Конспект уроку української мови в 2 класі "Повторення і закріплення вивченого про речення"

Про матеріал

Матеріали містять конспект уроку, презентацію та додаткові матеріали до уроку

Перегляд файлу

деревах    молоді  з’явились  листочки   На

 

небо  над   Синіє  гаєм   зеленим

 

дзвенять   Веселі   дорогах   на   струмочки

Перегляд файлу

Тема:Повторення і закріплення вивченого про речення

Мета: закріпити з учнями знання набуті під час вивчення теми « Речення», формувати вміння інтонувати речення, різні за метою висловлювання, продовжувати формувати вміння встановлювати зв’язок слів у реченні, знаходити головні слова речення; розвивати звязне мовлення учнів, старанність, вміння працювати колективно, в групах; виховувати бережне ставлення до природи.

ХІД УРОКУ:

І. Організація класу.

    1.Створення позитивного емоційного настрою уроку.

  • Якщо ви хочете бути добрими і розумними, погладьте себе і  сусіда по голівці.
  • Якщо ви хочете допомагати один одному, простягніть руку товаришу.
  • Якщо ви хочете бути працелюбними, підніміть рученята вгору.
  • Якщо ви хочете бути веселими, здоровими, поплескайте в долоньки

-Працювати ми будемо за нашим девізом:

 

Думати – колективно

Діяти – оперативно

Сперечатись – доказово

Це для всіх обовязково!

 

Діти, в народі кажуть, що добрий гість – дому радість. Гадаю, що ви раді нашим  гостям. З задоволенням покажете свої старання і уміння.

 

ІІ. Мотивація навчальної  діяльності

  • Діти, яка зараз пора року? Так, весна.
  •  А які ознаки весни ви знаєте?( Відповіді дітей)

Природа навесні оживає, пробуджується від довгого зимового сну.

  • Які перші весняні квіти уже цвітуть?
  • А які стоять дерева?

Пройде трохи часу і все навколо звеселиться, зазеленіє, засміється буйною зеленню. А зараз дерева ще голі, чекають теплого сонечка. І в нас у класі є одне деревце, яке зацвіте сьогодні на уроці від ваших знань. Тож давайте допоможемо йому. За кожні правильні відповіді на дереві буде зявлятися гарна квіточка.

То ж до роботи.

ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

  1. Хвилинка каліграфії

Привітанням журавля
Я пробуджую поля,
Наповняю ручаї
Та заквітчую гаї.
Кожен з вас мене впізна.
Відгадали? Я - …
(Весна)

-Поділіть слово на склади. Який перший склад?Який другий?

 Яка перша буква в слові? Який звук вона позначає?

Дайте характеристику звука?

Придумайте слова з буквою В

 

-Молодці! А ось і перша квіточка на дереві зявилась

  1. Вправа « Мікрофон»
  • Яку тему ми закінчили вивчати?
  • З чого складається речення?
  • Що виражає речення?
  • Які бувають речення за метою висловлювання?
  • Які речення називаються розповідними? Наведіть приклад.
  • Які речення називаються питальними?Наведіть приклад.
  • Які речення   називають спонукальними ? Наведіть приклад.
  • На які питання відповідають головні слова в реченні?

-Молодці! І ось друга  квіточка на нашому дереві.

 

ІV. Повторення вивченого матеріалу

  1. Робота за карткою

Складання і записування речень, визначення головних слів у реченні.

Черепаха, жовтий колір, 3 слово: калина

Ракета,блакитний колір, 4 слово: грибок

А ось і третя квіточка на деревці зацвіла. Молодці!

ФІзхвилинка

2.Робота в групах. Завдання « Збери речення»

Складання речень за  частинками і визначення частин мови всіх слів речення.

1 група:

 

 

 

 

2 група:

 

 

 

 

3 група:

 

 

 

 

Молодці! Ось і квіточка на деревці розквітла.

 

3.Робота за картиною « Ліс навесні»

-А які правила поведінки в природі ви знаєте? ( Відповіді дітей)

Складання речень за картиною

 

  1. Розповідне речення
  2. Питальне речення
  3. Спонукальне речення

 

І знову деревце за вас радіє, ще квіточка зацвіла

 

  1. Самостійна робота за картками
  2. Ігри зі словами

Мовна гра «Знайди слово»

 

1.У кожному з цих слів криється одне або два слова. Знайди їх.

Гамак, постіль, , ніжка, виноград, кіннота

 

2. Знайди в цих словах приховані імена.

Філософія, співаночка, тополя, краяни, віраж, валянці, весілля, , магнат, романтика

 

3.Мовна гра «Зі слова по букві»

(Опис гри: із букв, якими записано ряд слів, утворити нові слова. З першого слова – перша буква, з другого слова – друга буква, і т.д)

Замок, ліс, гора, нірка, дрова (зірка).

Місто, поле, сова, коса (мова).

Сіно, сніп, кріт, борг (сніг).

Лід, мир, сом, насос, бідон (лимон).

- І знову деревце квітне.

V. Підсумок уроку

- Погляньте, яке дерево стало красиве! А це тому, що на уроці ви всі були молодці!

Гарно працювали на уроці і деревце до вас ніби посміхнулось!

 

Рефлексія

 

Доповніть речення:

На уроці я …

Я дізнався….

Найбільше мені сподобалося….

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Привітанням журавля. Я пробуджую поля,Наповняю ручаїТа заквітчую гаї. Кожен з вас мене впізна. Відгадали? Я -(Весна)

Номер слайду 2

Весна

Номер слайду 3

Вправа « Мікрофон»

Номер слайду 4

Робота за карткою. Калина. Грибок

Номер слайду 5

ФІЗХВИЛИНКА

Номер слайду 6

Робота в групах. Завдання “ Збери речення”

Номер слайду 7

Робота за картиною

Номер слайду 8

Ігри зі словами

Номер слайду 9

Підсумок уроку. Рефлексія. Доповніть речення: На уроці я …-дізнався…- зрозумів…

Номер слайду 10

МОЛОДЦІ!!!

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

Гамак, постіль,  ніжка, виноград, кіннота

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
4.5
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Шалепа Антонина
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
  2. Ткачук Нина Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
Додано
22 грудня 2017
Переглядів
10004
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку