|
03.04 |
Написання службових слів окремо від інших. Редагування тексту шляхом добору службових слів. Побудова тексту з опорою на відгадані загадки. |
добирає самостійно 4-6 слів, які відповідають на питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? скільки? [2 МОВ 4.1]; розподіляє слова на групи за значенням та питаннями (за частинами мови) [2 МОВ 4.1]; поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2]; складає і записує речення за малюнком, на задану тему [2 МОВ 4.2]; складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя [2 МОВ 4.2]; використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми (без уживання термінів) для зв’язку речень у тексті та уникнення повторів [2 МОВ 4.2]; перевіряє і вдосконалює власні тексти, усуваючи лексичні повтори [2 МОВ 3.3]. аналізує звуко-буквений склад слова [2 МОВ 4.1]; експериментує зі словами: змінює, додає, вилучає один звук (букву), склад у словах так, щоб вийшло інше слово [2 МОВ 4.2]; |
106-107 |
|
||
|
04.04 |
Утворення словосполучень і речень з використанням службових слів. Складання усної розповіді за серією малюнків з використанням службових слів. Написання тексту про улюблену казку. |
добирає самостійно 4-6 слів, які відповідають на питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? скільки? [2 МОВ 4.1]; розподіляє слова на групи за значенням та питаннями (за частинами мови) [2 МОВ 4.1]; складає і записує речення за малюнком, на задану тему [2 МОВ 4.2]; складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя [2 МОВ 4.2]; |
108-109 |
|
||
|
05.04 |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за кадрами фільму. Тема для спілкування: «Весна».
|
складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя [2 МОВ 4.2]; використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми (без уживання термінів) для зв’язку речень у тексті та уникнення повторів [2 МОВ 4.2]; перевіряє і вдосконалює власні тексти, усуваючи лексичні повтори [2 МОВ 3.3]. |
|
|
||
|
07.04 |
Використання службових слів у мовленні. Записування відповіді на запитання за змістом прочитаного. Висловлення свого ставлення до книжки. Складання розповіді про прочитану книжку. |
добирає самостійно 4-6 слів, які відповідають на питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? скільки? [2 МОВ 4.1]; розподіляє слова на групи за значенням та питаннями (за частинами мови) [2 МОВ 4.1]; складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя [2 МОВ 4.2]; використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми (без уживання термінів) для зв’язку речень у тексті та уникнення повторів [2 МОВ 4.2]; перевіряє і вдосконалює власні тексти, усуваючи лексичні повтори [2 МОВ 3.3]. |
110-111 |
|
||
|
17.04 |
Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань. |
добирає самостійно 4-6 слів, які відповідають на питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? скільки? [2 МОВ 4.1]; розподіляє слова на групи за значенням та питаннями (за частинами мови) [2 МОВ 4.1]; складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя [2 МОВ 4.2]; використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми (без уживання термінів) для зв’язку речень у тексті та уникнення повторів [2 МОВ 4.2]; перевіряє і вдосконалює власні тексти, усуваючи лексичні повтори [2 МОВ 3.3]. |
|
|
||
|
18.04 |
Ознайомлення з терміном «частини мови». Розрізнення частин мови за питаннями. Написання розповіді про улюблене заняття. |
добирає самостійно 4-6 слів, які відповідають на питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? скільки? [2 МОВ 4.1]; розподіляє слова на групи за значенням та питаннями (за частинами мови) [2 МОВ 4.1]; складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя [2 МОВ 4.2]; використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми (без уживання термінів) для зв’язку речень у тексті та уникнення повторів [2 МОВ 4.2]; перевіряє і вдосконалює власні тексти, усуваючи лексичні повтори [2 МОВ 3.3]. |
|
|
||
|
20.04 |
Узагальнення знань про частини мови. Добирання частин мови за поданими малюнками. Побудова інтерв’ю на основі серії малюнків. Складання розповіді про улюблений вид спорту. |
розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що? [2 МОВ4.1]; утворює словосполучення іменників з прикметниками [2 МОВ 4.1]; добирає до відомого предмета відповідні ознаки [2 МОВ 4.2]; впізнає слова-назви дій, ставить до них питання; [2 МОВ 4.1]; добирає влучно дієслова для висловлення власних думок; [2 МОВ 4.2] розрізняє слова, які називають числа, ставить до них питання скільки? [2 МОВ 4.1] ; утворює словосполучення числівників з іменниками [2 МОВ 4.1]; розрізняє слова, що називають предмети, ознаки, дії, числа, ставить до них питання [2 МОВ 4.1]; добирає самостійно 4-6 слів, які відповідають на питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? скільки? [2 МОВ 4.1]; складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя [2 МОВ 4.2]; |
|
|
||
Досліджую речення |
|
||||||
|
24.04 |
Розрізнення груп слів і речень. Розпізнавання речень за основними ознаками. Встановлення межі речень у тексті. Написання тексту на задану тему з опорою на малюнки. |
пояснює роль різних видів речень для досягнення мети спілкування [2 МОВ 4.2]; правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних та неокличних речень [2 МОВ 4.2]; використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2]; поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2]; складає і записує речення за малюнком, на задану тему [2 МОВ 4.2]; |
112-113 |
|
||
|
25.04 |
Ознайомлення з терміном «розповідні речення». Побудова і записування розповідних речень за поданими запитаннями, малюнками. Вправляння у визначенні межі речень у тексті. Складання розповіді за поданими запитаннями. |
розпізнає речення за його основними ознаками [2 МОВ 4.1]; пояснює роль різних видів речень для досягнення мети спілкування [2 МОВ 4.2]; правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних та неокличних речень [2 МОВ 4.2]; використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2]; поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2]; складає і записує речення за малюнком, на задану тему [2 МОВ 4.2]; |
114-115 |
|
||
|
26.04 |
Ознайомлення з терміном «питальні речення». Розпізнавання питальних речень у тексті. Побудова питальних речень у діалозі, за малюнками. |
розпізнає речення за його основними ознаками [2 МОВ 4.1]; пояснює роль різних видів речень для досягнення мети спілкування [2 МОВ 4.2]; правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних та неокличних речень [2 МОВ 4.2]; використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2]; поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2]; складає і записує речення за малюнком, на задану тему [2 МОВ 4.2]; складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя [2 МОВ 4.2]; |
115-116 |
|
||
|
27.04 |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за малюнком. Тема для спілкування: «Підписую святкову листівку». |
сприймає й обговорює прості медіапродукти [2 МОВ 1.1], [2МОВ 2.1], [2 МОВ 1.4], [2 МОВ 2.2]; обговорює зміст і форму простих медіапродуктів, розповідає, прощо в них ідеться [2 МОВ 2.2]; визначає, кому і для чого призначений медіапродукт [2МОВ1.4]; пояснює зміст вербальної і невербальної інформації в медіапродуктах [2 МОВ 1.4], [2МОВ 2.2]; висловлює свої думки і почуття з приводу прослуханих / переглянутих медіапродуктів (коміксів, дитячих журналів, реклами) [2 МОВ 1.5], [2 МОВ 1.8], [2 МОВ 2.3], [2 МОВ 2.4]; створює прості медіапродукти (листівка, смс- повідомлення, фотоколаж тощо) з допомогою інших осіб [2 МОВ 1.7], [2 МОВ3.2] складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя [2 МОВ 4.2]; використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми (без уживання термінів) для зв’язку речень у тексті та уникнення повторів [2 МОВ 4.2]; |
|
|||
|
|
Ознайомлення з терміном «спонукальні речення». Розпізнавання спонукальних речень у тексті. Побудова спонукальних речень за малюнками. Написання рекламного тексту з використанням спонукальних речень. |
розпізнає речення за його основними ознаками [2 МОВ 4.1]; пояснює роль різних видів речень для досягнення мети спілкування [2 МОВ 4.2]; правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних та неокличних речень [2 МОВ 4.2]; використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2]; поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2]; складає і записує речення за малюнком, на задану тему [2 МОВ 4.2]; |
117-118 |
|
||
|
|
Ознайомлення з терміном «окличні речення». Розрізнення окличних і неокличних речень. Побудова окличних речень за малюнками. Складання розповіді за малюнком. |
розпізнає речення за його основними ознаками [2 МОВ 4.1]; пояснює роль різних видів речень для досягнення мети спілкування [2 МОВ 4.2]; правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних та неокличних речень [2 МОВ 4.2]; використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2]; поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2]; складає і записує речення за малюнком, на задану тему [2 МОВ 4.2]; |
118-119 |
|
||
|
|
Визначення головних слів у реченні. Встановлення зв’язку між головними словами в реченні за питаннями. Складання розповіді за малюнком і опорними словами. |
розпізнає речення за його основними ознаками [2 МОВ 4.1]; пояснює роль різних видів речень для досягнення мети спілкування [2 МОВ 4.2]; правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних та неокличних речень [2 МОВ 4.2]; використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2]; поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2]; складає і записує речення за малюнком, на задану тему [2 МОВ 4.2]; створює і записує коротке зв’язне висловлення на добре відому та цікаву тему [2 МОВ 3.1; |
120-121 |
|
||
|
|
Поширення речень за питаннями. Встановлення зв’язку слів у реченні. Складання розповіді за малюнком і поданими словами. |
пояснює роль різних видів речень для досягнення мети спілкування [2 МОВ 4.2]; правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних та неокличних речень [2 МОВ 4.2]; використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2]; поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2]; складає і записує речення за малюнком, на задану тему [2 МОВ 4.2]; створює і записує коротке зв’язне висловлення на добре відому та цікаву тему [2 МОВ 3.1; удосконалює текст із часто повторюваними словами шляхом заміни їх синонімами та займенниками (без уживання термінів)[2 МОВ 3.3] |
122-123 |
|
||
|
|
Складання речень за малюнком. Розпізнавання і побудова речень, різних за метою висловлювання. Поширення речень за питаннями. Складання казки за малюнком. |
розпізнає речення за його основними ознаками [2 МОВ 4.1]; пояснює роль різних видів речень для досягнення мети спілкування [2 МОВ 4.2]; правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних та неокличних речень [2 МОВ 4.2]; використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2]; поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2]; складає і записує речення за малюнком, на задану тему [2 МОВ 4.2]; створює і записує коротке зв’язне висловлення на добре відому та цікаву тему [2 МОВ 3.1; удосконалює текст із часто повторюваними словами шляхом заміни їх синонімами та займенниками (без уживання термінів)[2 МОВ 3.3] |
123-124
|
|
||
|
|
Повторення, закріплення і застосування знань про речення. Самостійна робота. |
розпізнає речення за його основними ознаками [2 МОВ 4.1]; пояснює роль різних видів речень для досягнення мети спілкування [2 МОВ 4.2]; правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних та неокличних речень [2 МОВ 4.2]; використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2]; поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2]; складає і записує речення за малюнком, на задану тему [2 МОВ 4.2]; створює і записує коротке зв’язне висловлення на добре відому та цікаву тему [2 МОВ 3.1; удосконалює текст із часто повторюваними словами шляхом заміни їх синонімами та займенниками (без уживання термінів)[2 МОВ 3.3] |
|
|
||
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання тексту для святкової листівки. Тема для спілкування: «Малюю весняні квіти». |
