2 клас НУШ. Календарно-тематичне планування з української мови 2 семестр,

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з української мови з очікуваними результатами навчання до кожного уроку на другий семестр за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О.Я.Савченко (наказ МОН України від 12.08.2022 № 743-22). До підручника: «Українська мова та читання» (автори К. Пономарьова, Л. Гайова).
Перегляд файлу

 

03.04

Написання службових слів окремо від інших. Редагування тексту шляхом добору службових слів. Побудова тексту з опорою на відгадані загадки.

добирає самостійно 4-6 слів, які відповідають на питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? скільки? [2 МОВ 4.1];

розподіляє слова на групи за значенням та питаннями (за частинами мови) [2 МОВ 4.1];

поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2];

складає і записує речення за малюнком, на задану тему [2 МОВ 4.2];

складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя [2 МОВ 4.2];

використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми (без уживання термінів) для зв’язку речень у тексті та уникнення повторів [2 МОВ 4.2];

перевіряє і вдосконалює власні тексти, усуваючи лексичні повтори [2 МОВ 3.3].

аналізує звуко-буквений склад слова [2 МОВ 4.1];

експериментує зі словами: змінює, додає, вилучає один звук (букву), склад у словах так, щоб вийшло інше слово [2 МОВ 4.2];

106-107

 

  1.                

04.04

Утворення словосполучень і речень з використанням службових слів. Складання усної розповіді за серією малюнків з використанням службових слів. Написання тексту про улюблену казку.

добирає самостійно 4-6 слів, які відповідають на питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? скільки? [2 МОВ 4.1];

розподіляє слова на групи за значенням та питаннями (за частинами мови) [2 МОВ 4.1];

складає і записує речення за малюнком, на задану тему [2 МОВ 4.2];

складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя [2 МОВ 4.2];

108-109

 

  1.                

05.04

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за кадрами фільму. Тема для спілкування: «Весна».

 

складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя [2 МОВ 4.2];

використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми (без уживання термінів) для зв’язку речень у тексті та уникнення повторів [2 МОВ 4.2];

перевіряє і вдосконалює власні тексти, усуваючи лексичні повтори [2 МОВ 3.3].

 

 

  1.                

07.04

Використання службових слів у мовленні. Записування відповіді на запитання за змістом прочита­ного. Висловлення свого ставлення до книжки. Складання розповіді про прочитану книжку.

добирає самостійно 4-6 слів, які відповідають на питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? скільки? [2 МОВ 4.1];

розподіляє слова на групи за значенням та питаннями (за частинами мови) [2 МОВ 4.1];

складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя [2 МОВ 4.2];

використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми (без уживання термінів) для зв’язку речень у тексті та уникнення повторів [2 МОВ 4.2];

перевіряє і вдосконалює власні тексти, усуваючи лексичні   повтори [2 МОВ 3.3].

110-111

 

  1.                

17.04

Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань.

добирає самостійно 4-6 слів, які відповідають на питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? скільки? [2 МОВ 4.1];

розподіляє слова на групи за значенням та питаннями (за частинами мови) [2 МОВ 4.1];

складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя [2 МОВ 4.2];

використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми (без уживання термінів) для зв’язку речень у тексті та уникнення повторів [2 МОВ 4.2];

перевіряє і вдосконалює власні тексти, усуваючи лексичні  повтори [2 МОВ 3.3].

 

 

  1.                

18.04

Ознайомлення з терміном «частини мови». Розрізнення частин мови за питаннями. Написання розповіді про улюблене заняття.

добирає самостійно 4-6 слів, які відповідають на питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? скільки? [2 МОВ 4.1];

розподіляє слова на групи за значенням та питаннями (за частинами мови) [2 МОВ 4.1];

складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя [2 МОВ 4.2];

використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми (без уживання термінів) для зв’язку речень у тексті та уникнення повторів [2 МОВ 4.2];

перевіряє і вдосконалює власні тексти, усуваючи лексичні  повтори [2 МОВ 3.3].

 

 

  1.                

20.04

Узагальнення знань про частини мови. Добирання частин мови за поданими малюнками. Побудова інтерв’ю на основі серії малюнків. Складання розповіді про улюблений вид спорту.

розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що? [2 МОВ4.1];

утворює словосполучення іменників з прикметниками [2 МОВ 4.1]; добирає до відомого предмета відповідні ознаки [2 МОВ 4.2];

впізнає слова-назви дій, ставить до них питання; [2 МОВ 4.1];

добирає влучно дієслова для висловлення власних думок; [2 МОВ 4.2]

розрізняє слова, які називають числа, ставить до них питання скільки? [2 МОВ 4.1] ;

утворює словосполучення числівників з іменниками [2 МОВ 4.1];

розрізняє слова, що називають предмети, ознаки, дії, числа,

ставить до них питання [2 МОВ 4.1];

добирає самостійно 4-6 слів, які відповідають на питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? скільки? [2 МОВ 4.1];

складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя [2 МОВ 4.2];

 

 

                                                                              Досліджую речення

 

  1.                

24.04

Розрізнення груп слів і речень. Розпізнавання речень за основними ознаками. Встановлення межі речень у тексті. Написання тексту на задану тему з опорою на малюнки.

пояснює роль різних видів речень для досягнення мети спілкування [2 МОВ 4.2];

правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних та неокличних речень [2 МОВ 4.2];

використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2];

поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2];

складає і записує речення за малюнком, на задану тему [2 МОВ 4.2];

112-113

 

  1.                

25.04

Ознайомлення з терміном «розповідні речення». Побудова і записування розповідних речень за поданими запитаннями, малюнками. Вправляння у визначенні межі речень у тексті. Складання розповіді за поданими запитаннями.

розпізнає речення за його основними ознаками [2 МОВ 4.1];

пояснює роль різних видів речень для досягнення мети спілкування [2 МОВ 4.2];

правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних та неокличних речень [2 МОВ 4.2];

використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2];

поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2];

складає і записує речення за малюнком, на задану тему [2 МОВ 4.2];

114-115

 

  1.                

26.04

Ознайомлення з терміном «питальні речення». Розпізнавання питальних речень у тексті. Побудова питальних речень у діалозі, за малюнками.

розпізнає речення за його основними ознаками [2 МОВ 4.1];

пояснює роль різних видів речень для досягнення мети спілкування [2 МОВ 4.2];

правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних та неокличних речень [2 МОВ 4.2];

використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2];

поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2];

складає і записує речення за малюнком, на задану тему [2 МОВ 4.2];

складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя [2 МОВ 4.2];

115-116

 

  1.                

27.04

Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за малюнком. Тема для спілкування: «Підписую святкову листівку».

сприймає й обговорює прості медіапродукти [2 МОВ 1.1], [2МОВ 2.1], [2 МОВ 1.4], [2 МОВ 2.2];

обговорює   зміст   і   форму   простих   медіапродуктів,

розповідає, прощо в них ідеться [2 МОВ 2.2];

визначає, кому і для чого призначений медіапродукт [2МОВ1.4];

пояснює зміст вербальної і невербальної інформації в медіапродуктах [2 МОВ 1.4], [2МОВ 2.2];

висловлює свої думки і почуття з приводу прослуханих / переглянутих медіапродуктів (коміксів, дитячих журналів, реклами) [2 МОВ 1.5], [2 МОВ 1.8], [2 МОВ 2.3], [2 МОВ

2.4];

створює прості медіапродукти (листівка, смс- повідомлення, фотоколаж тощо) з допомогою інших осіб [2 МОВ 1.7], [2 МОВ3.2]

складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя [2 МОВ 4.2];

використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми (без уживання термінів) для зв’язку речень у тексті та уникнення повторів [2 МОВ 4.2];

 

  1.                

 

Ознайомлення з терміном «спонукальні речення». Розпізнавання спонукальних речень у тексті. Побудова спонукальних речень за малюнками. Написання рекламного тексту з використанням спонукальних речень.

розпізнає речення за його основними ознаками [2 МОВ 4.1];

пояснює роль різних видів речень для досягнення мети спілкування [2 МОВ 4.2];

правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних та неокличних речень [2 МОВ 4.2];

використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2];

поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2];

складає і записує речення за малюнком, на задану тему [2 МОВ 4.2];

117-118

 

  1.                

 

Ознайомлення з терміном «окличні речення». Розрізнення окличних і неокличних речень. Побудова окличних речень за малюнками. Складання розповіді за малюнком.

розпізнає речення за його основними ознаками [2 МОВ 4.1];

пояснює роль різних видів речень для досягнення мети спілкування [2 МОВ 4.2];

правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних та неокличних речень [2 МОВ 4.2];

використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2];

поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2];

складає і записує речення за малюнком, на задану тему [2 МОВ 4.2];

118-119

 

  1.                

 

Визначення головних слів у реченні. Встановлення зв’язку між головними словами в реченні за питаннями. Складання розповіді за малюнком і опорними словами.

розпізнає речення за його основними ознаками [2 МОВ 4.1];

пояснює роль різних видів речень для досягнення мети спілкування [2 МОВ 4.2];

правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних та неокличних речень [2 МОВ 4.2];

використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2];

поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2];

складає і записує речення за малюнком, на задану тему [2 МОВ 4.2];

створює і записує коротке зв’язне висловлення на добре  відому та цікаву тему [2 МОВ 3.1;

120-121

 

  1.                

 

Поширення речень за питаннями. Встановлення зв’язку слів у реченні. Складання розповіді за малюнком і поданими словами.

пояснює роль різних видів речень для досягнення мети спілкування [2 МОВ 4.2];

правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних та неокличних речень [2 МОВ 4.2];

використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2];

поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2];

складає і записує речення за малюнком, на задану тему [2 МОВ 4.2];

створює і записує коротке зв’язне висловлення на добре  відому та цікаву тему [2 МОВ 3.1;

удосконалює текст із часто повторюваними словами  шляхом заміни їх синонімами та займенниками (без уживання термінів)[2 МОВ 3.3]

122-123

 

  1.                

 

Складання речень за малюнком. Розпізнавання і побудова речень, різних за метою висловлювання. Поширення речень за питаннями. Складання казки за малюнком.

розпізнає речення за його основними ознаками [2 МОВ 4.1];

пояснює роль різних видів речень для досягнення мети спілкування [2 МОВ 4.2];

правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних та неокличних речень [2 МОВ 4.2];

використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2];

поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2];

складає і записує речення за малюнком, на задану тему [2 МОВ 4.2];

створює і записує коротке зв’язне висловлення на добре  відому та цікаву тему [2 МОВ 3.1;

удосконалює текст із часто повторюваними словами  шляхом заміни їх синонімами та займенниками (без уживання термінів)[2 МОВ 3.3]

123-124

 

 

  1.                

 

Повторення, закріплення і застосування знань про речення. Самостійна робота.

розпізнає речення за його основними ознаками [2 МОВ 4.1];

пояснює роль різних видів речень для досягнення мети спілкування [2 МОВ 4.2];

правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних та неокличних речень [2 МОВ 4.2];

використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2];

поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2];

складає і записує речення за малюнком, на задану тему [2 МОВ 4.2];

створює і записує коротке зв’язне висловлення на добре  відому та цікаву тему [2 МОВ 3.1;

удосконалює текст із часто повторюваними словами  шляхом заміни їх синонімами та займенниками (без уживання термінів)[2 МОВ 3.3]

 

 

  1.                

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання тексту для святкової листівки. Тема для спілкування: «Малюю весняні квіти».

пояснює роль різних видів речень для досягнення мети спілкування [2 МОВ 4.2];

правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних та неокличних речень [2 МОВ 4.2];

використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2];

поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2];

складає і записує речення за малюнком, на задану тему [2 МОВ 4.2];

створює і записує коротке зв’язне висловлення на добре  відому та цікаву тему [2 МОВ 3.1;

удосконалює текст із часто повторюваними словами  шляхом заміни їх синонімами та займенниками (без уживання термінів)[2 МОВ 3.3]

46-47

 

  1.                

 

Діагностувальна робота  з мовної теми «Дос­ліджую речення».

розпізнає речення за його основними ознаками [2 МОВ 4.1];

пояснює роль різних видів речень для досягнення мети спілкування [2 МОВ 4.2];

правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних та неокличних речень [2 МОВ 4.2];

використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2];

поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2];

складає і записує речення за малюнком, на задану тему [2 МОВ 4.2];

 

 

 

Досліджую текст

  1.                

 

Аналіз діагностувальної роботи. Розпізнавання тексту за основними ознаками. Редагування деформованого тексту. Вилучення з тексту «зайвого» речення. Пошук потрібної інформації у квитку до театру. Складання тексту за малюнком.

відновлює деформований текст з 3-4 речень [2 МОВ 3.1];

створює і записує коротке зв’язне висловлення на добре  відому та цікаву тему [2 МОВ 3.1;

перевіряє допомогою вчителя), чи грамотно написаний  власний текст [2 МОВ 3.3];

виправляє орфографічні й   пунктуаційні помилкина вивчені правила (самостійно із допомогою вчителя) [2 МОВ 3.3];

удосконалює текст із часто повторюваними словами  шляхом заміни їх синонімами та займенниками (без уживання термінів)[2 МОВ 3.3]

125-126

 

  1.                

 

Добирання заголовка до тексту. Прогнозування змісту тексту за поданим заголовком. Редагування деформованого тексту. Побудова тексту за поданим заголовком і малюнком.

відновлює деформований текст з 3-4 речень [2 МОВ 3.1];

розпізнає текст за основними ознаками  [2 МОВ 4.1];

розрізняє текст-розповідь і текст-опис та пояснює їх призначення [2 МОВ 4.1];

добирає заголовок до тексту [2 МОВ 4.2];

складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя [2 МОВ 4.2];

використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми (без уживання термінів) для зв’язку речень у тексті та уникнення повторів [2 МОВ 4.2];

перевіряє і вдосконалює власні тексти, усуваючи лексичні  повтори [2 МОВ 3.3].

127-128

 

  1.                

 

Дослідження будови тексту. Визначення в тексті зачину, основної частини і кінцівки. Відновлення деформованого тексту. Складання тексту за серією малюнків. Навчальний діалог.я

добирає заголовок до тексту [2 МОВ 4.2];

визначає в тексті зачин, основну частину, кінцівку [2 МОВ 4.1];

знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови,

пояснює їх роль [2 МОВ 4.1], [2 МОВ 4.2];

складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя [2 МОВ 4.2];

використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми (без уживання термінів) для зв’язку речень у тексті та уникнення повторів [2 МОВ 4.2];

перевіряє і вдосконалює власні тексти, усуваючи лексичні  повтори [2 МОВ 3.3].

відновлює деформований текст з 3-4 речень [2 МОВ 3.1];

129-130

 

  1.                

 

Розрізнення тексту-розповіді і тексту-опису. Визначення типу поданого тексту. Пошук потрібної інформації в оголошенні. Розпізнавання тварини за її описом. Доповнення оголошення про за­гублену тварину за її описом.

відновлює деформований текст з 3-4 речень [2 МОВ 3.1];

розпізнає текст за основними ознаками

[2 МОВ 4.1];

розрізняє текст-розповідь і текст-опис та пояснює їх призначення [2 МОВ 4.1];

добирає заголовок до тексту [2 МОВ 4.2];

визначає в тексті зачин, основну частину, кінцівку [2 МОВ 4.1];

знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови,

пояснює їх роль [2 МОВ 4.1], [2 МОВ 4.2];

складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя [2 МОВ 4.2];

використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми (без уживання термінів) для зв’язку речень у тексті та уникнення повторів [2 МОВ 4.2];

перевіряє і вдосконалює власні тексти, усуваючи лексичні  повтори [2 МОВ 3.3].

 

131-132

 

  1.                

 

Спостереження за виражальними засобами мови в тексті. Збагачення тексту виражальними засо­бами. Написання тексту за малюнком і запитаннями.

розпізнає текст за основними ознаками

[2 МОВ 4.1];

розрізняє текст-розповідь і текст-опис та пояснює їх призначення [2 МОВ 4.1];

добирає заголовок до тексту [2 МОВ 4.2];

визначає в тексті зачин, основну частину, кінцівку [2 МОВ 4.1];

знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови,

пояснює їх роль [2 МОВ 4.1], [2 МОВ 4.2];

складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя [2 МОВ 4.2];

використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми (без уживання термінів) для зв’язку речень у тексті та уникнення повторів [2 МОВ 4.2];

перевіряє і вдосконалює власні тексти, усуваючи лексичні  повтори [2 МОВ 3.3].

133-134

 

  1.                

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання опису весняної квітки. Тема для спілкування: «Мрію про канікули».

розпізнає текст за основними ознаками

[2 МОВ 4.1];

розрізняє текст-розповідь і текст-опис та пояснює їх призначення [2 МОВ 4.1];

добирає заголовок до тексту [2 МОВ 4.2];

визначає в тексті зачин, основну частину, кінцівку [2 МОВ 4.1];

знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови,

пояснює їх роль [2 МОВ 4.1], [2 МОВ 4.2];

складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя [2 МОВ 4.2];

використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми (без уживання термінів) для зв’язку речень у тексті та уникнення повторів [2 МОВ 4.2];

перевіряє і вдосконалює власні тексти, усуваючи лексичні  повтори [2 МОВ 3.3].

52-53

 

  1.                

 

Добирання виражальних засобів мови для поширення речень. Відновлення деформованих речень. Використання виражальних засобів під час побудови текстів. Складання тексту за малюнком і по­даним початком

розпізнає текст за основними ознаками

[2 МОВ 4.1];

розрізняє текст-розповідь і текст-опис та пояснює їх призначення [2 МОВ 4.1];

добирає заголовок до тексту [2 МОВ 4.2];

визначає в тексті зачин, основну частину, кінцівку [2 МОВ 4.1];

знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови,

пояснює їх роль [2 МОВ 4.1], [2 МОВ 4.2];

складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя [2 МОВ 4.2];

використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми (без уживання термінів) для зв’язку речень у тексті та уникнення повторів [2 МОВ 4.2];

перевіряє і вдосконалює власні тексти, усуваючи лексичні  повтори [2 МОВ 3.3].

відновлює деформований текст з 3-4 речень [2 МОВ 3.1];

 

 

 

 

  1.                

 

Удосконалення тексту шляхом усунення невиправданих лексичних повторів. Складання усної роз­повіді за малюнком. Добирання заголовка до тексту. Написання тексту про події з власного життя. Діагностувальна робота. Діалог.

розпізнає текст за основними ознаками

[2 МОВ 4.1];

розрізняє текст-розповідь і текст-опис та пояснює їх призначення [2 МОВ 4.1];

добирає заголовок до тексту [2 МОВ 4.2];

визначає в тексті зачин, основну частину, кінцівку [2 МОВ 4.1];

знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови,

пояснює їх роль [2 МОВ 4.1], [2 МОВ 4.2];

складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя [2 МОВ 4.2];

використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми (без уживання термінів) для зв’язку речень у тексті та уникнення повторів [2 МОВ 4.2];

перевіряє і вдосконалює власні тексти, усуваючи лексичні  повтори [2 МОВ 3.3].

 

135-136

 

  1.                

 

Повторення, закріплення і застосування знань про текст. Діагностувальна робота. Діалог.

розпізнає текст за основними ознаками

[2 МОВ 4.1];

розрізняє текст-розповідь і текст-опис та пояснює їх призначення [2 МОВ 4.1];

добирає заголовок до тексту [2 МОВ 4.2];

визначає в тексті зачин, основну частину, кінцівку [2 МОВ 4.1];

знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови,

пояснює їх роль [2 МОВ 4.1], [2 МОВ 4.2];

складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя [2 МОВ 4.2];

використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми (без уживання термінів) для зв’язку речень у тексті та уникнення повторів [2 МОВ 4.2];

перевіряє і вдосконалює власні тексти, усуваючи лексичні  повтори [2 МОВ 3.3].

 

137-138

 

  1.                

 

Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань. Діагностувальна робота. Діалог.

розпізнає текст за основними ознаками

[2 МОВ 4.1];

розрізняє текст-розповідь і текст-опис та пояснює їх призначення [2 МОВ 4.1];

добирає заголовок до тексту [2 МОВ 4.2];

визначає в тексті зачин, основну частину, кінцівку [2 МОВ 4.1];

знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови,пояснює їх роль [2 МОВ 4.1], [2 МОВ 4.2];

складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя [2 МОВ 4.2];

 

 

  1.                

 

Повторення вивченого. Досліджую звуки і букви, склад, наголос. Досліджую значення слова.

аналізує звуко-буквений склад слова [2 МОВ 4.1];

експериментує зі словами: змінює, додає, вилучає один звук (букву), склад у словах так, щоб вийшло інше слово [2 МОВ 4.2];

правильно вимовляє слова з дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу перед глухим [2 МОВ 4.1];

правильно вимовляє й записує слова з апострофом [2 МОВ 4.1];

правильно наголошує загальновживані слова [2 МОВ 4.1];

експериментує з наголосом: порівнює і пояснює значення слів, які відрізняються лише наголосом [2 МОВ 4.2];

ділить слова на склади [2 МОВ 4.1];

розпізнає слова, близькі і протилежні за значенням [2 МОВ4.1];

розрізняє пряме й переносне значення слів [2 МОВ 4.1]; пояснює різні значення багатозначних слів (з допомогою вчителя) [2 МОВ 4.1];

139-140

 

  1.                

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за кадрами мультфільму. Тема для спілкування: «Звідки взявся дубок?».

розпізнає текст за основними ознаками

[2 МОВ 4.1];

розрізняє текст-розповідь і текст-опис та пояснює їх призначення [2 МОВ 4.1];

добирає заголовок до тексту [2 МОВ 4.2];

визначає в тексті зачин, основну частину, кінцівку [2 МОВ 4.1];

знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови,

пояснює їх роль [2 МОВ 4.1], [2 МОВ 4.2];

складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя [2 МОВ 4.2];

використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми (без уживання термінів) для зв’язку речень у тексті та уникнення повторів [2 МОВ 4.2];

перевіряє і вдосконалює власні тексти, усуваючи лексичні  повтори [2 МОВ 3.3].

 

 

 

 

  1.                

 

Повторення вивченого. Досліджую іменники, прикметники, дієслова.

розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що? [2 МОВ4.1];

правильно вживає велику / малу літери у власних / загальних назвах [2 МОВ 4.1];

утворює словосполучення іменників з прикметниками [2 МОВ 4.1]; добирає до відомого предмета відповідні ознаки [2 МОВ 4.2];

впізнає слова-назви дій, ставить до них питання; [2 МОВ 4.1];

добирає влучно дієслова для висловлення власних думок; [2 МОВ 4.2]

141-142

 

  1.                

 

Повторення вивченого. Досліджую числівники і службові слова.

розрізняє слова, які називають числа, ставить до них питання скільки? [2 МОВ 4.1] ;

утворює словосполучення числівників з іменниками [2 МОВ 4.1];

розрізняє слова, що називають предмети, ознаки, дії, числа,ставить до них питання [2 МОВ 4.1];

добирає самостійно 4-6 слів, які відповідають на питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? скільки? [2 МОВ 4.1];

розподіляє слова на групи за значенням та питаннями (за частинами мови) [2 МОВ 4.1];

упізнає в реченні службові слова; пише їх окремо від інших слів [2 МОВ 4.1];

пов’язує між собою слова за допомогою службових слів [2 МОВ 4.1];

 

 

 

  1.                

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді про власні мрії і бажання. Тема для спілкування: «Мрію про канікули».

розпізнає текст за основними ознаками

[2 МОВ 4.1];

розрізняє текст-розповідь і текст-опис та пояснює їх призначення [2 МОВ 4.1];

добирає заголовок до тексту [2 МОВ 4.2];

визначає в тексті зачин, основну частину, кінцівку [2 МОВ 4.1];

знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови,

пояснює їх роль [2 МОВ 4.1], [2 МОВ 4.2];

складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя [2 МОВ 4.2];

використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми (без уживання термінів) для зв’язку речень у тексті та уникнення повторів [2 МОВ 4.2];

перевіряє і вдосконалює власні тексти, усуваючи лексичні  повтори [2 МОВ 3.3].

 

 

 

  1.                

 

Повторення вивченого. Досліджую речення. Досліджую текст. Узагальнення вивченого за рік.

розпізнає речення за його основними ознаками [2 МОВ 4.1];

пояснює роль різних видів речень для досягнення мети спілкування [2 МОВ 4.2];

правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних та неокличних речень [2 МОВ 4.2];

використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2];

поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2];

складає і записує речення за малюнком, на задану тему [2 МОВ 4.2];

 

розпізнає текст за основними ознаками

[2 МОВ 4.1];

розрізняє текст-розповідь і текст-опис та пояснює їх призначення [2 МОВ 4.1];

добирає заголовок до тексту [2 МОВ 4.2];

визначає в тексті зачин, основну частину, кінцівку [2 МОВ 4.1];

знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови,

пояснює їх роль [2 МОВ 4.1], [2 МОВ 4.2];

складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя [2 МОВ 4.2];

 

 

 

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Жабська Ольга
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
3 грудня 2023
Переглядів
1560
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку