Календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу
Я досліджую світ
за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О.Я.Савченко
(наказ МОН України від 12.08.2022 № 743-22)
до підручника «Математика» для 2 класу (у 2-х частинах)
(автори: Т. Гільберг, С. Тарнавська, О. Гантюк, Н. Павич)
105 годин на рік, 3 годин на тиждень, 5 годин резервні
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Очікулальні результати навчання здобувачів освіти |
Сторін ка підруч ника |
Примітки |
|||||||
ІІ семестр |
||||||||||||
Природа взимку (продовження) |
||||||||||||
|
30.01 |
Зимові розваги. Правила поведінки під час зимових розваг. |
ухвалює рішення щодо простих побутових ситуацій з користю для здоров’я і безпеки [2 СЗО 2.3]; пояснює, від чого залежить безпека на вулиці, вдома, у школі [2 СЗО 2.4];
|
128-130 |
|
|||||||
|
01.02 |
Одяг і взуття для зимових прогулянок. Складання казки про зимову мандрівку до лісу або парку. |
дізнається про природу, використовуючи різні джерела інформації [2 ПРО 2.1]; застосовує знання про природу в навчальних і життєвих ситуаціях [2 ПРО 3.1]; |
130-131 |
|
|||||||
|
02.02 |
Як утворюється лід на водоймах. Дослідження властивостей льоду . |
виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї місцевості; вимірює температуру повітря, води; спостерігає за тваринами, добовими і сезонними змінами у природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та живої природи на основі проведених досліджень [2 ПРО 1.4]; фіксує результати досліджень доступними способами і робить висновки [2 ПРО 1.5];
|
|
|
|||||||
|
06.02 |
Правила безпечної поведінки взимку. Створення плаката «Зимові застереження» (групова робота). |
ухвалює рішення щодо простих побутових ситуацій з користю для здоров’я і безпеки [2 СЗО 2.3]; пояснює, від чого залежить безпека на вулиці, вдома, у школі [2 СЗО 2.4];
|
4-5 |
|
|||||||
|
08.02 |
Хто такий споживач. Упаковка та етикетка. Моделювання купівлі товару . |
наводить приклади виробів, які допомагають людині у побуті [2 ПРО 3.3]; розповідає про використання матеріалів на основі їх властивостей [2 ПРО 3.4]; знаходить інформацію про найважливіші винаходи людства, використовуючи різноманітні джерела [2 ПРО 2.1];
|
10
|
|
|||||||
|
09.02 |
Чому важливо сортувати сміття? |
наводить приклади виробів, які допомагають людині у побуті [2 ПРО 3.3]; розповідає про використання матеріалів на основі їх властивостей [2 ПРО 3.4]; знаходить інформацію про найважливіші винаходи людства, використовуючи різноманітні джерела [2 ПРО 2.1];
|
11 |
|
|||||||
|
13.02 |
Як почуваються рослини взимку |
дізнається про природу, використовуючи різні джерела інформації [2 ПРО 2.1]; застосовує знання про природу в навчальних і життєвих ситуаціях [2 ПРО 3.1]; |
13-14 |
|
|||||||
|
15.02 |
Як зимують комахи та риби |
дізнається про природу, використовуючи різні джерела інформації [2 ПРО 2.1]; застосовує знання про природу в навчальних і життєвих ситуаціях [2 ПРО 3.1]; |
16-18 |
|
|||||||
|
16.02 |
Як зимують птахи та звірі |
дізнається про природу, використовуючи різні джерела інформації [2 ПРО 2.1]; застосовує знання про природу в навчальних і життєвих ситуаціях [2 ПРО 3.1]; |
18-22 |
|
|||||||
|
20.02 |
Як зимують птахи та звірі . Проект «Птахам на допомогу!» |
дізнається про природу, використовуючи різні джерела інформації [2 ПРО 2.1]; застосовує знання про природу в навчальних і життєвих ситуаціях [2 ПРО 3.1]; |
21 |
|
|||||||
|
22.02 |
Які бувають потреби . Міні-проект «Мої потреби» |
дізнається про природу, використовуючи різні джерела інформації [2 ПРО 2.1]; застосовує знання про природу в навчальних і життєвих ситуаціях [2 ПРО 3.1]; |
26 |
|
|||||||
|
23.02 |
Яка користь від знань. «Мова» тварин |
дізнається про природу, використовуючи різні джерела інформації [2 ПРО 2.1]; застосовує знання про природу в навчальних і життєвих ситуаціях [2 ПРО 3.1]; |
27-28 |
|
|||||||
|
27.02 |
Правила спілкування з домашніми улюбленцями і безпритульними тваринами |
дізнається про природу, використовуючи різні джерела інформації [2 ПРО 2.1]; застосовує знання про природу в навчальних і життєвих ситуаціях [2 ПРО 3.1]; |
29-30 |
|
|||||||
|
01.03 |
Чи завжди треба бути добрим. Діагностувальна робота з теми «Природа взимку». |
дізнається про природу, використовуючи різні джерела інформації [2 ПРО 2.1]; застосовує знання про природу в навчальних і життєвих ситуаціях [2 ПРО 3.1]; |
31-32 |
|
|||||||
|
02.03 |
Аналіз діагностувальної роботи. Друзі. Міні-проект «Правила дружби» . |
доречно вживає слова чемності [2 СЗО 4.4]; надає допомогу, коли просять та звертаються по неї [2СЗО 1.3]; висловлює оцінні судження щодо вчинку, події, явищ [4 СЗО 2.2]; добирає докази до своїх висновків [2 ГІО 5.1]; не порушує права інших дітей, виявляє і засуджує вчинки, які ображають або принижують інших [2 ГІО 6.2], [2 ГІО 6.3]; співпрацює в групах для досягнення спільних цілей [2 ГІО 7.2] |
32-33 |
|
|||||||
|
06.03 |
Узагальнення і систематизація знань учнів по темі «Природа взимку». |
дізнається про природу, використовуючи різні джерела інформації [2 ПРО 2.1]; застосовує знання про природу в навчальних і життєвих ситуаціях [2 ПРО 3.1]; |
|
|
|||||||
Природа навесні |
|
|||||||||||
|
08.03 |
Як упізнати весну Правила поведінки під час грози |
наводить приклади зв’язку людини і природи [2 ПРО 3.1]; розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи рослин; тварин різних груп [2 ПРО 4.3]; виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї місцевості; вимірює температуру повітря, води; спостерігає за тваринами, добовими і сезонними змінами у природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та живої природи на основі проведених досліджень [2 ПРО 1.4];
|
38-42 |
|
|||||||
|
09.03 |
Чому з’являються «сонячні зайчики»? |
виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї місцевості; вимірює температуру повітря, води; спостерігає за тваринами, добовими і сезонними змінами у природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та живої природи на основі проведених досліджень [2 ПРО 1.4];
|
43-45 |
|
|||||||
|
13.03 |
Якою буває погода навесні. Відлига. Дослідження: «Чому сніг на землі весною брудний?» |
розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи рослин; тварин різних груп [2 ПРО 4.3]; виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї місцевості; вимірює температуру повітря, води; спостерігає за тваринами, добовими і сезонними змінами у природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та живої природи на основі проведених досліджень [2 ПРО 1.4];
|
45-46 |
|
|||||||
|
15.03 |
Якою буває погода навесні. Льодохід. Повінь . |
розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи рослин; тварин різних груп [2 ПРО 4.3]; виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї місцевості; вимірює температуру повітря, води; спостерігає за тваринами, добовими і сезонними змінами у природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та живої природи на основі проведених досліджень [2 ПРО 1.4];
|
46-47 |
|
|||||||
|
|
Як здійснити задумане . |
наводить приклади виробів, які допомагають людині у побуті [2 ПРО 3.3]; розповідає про використання матеріалів на основі їх властивостей [2 ПРО 3.4]; знаходить інформацію про найважливіші винаходи людства, використовуючи різноманітні джерела [2 ПРО 2.1];
|
48-49 |
|
|||||||
|
16.03 |
Як стати підприємливим . |
наводить приклади виробів, які допомагають людині у побуті [2 ПРО 3.3]; розповідає про використання матеріалів на основі їх властивостей [2 ПРО 3.4]; знаходить інформацію про найважливіші винаходи людства, використовуючи різноманітні джерела [2 ПРО 2.1];
|
49-51 |
|
|||||||
|
20.03 |
Як стати винахідником . |
наводить приклади виробів, які допомагають людині у побуті [2 ПРО 3.3]; розповідає про використання матеріалів на основі їх властивостей [2 ПРО 3.4]; знаходить інформацію про найважливіші винаходи людства, використовуючи різноманітні джерела [2 ПРО 2.1];
|
52-54 |
|
|||||||
|
22.03 |
Чого людина навчилася у природи? |
наводить приклади виробів, які допомагають людині у побуті [2 ПРО 3.3]; розповідає про використання матеріалів на основі їх властивостей [2 ПРО 3.4]; знаходить інформацію про найважливіші винаходи людства, використовуючи різноманітні джерела [2 ПРО 2.1];
|
54-55 |
|
|||||||
|
23.03 |
Як почуваються рослини навесні . |
наводить приклади зв’язку людини і природи [2 ПРО 3.1]; розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи рослин; тварин різних груп [2 ПРО 4.3];
|
56-58 |
|
|||||||
|
27.03 |
Які комахи з’являються першими навесні Проект «Травневий хрущ: користь чи шкода?» |
наводить приклади зв’язку людини і природи [2 ПРО 3.1]; розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи рослин; тварин різних груп [2 ПРО 4.3]; дізнається про природу, використовуючи різні джерела інформації [2 ПРО 2.1]; застосовує знання про природу в навчальних і життєвих ситуаціях [2 ПРО 3.1]; |
59-61 |
|
|||||||
|
29.03 |
Як змінюється життя у водоймах навесні . |
дізнається про природу, використовуючи різні джерела інформації [2 ПРО 2.1]; застосовує знання про природу в навчальних і життєвих ситуаціях [2 ПРО 3.1]; |
62-63 |
|
|||||||
|
30.03 |
Які приймати рішення . |
висловлює оцінні судження щодо вчинку, події, явищ [4 СЗО 2.2]; добирає докази до своїх висновків [2 ГІО 5.1]; не порушує права інших дітей, виявляє і засуджує вчинки, які ображають або принижують інших [2 ГІО 6.2], [2 ГІО 6.3];
|
65-66 |
|
|||||||
|
04.04 |
Корисні звички. |
визначає здорові та шкідливі звички, правила догляду за органами тіла [2 СЗО 3.1]; досліджує зміни, що відбуваються [2 СЗО 3.2]; досліджує позитивні і негативні впливи на вибір здорової та безпечної поведінки [2 СЗО 3.3];
|
66-67 |
|
|||||||
|
06.04 |
Чи є у весни святковий календар. Великдень . |
розпізнає державні символи України, шанобливо ставиться до них [2 ГІО 8.3]; розпитує і збирає інформацію про свій край і державу, історичні події, відомих осіб, захисників і захисниць Вітчизни [2 ГІО 3.1];
|
68-71 |
|
|||||||
|
07.04 |
Чи є у весни святковий календар. Свято Матері .Діагностувальна робота з теми «Природа навесні»(Iч.) |
розпізнає державні символи України, шанобливо ставиться до них [2 ГІО 8.3]; розпитує і збирає інформацію про свій край і державу, історичні події, відомих осіб, захисників і захисниць Вітчизни [2 ГІО 3.1];
|
68-69 |
|
|||||||
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Чи є у весни святковий календар. Свята, які відзначають в Україні . |
розпізнає державні символи України, шанобливо ставиться до них [2 ГІО 8.3]; розпитує і збирає інформацію про свій край і державу, історичні події, відомих осіб, захисників і захисниць Вітчизни [2 ГІО 3.1];
|
71-72 |
|
|||||||
|
|
Як птахи зустрічають весну. Міні-проект: «Перелітний птах» (на вибір) |
називає пори року та відповідні їм місяці, явища в живій та неживій природі у різні пори року, умови вирощування рослин [2 ПРО 1.5]; наводить приклади зв’язку людини і природи [2 ПРО 3.1]; розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи рослин; тварин різних груп [2 ПРО 4.3]; |
75-77 |
|
|||||||
|
|
Чому птахи в’ють гнізда . |
називає пори року та відповідні їм місяці, явища в живій та неживій природі у різні пори року, умови вирощування рослин [2 ПРО 1.5]; наводить приклади зв’язку людини і природи [2 ПРО 3.1]; розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи рослин; тварин різних груп [2 ПРО 4.3]; дізнається про природу, використовуючи різні джерела інформації [2 ПРО 2.1]; застосовує знання про природу в навчальних і життєвих ситуаціях [2 ПРО 3.1]; |
78-79 |
|
|||||||
|
|
Де птахи в’ють гнізда. Як птахи доглядають пташенят. |
дізнається про природу, використовуючи різні джерела інформації [2 ПРО 2.1]; застосовує знання про природу в навчальних і життєвих ситуаціях [2 ПРО 3.1]; |
80-81 |
|
|||||||
|
|
Користь птахів у природі . |
дізнається про природу, використовуючи різні джерела інформації [2 ПРО 2.1]; застосовує знання про природу в навчальних і життєвих ситуаціях [2 ПРО 3.1]; |
82-83 |
|
|||||||
|
|
Хто потребує особистого простору . |
називає пори року та відповідні їм місяці, явища в живій та неживій природі у різні пори року, умови вирощування рослин [2 ПРО 1.5]; наводить приклади зв’язку людини і природи [2 ПРО 3.1]; розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи рослин; тварин різних груп [2 ПРО 4.3]; |
84-86 |
|
|||||||
|
|
Як поводитися з іншими . |
називає пори року та відповідні їм місяці, явища в живій та неживій природі у різні пори року, умови вирощування рослин [2 ПРО 1.5]; наводить приклади зв’язку людини і природи [2 ПРО 3.1]; розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи рослин; тварин різних груп [2 ПРО 4.3]; |
86-87 |
|
|||||||
|
|
Які зміни в житті звірів навесні . |
дізнається про природу, використовуючи різні джерела інформації [2 ПРО 2.1]; застосовує знання про природу в навчальних і життєвих ситуаціях [2 ПРО 3.1]; |
88-91 |
|
|||||||
|
|
