Українська мова. Урок № 13 Розвиток мовлення № 2. Розігруємо, відновлюємо і створюємо діалоги. Використовуємо в мовленні міміку і жести. Навчаємося переконувати. До зошита з розвитку мовлення та читання Л. Тимченко.
23.09.2024 Розвиток мовлення № 2. Розігруємо, відновлюємо і створюємо діалоги. Використовуємо в мовленні міміку і жести. Навчаємося переконувати.
Номер слайду 2
23.09.2024 СьогодніБесіда-розминка. Яку роль у житті людини відіграє спілкування?Як називається розмова двох і більше осіб?
Номер слайду 3
23.09.2024 СьогодніПовідомлення теми уроку. Очікування. Сьогодні на уроці навчимося складати діалоги відповідно до запропонованої ситуації вдосконалимо мовленнєво-комунікативні вміння розігрувати діалогипідвищимо мовну й мовленнєву культуру.
Номер слайду 4
23.09.2024 СьогодніПам'ятка «Як вести діалог». Дотримуйся теми і мети спілкування. Під час спілкування не перебивай співрозмовника. Будуй репліки так, щоб заохотити співрозмовника висловити власну думку. Слухай уважно, зацікавлено, доброзичливо. Дбай про те, щоб своїми словами не образити співрозмовника. Будь толерантним. Не вживай слова, які засмічують наше мовлення. Дотримуйся етикетних норм і правил поведінки під час діалогу.
Номер слайду 5
23.09.2024 СьогодніСкласти діалог за малюнками. Зошит. Сторінка7 Ситуація 1. Оленка і Петрик зустрілися на вулиці. У дівчинки – лижі, у хлопчика – ковзани і ключка. Про що будуть говорити діти?
Номер слайду 6
23.09.2024 СьогодніСкласти діалог за малюнками. Зошит. Сторінка7 Ситуація 2. Микола грав у футбол і пошкодив ногу. Петрик і Оленка прийшли його провідати. Про що можуть говорити друзі?
Номер слайду 7
23.09.2024 СьогодніСкласти діалог за малюнками. Зошит. Сторінка7 Ситуація 3. Іринка з мамою прийшли до магазину канцтоварів, щоб купити шкільне приладдя. Яка розмова відбудеться між продавцем і дівчинкою?
Номер слайду 8
23.09.2024 СьогодніСкласти діалог за малюнками. Зошит. Сторінка7 Ситуація 4. Петрик і Оленка посперечалися. Дівчинка говорить, що слово в′іра слід писати з великої букви, а хлопчик з нею не погоджується. Який діалог може відбутися між школярами?
Номер слайду 9
23.09.2024 СьогодніСкладіть діалог за малюнком. Знайди такі слова, які б могли вплинути на хлопчика. Зошит. Сторінка14
Номер слайду 10
23.09.2024 СьогодніФізкультхвилинка
Номер слайду 11
23.09.2024 СьогодніРозглянь смайлики і прочитай, як називаються почуття, які відображені на них. Познач назви приємних почуттів. Зошит. Сторінка9 VVVV
Номер слайду 12
23.09.2024 СьогодніЗа допомогою міміки спробуй показати свій емоційний стан у запропонованих ситуаціях. Тобі подарували «Лего», про яке ти давно мріяв/мріяла. Ти куштуєш яблуко, але воно дуже кисле. Ти смакуєш улюблену страву. Ти заблукав/заблукала у лісі. Ти одержав/одержала погану оцінку за диктант з української мови. Ти дивишся у цирку виступ клоунів. Зошит. Сторінка10
Номер слайду 13
23.09.2024 СьогодніРобота над віршем. Зошит. Сторінка11 Прочитайте вірш Лесі Вознюк. Як ти вважаєш, яка мова зявилася спочатку: мова жестів і міміки чи звичайна мова?Для чого первісні люди вигадали мову?
Номер слайду 14
23.09.2024 СьогодніТворче домашнє завдання. Зошит с. 13 Вправа 7 Розфарбувати дитину, чия відповідь була найповнішою.с. 14 Вправа 1 Переконати ученицю, що друге слово слід писати з апострофом (аудіо/відео).
Номер слайду 15
Сьогодні на уроці я навчився/навчилася…На уроція запам’ятав/запам’ятала…Найкраще мені вдалося…Найбільше мені сподобалося…Урок завершую з настроєм…Труднощі виникали…23.09.2024 СьогодніРефлексія «Загадкові листи». Обери лист, який ти хочеш відкрити(для відкриття по листі варто натиснути)