2 клас. Календарно-тематичне планування з я досліджую світ на 2023-2024 н. р.

Про матеріал
Я Д О С Л І Д Ж У Ю С В І Т Календарно-тематичне планування для учнів 2-го класу За програмою 105 годин на рік (3 год на тиждень) Я досліджую світ : підруч. для 2-го кл. закл. заг. серед. освіти (у 2-х ч.) : ч. 1 / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська, Ніна Павич. — Київ : Генеза, 2019. — 144 с. : іл. Я досліджую світ : підруч. для 2-го кл. закл. заг. серед. освіти (у 2-х ч.) : ч. 2 / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська, Ніна Павич. — Київ : Генеза, 2019. — 144 с. : іл.
Перегляд файлу

 

Я   Д О С Л І Д Ж У Ю   С В І Т

Календарно-тематичне планування для учнів 2-го класу

За програмою 105 годин на рік

(3 год на тиждень)

 

Я досліджую світ : підруч. для 2-го кл. закл. заг. серед. освіти (у 2-х ч.) : ч. 1 / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська, Ніна Павич. — Київ : Генеза, 2019. — 144 с. : іл.

 

Я досліджую світ : підруч. для 2-го кл. закл. заг. серед. освіти (у 2-х ч.) : ч. 2 / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська, Ніна Павич. — Київ : Генеза, 2019. — 144 с. : іл.

 

 

п/п

Дата

Тема уроку

Сторінки в підручнику

І семестр

ВСТУП

1

01/09

Ми — другокласники і другокласниці. Якою була школа колись і якою є тепер? Історія школи

3-7

2

06/09

Як поводитися в колективі. Правила спілкування

8-10

3

07/09

Яка наша адреса. Земля — планета. Глобус

16-18

4

08/09

Для чого країнам державні символи

21-24

РОЗДІЛ 1. ПРИРОДА ВОСЕНИ

5

13/09

Яку форму має наша Земля. Чому буває день і ніч

28-31

6

14/09

Що таке горизонт? Основні сторони горизонту

31-33

7

15/09

Чому на Землі бувають пори року

33-35

8

20/09

Явища природи. Скільки місяців у році

35-39

9

21/09

Для чого потрібний календар

40-44

10

22/09

Який в осені святковий календар

52-55

11

27/09

Якого я роду, якого народу

57-59

12

28/09

Історичні пам’ятки і пам’ятки природи в Україні

59-61

13

29/09

Як зберігати дані та інформацію

60

14

04/10

Як здобути козацьке здоров’я. Енергія

61-63

15

05/10

Що таке експеримент.

Дослідження: чи поглинають росли­ни воду?

64-68

16

06/10

Які в осені ознаки. Осінні місяці. Складання казки «Три сини осені»

73-77

17

11/10

Екскурсія. Як змінилась природа восени

 

18

12/10

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота № 1 за розділом «Природа восени» (1 частина)

 

19

13/10

Аналіз діагностувальної роботи. Чи зустрічається світло з тінню. Природні і штучні джерела світла. Правила поводження з вогнем

80-81

20

18/10

Чи зустрічається світло з тінню. Як утворюється тінь. Світ­лопроникні і світлонепроникні тіла

81-84

21

19/10

Які властивості має повітря. Виконання дослідів

85-87

22

20/10

Що таке погода і як її передбачити

87-89

23

25/10

Що таке погода і як її передбачити.

Дослідження: як за станом рослин і поведінкою тварин люди передбачають погоду

89

24

26/10

Як погода впливає на здоров’я людей. Моделювання дощу у склянці

89-91

25

27/10

Як термометр знає, тепло чи холодно. Види термометрів. Вимірювання температури води

91-94

26

08/11

Які властивості має вода

96-99

27

09/11

Дослідження властивостей води. Виконання дослідів

99-101

28

10/11

Як мандрує вода. Як берегти воду

101-105

29

15/11

Як рослини готуються до зими

106-108

30

16/11

Чи всі гриби їстівні. Правила збирання грибів. Правила поведінки в лісі

108-112

31

17/11

Як тварини готуються до зими

112-114

32

22/11

Як осінні зміни впливають на комах

115-116

33

23/11

Як риби готуються до зими

116-117

34

24/11

Як птахи готуються до зими

118-119

35

29/11

Як звірі готуються до зими

120-121

36

30/11

Які невидимі ланцюги є в осінньому лісі

121-123

37

01/12

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота № 2 за розділом «Природа восени» (2 частина)

 

РОЗДІЛ 2. ПРИРОДА ВЗИМКУ (початок)

38

06/12

Аналіз діагностувальної роботи. Які ознаки в зими. Зимові місяці. Дослідження сніжинок

124-128

39

07/12

Екскурсія. Як змінилась природа взимку

 

40

08/12

Зимові розваги. Правила поведінки під час зимових розваг

128-130

 

41

13/12

Одяг і взуття для зимових прогулянок. Складання казки про зимову мандрівку до лісу або парку

130-131

42

14/12

Яка погода взимку

133

43

15/12

Природні і штучні джерела тепла. Обігрівальні прилади

136-137

44

20/12

Правила поведінки з обігрівальними приладами

136-137

45

21/12

Який у зими святковий календар. День Святого Миколая. Новий рік. Традиції святкування Різдва

138-139

46

22/12

Який у зими святковий календар. Традиції святкування Різдва

138-139

47

27/12

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота № 3 за розділом «Природа взимку» (1 частина)

 

48

28/12

Аналіз діагностувальної роботи. Правила безпеки під час новорічних святкувань.

Підсумок за семестр

141-142

ІІ семестр

РОЗДІЛ 2. ПРИРОДА ВЗИМКУ (продовження)

49

17/01

Як утворюється лід на водоймах. Дослідження властивос­тей льоду

3-4

50

18/01

Правила безпечної поведінки взимку. Створення плаката «Зимові застереження» (групова робота)

4-5

51

19/01

Хто такий споживач. Реклама. Корисна і шкідлива рекла­ма. Як розповсюджується реклама? Створення реклами продукту, товару чи своєї школи (на вибір)

8-9

52

24/01

Хто такий споживач. Упаковка та етикетка. Моделювання купівлі товару. Чому важливо сортувати сміття?

10-11

53

25/01

Як почуваються рослини взимку

13-14

54

26/01

Як зимують комахи та риби

16-18

55

31/01

Як зимують птахи та звірі (початок)

18-20

56

01/02

Проєкт «Птахам на допомогу!»

21

57

02/02

Як зимують птахи та звірі (закінчення)

21-23

58

07/02

Які бувають потреби.

Міні-проєкт «Мої потреби»

24-26

59

08/02

Яка користь від знань. «Мова» тварин

27-28

60

09/02

Правила спілкування з домашніми улюбленцями і безпри­тульними тваринами

29-31

61

14/02

Чи завжди треба бути добрим.

Міні-проєкт «Правила дру­жби»

31-33

62

15/02

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота № 4 за розділом «Природа взимку» (2 частина)

 

РОЗДІЛ 3. ПРИРОДА НАВЕСНІ

63

16/02

Аналіз діагностувальної роботи. Як упізнати весну. Весняні місяці

38-42

64

21/02

Правила поведінки під час грози. Чому з’являються «соня­чні зайчики»?

42-45

65

22/02

Якою буває погода навесні. Відлига.

Дослідження: чому сніг на землі весною брудний?

45-46

66

23/02

Якою буває погода навесні. Льодохід. Повінь

46-47

67

28/02

Як здійснити задумане

48-49

68

29/02

Як стати підприємливим

49-51

69

01/03

Як стати винахідником. Чого людина навчилася у приро­ди?

52-55

70

06/03

Як почуваються рослини навесні

56-58

71

07/03

Які комахи з’являються першими навесні

59-61

72

08/03

Проєкт «Травневий хрущ: користь чи шкода?»

61

73

13/03

Як змінюється життя у водоймах навесні

62-63

74

14/03

Які приймати рішення

65-66

75

15/03

Корисні звички

66-67

76

20/03

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота № 5 за розділом «Природа навесні» (1 частина)

 

77

21/03

Аналіз діагностувальної роботи. Чи є у весни святковий календар. Свято Матері

68-71

78

22/03

Чи є у весни святковий календар. Великдень

68-71

79

03/04

Чи є у весни святковий календар. Свята, які відзначають в Україні

71-72

80

04/04

Як птахи зустрічають весну.

Міні-проєкт «Перелітний птах» (на вибір)

75-77

81

05/04

Чому птахи в’ють гнізда

78-79

82

10/04

Де птахи в’ють гнізда. Як птахи доглядають пташенят

80-81

83

11/04

Користь птахів у природі

82-83

84

12/04

Хто потребує особистого простору

84-86

85

17/04

Як поводитися з іншими

86-87

86

18/04

Які зміни в житті звірів навесні

88-91

87

19/04

Чому потрібно дбати про довкілля

92-95

88

24/04

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота № 6 за розділом «Природа навесні» (2 частина)

 

РОЗДІЛ 4. ПРИРОДА ВЛІТКУ

89

25/04

Аналіз діагностувальної роботи. Із чого починається літо?

96-101

90

26/04

Літні місяці

101-102

91

01/05

Яка шана книжкам

103-105

92

02/05

Які бувають форми земної поверхні

108-109

93

03/05

Чи є в підземелля таємниці

110-112

94

08/05

Практична робота. Ознайом­лення з гірськими породами свого краю та їхніми властивостя­ми

113

95

09/05

Як утворюється ґрунт

114-116

96

10/05

Дослідження складу ґрунту.

Дослідження: що ще входить до складу ґрунту?

116-117

97

15/05

3 якої ягоди намисто. Їстівні та отруйні ягоди

119-120

98

16/05

Отруйні речовини

120-121

99

17/05

Які турботи у тварин улітку

122-124

100

22/05

Проєкт «Хто мешкає у старому пеньку?»

125

101

23/05

Чому природа потребує охорони. Червона книга України

131-135

102

24/05

Чому природа потребує охорони. Заповідники

131-135

103

29.05.

Проєкт Книга скарг природи»

135

104

30.05.

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота № 7 за розділом «Природа влітку»

 

105

31.05.

Аналіз діагностувальної роботи. Які наші завдання на літо.

Підсумок за рік

136-142

141-142

 

 

docx
Додав(-ла)
Мусиенко Ольга
Додано
10 жовтня 2023
Переглядів
2018
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку