувати теж не буде. Йому це не потрібно.

-Курчатко у смужечку, курчатко у квіточку, курчатко у цяточки – не сумуйте.

Курчатко в горошок: А давайте про нього заспіваємо пісню.

  • Давайте.

Пісня « Нехочуха»

Я не хочу спати, книжечки читати,

Ліжко застеляти теж не хочу я!

Хочу я співати, грати, танцювати,

Не-не-нехочуха я! Не-не-нехочуха я! Я!

Приспів:

Нехочуха, нехочуха,

Бо заклало мені вуха!

Нехочуха, нехочуха,

Нехочуха я!

Нехочуха, нехочуха,

Бо заклало мені вуха!

Не-не-нехочуха я!

Не-не-нехочуха я! Я!

 

Я не хочу знати, літери писати,

Цифри рахувати теж не хочу я,

Хочу я співати, грати, танцювати,

Не-не-нехочуха я! Не-не-нехочуха я!Я!

 

 

 

Вчитель: Хотілось, курчата, щоб він Вас почув.

Музика (тривожна)

Курча в клітиночку  підходить до води, дивиться у воду.

Курча в клітиночку:

Ой, курчатко в клітиночку
У зеленім кашкеті в клітиночку.

Дай я тебе обійму.

Лапку тобі протяну. (падає у воду)

Ой, я тону, я тону.

Музика

Ой я тону, я тону.

Ой я так захлинусь.

Ой, я іду в глибину,
Ой, а чому це, чому..чому

Я тону, я тону.

ХОР:

Тоне курча в клітиночку,

Тоне кашкетик в клітиночку.

Врятуйте, врятуйте,

З біди визволяйте.

Скоріш, скоріш, скоріш, скоріш.

Що ж це буде?

Хто почує?

Хто поможе?

Хто врятує?

Хто?

В горошок- Тримайся, тримайся, курча в клітиночку.

В смужечку: Ми врятуємо тобі життя.

Музика

(Витягують, роблять масаж)

В горошок: Він захлинувся.(тривожно)

В квіточку – Він потонув.(сполохано)

В смужечку-Потонув? ( не вірячи)

В клітинку-Я не потонув. Я думаю.( спокійно)

В квіточку- Про що?

В клітинку- Про всіх нас. В клітиночку,

В смужечку- в кашкетику

В клітинку-Чи  в беретику,

 У квіточку-у квіточку, як я.

В горошок-Чи в цяточку, як я.

В смужечку- Навіть у кружок, навіть в обідок

Всі- Всі ми єдина сім’я.

Музика Пісня

Є курчатка у клітиночку,

У кліт.:  Як я.

Є курчатка ще й у смужечку

 У смуж.: Як я.

В квіточку і в цятку

Також є курчатка     

Дружна і весела в нас сім’я.

ЛЯ_ля-ля-ля-ля-ля-ля 

В квіточку і в цятку

Також є курчатка     

Дружна і весела в нас сім’я.

ЛЯ_ля-ля-ля-ля-ля-ля

 

Всі курчата разом: - Всі ми єдина сім’я.
Ілона:  Ось замкнулось дружнє коло,
Подружились всі навколо!
 Соня: Якщо друг у тебе є,
Життя радісним стає.
Лєра: Разом можна все зробити.
То ж без друга не прожити!

              Пісня « Ми друзі» з парасольками.

Ми удвох по вулиці йдемо

Парасольку разом несемо

Дощик капає дарма,

тільки суму в нас нема

Ми удвох по вулиці йдемо.

Дощик капає дарма,

тільки суму в нас нема

Ми удвох по вулиці йдемо.

 

Ми удвох по вулиці йдемо

І в калюжах зовсім бредемо.

Мокрі ноги - не біда, що у чоботах вода,

Ми удвох по вулиці йдемо.

Мокрі ноги - не біда, що у чоботах вода,

Ми удвох по вулиці йдемо.

 

 

Ми удвох обійдем цілий світ,

Разом в космос підемо в політ,

Кращі друзі на землі і нічого, що малі,

Ми найкращі друзі на землі.

Кращі друзі на землі і нічого, що малі,

Ми найкращі друзі на землі.

Вчитель: - Діти, а чи знаєти ви, кого ми вважаємо найцікавішим другом?
Даша: Того, хто розповідає багато цікавого!
Вчитель: Зовсім ні, діти! Найцікавіший друг той, хто вміє слухати.
А того, хто розповідає лише про себе, перебиває і не вміє слухати, ми намагаємося уникати. Кожен хоче тепла, любові і поваги. І навряд чи нашому  курчаті  в клітиночку вдалося подружитися, якби він не навчився уважно слухати і цікавитись іншими.
-Всяке буває і у нас в класі. Наш клас – це маленька сім'я. Хотілося б, щоб в нашій сім'ї завжди панували доброта, пошана, любов, взаєморозуміння.
   Міцна дружба переможе
   І тривоги, і хворобу.
    Що одному не під силу,
    Те гуртом ми зробим сміло.

Вчитель: Запрошую всіх на вальс Дружби.

     Танок. Вальс дружби.

                             Використана література:

Вірш  Е. Мошковської  «Курча в клітиночку».

 

 

 

 
 

 

 

 

 

docx
Додано
21 лютого 2022
Переглядів
691
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку