15 способів здійснити формувальне оцінювання на уроці літератури

Про матеріал
15 способів здійснити формувальне оцінювання на уроці літератури.Цей матеріал можна використовувати на уроках української літератури,мови та зарубіжної літератури.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

15 способів здійснити формувальне оцінювання на уроці

Номер слайду 2

, учень - це факел, тре. БА запалити! (Паскаль)УУЧЕНЬ - ЦЕ НЕ ПОСУДИНА,ЯКУ ПОТРІБНО ЗАПОВНИТИ,

Номер слайду 3

«Ми хочемо перейти від школи, яка напихає учнів знаннями, які дуже швидко застарівають, до школи, яка вчить знання використовувати.» Л. Гриневич

Номер слайду 4

Номер слайду 5

ШКАЛАНапишіть 3-5 тверджень, які не є ні правильними, ні помилковими, і попросіть оцінити їх за шкалою від 1 до 5, де 1 – не згоден, 5 – повністю згоден. Якщо учні працюють в парах, попросіть їх порівняти і обговорити результати.

Номер слайду 6

Сигнали руками. Домовтеся про умовні сигнали. Наприклад, учні піднімають великі пальці вгору, якщо добре зрозуміли тему, опускають великі пальці вниз, якщо не зрозуміли, махають руками, якщо, в принципі, все зрозуміло, але залишилися невеликі питання.

Номер слайду 7

Різнокольорові картки АБО «Світло. ФОр»В якості альтернативи сигналів руками можна використовувати різнокольорові картки. Наприклад, червона картка може означати, що учні не зрозуміли матеріал, зелена – що добре зрозуміли, жовта – що хотів би задати уточнюючі питання.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Приклади роботи в системі безбального й формувального оцінювання. Алгоритм самооцінки в кінці уроку. Яке було завдання? (Вчимося пам’ятати мету роботи)Вдалося виконати завдання? (Вчимося порівнювати результат з метою)Завдання виконано правильно чи не зовсім? (Вчимося знаходити й визнавати помилки)Виконано завдання самостійно чи за допомогою вчителя?(Вчимося оцінювати процес навчання)

Номер слайду 12

Рефлексія в кінці уроку -Що зрозумів, чому навчився на уроці?-Що було цікаво, складно, вдалося?-Мені ще потрібно повчитися…-За що можна похвалити себе, однокласників, учителя?-Навіщо нам потрібен був цей урок?-Що найбільне вразило?-Що ви вважаєте потрібним для запам’ятовування?-Над чим треба ще попрацювати?

Номер слайду 13

Встановлює разом з учнями критерії оцінювання, тобто те, що буде братися до уваги під час оцінки роботи учня Розрізняє функції підсумкової та формуючої оцінки Використовує ефективний зворотний зв’язок Створює навчальну атмосферу, працюючи з учнями та батьками Може формулювати ключові запитання Впроваджує самооцінку та дружню оцінку Вчитель, який використовує формуюче оцінювання: Визначає цілі уроку та формулює їх зрозумілою для учня мовою

Номер слайду 14

За матеріалами І Міжнародного інтернет-марафону «Досвід естонської та фінської освіти» від ВГ «Основа» (2017р.)Досвід естонської освіти (О. Ланевська): початкова школа -безбальне оцінювання, середня школа - бальне й формувальне оцінювання. Мінуси нової системи оцінювання:-забирає багато часу при підготовці до уроку, на уроці;-немає готових алгоритмів, критеріїв оцінювання;-не зовсім зрозуміла батькам і навіть учителям. Плюси нової системи оцінювання:-орієнтує на кожного учня;-мотивує дитину до навчання;-вчить учня ставити цілі;-у дитини відсутній страх поганої оцінки.

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

pptx
Пов’язані теми
Українська література, Презентації
Інкл
Додано
6 лютого 2023
Переглядів
1374
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку