11 серпня о 18:00Вебінар: Зберегти креативність: корисні вправи для вчителів та учнів

1234567890-ertyuiopsdfghjk

Про матеріал
qr43refwedrxcfgbjhnkzsexdrcfgbjhnkzsrcfgbjhnkzrxdcfgbjhasnkdcfusxuiqKLJDVJQCHWQXGVKDWEVCDQYWSICQEWvserverfaerfwrf
Перегляд файлу

Варіант 3

1.М’який знак треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка


А дон…чин, волин…ський, мен…ший

Б в ̓ єт…ся, уман…с..кий, камін…чик

В людс…кість, т…мяний, нян…ці

Г Хар…ків, лял…чин, дзен…кіт


2.Лексичну помилку допущено в словосполученні


А брати участь

Б відкривати книжку

В поставити запитання

Г щонайкращі квіти


3.Спільнокореневим до слова віра є


А повіки

Б повітка

В повінь

Г повірений


4.На другий склад падає наголос у слові


А камбала

Б фольга

В начинка

Г вітчим


5.Відокремленою обставиною можна замінити підрядну частину в реченні


А Страшні слова, коли вони мовчать.

Б Світло бачиться тоді, коли воно є в очах.

В Мудрий цінує всіх, бо в кожному помічає добре.

Г Вчорашнє ніби сон, що випурхнув з очей.


6.Граматичний зв'язок порушено в словосполученні


А знущатися з брата

Б довідатися з книжок

В випасати конів

Г ходити по молоко


Прочитайте текст і виконайте завдання 7-10

[1] Уночі була гроза, а ранок видався ясний. [2]Небо чисте, лагідне-лагідне, що дивлячись на нього, мимохіть осміхнешся.[3]Сонце веселе, тепле, бадьоре. [4] На бур’янах рясніли блискучими діамантами краплі нічного дощу, світились, як із золота ковані, листочки кропиви, круто пахли високі буйні ромашки.

7.Пунктуаційну помилку допущено в реченні


А 1

Б 2

В 3

Г 4


8.Замість пропуску в четвертому реченні може бути слово


А зеленкуватої

Б темної

В глухої

Г засохлої


9.Складним безсполучниковим є речення


А перше

Б друге

В третє

Г четверте


10. Стиль тексту -


А науковий

Б художній

В розмовний

Г публіцистичний


 

11.Літеру е треба писати на місці крапок у всіх словах рядка


А пр…битий, пр…стол, пр…везти

Б пр…гірклий, пр…хороший, пр…синій

В пр…трусити, пр…гіркий, пр…щасливий

Г пр…освященство, пр…зирство, пр…мудрий

Д пр…кордонний, пр…мудрий, пр…чепити


 12.Подвоєні літери треба писати в усіх словах рядка


А ті(н/нн)ю, Гали(ч/чч)ина, коро(н/нн)ий

Б Ві(н/нн)и(ч/чч)ина, свяще(н/нн)ий,  ві(д/дд)ати

В Закарпа(т/тт)я, букве(н/нн)ий, нездола(н/нн)ий

Г (с/сс)авець, во(з/зз) ̓ єднання, шале(н/нн)ий

Д зра(н/нн)я, одухотворе(н/нн)ий, ві(д/дд)аль


13. Прочитайте речення.

З волі (1)Б/божої кобзарське мистецтво не загинуло. Хоровий спів у супроводі ніжного сріблястого тембру бандур, театралізація кожної пісні створюють незабутнє враження, полонять серця і душі всіх, хто хоч раз доторкнувся до джерел (2)У/української пісні у виконанні Національної заслуженої капели бандуристів (3)У/україни. У концертній програмі капели беруть участь ансамблі малих форм: квартет бандуристів, фольклорний гурт (4)«К/козаки», солісти-бандуристи.

Малу літеру треба писати після цифри

А 1 Б 2 В 3 Г4 

 14. Правильно узгоджено слова в рядку


А красиве поні

Б смачний путасу

В глибокий Онтаріо

Г прозора тюль

Д важка путь


15. Той самий звук позначає підкреслена літера в усіх словах рядка


А зима, заєць, зірка

Б слизько, зійти, задача

В смієшся, школа, шостий

Г джміль, долина, дракон

Д вогко, ховрах, хвоя


16.Помилку допущено в написанні числівника


А п’ятдесяти восьми

Б сімомастами одним

В семидесяти двох

Г сорока сьома

Д двадцятьох чотирьох


17.Помилку допущено в утворенні форми наказового способу дієслова


А читайте

Б стояти

В подай

Г хай живе

Д повірте


18. Поширеним є речення


А Спочинь, матусенько!

Б Картина намальована.

В Рахуй і міряй, міряй та терпи!

Г Мабуть, йому боліло

Д Море тихе і спокійне.


19.Діючий поєднується з усіма сполученнями, ОКРІМ


А діюча армія

Б діюча речовина

В діючий вулкан

Г діюча виставка

Д діюче виховання


20.Літеру о треба писати на місці пропуску в слові


А шагрен…вий

Б сутт…вий

В кварц…вий

Г груш…вий

Д корен…вий


21. У фразеологізмах пекти … , як … свисне на місці пропуску  має бути слово


А оса

Б хлопець

В рак

Г собака

Д бджола


22. Помилку в звертанні допущено в рядку


А зачекай, хлопче

Б Володимире, принеси

В мила доню, приїдь

Г вибачте, Наталіє Іванівно

Д привіт тобі, кобзаре


23. Після речення Запалало небо на заході…треба поставити тире, якщо серед варіантів його продовження вибрати А і покрило загравою море.

Б ніби вкрилося червоною пеленою.

В завтра буде вітер.

Га червоні іскри поскакали навколо.

Д сповіщаючи про негоду.

24. Доберіть українські відповідники до іншомовних слів.

Іншомовне слово              Українське слово

1 аналогічний     А важливий

2 актуальний      Б результативний

3 тактовний                 В рухливий

4 ефективний                     Г чемний

       Д подібний

25. З’ясуйте вид односкладних речень.

Вид односкладного речення

1 безособове

2 означено-особове

3 неозначено-особове

4 узагальнено-особове

 

Приклад

А На серці було тихо, радісно.

Б Вік живи, вік учись.

В Вигострю, виточу зброю іскристу.

Г Надворі ще сніг.

Д Цих малих пташок люблять у народі.

26.Доберіть приклад до кожного випадку вживання розділових знаків.

Розділовий знак

1 кома

2 тире

3 двокрапка

4 знак оклику

 

Приклад

А Завірюха сміється, і плаче … і стогне, і шаленіє.

Б Бути сильним … значить вижити.

В «Радуйся, земле … » ─ лине від хати до хати.

Г Народ опоетизував матір у таких словах … мама, мамонька, мамочка.

Д Микола підповз до струмка … і побачив печеру.

27.Установіть відповідність між видом речення та прикладом.

Вид речення

1 складносурядне

2 складнопідрядне

3 безсполучникове

4 складне з різними видами зв’язку

Приклад

А Синіє ранок, і роса горить, до хвилі хвиля ще не гомонить.

Б Там завжди перемога, де панує згода.

В І серце болем стрепенуло, і дивним подихом воно війнуло над неостудженим чолом.

Г Людські таємниці не мають і не можуть належати іншим.

Д Глянув на море – серце стиснулося від страху.

 

 

28.З’ясуйте, якою частиною мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово).

Сопілка з калиновим голосом (1)буде (2) довго сміятися, (3)плакати довго в (4)мені.

А прийменник

Б прислівник

В займенник

Г неозначена форма дієслова

Д  особова форма дієслова


 

docx
Додав(-ла)
YT #Z#
Додано
28 квітня
Переглядів
703
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку