Помічники у домі. Побутові пристрої. Обережно! електрика. Небезпечні речовини.

Про матеріал
Мета: розширити знання дітей про правила поводження з електроприладами, розвивати навички і вміння безпечного користування ними, з'ясувати причини пожежі. Розглянути ситуації, коли хімічні речовини корисні, а коли шкідливі. Формувати здоров'язберігаючі вміння і навички; розвивати мислення, увагу, уміння аналізувати, робити висновки; виховувати обережність, дисциплінованість, прагнення зберегти своє життя, здоров'я і майно.
Перегляд файлу

Тема: image пристроТ. Обережно! електрика. imageречовини.

Пр.р. Ознайомити i3 застережними знаками про небезпеку ураження струмом.

Мета:Розширити знання       про правила поводження з електроприладами, розвивати навички i        безпечного користування ними, з'ясувати причини       Розглянути imageколи      речовини image а коли image Формувати imageнавички; розвивати мислення, увагу, imageробити висновки; виховувати imageimageпрагнення зберегти свое жипя, здоров'я i майно.

imageта imageкартки i3 imageзавданням та роботою в парах, imageimageуроку:

1. image момент.

Встали,        BCi piBHeHbk0, imageгарненько, imageна урок взяли

Й працювати почали. (слайд ) imageопорних знань. image навчальноТimage

Давайте пригадаемо, що таке безпека? (це коли T06i     не загрожуе, ти почуваешся imageна малюнки i imageе безпечними, а — небезпечними? - У вас на napTi е картки i3 завданням для того, щоб imageяк ви засвоТли попередню тему. Ваше завдання зафарбувати червоним кольором image ви вважаете небезпечними, тобто Ti,       несуть загрозу жипю. виконують завдання.) 3 image теми i мети уроку.( Слайд.) imageна     ми будемо вести розмову про imageприлади, правила користування ними та про imageречовини, image в А також поговоримо про правила image аби не потрапити в небезпечнуimage

4 .Вивчення нового image

-   Пригадайте,   n06YT0Bi прилади е у вашомуimage

-   image а зараз image загадки i пригадаете ще imageприлади.

Всю          позбирае старанно покупае.

Буде знову вся чистенька,

Не забруднена, гарненька. (Пральна машина.) (малюнок )

Дуже любить вона тканини, CYkHi, серветки, гардини.

Bci Тх складочки знайде!

                   image- пара йде!         (Праска.) (малюнок)

Суп, морозиво, ковбаси,

Сало, м'ясо, яйця, кваси... Все в животику ховае

image(Холодильник.) ( малюнок )

де кого нагородили,

Де супутник запустили.

image казочки, новини

Нам транслюе щохвилини. image (малюнок )

image

Папки, файли,блоки, сайти...

              Знань чимало              мае,

imageCBiT про нього знае. (Комп'ютер.) (малюнок ) - Завдяки чому працюють прилади?

Вони називаються електроприладами тому, що працюють imageелектричного струму, який приводить Тх .

(слайд i3 зображенням image- У   е        image        печуть, прибирають. Якщо правильно ними користуватись, то вони будуть image служити. В       pa3i- можуть стати дуже небезпечними.

Робота зimage

Розгляньте малюнок на с. 76. i image прилади тут зображено? Хто з вас може сказати, як правильно вмикати i вимикати електроприлади?

-Зараз, на image елекрочайника, я вам покажу, як правильно вмикати його.

Спочатку пригадаемо з яких частин складаеться чайник: шнур, вимикач, штепсель, вилка, розетка. ( Розгляд малюнка на с. 77 у

image

imageчи е в чайнику вода;

*Ставимо його на диск, сухою рукою беремо за штепсель i вмикаемо вилку у розетку;

*А тепер вмикаемо вимикач.

Робота уimage

imageсвот зошити i виконайте перше завдання на image 40. Вам image пронумерувати частини електроприладу: 1- вимикач, 2- шнур, З-штепсель, 4-вилка.

image- Але        пам'ятайте, що не можна в одну розетку вмикати багато imageце може призвести до     тому, що перевантажуеться електромережа, створюеться коротке замикання i виникне пожежа. (малюнок)

Наступне завдання — це правильно розташувати слова, щоб вийшло речення.( Не торкайся мокрими руками електричнихimage

-                   У дома, разом i3 дорослими, image електроприлади, у вас е i запитайте, якими вам можна користуватися.

image користуватися несправними електроприладами не можна! Вони можуть вразити електричним струмом i, HaBiTb image малюнок.) -Не можна пожежу image гасити водою. (Малюнок.) -Не можна також тягнути за шнур, noTpi6H0 брати за штепсель.(мал.)

-3араз image на екран i прочитаемо разом«Правила безпеки imageчас користування електроприладами.» слайд

-                   А зараз image на екран i image чи бачили ви такЈ знаки imageсаме? ( Слайд 3i знаками застереження.)

imageтрансформаторних    на електростовбах та щитових) вони imageможливого ураження електричним струмом. ( слайд

image

Хлопчики й imageзробимо зарядку.

Руки в боки, вгору, вниз, 1, 2, З— не помились.

У хлоп — хлоп, ногами топ — топ.

Мов годинник зробим так:

Tik — так, Tik — так,

Тихо          наimage

Скажу вам: « image! »

Що може трапитись,якщо не додержуватись цих правил?

( можемо бути електричним струмом, що може зашкодити нашому здоров'ю i призвести HaBiTb до cMepTi, а може виникнути пожежа.)

Пожежа ( слайд ) Нещадна, жорстока.

Спалюе, знищуе, губить.

Пожежа- це страшне лихо

Будьте image з вогнем.

- А           чого         може виникнути пожежа?

imageгаз, плита, запальничка...)

-Так, не можна бавитися image запальничками, виходити на вулицю, залишивши imageчи газову плиту.image

imageкористуватися газовою плитою (малюнок газ. плити.) imageпам'ятати, що газ не горить, BiH отруйний i вибухонебезпечний. Не можна сушити над газовою плитою Не забувати вчасно вимкнути газову плиту. При запаху газу в kiMHaTi imageнегайно image газову службу за телефоном... 104. Але коли спалахнув газ i створилась небезпечна image викликати пожежну службу за телефоном... 101, або набрати номер виклику BCix рятувальних служб... image номери наimage

Вогонь може бути другом, а може бути i ворогом. Якщо imageобережно з ним поводитись, то BiH буде другом. А якщо ж Hi, то ворогом.

вогню боятися не треба,

Якщо порядок           в тебе.

Якщо працюють справно imageimageпраски,image

I image й газплита —


Пожежа в       не 3aBiTa .

Якщо в ciM'T imageimageпалити,

60 з вогнем завжди Призвести можуть до .

Руханка Давайте у image

Вознюк «Вогонь — друг, вогонь

Я- вогонь, друг! Прислужуся BCiM навкруг.

Як 3i мною пустувати,

Можу ворогом я стати

Робота з пЈдручником с. 79.

на с. 79 прочитаемоimage

— ворог.» i проговоримо мовою


imageмалюнок i Ha3BiTb image коли вогонь-друг, а коливорог.

-На imageпоради, давайте ми Тх imageчитають по imageimageречовини

У часи для прання i прибирання використовували просту воду. на допомогу прийшли засоби побутовоТ xiMiT: для мипя посуду i Bik0H, чищення imageпрання imageСлайд, малюнок.)

Вони у image але потребують обережного поводження, адже ними можна замаститися, обпектися i HaBiTb отруттися. Тому заборонено користуватися цими речовинами. Але якщо речовина випадково потрапила комусь на imageнегайно змийте П проточною водою i про це дорослим. Не можна також ставити Taki речовини вогню — вони можуть вибухнути i спричинити пожежу.(Слайд з правилами користування )

Yci image Та коли такоТ аптечки немае, в жодному pa3i не вживайтеimage

imageHaBiTb image Ними можна смертельно отруттися. Але якщо ви

ненароком щось проковтнули, негайно про це дорослим, А якщо Тх немае в дома, то негайно викличте швидку допомогу за телефоном...(103) ( Слайд,малюнок.)

Робота image С. 41

Розгляньте малюнок, наше завдання розташувати предмети на свот imageтак, щоб вони були безпечними.

4. image набутих знань.Гра « Так чи Hi?»

imageхочеться MeHi

13 вами,           в « Так?» чи « Hi?».

Я вам питання задаю,

Готуйте imageсвоюimage

Ви одержали image картки i3 зображенням червоного i зеленого кольору. Якщо ви погоджуетесь i3 твердженням, то imageсигнальну картку зеленим кольором , якщо Hi — то червоного кольору.

*         Чи можна гратися запальничкою? (Hi)

*         Телефон швидкоТ допомоги — «101», (Так)

*         Якщо ти 3axBopiB, то розпочнешimageбез дозволу дорослих?. (Hi)

*         Телефон газовоТ служби 104? (так)     image

*         Можна вмикати image в одну розетку? (Hi)

*         Телефон швидкоТ допомоги 103?( Так )

*         Чи можна бавитися дезодорантами, миючими засобами ? (Hi )

*         Номер виклику BCix рятувальних служб 112? ( Так ) image Можна електроприлади гасити image ) Робота в парах.

З поданих        вам noTpi6H0 скласти речення.

( Вислови:

Не бавитись i3image

Не вмикати                 багатоimage

Не можна вмикати image електроприлади.

Даремно пожежних не викликай.

Електроприлади не залишай без нагляду. Не берись мокрими руками заimage

Не приймай           без дозволу дорослих.

Не клади лаки, фарби          вогню.

Не всовуй в розетку cTopoHHiximage

Не вмикай багато image в одну розетку.

5. image вивченогоimage

-А зараз давайте з поданих        побудуемо речення i прочитаемо його.(Слова image на     Життя — imageлюдини.) Адже немае imageдля людини,    жипя.)

-Давайте ще раз повторимо правила безпечноТ image В цьому нам допоможуть мотimage

    * У CBiTi            речовин-

I фарба, спирт, також бензин, Одну загальну рису мають:

      13         HaBiTb вибухають.

imageречовини пам'ятайте

Й image вогню тримайте.

imageречовиниBciM загрозу вам несуть, imageз дозволу дорослих

image в руки Тх беруть.

                             брати нам не можна,

Щоб не трапилось image

Хай лежать c06i imageде поклали Тх батьки.

                             image у p060Ti

Сам не залишай,

Йдеш на вулицю гуляти — imageвимикай.

*Якщо пахне газ вimage

То image по 104.

Якщо з'явиться вогонь i дим,

То дзвонЈть по 101.

6. imageуроку.

image Що ми вивчали image

image

image висновки ви зробили imageуроку?

pdf
Додано
12 жовтня 2023
Переглядів
117
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку