2 клас НУШ. Календарно-тематичне планування з ЯДС 2 семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з ЯДС, з очікуваними результатами навчання до кожного уроку на другий семестр за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О.Я.Савченко (наказ МОН України від 12.08.2022 № 743-22). До підручника «Я досліджую світ» (автор Т.Гільберг, С.Тарнавська, Л.Грубіян),
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування  з інтегрованого курсу

Я досліджую світ

за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О.Я.Савченко 

(наказ МОН України від 12.08.2022 № 743-22)

до підручника «Математика» для 2 класу (у 2-х частинах)

(автори: Т. Гільберг, С. Тарнавська, О. Гантюк, Н. Павич)

105 годин на рік, 3 годин на тиждень, 5 годин резервні

 

№ уроку

Дата

уроку

                   Тема уроку

Очікулальні результати навчання                          здобувачів освіти

Сторін

ка підруч

ника

Примітки

ІІ семестр

Природа взимку (продовження)

  1.  

30.01

Зимові розваги. Правила поведінки під час зимових розваг.

ухвалює рішення щодо простих побутових ситуацій з  користю для здоров’я і безпеки [2 СЗО 2.3];

пояснює, від чого залежить безпека на вулиці, вдома, у школі [2 СЗО 2.4];

 

 

 128-130

 

  1.  

01.02

Одяг і взуття для зимових прогулянок. Складання казки про зимову мандрівку до лісу або парку.

дізнається про природу, використовуючи різні джерела інформації [2 ПРО 2.1];

застосовує знання про природу в навчальних і життєвих ситуаціях [2 ПРО 3.1];

130-131

 

  1.  

02.02

Як утворюється лід на водоймах. Дослідження властивостей льоду .

виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї місцевості; вимірює температуру повітря, води; спостерігає за тваринами, добовими і сезонними змінами у природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та живої природи на основі проведених досліджень [2 ПРО 1.4];

фіксує результати досліджень доступними способами і робить висновки [2 ПРО 1.5];

 

 

 

  1.  

06.02

Правила безпечної поведінки взимку. Створення плаката «Зимові застереження» (групова робота).

ухвалює рішення щодо простих побутових ситуацій з  користю для здоров’я і безпеки [2 СЗО 2.3];

пояснює, від чого залежить безпека на вулиці, вдома, у школі [2 СЗО 2.4];

 

 4-5

 

  1.  

08.02

Хто такий споживач. Упаковка та етикетка. Моделювання купівлі товару .

наводить приклади виробів, які допомагають людині у побуті [2 ПРО 3.3];

розповідає про використання матеріалів на основі їх властивостей [2 ПРО 3.4];

знаходить інформацію про найважливіші винаходи людства, використовуючи різноманітні джерела [2 ПРО 2.1];

 

 10

 

 

  1.  

09.02

Чому важливо сортувати сміття?

наводить приклади виробів, які допомагають людині у побуті [2 ПРО 3.3];

розповідає про використання матеріалів на основі їх властивостей [2 ПРО 3.4];

знаходить інформацію про найважливіші винаходи людства, використовуючи різноманітні джерела [2 ПРО 2.1];

 

 11

 

  1.  

13.02

Як почуваються рослини взимку

дізнається про природу, використовуючи різні джерела  інформації [2 ПРО 2.1];

застосовує знання про природу в навчальних і життєвих  ситуаціях [2 ПРО 3.1];

 13-14

 

  1.  

15.02

Як зимують комахи та риби

дізнається про природу, використовуючи різні джерела  інформації [2 ПРО 2.1];

застосовує знання про природу в навчальних і життєвих  ситуаціях [2 ПРО 3.1];

16-18

 

  1.  

16.02

Як зимують птахи та звірі

дізнається про природу, використовуючи різні джерела  інформації [2 ПРО 2.1];

застосовує знання про природу в навчальних і життєвих  ситуаціях [2 ПРО 3.1];

 18-22

 

  1.  

20.02

Як зимують птахи та звірі . Проект «Птахам на допомогу!»

дізнається про природу, використовуючи різні джерела  інформації [2 ПРО 2.1];

застосовує знання про природу в навчальних і життєвих  ситуаціях [2 ПРО 3.1];

  21

 

  1.  

22.02

Які бувають потреби . Міні-проект «Мої потреби»

дізнається про природу, використовуючи різні джерела  інформації [2 ПРО 2.1];

застосовує знання про природу в навчальних і життєвих  ситуаціях [2 ПРО 3.1];

 26

 

  1.  

23.02

Яка користь від знань. «Мова» тварин

дізнається про природу, використовуючи різні джерела  інформації [2 ПРО 2.1];

застосовує знання про природу в навчальних і життєвих  ситуаціях [2 ПРО 3.1];

 27-28

 

  1.  

27.02

Правила спілкування з домашніми улюбленцями і безпри­тульними тваринами

дізнається про природу, використовуючи різні джерела  інформації [2 ПРО 2.1];

застосовує знання про природу в навчальних і життєвих  ситуаціях [2 ПРО 3.1];

 29-30

 

  1.  

01.03

Чи завжди треба бути добрим.  Діагностувальна робота з теми «Природа взимку».

дізнається про природу, використовуючи різні джерела  інформації [2 ПРО 2.1];

застосовує знання про природу в навчальних і життєвих  ситуаціях [2 ПРО 3.1];

31-32

 

  1.  

02.03

Аналіз діагностувальної роботи.

Друзі. Міні-проект «Правила дружби» .

доречно вживає слова чемності [2 СЗО 4.4];

надає допомогу, коли просять та звертаються по неї [2СЗО 1.3];

висловлює оцінні судження щодо вчинку, події, явищ [4 СЗО 2.2];

добирає докази до своїх висновків [2 ГІО 5.1];

не порушує права інших дітей, виявляє і засуджує вчинки, які ображають або принижують інших [2 ГІО 6.2], [2 ГІО 6.3];

співпрацює в групах для досягнення спільних цілей [2 ГІО 7.2]

32-33

 

  1.  

06.03

Узагальнення і систематизація знань учнів по темі «Природа взимку».

дізнається про природу, використовуючи різні джерела  інформації [2 ПРО 2.1];

застосовує знання про природу в навчальних і життєвих  ситуаціях [2 ПРО 3.1];

 

 

                                        Природа навесні

 

  1.  

08.03

Як упізнати весну Правила поведінки під час грози

наводить приклади зв’язку людини і природи [2 ПРО 3.1];

 розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи рослин; тварин різних груп [2 ПРО 4.3];

виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї місцевості; вимірює температуру повітря, води; спостерігає за тваринами, добовими і сезонними змінами у природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та живої природи на основі проведених досліджень [2 ПРО 1.4];

 

 

 38-42

 

  1.  

09.03

Чому з’являються «сонячні зайчики»?

виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї місцевості; вимірює температуру повітря, води; спостерігає за тваринами, добовими і сезонними змінами у природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та живої природи на основі проведених досліджень [2 ПРО 1.4];

 

43-45

 

  1.  

13.03

Якою буває погода навесні. Відлига. Дослідження: «Чому сніг на землі весною брудний?»

розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи рослин; тварин різних груп [2 ПРО 4.3];

виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї місцевості; вимірює температуру повітря, води; спостерігає за тваринами, добовими і сезонними змінами у природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та живої природи на основі проведених досліджень [2 ПРО 1.4];

 

45-46

 

  1.  

15.03

Якою буває погода навесні. Льодохід. Повінь .

розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи рослин; тварин різних груп [2 ПРО 4.3];

виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї місцевості; вимірює температуру повітря, води; спостерігає за тваринами, добовими і сезонними змінами у природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та живої природи на основі проведених досліджень [2 ПРО 1.4];

 

46-47

 

  1.  

 

Як здійснити задумане .

наводить приклади виробів, які допомагають людині у побуті [2 ПРО 3.3];

розповідає про використання матеріалів на основі їх властивостей [2 ПРО 3.4];

знаходить інформацію про найважливіші винаходи людства, використовуючи різноманітні джерела [2 ПРО 2.1];

 

48-49

 

  1.  

16.03

Як стати підприємливим .

наводить приклади виробів, які допомагають людині у побуті [2 ПРО 3.3];

розповідає про використання матеріалів на основі їх властивостей [2 ПРО 3.4];

знаходить інформацію про найважливіші винаходи людства, використовуючи різноманітні джерела [2 ПРО 2.1];

 

49-51

 

  1.  

20.03

Як стати винахідником .

наводить приклади виробів, які допомагають людині у побуті [2 ПРО 3.3];

розповідає про використання матеріалів на основі їх властивостей [2 ПРО 3.4];

знаходить інформацію про найважливіші винаходи людства, використовуючи різноманітні джерела [2 ПРО 2.1];

 

52-54

 

  1.  

22.03

Чого людина навчилася у природи?

наводить приклади виробів, які допомагають людині у побуті [2 ПРО 3.3];

розповідає про використання матеріалів на основі їх властивостей [2 ПРО 3.4];

знаходить інформацію про найважливіші винаходи людства, використовуючи різноманітні джерела [2 ПРО 2.1];

 

54-55

 

  1.  

23.03

Як почуваються рослини навесні .

наводить приклади зв’язку людини і природи

 [2 ПРО 3.1];

розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи рослин; тварин різних груп [2 ПРО 4.3];

 

56-58

 

  1.  

27.03

Які комахи з’являються першими навесні Проект «Травневий хрущ: користь чи шкода?»

наводить приклади зв’язку людини і природи

 [2 ПРО 3.1];

розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи рослин; тварин різних груп [2 ПРО 4.3];

дізнається про природу, використовуючи різні джерела  інформації [2 ПРО 2.1];

застосовує знання про природу в навчальних і життєвих  ситуаціях [2 ПРО 3.1];

59-61

 

  1.  

29.03

Як змінюється життя у водоймах навесні .

дізнається про природу, використовуючи різні джерела  інформації [2 ПРО 2.1];

застосовує знання про природу в навчальних і життєвих  ситуаціях [2 ПРО 3.1];

62-63

 

  1.  

30.03

Які приймати рішення .

висловлює оцінні судження щодо вчинку, події, явищ [4 СЗО 2.2];

добирає докази до своїх висновків [2 ГІО 5.1];

не порушує права інших дітей, виявляє і засуджує вчинки, які ображають або принижують інших [2 ГІО 6.2], [2 ГІО 6.3];

 

65-66

 

  1.  

04.04

Корисні звички.

визначає здорові та шкідливі звички, правила догляду за органами тіла [2 СЗО 3.1];

досліджує зміни, що відбуваються [2 СЗО 3.2];

досліджує позитивні і негативні впливи на вибір здорової та безпечної поведінки [2 СЗО 3.3];

 

66-67

 

  1.  

06.04

Чи є у весни святковий календар. Великдень .

розпізнає державні символи України, шанобливо ставиться до них [2 ГІО 8.3];

розпитує і збирає інформацію про свій край і державу, історичні події, відомих осіб, захисників і захисниць Вітчизни [2 ГІО 3.1];

 

68-71

 

  1.  

07.04

Чи є у весни святковий календар. Свято Матері .Діагностувальна робота з теми «Природа навесні»(Iч.)

розпізнає державні символи України, шанобливо ставиться до них [2 ГІО 8.3];

розпитує і збирає інформацію про свій край і державу, історичні події, відомих осіб, захисників і захисниць Вітчизни [2 ГІО 3.1];

 

68-69

 

  1.  

 

Аналіз діагностувальної роботи. Чи є у весни святковий календар. Свята, які відзначають в Україні .

розпізнає державні символи України, шанобливо ставиться до них [2 ГІО 8.3];

розпитує і збирає інформацію про свій край і державу, історичні події, відомих осіб, захисників і захисниць Вітчизни [2 ГІО 3.1];

 

71-72

 

  1.  

 

Як птахи зустрічають весну. Міні-проект: «Перелітний птах» (на вибір)

називає пори року та відповідні їм місяці, явища в живій  та неживій природі у різні пори року, умови   вирощування рослин [2 ПРО 1.5];

наводить приклади зв’язку людини і природи [2 ПРО 3.1];

розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи рослин; тварин різних груп [2 ПРО 4.3];

75-77

 

  1.  

 

Чому птахи в’ють гнізда .

називає пори року та відповідні їм місяці, явища в живій  та неживій природі у різні пори року, умови   вирощування рослин [2 ПРО 1.5];

наводить приклади зв’язку людини і природи [2 ПРО 3.1];

розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи рослин; тварин різних груп [2 ПРО 4.3];

дізнається про природу, використовуючи різні джерела  інформації [2 ПРО 2.1];

застосовує знання про природу в навчальних і життєвих  ситуаціях [2 ПРО 3.1];

78-79

 

  1.  

 

Де птахи в’ють гнізда. Як птахи доглядають пташенят.

дізнається про природу, використовуючи різні джерела  інформації [2 ПРО 2.1];

застосовує знання про природу в навчальних і життєвих  ситуаціях [2 ПРО 3.1];

80-81

 

  1.  

 

Користь птахів у природі .

дізнається про природу, використовуючи різні джерела  інформації [2 ПРО 2.1];

застосовує знання про природу в навчальних і життєвих  ситуаціях [2 ПРО 3.1];

82-83

 

  1.  

 

Хто потребує особистого простору .

називає пори року та відповідні їм місяці, явища в живій  та неживій природі у різні пори року, умови   вирощування рослин [2 ПРО 1.5];

наводить приклади зв’язку людини і природи [2 ПРО 3.1];

розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи рослин; тварин різних груп [2 ПРО 4.3];

84-86

 

  1.  

 

Як поводитися з іншими .

називає пори року та відповідні їм місяці, явища в живій  та неживій природі у різні пори року, умови   вирощування рослин [2 ПРО 1.5];

наводить приклади зв’язку людини і природи [2 ПРО 3.1];

розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи рослин; тварин різних груп [2 ПРО 4.3];

86-87

 

  1.  

 

Які зміни в житті звірів навесні .

дізнається про природу, використовуючи різні джерела  інформації [2 ПРО 2.1];

застосовує знання про природу в навчальних і життєвих  ситуаціях [2 ПРО 3.1];

88-91

 

  1.  

 

Чому потрібно дбати про довкілля. Діагностувальна робота з теми «Природа навесні» (IIч.)

дізнається про природу, використовуючи різні джерела  інформації [2 ПРО 2.1];

застосовує знання про природу в навчальних і життєвих  ситуаціях [2 ПРО 3.1];

робить висновок: природа потребує охорони

 [2 ГІО 2.2];

 бере посильну участь в природоохоронній діяльності[2 ПРО 3.4]

92-95

 

  1.  

 

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Природа навесні».

дізнається про природу, використовуючи різні джерела  інформації [2 ПРО 2.1];

застосовує знання про природу в навчальних і життєвих  ситуаціях [2 ПРО 3.1];

робить висновок: природа потребує охорони

 [2 ГІО 2.2];

 бере посильну участь в природоохоронній діяльності[2 ПРО 3.4]

 

 

 

                                                                                      Природа влітку

 

  1.  

 

Із чого починається літо?

розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи рослин; тварин різних груп [2 ПРО 4.3];

виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї місцевості; вимірює температуру повітря, води; спостерігає за тваринами, добовими і сезонними змінами у природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та живої природи на основі проведених досліджень [2 ПРО 1.4];

96-101

 

  1.  

 

Літні місяці.

розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи рослин; тварин різних груп [2 ПРО 4.3];

виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї місцевості; вимірює температуру повітря, води; спостерігає за тваринами, добовими і сезонними змінами у природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та живої природи на основі проведених досліджень [2 ПРО 1.4];

101-102

 

  1.  

 

Яка шана книжкам.

розпізнає державні символи України, шанобливо ставиться до них [2 ГІО 8.3];

103-105

 

  1.  

19.05

Які бувають форми земної поверхні.

має уявлення про форму Землі, вплив Сонця на сезонні явища в природі, причини змін пір року [2 ПРО 3.1];

розрізняє форми земної поверхні[2 ПРО 1.5];

108-109

 

  1.  

2405

Чи є в підземелля таємниці. Практична робота. Ознайомлення з гірськими породами свого краю та їх властивостями.

дізнається про природу, використовуючи різні джерела  інформації [2 ПРО 2.1];

застосовує знання про природу в навчальних і життєвих  ситуаціях [2 ПРО 3.1];

110-112

 

  1.  

 

Як утворюється ґрунт.

визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і обладнання для його виконання [2 ПРО 1.2];

виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї місцевості; вимірює температуру повітря, води; спостерігає за тваринами, добовими і сезонними змінами у природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та живої природи на основі проведених досліджень [2 ПРО 1.4];

фіксує результати досліджень доступними способами і робить висновки [2 ПРО 1.5];

112-116

 

  1.  

 

Дослідження складу ґрунту.

визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і обладнання для його виконання [2 ПРО 1.2];

виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї місцевості; вимірює температуру повітря, води; спостерігає за тваринами, добовими і сезонними змінами у природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та живої природи на основі проведених досліджень [2 ПРО 1.4];

фіксує результати досліджень доступними способами і робить висновки [2 ПРО 1.5];

 

116-117

 

  1.  

 

3 якої ягоди намисто. їстівні та отруйні ягоди.

дізнається про природу, використовуючи різні джерела  інформації [2 ПРО 2.1];

застосовує знання про природу в навчальних і життєвих  ситуаціях [2 ПРО 3.1];

119-120

 

  1.  

 

Отруйні речовини.

дізнається про природу, використовуючи різні джерела  інформації [2 ПРО 2.1];

застосовує знання про природу в навчальних і життєвих  ситуаціях [2 ПРО 3.1];

120-121

 

  1.  

 

Які турботи у тварин улітку. Проект «Хто мешкає у старому пеньку?» .

дізнається про природу, використовуючи різні джерела  інформації [2 ПРО 2.1];

застосовує знання про природу в навчальних і життєвих  ситуаціях [2 ПРО 3.1];

122-123

 

  1.  

 

Чому природа потребує охорони. Червона книга України

 

дізнається про природу, використовуючи різні джерела  інформації [2 ПРО 2.1];

застосовує знання про природу в навчальних і життєвих  ситуаціях [2 ПРО 3.1];

робить висновок: природа потребує охорони [2 ГІО 2.2];

бере посильну участь в природоохоронній діяльності[2 ПРО 3.4]

131-135

 

  1.  

 

Чому природа потребує охорони. Заповідники. Проект «Книга скарг природи»

дізнається про природу, використовуючи різні джерела  інформації [2 ПРО 2.1];

застосовує знання про природу в навчальних і життєвих  ситуаціях [2 ПРО 3.1];

робить висновок: природа потребує охорони [2 ГІО 2.2];

бере посильну участь в природоохоронній діяльності[2 ПРО 3.4]

135

 

  1.  

 

Які наші завдання на літо. Правила безпечного відпочинку влітку. Діагностувальна  робота з теми «Природа влітку»

ухвалює рішення щодо простих побутових ситуацій з  користю для здоров’я і безпеки

[2 СЗО 2.3];

пояснює, від чого залежить безпека на вулиці, вдома, у школі [2 СЗО 2.4];

дотримується встановлених правил поведінки під час державних свят, класних, шкільних і громадських заходів [2 ГІО 2.3]

136-137

 

  1.  

 

Аналіз діагностувальної роботи. Які наші завдання на літо. Про що можна дізнатися, подо­рожуючи Україною?

розпізнає державні символи України, шанобливо ставиться до них [2 ГІО 8.3];

розпитує і збирає інформацію про свій край і державу, історичні події, відомих осіб, захисників і захисниць Вітчизни [2 ГІО 3.1];

138-139

 

  1.  

 

Які наші завдання на літо. Літні свята.

ухвалює рішення щодо простих побутових ситуацій з  користю для здоров’я і безпеки

[2 СЗО 2.3];

пояснює, від чого залежить безпека на вулиці, вдома, у школі [2 СЗО 2.4];

дотримується встановлених правил поведінки під час державних свят, класних, шкільних і громадських заходів [2 ГІО 2.3]

139

 

  1.  

 

Які наші завдання на літо. Літні розваги. Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.

ухвалює рішення щодо простих побутових ситуацій з  користю для здоров’я і безпеки

[2 СЗО 2.3];

пояснює, від чого залежить безпека на вулиці, вдома, у школі [2 СЗО 2.4];

дотримується встановлених правил поведінки під час державних свят, класних, шкільних і громадських заходів [2 ГІО 2.3]

141-142

 

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Жабська Ольга
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
3 грудня 2023
Переглядів
715
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку