"Бізнес-план як інструмент управління виробництвом"

Про матеріал
Презентація до практичної роботи. Містить пояснення,як складати бізнес-план, а також тест для визначення здатності до підприємницької діяльності.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Бізнес - план як інструмент управління виробництва

Номер слайду 2

Прибуток, оборот, витрати. Бізнес планпланування. Аналіз життєвого циклу виробу, моделювання. Забезпечення існування підприємства, створення умов для успіху. Потенціал успіху і шанси ризику. Бізнес-план складається на кілька років наперед і переглядається в міру необхідності, як правило, один раз на рік. У міру накопичення інформації і досвіду процес коригування плану полегшується. Статистика, фінансовий облік, розрахунок витрат, результативність

Номер слайду 3

ЗАВДАННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ.обґрунтування економічної доцільності напрямків розвитку фірми розрахунок очікуваних фінансових результатів діяльності, насамперед обсягів продажу, прибутку визначення джерел фінансування обраної стратегії підбір працівників, спроможних реалізувати даний план

Номер слайду 4

ФУНКЦІЇ БІЗНЕС-ПЛАНУВикористовується для розробки концепції ведення бізнесу1.2.3. Контролююча функція, або інструмент за допомогою якого бізнесмен може оцінити фактичний результат в порівнянні з запланованим за певний проміжок часу. Інструмент залучення грошових коштів.

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Розрахунки. Приклади утворення цін : Цов= S + П + Аз + ПДВДе Цов– оптово-відпускна ціна; S – собівартість продукції; П – запланований прибуток; Аз – акцизний збір . Роздрібна ціна , за якою реалізуються товари населенню: Цр= Цов + Тн , де Тн– торгівельна надбавка. Н = В + П + ПДВ - Тн. Де В – витрати підприємства; П – прибуток підприємства; Н – надбавка. При встановлення граничних розмірів торгівельних надбавок і націнок у підприємствах громадського харчування максимальна роздрібна ціна визначається за формулою: Цм = С*(1 + Тн)/100 * (1+Н)/100 Де С – собівартість сировини за оптово-відпускними цінами ;Тн – граничний розмір торгівельної надбавки у % до оптово-відпускної ціни; Н – граничний розмір націнки у % до ціни роздрібної торгівлі (з урахуванням торгівельної надбавки.). Величина капіталу, вкладеного у підприємство (К), мінімальний рівень рентабельності (Мрр) і відповідна мінімальна сума прибутку (Пмін) можуть бути визначені кількісно незалежно від обсягу діяльності (V) : Пмін= К*Мрр/100, Визначення обсягів товарообороту, який забезпечує мінімальний прибуток і рентабельність: VМрр = ( Вп+К*Мрр) / (Вд - Вз) * 100%,Де Вп – сума умовно-постійних витрат;Вд - рівень валового доходу;Вз– рівень умовно-змінних витрат. Визначення товарообороту, який дозволяє одержати максимально можливий прибуток: Vмакс= (Вп+Пмакс) / (Вд – Вз) * 100%

Номер слайду 7

Розрахунки Розрахунок чисельності працівників виробництва зводиться до визначення явочної та спискової чисельності: Чя = (Чя*Дн)/Е,Де Чя– явочна чисельність робітників;Дн – номінальне число робочих днів (без святкових і вихідних); Е – ефективний фонд робочого часу (без втрат робочого часу у номінальному числі робочих днів), Чс = Чя * К, де К = Дн/Е

Номер слайду 8

Розрахунки. Спрощений показник строку окупності: nу = U/R, де nу –спрощений показний строку окупності, років,U – розмір інвестицій, тис. грн,R - щорічний чистий доход. тис. грн. Кінцевий ефект інвестиційної діяльності: ЧПД = Rt – U,Де Rt- приведений розмір потоку платежів (чистих доходів)Рентабельність інвестицій : Ra= ЧПД/U*100%Визначення теперішньої вартості майбутніх чистих доходів : Rt = ЧДt / (1+p)n. Де ЧДt– майбутній чистий доход; р – процент, або дисконтна ставка; п – кількість років.

Номер слайду 9

СТРУКТУРА БІЗНЕС-ПЛАНУЗагальна частина1 розділ - загальна характеристика фірми (основні види та характер діяльності: виробнича, торгівельна чи діє всфері послуг; що і як вона може запропонувати своїм клієнтам; місце розташування, основна мета фірми, назва, юридичний статус тощо); 2 розділ - виконавче резюме – скорочена версія плану ("повідомлення про наміри");Хоч виконавче резюме розташоване на початку бізнес-плану, складати його потрібно після закінчення роботи. Лише коли план повністю продуманий та написаний, можна в короткій формі викласти його зміст. Основна мета - представлення у максимально вигідній формі найважливішої інформації для потенційних партнерів на фінансову підтримку яких розраховує підприємець;   3 розділ – резюме підприємця(власне резюме)4 розділ - дослідження ринку продукції та послуг . Складання цього розділу починається з чіткого визначення об’єкта пропозиції на споживчому ринку. Може включати такі підрозділи: “Перелік і характеристика продукції, що випускається” Підрозділ “Оцінка ринків збуту”. Тут розкриваються такі основні питання: Загальна характеристика регіонального ринку продукції;Сегментація ринку продукції, що випускає підприємство в регіоні;Визначення розміру і складу продукції, що випускатиме фірма у прогнозованому періоді;Організація збуту продукції.

Номер слайду 10

5 розділ – графік реалізації пректу (терміни здійснення окремих видів робіт )6 розділ - маркетинговий план (визначення цільових ринків, ринкової долі і об'єму продаж, конкуренції, цінової стратегії, дистирб'ютерів, виду реклами тощо);В цьому розділі визначаємо роздрібні ціни та визначення товарообороту. Використовуємо формули зі слайду №5

Номер слайду 11

7 розділ - виробничий план (обсяг виробництва продукції та обсяг її реалізації, характеристика виробничих цехів, виробнича програма цехів, загальна характеристика технологічних ліній та обладнання робочих місць у цехах); Ця частина бізнес-плану інформує про: Загальний підхід до виробництва;Джерела сировини;Технологічні виробничі процеси;Вимоги до трудових ресурсів і потреби в них;Характер співробітництва постачальників і покупців;Сумарні витрати на виробництво та їх розподіл на постійні та змінні;Контроль за якістю продукції.Інформація про джерела постачання сировини  В цьому розділі розраховуємо чисельність працівників виробництва. Використовуємо формули зі слайду №6

Номер слайду 12

Фінансова частина1 розділ - вартість проекту;2 розділ - реалізація проекту та поставлення продуктів на ринок;3 розділ - джерела фінансування (основні інвестори, класифікація джерел фінансування, показуються забезпечення та гарантії);4 розділ - фінансовий облік і графік реалізації проекту, фінансовий план (прогнозний баланс, прогнозний звіт про прибутки та витрати);5 розділ - економічна та фінансова оцінка ефективності проекту. В цьому розділі обраховуємо окупність проекту. Використовуємо формули зі слайду №7

Номер слайду 13

Тест на визначення здатності до підприємництва Повністю позитивна відповідь на кожне запитання — це 10 балів; повністю негативна — 0 балів; проміжні відповіді оцінюються «на око» між 0 і 10 балами. Наприклад, якщо ви з 10 своїх родичів пам’ятаєте дату народження лише одного, відповідь — 1 бал. Якщо відповідь на яке-небудь питання для Вас є складною — 5 балів. Склавши всі ваші бали, зверніться до ключа тесту.

Номер слайду 14

Тест на визначення здатності до підприємництва 1. Чи поводитесь ви наодинці так само, як коли за вами спостерігають? 2. Чи вважаєте ви себе здатним стати головою сім’ї?3. Чи вважаєте ви хитрість корисною рисою? 4. Чи можете ви розпочати розмову на вулиці з незнайомою людиною? 5. Чи знаєте ви, який колір сьогодні в моді? 6. Чи їдете ви транспорті без квитка, якщо забули вдома проїзний? 7. Чи заздрите ви успіху ваших знайомих? 8. Чи звертаєтесь на «Ви» до ваших старших за віком родичів? 9. Чи здатні ви усно швидко обчислити скільки буде 3 % від 3 %? 10. Чи приходите вчасно у кіно? 11. Чи приходите вчасно на зустрічі?12. Чи вважаєте за потрібне давати «чайові»? 13. Чи переживаєте ви, якщо вас обрахували на 1 грн? 14. Чи пам’ятаєте дату народження своїх родичів? 15. Чи сідаєте в міському транспорті на будь-яке вільне місце? 16. Чи сідаєте в таксі тільки на заднє сидіння? 17. Чи любите робити записи в книгу скарг? 18. Чи вважаєте, що завжди достатньо лише одного попередження? 19. Чи знаєте, які грошові одиниці існували в Стародавньому Римі? 20. Чи зможете залишити валізу на вокзалі під наглядом зовсім незнайомої людини?

Номер слайду 15

Ключ до тесту:120–200 балів — ви природжений бізнесмен. Якщо ви отримали ці бали в результаті підглядування у відповіді, вирахуйте 80 балів і орієнтуйтесь на новий результат. 110–119 балів — ви володієте не всіма потрібними якостями бізнесмена, але у вас є реальні шанси досягти успіху в бізнесі; деяку допомогу при цьому вам нададуть роздуми про причини втрати балів.50–90 балів —мабуть у бізнесмени вам не вибитися, але ви правдива, порядна людина, у вас непоганий характер.

Номер слайду 16

Терміни здачі бізнес - плану. Чекаю ваші роботи до 11.05.2020 р.

pptx
Додано
30 квітня 2020
Переглядів
1387
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку