КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 11 КЛАСУ ( за підручником В.М. Буренко)
3 години на тиждень
І семестр
№ |
Дата |
Тематика спiлкування Тема, пiдтема |
Мовний матеріал |
Письмо |
Аудіювання |
Читання |
Говорiння |
Домашнє завдання |
||
Лексичний |
Граматичний |
Фонетичний |
||||||||
Unit 1. A Civilised Society. The Youth Movement. Тема 1: Я, моя родина та друзі. Молодь і молодіжна культура |
||||||||||
1 |
|
Щаслива родина. Generation Gap |
Adjectives that describe a person’s character |
|
Pronunciation of new words |
Game: write as many words as you can in “Family” |
p.5-6 |
Game: choose a position |
Learn new words
|
|
2 |
|
Bullying |
Misunderstanding, generation gap, bullying |
Present Simple Present Continuous |
Pronunciation of new words |
|
|
Text Bullying |
|
Ex. 10 p. 8 |
3 |
|
Британські підлітки |
|
Present Simple Present Continuous |
|
Grammar exercise |
Ex.4 p.10 |
|
Discussion Ex. 3 p. 9; |
Ex. 6 p.10 write;
|
4 |
|
Стрес у житті підлітків |
Precious, hospitable, quieten, spoil Incomprehensive, indecisive |
WO Questions |
Intonation of Questions |
Ex. 9 p. 11 write;
|
|
Ex. 8 p.11 |
Discussion Ex.7 p.10
|
Ex.10, p.11 |
5 |
|
Молодь та виклики |
Abduction, neglect, refugee |
WO Questions |
|
Interactive exercise in lexis |
video |
|
Ex.3, p.13 |
Ex.6, p. 15 write
|
6 |
|
Розвиток граматичних навичок |
Internship, determination, distinctive |
Until/When |
Pronunciation of new words |
Cards |
|
|
|
Ex. 7 p.15 |
7 |
|
Батьки та діти |
|
|
|
Ex.2, p.16 |
Ex.3, p.16 |
Ex.4, p.17 |
Ex.1, p.16 |
Ex.5, p.19 |
8 |
|
Права та обов’язки підлітків |
|
|
|
|
|
Ex.6, p.19 Ex.7, p.20 |
Ex.8, p.21 |
Ex.9, p.21 |
9 |
|
Молодіжні субкультури |
р.74 |
|
|
|
Ex.2, p.74 |
Ex.4, p.75 |
Ex.3, p.74 Ex.5, p.77 Ex.6, p.77 |
Ex.8, p.78 |
10 |
|
Молодіжні організації в Україні |
р.80 |
|
|
Ex.4, p.82 |
Ex.1, 2, p.80 |
Ex.3, p.81 |
Ex.5, 6, 7, p.82 |
Ex.9, p.82 |
11 |
|
Молодіжний рух |
р.83 |
|
|
|
Ex.2, p.83 Ex.6, p.87 |
Ex.3, 4, p.83-86 |
Ex.5, p.87 |
Ex.7, p.87 |
12 |
|
Міжнародні молодіжні організації |
|
|
|
|
Ex.8, p.88 |
Ex.10, p.88 |
Ex.9, p.88 Ex.11, p.89 |
Підготувати розповідь про одну з молодіжних організацій |
|
|
Unit 2. Food for Life. Тема 2: Харчування |
|
|||||||
13 |
|
Я за здоровий спосіб життя! А ти? |
Addiction, junk food, balanced diet |
Present Simple Present Continuous Present Perfect |
|
Table “Healthy and Unhealthy food” |
Ex.4, 5, p.23 |
Ex.5, p.23 |
Discussion “Healthy way of life” |
Ex.6, p.24 |
14 |
|
Піраміда здорового харчування |
In my opinion, in my view, As I see you… |
If-sentences |
|
Ex.7, p.24 |
|
|
Ex.9, p.24 |
Ex.10, p.25 learn |
15 |
|
Мої гастрономічні вподобання |
Obvious, fizzy, increase |
|
Pronunciation of new words |
Ex.12, p.26 |
|
Ex.12, p.26 |
|
Ex.13, p.26
|
16 |
|
Правила поведінки за столом |
Canteen, coffee bar, brewpub, tea parlour |
|
Pronunciation of new words |
Ex.5, p.32 |
Ex.4, 7, 8, p.32 |
Ex.2, p.27 |
Ex.6 p.32 |
Ex.9, p.32 |
17 |
|
Розвиток граматичних навичок |
|
Direct Speech Indirect Speech |
|
Grammar exercises |
|
рр. 28-31 |
|
Скласти речення з прямою і непрямою мовою |
18 |
|
Відвідування кафе та ресторанів |
Stuffing, crash, starch |
|
Pronunciation of new words |
|
ex.2, p.34 |
Ex.3, p.35 |
Pros and cons of eating out |
Ex.4, p.36
|
19 |
|
Національна українська кухня |
|
|
|
|
Ex.5, 6, p.36-37 |
Ex.9, p.37-38 |
Ex.7, p.37 |
Презентувати улюблені страви |
20 |
|
Ми їмо, щоб жити, а не живемо для того, щоб їсти (проектна робота) |
|
|
|
Ex.12, p.42 |
|
рр. 38-42 |
Ex.11, p.42 |
Ex.13, p.42 |
21 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
Підготувати розповідь про здорове харчування |
|||
Unit 3. Art as Entertainment. Тема 3: Живопис. Мистецтво |
||||||||||
22 |
|
Мистецтво робить нас щасливішими |
Genius, noble, delight |
|
Pronunciation of new words |
Ex.5, p.45 |
Ex.3 p.43 |
Ex.4 p. 44 |
discussion |
Ex.7, p.45 |
23 |
|
Роль батьків у формуванні почуття прекрасного у дітей |
Desire, beneficially, contemplate |
Word formation |
Pronunciation of unknown words |
|
Ex. 4 p.47 |
Ex.5 p.48-49 |
Ex.7 p.45 |
Ex.7, p.50 |
24 |
|
Твір-опис |
Engrave, installation, conceptual |
Descriptive essays |
|
Ex.10, p.51 |
|
рр. 51-52 |
discussion |
Ex. 11 p. 52 |
25 |
|
Роль ЗМІ у нашому житті |
Reggae, techno music, organ music, indie |
Descriptive essays |
Pronunciation of unknown words |
exercises |
Ex. 3 p. 54 |
Ex. 4 p. 55 |
Ex.1, p.54 |
Ex.5, p.56 |
26 |
|
Рецензія на фільм |
Resist, depict, co-star |
A film review |
Pronunciation of unknown words |
|
|
Ex. 6 p.56 |
Ex. 8 p. 57 |
Ex.9, p.58 |
27 |
|
Театр |
Outlook, inner, touching, networking |
A film review |
Pronunciation of unknown words |
Ex.6, p.61 |
Ex. 3 p. 59 Ex.6, p.61 |
text |
Ex. 7, p. 61 |
Ex. 8, p. 61 |
28 |
|
Мистецтво 21 століття |
Eternal, inspire, inspiration |
Word formation |
|
|
Ex.9, p.62 |
Ex. 10 p. 62 Ex.12, p.63 |
Ex. 11, p. 63 |
Presentation or poster “Art of the 21st century” |
29 |
|
Український фольклор |
|
|
|
|
ex. 3 p. 65 |
Ex. 4 p. 66 |
Ex. 1 p.65 Ex. 2 p. 65 |
Ex.9, p.70 |
30 |
|
Опис картини |
|
Describing pictures |
|
|
|
р.72 |
Ex.15, p.73 Ex.16, p.73 |
Ex.18, p.73 |
31 |
|
Підсумковий урок з теми «Живопис. Мистецтво» |
|
|
|
|
Підготувати усну розповідь «Мій улюблений вид мистецтва» |
|||
Unit 4. Effects of Modern Technology. Тема 4: Наука і технічний прогрес. |
||||||||||
32 |
|
Технічний прогрес |
Drawback, wisdom, emerge |
For-and-against Essays |
Pronunciation of unknown words |
Ex. 2 p. 90 |
Ex. 4 p. 91 |
Ex. 5 p. 91 |
Ex. 1 p. 90, |
Ex. 7, p. 92 |
33 |
|
«За» та «проти» сучасних ґаджетів |
|
For-and-against Essays |
|
Writing for-and-against essay |
|
|
Discussion Ex. 8 p. 92 |
Ex. 9 p. 93
|
34 |
|
Сучасні технології у нашому житті |
Sin, conscience, violence, consumer |
For-and-against Essays |
|
|
Ex.2, 3, p.95 |
Ex. 4, p. 96 |
Ex. 1, p. 95 |
Ex.5, p.97 |
35 |
|
Вплив сучасних технологій на життя підлітків |
Awe, eternity, untold … |
|
Pronunciation of unknown words |
Ex. 8, p. 98 |
Video |
Ex.6, p. 97 |
Ex. 7, p. 98 |
ex. 9 p. 98 |
36 |
|
Як «інтернет з’їв світ»! |
Interaction, disaster, flood, tsunami |
Conditionals |
Pronunciation of unknown words |
|
Ex.2, p. 99 |
Ex.4, p. 100 |
Ex.1, p. 99 |
Ex.5, p.102 |
37 |
|
Науково-технічний прогрес і медицина |
|
Conditionals |
|
|
Ex.8, p.103 |
Ex.8, p.103 |
Ex.6, p. 103 |
Ex.9, p. 103 |
38 |
|
Розвиток граматичних навичок |
|
Інфінітив |
|
Cards |
|
|
|
Скласти речення з інфінітивом |
39 |
|
Українські науковці |
|
|
|
Ex.13, p.104 |
Ex.10, p.103 |
|
Ex.11, 12, p.103 |
Ex.14, p.104 |
40 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
Підготувати усну розповідь «Роль технічного прогресу у моєму житті» |
41 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО |
42 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексико-граматичний матеріал |
43 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити усні розповіді за І семестр |
44 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити правила утворення умовних речень |
45 |
|
Аналіз контрольних робіт |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити пряму і непряму мову |
46 |
|
Повторення граматичного матеріалу за семестр |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити фразові дієслова |
47 |
|
Повторення лексичного матеріалу за семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|