Я Д О С Л І Д Ж У Ю С В І Т
Календарно-тематичне планування для учнів 2-го класу
За програмою 105 годин на рік
(3 год на тиждень)
Я досліджую світ : підруч. для 2-го кл. закл. заг. серед. освіти (у 2-х ч.) : ч. 1 / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська, Ніна Павич. — Київ : Генеза, 2019. — 144 с. : іл.
Я досліджую світ : підруч. для 2-го кл. закл. заг. серед. освіти (у 2-х ч.) : ч. 2 / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська, Ніна Павич. — Київ : Генеза, 2019. — 144 с. : іл.
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Сторінки в підручнику |
І семестр |
|||
ВСТУП |
|||
1 |
01/09 |
Ми — другокласники і другокласниці. Якою була школа колись і якою є тепер? Історія школи |
3-7 |
2 |
06/09 |
Як поводитися в колективі. Правила спілкування |
8-10 |
3 |
07/09 |
Яка наша адреса. Земля — планета. Глобус |
16-18 |
4 |
08/09 |
Для чого країнам державні символи |
21-24 |
РОЗДІЛ 1. ПРИРОДА ВОСЕНИ |
|||
5 |
13/09 |
Яку форму має наша Земля. Чому буває день і ніч |
28-31 |
6 |
14/09 |
Що таке горизонт? Основні сторони горизонту |
31-33 |
7 |
15/09 |
Чому на Землі бувають пори року |
33-35 |
8 |
20/09 |
Явища природи. Скільки місяців у році |
35-39 |
9 |
21/09 |
Для чого потрібний календар |
40-44 |
10 |
22/09 |
Який в осені святковий календар |
52-55 |
11 |
27/09 |
Якого я роду, якого народу |
57-59 |
12 |
28/09 |
Історичні пам’ятки і пам’ятки природи в Україні |
59-61 |
13 |
29/09 |
Як зберігати дані та інформацію |
60 |
14 |
04/10 |
Як здобути козацьке здоров’я. Енергія |
61-63 |
15 |
05/10 |
Що таке експеримент. Дослідження: чи поглинають рослини воду? |
64-68 |
16 |
06/10 |
Які в осені ознаки. Осінні місяці. Складання казки «Три сини осені» |
73-77 |
17 |
11/10 |
Екскурсія. Як змінилась природа восени |
|
18 |
12/10 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота № 1 за розділом «Природа восени» (1 частина) |
|
19 |
13/10 |
Аналіз діагностувальної роботи. Чи зустрічається світло з тінню. Природні і штучні джерела світла. Правила поводження з вогнем |
80-81 |
20 |
18/10 |
Чи зустрічається світло з тінню. Як утворюється тінь. Світлопроникні і світлонепроникні тіла |
81-84 |
21 |
19/10 |
Які властивості має повітря. Виконання дослідів |
85-87 |
22 |
20/10 |
Що таке погода і як її передбачити |
87-89 |
23 |
25/10 |
Що таке погода і як її передбачити. Дослідження: як за станом рослин і поведінкою тварин люди передбачають погоду |
89 |
24 |
26/10 |
Як погода впливає на здоров’я людей. Моделювання дощу у склянці |
89-91 |
25 |
27/10 |
Як термометр знає, тепло чи холодно. Види термометрів. Вимірювання температури води |
91-94 |
26 |
08/11 |
Які властивості має вода |
96-99 |
27 |
09/11 |
Дослідження властивостей води. Виконання дослідів |
99-101 |
28 |
10/11 |
Як мандрує вода. Як берегти воду |
101-105 |
29 |
15/11 |
Як рослини готуються до зими |
106-108 |
30 |
16/11 |
Чи всі гриби їстівні. Правила збирання грибів. Правила поведінки в лісі |
108-112 |
31 |
17/11 |
Як тварини готуються до зими |
112-114 |
32 |
22/11 |
Як осінні зміни впливають на комах |
115-116 |
33 |
23/11 |
Як риби готуються до зими |
116-117 |
34 |
24/11 |
Як птахи готуються до зими |
118-119 |
35 |
29/11 |
Як звірі готуються до зими |
120-121 |
36 |
30/11 |
Які невидимі ланцюги є в осінньому лісі |
121-123 |
37 |
01/12 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота № 2 за розділом «Природа восени» (2 частина) |
|
РОЗДІЛ 2. ПРИРОДА ВЗИМКУ (початок) |
|||
38 |
06/12 |
Аналіз діагностувальної роботи. Які ознаки в зими. Зимові місяці. Дослідження сніжинок |
124-128 |
39 |
07/12 |
Екскурсія. Як змінилась природа взимку |
|
40 |
08/12 |
Зимові розваги. Правила поведінки під час зимових розваг |
128-130
|
41 |
13/12 |
Одяг і взуття для зимових прогулянок. Складання казки про зимову мандрівку до лісу або парку |
130-131 |
42 |
14/12 |
Яка погода взимку |
133 |
43 |
15/12 |
Природні і штучні джерела тепла. Обігрівальні прилади |
136-137 |
44 |
20/12 |
Правила поведінки з обігрівальними приладами |
136-137 |
45 |
21/12 |
Який у зими святковий календар. День Святого Миколая. Новий рік. Традиції святкування Різдва |
138-139 |
46 |
22/12 |
Який у зими святковий календар. Традиції святкування Різдва |
138-139 |
47 |
27/12 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота № 3 за розділом «Природа взимку» (1 частина) |
|
48 |
28/12 |
Аналіз діагностувальної роботи. Правила безпеки під час новорічних святкувань. Підсумок за семестр |
141-142 |
ІІ семестр |
|||
РОЗДІЛ 2. ПРИРОДА ВЗИМКУ (продовження) |
|||
49 |
17/01 |
Як утворюється лід на водоймах. Дослідження властивостей льоду |
3-4 |
50 |
18/01 |
Правила безпечної поведінки взимку. Створення плаката «Зимові застереження» (групова робота) |
4-5 |
51 |
19/01 |
Хто такий споживач. Реклама. Корисна і шкідлива реклама. Як розповсюджується реклама? Створення реклами продукту, товару чи своєї школи (на вибір) |
8-9 |
52 |
24/01 |
Хто такий споживач. Упаковка та етикетка. Моделювання купівлі товару. Чому важливо сортувати сміття? |
10-11 |
53 |
25/01 |
Як почуваються рослини взимку |
13-14 |
54 |
26/01 |
Як зимують комахи та риби |
16-18 |
55 |
31/01 |
Як зимують птахи та звірі (початок) |
18-20 |
56 |
01/02 |
Проєкт «Птахам на допомогу!» |
21 |
57 |
02/02 |
Як зимують птахи та звірі (закінчення) |
21-23 |
58 |
07/02 |
Які бувають потреби. Міні-проєкт «Мої потреби» |
24-26 |
59 |
08/02 |
Яка користь від знань. «Мова» тварин |
27-28 |
60 |
09/02 |
Правила спілкування з домашніми улюбленцями і безпритульними тваринами |
29-31 |
61 |
14/02 |
Чи завжди треба бути добрим. Міні-проєкт «Правила дружби» |
31-33 |
62 |
15/02 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота № 4 за розділом «Природа взимку» (2 частина) |
|
РОЗДІЛ 3. ПРИРОДА НАВЕСНІ |
|||
63 |
16/02 |
Аналіз діагностувальної роботи. Як упізнати весну. Весняні місяці |
38-42 |
64 |
21/02 |
Правила поведінки під час грози. Чому з’являються «сонячні зайчики»? |
42-45 |
65 |
22/02 |
Якою буває погода навесні. Відлига. Дослідження: чому сніг на землі весною брудний? |
45-46 |
66 |
23/02 |
Якою буває погода навесні. Льодохід. Повінь |
46-47 |
67 |
28/02 |
Як здійснити задумане |
48-49 |
68 |
29/02 |
Як стати підприємливим |
49-51 |
69 |
01/03 |
Як стати винахідником. Чого людина навчилася у природи? |
52-55 |
70 |
06/03 |
Як почуваються рослини навесні |
56-58 |
71 |
07/03 |
Які комахи з’являються першими навесні |
59-61 |
72 |
08/03 |
Проєкт «Травневий хрущ: користь чи шкода?» |
61 |
73 |
13/03 |
Як змінюється життя у водоймах навесні |
62-63 |
74 |
14/03 |
Які приймати рішення |
65-66 |
75 |
15/03 |
Корисні звички |
66-67 |
76 |
20/03 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота № 5 за розділом «Природа навесні» (1 частина) |
|
77 |
21/03 |
Аналіз діагностувальної роботи. Чи є у весни святковий календар. Свято Матері |
68-71 |
78 |
22/03 |
Чи є у весни святковий календар. Великдень |
68-71 |
79 |
03/04 |
Чи є у весни святковий календар. Свята, які відзначають в Україні |
71-72 |
80 |
04/04 |
Як птахи зустрічають весну. Міні-проєкт «Перелітний птах» (на вибір) |
75-77 |
81 |
05/04 |
Чому птахи в’ють гнізда |
78-79 |
82 |
10/04 |
Де птахи в’ють гнізда. Як птахи доглядають пташенят |
80-81 |
83 |
11/04 |
Користь птахів у природі |
82-83 |
84 |
12/04 |
Хто потребує особистого простору |
84-86 |
85 |
17/04 |
Як поводитися з іншими |
86-87 |
86 |
18/04 |
Які зміни в житті звірів навесні |
88-91 |
87 |
19/04 |
Чому потрібно дбати про довкілля |
92-95 |
88 |
24/04 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота № 6 за розділом «Природа навесні» (2 частина) |
|
РОЗДІЛ 4. ПРИРОДА ВЛІТКУ |
|||
89 |
25/04 |
Аналіз діагностувальної роботи. Із чого починається літо? |
96-101 |
90 |
26/04 |
Літні місяці |
101-102 |
91 |
01/05 |
Яка шана книжкам |
103-105 |
92 |
02/05 |
Які бувають форми земної поверхні |
108-109 |
93 |
03/05 |
Чи є в підземелля таємниці |
110-112 |
94 |
08/05 |
Практична робота. Ознайомлення з гірськими породами свого краю та їхніми властивостями |
113 |
95 |
09/05 |
Як утворюється ґрунт |
114-116 |
96 |
10/05 |
Дослідження складу ґрунту. Дослідження: що ще входить до складу ґрунту? |
116-117 |
97 |
15/05 |
3 якої ягоди намисто. Їстівні та отруйні ягоди |
119-120 |
98 |
16/05 |
Отруйні речовини |
120-121 |
99 |
17/05 |
Які турботи у тварин улітку |
122-124 |
100 |
22/05 |
Проєкт «Хто мешкає у старому пеньку?» |
125 |
101 |
23/05 |
Чому природа потребує охорони. Червона книга України |
131-135 |
102 |
24/05 |
Чому природа потребує охорони. Заповідники |
131-135 |
103 |
29.05. |
Проєкт Книга скарг природи» |
135 |
104 |
30.05. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота № 7 за розділом «Природа влітку» |
|
105 |
31.05. |
Аналіз діагностувальної роботи. Які наші завдання на літо. Підсумок за рік |
136-142 141-142 |