English 11 1
« Погоджено »
Заступник директора з НВР
_________________________
_________________________
«_____» ___________2020/21 навч. рік
КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В 11 КЛАСІ.
IІ семестр
Навчальні програми
з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів
і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов
10 – 11 класи, 2018р.
Підручник: Оксана Карпюк. Англійська мова. Підручник для 11 кл. ЗНЗ.
Тернопіль.»Астон»,2019.
|
Всього за планом |
ТО |
Контрольних робіт |
Зошит |
I cеместр |
|
5 |
4 |
4 |
Учитель: _______________
Календарно-тематичне планування з англійської мови
у 11 класі - І семестр – (2 години на тиждень)
Підручник - Карпюк О. Д. Англійська мова: Підручник для 11 класу загальноосвітніх шкіл., 2019.
Урок № |
Дата |
Підтема
|
Лексичний матеріал
Граматичний матеріал |
Аудіювання
Говоріння |
Читання |
Письмо |
Прогнозоване домашнє завдання
|
Повторення. Тема «Державний устрій» / Unit 9/по підручнику 10кл/ “ Аcross state systems” |
||||||||
1 |
|
Державний устрій України. |
ВИВЧИТИ! an anthem, awareness, a court, disarmament, a division, a law |
|
|
Впр. 2 (с. 224-226) Article ‘The State of Ukraine’ Впр. 1 (с. 224) Впр. 4-7 (с. 227-229) |
Впр. 3 (с. 227) Впр. 8 (с. 230) |
Впр. 9 (с. 231)-усно Повторити: |
2 |
|
Політична система в англомовних країнах. |
ВИВЧИТИ! an official, a self-determination, a sovereignty, a vote, |
Політична система Англії http://www.learnenglishbest.com/topic-political-system-of-great-britain.html |
Повторити: Past Forms. Mixed tenses. |
Впр. 5, (с. 236) |
Впр. 1-4 (с. 232-234) Впр. 1,2 (с. 235) Впр. 3 (с. 235) |
Впр. 4(с. 236) |
3 |
|
Природні ресурси України. |
ВИВЧИТИ! to declare, to elect, to proceed, to proclaim, executive, judicial
The 26th of April – The Chernobyl disaster Day https://www.youtube.com/watch?v=Bnkgw4JnoYI
|
Зберегти природні ресурси України |
|
Впр. 2,3 (с. 238-239) Впр. 1 (с. 237) Впр. 1,2,3 (с. 242-243) Read: |
Впр. 4 (с. 240) |
Впр. 5,6 (с. 241) ЛО (с.242) – вивчити. |
4 |
|
Символіка та свят України. |
ВИВЧИТИ! legislative, long-cherished, supreme, a policy, politics, to join, to |
|
|
Впр. 4 (с. 246) |
Впр. 1,2 (с. 244-245) Впр.3 (с. 246) |
Впр. 5 (с. 246)-письм. |
5
|
То1 |
Use Your English Політичний устрій України Узагальнення теми повторення. |
ВИВЧИТИ! to flourish, flourishing, to reveal, a revelation, to restrict, a Повторити структури |
https://www.youtube.com/watch?v=Pu8tL3ptXRM Повторити граматику |
Цікаво! https://www.youtube.com/watch?v=NkH5HQQlw50 Quiz |
Впр. 3,4 (с. 248-250) “Do you know … ? ” Discussion Повторення. |
Впр. 1,2 (с. 247-248) Впр. 4b (с. 220) Who Is The Best Blogger? |
Повторити: Check Your Skills с.261-255 Повторити ЛО |
№ уроку |
Дата |
Тема уроку |
Урок у НМК |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність місто |
Зві лінії |
|||||||||||||
Лексика |
Граматика |
Зорове сприйняття |
Сприймання на слух |
Усне продукування |
Писемне продукування |
||||||||||||||
6
|
|
Вступ. 11 клас. Англійська мова як мова міжнародного спілкування.
|
Focus on Reading + Developing Vocabulary
|
spelling,pronunciation, vocabulary reading, to get a qualification, to have an access to, to pass an exam, mother tongue, examination,, prepara- tion, widespread, to require, to study abroad, language course |
grammar, writing, speaking |
SB ex.5, pp.9-10; ex.8, pp.11- 12. Повторення.
