Календарно-тематичне планування уроків
Інформатика (у курсі “Я досліджую світ”)
для 2 класу
За підручником «Я досліджую світ» підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах). Частина 2
Автори: Корнієнко М. М., Крамаровська С. М., Зарецька І. Т.
За програмою НУШ (починаючи з 2019-2020 н.р.)
Відповідно до типової освітньої програми колективу авторів під керівництвом О. Я. Савченко
№ п/п |
Стор.в підр. |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
||
|
|
І семестр |
|
|
||
|
Тема 1. Інформація. Дії з інформацією |
|||||
|
|
|
2А |
2Б |
2В |
|
|
4-5 |
Правила поведінки та безпеки |
|
|
|
|
|
6-8 |
Навколишній світ та інформація. Поняття про інформацію. Кодування інформації кольорами. |
|
|
|
|
|
|
Сприймання людиною інформації |
|
|
|
|
|
9-11 |
Об’єкти навколишнього світу і їх властивості |
|
|
|
|
|
12-13 |
Види інформації за способом подання: текстова, графічна, звукова |
|
|
|
|
|
14-15 |
Папір — універсальний матеріал |
|
|
|
|
|
16-17 |
Дії з інформацією. Правдива і неправдива інформація |
|
|
|
|
|
Тема 2. Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією |
|||||
|
18-20 |
Пристрої для роботи з інформацією |
|
|
|
|
|
19-20 |
Комп’ютерна техніка, як засіб здійснення дій з інформацією |
|
|
|
|
|
21-23 |
Світ сучасних професій |
|
|
|
|
|
24-25 |
Комп’ютер та його складові |
|
|
|
|
|
26-28 |
Увімкнення та вимкнення комп'ютера та інших пристроїв |
|
|
|
|
|
29-31 |
Робочий стіл комп’ютера |
|
|
|
|
|
32-33 |
Об’єкти робочого стола комп’ютера |
|
|
|
|
|
34-35 |
Комп’ютерна програма. Меню комп’ютерної програми |
|
|
|
|
|
Тема 3. Малюнки й моделі |
|||||
|
36-37 |
Комп’ютерна графіка |
|
|
|
|
|
38-39 |
Графічні зображення |
|
|
|
|
|
40-41 |
Графічний редактор. Інструменти графічного редактора та їх налаштування |
|
|
|
|
|
42-43 |
ІІ семестр
Відкриття та збереження малюнків |
|
|
|
|
|
44-46 |
Створення та редагування не складних малюнків. Інструменти малювання ліній |
|
|
|
|
|
48-49 |
Інструменти для малювання фігур |
|
|
|
|
|
50-51 |
Добір кольорової гами малюнка |
|
|
|
|
|
52-55 |
Створення орнаменту. Вироби декоративно-прикладного мистецтва |
|
|
|
|
|
56-58 |
Дії з фрагментами зображення |
|
|
|
|
|
59 |
Зберігаємо довкілля |
|
|
|
|
|
Тема 4. Лінійні алгоритми |
|||||
|
60-62 |
Команди і виконавці команд |
|
|
|
|
|
63-64 |
Поняття алгоритму. Виконавці алгоритмів |
|
|
|
|
|
66-68 |
Алгоритми в нашому житті |
|
|
|
|
|
69-72 |
Правила складання алгоритмів |
|
|
|
|
|
73-75 |
Середовище програмування Скретч |
|
|
|
|
|
76-79 |
Графічний редактор середовища Скретч. Створення малюнків за готовими алгоритмами |
|
|
|
|
|
80-82 |
Складання власних графічних алгоритмів |
|
|
|
|
|
83-85 |
Алгоритми для малювання фігур |
|
|
|
|
|
86-87 |
Навчальний проект |
|
|
|
|
|
88-90 |
Колективний навчальний проект |
|
|
|
|
|
91-93 |
Планування проекту |
|
|
|
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |
|
|
|
|