пояснює роль різних видів речень для досягнення мети спілкування [2 МОВ 4.2]; правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних та неокличних речень [2 МОВ 4.2]; використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2]; поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2]; складає і записує речення за малюнком, на задану тему [2 МОВ 4.2]; створює і записує коротке зв’язне висловлення на добре відому та цікаву тему [2 МОВ 3.1; удосконалює текст із часто повторюваними словами шляхом заміни їх синонімами та займенниками (без уживання термінів)[2 МОВ 3.3] |
46-47 |
|
||
|
|
Діагностувальна робота з мовної теми «Досліджую речення». |
розпізнає речення за його основними ознаками [2 МОВ 4.1]; пояснює роль різних видів речень для досягнення мети спілкування [2 МОВ 4.2]; правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних та неокличних речень [2 МОВ 4.2]; використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2]; поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2]; складає і записує речення за малюнком, на задану тему [2 МОВ 4.2];
|
|
|
||
Досліджую текст |
|||||||
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Розпізнавання тексту за основними ознаками. Редагування деформованого тексту. Вилучення з тексту «зайвого» речення. Пошук потрібної інформації у квитку до театру. Складання тексту за малюнком. |
відновлює деформований текст з 3-4 речень [2 МОВ 3.1]; створює і записує коротке зв’язне висловлення на добре відому та цікаву тему [2 МОВ 3.1; перевіряє (з допомогою вчителя), чи грамотно написаний власний текст [2 МОВ 3.3]; виправляє орфографічні й пунктуаційні помилкина вивчені правила (самостійно із допомогою вчителя) [2 МОВ 3.3]; удосконалює текст із часто повторюваними словами шляхом заміни їх синонімами та займенниками (без уживання термінів)[2 МОВ 3.3] |
125-126 |
|
||
|
|
Добирання заголовка до тексту. Прогнозування змісту тексту за поданим заголовком. Редагування деформованого тексту. Побудова тексту за поданим заголовком і малюнком. |
відновлює деформований текст з 3-4 речень [2 МОВ 3.1]; розпізнає текст за основними ознаками [2 МОВ 4.1]; розрізняє текст-розповідь і текст-опис та пояснює їх призначення [2 МОВ 4.1]; добирає заголовок до тексту [2 МОВ 4.2]; складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя [2 МОВ 4.2]; використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми (без уживання термінів) для зв’язку речень у тексті та уникнення повторів [2 МОВ 4.2]; перевіряє і вдосконалює власні тексти, усуваючи лексичні повтори [2 МОВ 3.3]. |
127-128 |
|
||
|
|
Дослідження будови тексту. Визначення в тексті зачину, основної частини і кінцівки. Відновлення деформованого тексту. Складання тексту за серією малюнків. Навчальний діалог.я |
добирає заголовок до тексту [2 МОВ 4.2]; визначає в тексті зачин, основну частину, кінцівку [2 МОВ 4.1]; знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови, пояснює їх роль [2 МОВ 4.1], [2 МОВ 4.2]; складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя [2 МОВ 4.2]; використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми (без уживання термінів) для зв’язку речень у тексті та уникнення повторів [2 МОВ 4.2]; перевіряє і вдосконалює власні тексти, усуваючи лексичні повтори [2 МОВ 3.3]. відновлює деформований текст з 3-4 речень [2 МОВ 3.1]; |
129-130 |
|
||
|
|
Розрізнення тексту-розповіді і тексту-опису. Визначення типу поданого тексту. Пошук потрібної інформації в оголошенні. Розпізнавання тварини за її описом. Доповнення оголошення про загублену тварину за її описом. |
відновлює деформований текст з 3-4 речень [2 МОВ 3.1]; розпізнає текст за основними ознаками [2 МОВ 4.1]; розрізняє текст-розповідь і текст-опис та пояснює їх призначення [2 МОВ 4.1]; добирає заголовок до тексту [2 МОВ 4.2]; визначає в тексті зачин, основну частину, кінцівку [2 МОВ 4.1]; знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови, пояснює їх роль [2 МОВ 4.1], [2 МОВ 4.2]; складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя [2 МОВ 4.2]; використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми (без уживання термінів) для зв’язку речень у тексті та уникнення повторів [2 МОВ 4.2]; перевіряє і вдосконалює власні тексти, усуваючи лексичні повтори [2 МОВ 3.3].
|
131-132 |
|
||
|
|
Спостереження за виражальними засобами мови в тексті. Збагачення тексту виражальними засобами. Написання тексту за малюнком і запитаннями. |
розпізнає текст за основними ознаками [2 МОВ 4.1]; розрізняє текст-розповідь і текст-опис та пояснює їх призначення [2 МОВ 4.1]; добирає заголовок до тексту [2 МОВ 4.2]; визначає в тексті зачин, основну частину, кінцівку [2 МОВ 4.1]; знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови, пояснює їх роль [2 МОВ 4.1], [2 МОВ 4.2]; складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя [2 МОВ 4.2]; використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми (без уживання термінів) для зв’язку речень у тексті та уникнення повторів [2 МОВ 4.2]; перевіряє і вдосконалює власні тексти, усуваючи лексичні повтори [2 МОВ 3.3]. |
133-134 |
|
||
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання опису весняної квітки. Тема для спілкування: «Мрію про канікули». |
розпізнає текст за основними ознаками [2 МОВ 4.1]; розрізняє текст-розповідь і текст-опис та пояснює їх призначення [2 МОВ 4.1]; добирає заголовок до тексту [2 МОВ 4.2]; визначає в тексті зачин, основну частину, кінцівку [2 МОВ 4.1]; знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови, пояснює їх роль [2 МОВ 4.1], [2 МОВ 4.2]; складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя [2 МОВ 4.2]; використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми (без уживання термінів) для зв’язку речень у тексті та уникнення повторів [2 МОВ 4.2]; перевіряє і вдосконалює власні тексти, усуваючи лексичні повтори [2 МОВ 3.3]. |
52-53 |
|
||
|
|
Добирання виражальних засобів мови для поширення речень. Відновлення деформованих речень. Використання виражальних засобів під час побудови текстів. Складання тексту за малюнком і поданим початком |
розпізнає текст за основними ознаками [2 МОВ 4.1]; розрізняє текст-розповідь і текст-опис та пояснює їх призначення [2 МОВ 4.1]; добирає заголовок до тексту [2 МОВ 4.2]; визначає в тексті зачин, основну частину, кінцівку [2 МОВ 4.1]; знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови, пояснює їх роль [2 МОВ 4.1], [2 МОВ 4.2]; складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя [2 МОВ 4.2]; використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми (без уживання термінів) для зв’язку речень у тексті та уникнення повторів [2 МОВ 4.2]; перевіряє і вдосконалює власні тексти, усуваючи лексичні повтори [2 МОВ 3.3]. відновлює деформований текст з 3-4 речень [2 МОВ 3.1];
|
|
|
||
|
|
Удосконалення тексту шляхом усунення невиправданих лексичних повторів. Складання усної розповіді за малюнком. Добирання заголовка до тексту. Написання тексту про події з власного життя. Діагностувальна робота. Діалог. |
розпізнає текст за основними ознаками [2 МОВ 4.1]; розрізняє текст-розповідь і текст-опис та пояснює їх призначення [2 МОВ 4.1]; добирає заголовок до тексту [2 МОВ 4.2]; визначає в тексті зачин, основну частину, кінцівку [2 МОВ 4.1]; знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови, пояснює їх роль [2 МОВ 4.1], [2 МОВ 4.2]; складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя [2 МОВ 4.2]; використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми (без уживання термінів) для зв’язку речень у тексті та уникнення повторів [2 МОВ 4.2]; перевіряє і вдосконалює власні тексти, усуваючи лексичні повтори [2 МОВ 3.3].
|
135-136 |
|
||
|
|
Повторення, закріплення і застосування знань про текст. Діагностувальна робота. Діалог. |
розпізнає текст за основними ознаками [2 МОВ 4.1]; розрізняє текст-розповідь і текст-опис та пояснює їх призначення [2 МОВ 4.1]; добирає заголовок до тексту [2 МОВ 4.2]; визначає в тексті зачин, основну частину, кінцівку [2 МОВ 4.1]; знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови, пояснює їх роль [2 МОВ 4.1], [2 МОВ 4.2]; складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя [2 МОВ 4.2]; використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми (без уживання термінів) для зв’язку речень у тексті та уникнення повторів [2 МОВ 4.2]; перевіряє і вдосконалює власні тексти, усуваючи лексичні повтори [2 МОВ 3.3].
|
137-138 |
|
||
|
|
Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань. Діагностувальна робота. Діалог. |
розпізнає текст за основними ознаками [2 МОВ 4.1]; розрізняє текст-розповідь і текст-опис та пояснює їх призначення [2 МОВ 4.1]; добирає заголовок до тексту [2 МОВ 4.2]; визначає в тексті зачин, основну частину, кінцівку [2 МОВ 4.1]; знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови,пояснює їх роль [2 МОВ 4.1], [2 МОВ 4.2]; складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя [2 МОВ 4.2]; |
|
|
||
|
|
Повторення вивченого. Досліджую звуки і букви, склад, наголос. Досліджую значення слова. |
аналізує звуко-буквений склад слова [2 МОВ 4.1]; експериментує зі словами: змінює, додає, вилучає один звук (букву), склад у словах так, щоб вийшло інше слово [2 МОВ 4.2]; правильно вимовляє слова з дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу перед глухим [2 МОВ 4.1]; правильно вимовляє й записує слова з апострофом [2 МОВ 4.1]; правильно наголошує загальновживані слова [2 МОВ 4.1]; експериментує з наголосом: порівнює і пояснює значення слів, які відрізняються лише наголосом [2 МОВ 4.2]; ділить слова на склади [2 МОВ 4.1]; розпізнає слова, близькі і протилежні за значенням [2 МОВ4.1]; розрізняє пряме й переносне значення слів [2 МОВ 4.1]; пояснює різні значення багатозначних слів (з допомогою вчителя) [2 МОВ 4.1]; |
139-140 |
|
||
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за кадрами мультфільму. Тема для спілкування: «Звідки взявся дубок?». |
розпізнає текст за основними ознаками [2 МОВ 4.1]; розрізняє текст-розповідь і текст-опис та пояснює їх призначення [2 МОВ 4.1]; добирає заголовок до тексту [2 МОВ 4.2]; визначає в тексті зачин, основну частину, кінцівку [2 МОВ 4.1]; знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови, пояснює їх роль [2 МОВ 4.1], [2 МОВ 4.2]; складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя [2 МОВ 4.2]; використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми (без уживання термінів) для зв’язку речень у тексті та уникнення повторів [2 МОВ 4.2]; перевіряє і вдосконалює власні тексти, усуваючи лексичні повтори [2 МОВ 3.3].
|
|
|
||
|
|
Повторення вивченого. Досліджую іменники, прикметники, дієслова. |
розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що? [2 МОВ4.1]; правильно вживає велику / малу літери у власних / загальних назвах [2 МОВ 4.1]; утворює словосполучення іменників з прикметниками [2 МОВ 4.1]; добирає до відомого предмета відповідні ознаки [2 МОВ 4.2]; впізнає слова-назви дій, ставить до них питання; [2 МОВ 4.1]; добирає влучно дієслова для висловлення власних думок; [2 МОВ 4.2] |
141-142 |
|
||
|
|
Повторення вивченого. Досліджую числівники і службові слова. |
розрізняє слова, які називають числа, ставить до них питання скільки? [2 МОВ 4.1] ; утворює словосполучення числівників з іменниками [2 МОВ 4.1]; розрізняє слова, що називають предмети, ознаки, дії, числа,ставить до них питання [2 МОВ 4.1]; добирає самостійно 4-6 слів, які відповідають на питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? скільки? [2 МОВ 4.1]; розподіляє слова на групи за значенням та питаннями (за частинами мови) [2 МОВ 4.1]; упізнає в реченні службові слова; пише їх окремо від інших слів [2 МОВ 4.1]; пов’язує між собою слова за допомогою службових слів [2 МОВ 4.1];
|
|
|
||
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді про власні мрії і бажання. Тема для спілкування: «Мрію про канікули». |
розпізнає текст за основними ознаками [2 МОВ 4.1]; розрізняє текст-розповідь і текст-опис та пояснює їх призначення [2 МОВ 4.1]; добирає заголовок до тексту [2 МОВ 4.2]; визначає в тексті зачин, основну частину, кінцівку [2 МОВ 4.1]; знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови, пояснює їх роль [2 МОВ 4.1], [2 МОВ 4.2]; складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя [2 МОВ 4.2]; використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми (без уживання термінів) для зв’язку речень у тексті та уникнення повторів [2 МОВ 4.2]; перевіряє і вдосконалює власні тексти, усуваючи лексичні повтори [2 МОВ 3.3].
|
|
|
||
|
|
Повторення вивченого. Досліджую речення. Досліджую текст. Узагальнення вивченого за рік. |
розпізнає речення за його основними ознаками [2 МОВ 4.1]; пояснює роль різних видів речень для досягнення мети спілкування [2 МОВ 4.2]; правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних та неокличних речень [2 МОВ 4.2]; використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2]; поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2]; складає і записує речення за малюнком, на задану тему [2 МОВ 4.2];
розпізнає текст за основними ознаками [2 МОВ 4.1]; розрізняє текст-розповідь і текст-опис та пояснює їх призначення [2 МОВ 4.1]; добирає заголовок до тексту [2 МОВ 4.2]; визначає в тексті зачин, основну частину, кінцівку [2 МОВ 4.1]; знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови, пояснює їх роль [2 МОВ 4.1], [2 МОВ 4.2]; складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя [2 МОВ 4.2];
|
|
|
||