|
|
SB ex.6, p.11, ex.7, p.11
|
|
Усвідомлення Ролі англійської мови у сучасному світі та свого місця в сучасному мультилінгваль- ному середовищі |
|||||||||
7 |
|
Вивчення англійської мови. |
Focus on Speaking |
leisure activities, personality, timetable, get rusty, private lessons Повторення. |
|
SB ex.1, p.13
|
|
SB ex.2, p.13; ex.3b, p.14; ex.4a, p.15; ex.5, p.16 |
SB ex. 4c, p.16 Повторення. |
||||||||||
Unit 1. Being a student – Вже студент |
|||||||||||||||||||
8 |
|
Учнівська автономія у вивченні мови |
Focus on Reading+ Develop Your
|
Vocabulary a resource. A strategy, a target, to access, autonomous, favoured, memorable, precisely, to get exposure, to take responsibilty for, to assist, to attend, to get to know, to join, to find out |
Conditi onals I and II (Revision)
|
SB ex.2 pp.18- 19; ex.3 p. 21; ex.4 p.21, ex.1, p.22; ex.2, p.22
|
|
SB ex.1, p.18;
|
|
Усвідомлення важливості безперервної освіти
Усвідомлення важливості пошуку ефективних навчальних стратегій
|
|||||||||
9 |
|
Підготовка до іспитів |
Build Up Your Grammar |
if, even if, unless
|
|
SB ex.1,2,3,4,5, pp.23-25 |
|
|
|
||||||||||
10 |
|
Іноземна мова – мова для життя |
Focus On Listening
|
an assessment, a distraction, a superstition, to boost, to cheat, to reckon, to pace, average, exhausted, to steer clear of |
|
SB ex.2a, p.26; ex.3, p.26;
|
SB ex.4, p.27; ex.5, p.27;
|
SB ex.1, p.25; ex.2b, p.26
|
|
||||||||||
11 |
|
Ким я буду? |
Focus On Speaking
|
|
|
SB ex.2, p.29
|
|
SB ex.1, p.28. ex. 3, p.29 |
|
||||||||||
12 |
|
Написання нотаток |
Focus On Writing |
notes, a paragraph, a flowchart, a listing, a summary |
|
SB ex.1, p.30; ex.2a,b,c, p.31; ex.4, p.32
|
|
SB ex.2, p.30
|
SB ex.3, p. 32; ex.5, p. 32; |
||||||||||
13 |
ТО2 |
Повторення вивченого матеріалу + узагальнення |
Use Your Skills
|
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу |
Повторення. |
SB ex.1, p.33; ex.2, p.34; Повторення.
|
|
SB ex.3, p.34; ex.4, pp.34-35 |
Check your English (SB pp. 37-40) |
||||||||||
Unit 2. Make up your mind – Зроби вибір |
Оцінювання власних здібностей та можливостей в контексті вибору майбутньої професії
Обговорення важливості емоційного комфорту в майбутній професії |
||||||||||||||||||
14 |
|
Професійні уміння і здібності людини |
Focus on Reading+ Develop Your Vocabulary |
a confidence, an employer, a fee, a founder, persistence, a volunteer, to mature, to trust, extended, faint-hearted, isolated, remote, tough, overseas, to conduct a survey, to get insight into, to work on a project, a possibility, an occassion, an opportunity, a career, an employee, to assist, to employ,to occupy, to retire, to succeed |
Direct Speech. Reported Speech. Future-in- the-Past. |
SB ex. 2,3,4,5, pp.42-46; ex.1, p. 47; ex.2,3, p.48;
|
Текст «Fill That Gap»,pp. 42-44
|
SB ex.1, p.42; ex.6, p.46
|
|
||||||||||
15 |
|
Вимоги праце давців |
Build Up Your Grammar |
|
|
SB ex.1, p.49; ex.2, p.51; ex.3, p.52; ex.5, p.54, ex.7, p.55 |
|
SB ex.4, pp.52- 53
|
SB ex.6, p.54
|
||||||||||
16 |
|
Вибір майбутньої професії |
Focus On Listening |
diversity, freedom, a graduate, liberty, appe aling, renowned, foundation course, publicly funded, to be well regarded |
|
SB ex.3, p.56, ex.4b, 57
|
SB ex.2, p.56; ex.4a, p.57
|
SB ex.1, p.55.
|
|
||||||||||
17 |
|
Навчання після школи та закордоном |
Focus On Speaking
|
definite, suited, constantly, attractive, to hesitate, an occupation, a generation, stressful, time off, shift work, to work overtime, an annual bonus, sick pay, status |
|
SB ex.3, p.58
|
|
SB ex.1,2,4, pp.58-59
|
|
||||||||||
18 |
|
Написання формального листа |
Focus On Writing |
application letter, formal greeting, introductory paragraph, body paragraph, concluding paragraph, formal ending |
|
SB ex.1, p.59; ex.3, p.60; ex.4a, p.62
|
|
|
SB ex.2, p.60; ex.4b, p.62 |
||||||||||
19 |
ТО3 |
Мій вибір + узагальнення |
|
Повторення. |
Активіза-ція мовного і мовлен- нєвого матеріалу
|
SB ex.2, p.63; ex.3, p.64; ex.5a, p.65; ex.6a, p.66 Повторення. |
|
SB ex.4, p.65, ex.5b, p.65, ex.6b, p.66
|
SB ex.1, p.63 Check your English (SB pp. 67-70)
|
||||||||||
Unit 3. Family relationship – Сімейні стосунки |
|||||||||||||||||||
20 |
|
Психологи про родинні стосунки |
Focus On Reading + Develop Your Vocabulary
|
an adolescent, to assault, to blame, to escape, to interfere, to obey, to prevent, to reject, to remain, to resent, inevitable, rebellious, to be grounded, to be jailed, to run out of, in order to |
Condi tional III
|
SB ex.2,3, pp.73-75, ex.1,2, p.77
|
SB тексти «Teen Terror» p.73; «George’s Story», p.74
|
SB ex.1, p.72, ex.4,6, p.76
|
SB ex.5, p.76
|
Обговорення системи цінностей сучасної родини Аналіз впливу конфліктів на здоров’я людини |
|||||||||
21 |
|
Конфлікт поколінь |
Build Up Your Grammar |
|
|
SB ex.1, p.78; ex.2, p.79; ex.6, p.80 |
Повторення. |
|
SBex.3,4, 5, pp.79-80 |
||||||||||
22 |
|
Дружна сім’я |
Focus On Listening |
an approach, a generation, an intention, a judgement, a negotiation, to annoy, to assume, to overcome, irritating, to bring up |
|
SB ex.2, p.81
|
SB ex.3,4a, pp.81-82
|
SB ex.1, p.81; ex.4b, p. 82 Повторення.
|
|
||||||||||
23 |
|
Підтримка в родині |
Focus On Speaking |
a community, innocence, a madman, to avoid something, to disturb, to encourage, to overcome, to recognise |
Повторення. |
SB ex.4,5a, pp.83-84 WB ex.9,10, p.37
|
|
SB ex.1,2,3,5b, pp.82-84 |
|
||||||||||
24
|
То4 |
Лист до редактора Родина у моїх поглядах + узагальнення |
Focus On Writing Use Your Skills |
a letter to the editor Повторення.
|
Акти- візація мовного і мовлен- нєвого матеріалу |
SB ex.1, p.85; ex.3,5, p.87 SB ex.1,p.88; ex.3, p.89; ex.4, p.90; ex.7, p.91 |
|
SBex. 2,4, pp.86-87 SB ex.6,p.90; ex.8,p.91; Повторення. |
SB ex.2, p.88; Check your English (SB pp. 92-94) |
||||||||||
Unit 4 Eating out – Харчування |
|||||||||||||||||||
25 |
|
Харчування в Києві |
Focus On Reading+ Develop Your Vocabulary |
a fixed price,a quality, abundant,customary, distinctive,garnished, inferior, interior, minced,relatively, rapidly, made with,range of, stuff with, roast, bake, served with,vegetarian |
|
SB ex.2,3, pp. 96-98; ex.5, p.99, ex.1,2,3; pp.100-101 WB ex.1,2,3a, pp.43-45
|
SB Текст ‘Eating Out in Kyiv’
|
SB ex.1, p.96
|
|
||||||||||
26 |
|
Система громадського харчування |
Build Up Your Grammar |
|
Reported Speech |
SB ex.1, p.102
|
|
SB ex.3,p102; ex.4, p.102 |
SB ex.2, p.102
|
||||||||||
27 |
|
Типи закладів харчування |
Focus On Listening |
a bistro, a dressing, a reservation, staff, veggie, sophisticated, undercooked |
|
SB ex.4a, p.105 WB ex.6, p. 48
|
SB ex.2a,3a, p.104
|
SB ex.1, p.103; ex.2b, p.104 Повторення. |
SB ex.3b, 4b,p.105
|
Висловлення власної думки щодо закладів громадського харчування
Висловлення власної думки щодо корисності раціонального харчування |
|||||||||
28 |
|
Замовлення їжі у кафе |
Focus On Speaking |
a customer, nutritions, a passion, canned, enthusiastic, beforehand |
|
SBex.2, p.106; Повторення.
|
|
SBex.1, p.106; ex.3, p.107,
|
SB ex.4, p.107
|
||||||||||
29
|
ТО5 |
Написання звіту оцінки Моє харчування |
Focus On Writing Use Your Skills |
an assessment report, a proposal report, a survey report, an introduction, a body, a conclusion Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу Повторення. |
|
SB ex.1a, p.112; ex.3a, p.113
|
|
SBex.2,p.113;ex.3b, p.113;ex.4, p.114 ex.5,p.114 Повторення. |
SBex.6, p.114 Check your English (SB pp. 115-118) |
||||||||||
|
|||||||||||||||||||
30 |
|
Контроль аудіювання, мовлення (говоріння) |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
31 |
|
Контроль читання, письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
32 |
|
Аналіз контрольних робіт. Підсумковий урок за І сем, узагальнення |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||