Чому потрібно дбати про довкілля. Діагностувальна робота з теми «Природа навесні» (IIч.) |
дізнається про природу, використовуючи різні джерела інформації [2 ПРО 2.1]; застосовує знання про природу в навчальних і життєвих ситуаціях [2 ПРО 3.1]; робить висновок: природа потребує охорони [2 ГІО 2.2]; бере посильну участь в природоохоронній діяльності[2 ПРО 3.4] |
92-95 |
|
|||||||
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Природа навесні». |
дізнається про природу, використовуючи різні джерела інформації [2 ПРО 2.1]; застосовує знання про природу в навчальних і життєвих ситуаціях [2 ПРО 3.1]; робить висновок: природа потребує охорони [2 ГІО 2.2]; бере посильну участь в природоохоронній діяльності[2 ПРО 3.4]
|
|
|
|||||||
Природа влітку |
|
|||||||||||
|
|
Із чого починається літо? |
розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи рослин; тварин різних груп [2 ПРО 4.3]; виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї місцевості; вимірює температуру повітря, води; спостерігає за тваринами, добовими і сезонними змінами у природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та живої природи на основі проведених досліджень [2 ПРО 1.4]; |
96-101 |
|
|||||||
|
|
Літні місяці. |
розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи рослин; тварин різних груп [2 ПРО 4.3]; виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї місцевості; вимірює температуру повітря, води; спостерігає за тваринами, добовими і сезонними змінами у природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та живої природи на основі проведених досліджень [2 ПРО 1.4]; |
101-102 |
|
|||||||
|
|
Яка шана книжкам. |
розпізнає державні символи України, шанобливо ставиться до них [2 ГІО 8.3]; |
103-105 |
|
|||||||
|
19.05 |
Які бувають форми земної поверхні. |
має уявлення про форму Землі, вплив Сонця на сезонні явища в природі, причини змін пір року [2 ПРО 3.1]; розрізняє форми земної поверхні[2 ПРО 1.5]; |
108-109 |
|
|||||||
|
2405 |
Чи є в підземелля таємниці. Практична робота. Ознайомлення з гірськими породами свого краю та їх властивостями. |
дізнається про природу, використовуючи різні джерела інформації [2 ПРО 2.1]; застосовує знання про природу в навчальних і життєвих ситуаціях [2 ПРО 3.1]; |
110-112 |
|
|||||||
|
|
Як утворюється ґрунт. |
визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і обладнання для його виконання [2 ПРО 1.2]; виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї місцевості; вимірює температуру повітря, води; спостерігає за тваринами, добовими і сезонними змінами у природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та живої природи на основі проведених досліджень [2 ПРО 1.4]; фіксує результати досліджень доступними способами і робить висновки [2 ПРО 1.5]; |
112-116 |
|
|||||||
|
|
Дослідження складу ґрунту. |
визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і обладнання для його виконання [2 ПРО 1.2]; виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї місцевості; вимірює температуру повітря, води; спостерігає за тваринами, добовими і сезонними змінами у природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та живої природи на основі проведених досліджень [2 ПРО 1.4]; фіксує результати досліджень доступними способами і робить висновки [2 ПРО 1.5];
|
116-117 |
|
|||||||
|
|
3 якої ягоди намисто. їстівні та отруйні ягоди. |
дізнається про природу, використовуючи різні джерела інформації [2 ПРО 2.1]; застосовує знання про природу в навчальних і життєвих ситуаціях [2 ПРО 3.1]; |
119-120 |
|
|||||||
|
|
Отруйні речовини. |
дізнається про природу, використовуючи різні джерела інформації [2 ПРО 2.1]; застосовує знання про природу в навчальних і життєвих ситуаціях [2 ПРО 3.1]; |
120-121 |
|
|||||||
|
|
Які турботи у тварин улітку. Проект «Хто мешкає у старому пеньку?» . |
дізнається про природу, використовуючи різні джерела інформації [2 ПРО 2.1]; застосовує знання про природу в навчальних і життєвих ситуаціях [2 ПРО 3.1]; |
122-123 |
|
|||||||
|
|
Чому природа потребує охорони. Червона книга України
|
дізнається про природу, використовуючи різні джерела інформації [2 ПРО 2.1]; застосовує знання про природу в навчальних і життєвих ситуаціях [2 ПРО 3.1]; робить висновок: природа потребує охорони [2 ГІО 2.2]; бере посильну участь в природоохоронній діяльності[2 ПРО 3.4] |
131-135 |
|
|||||||
|
|
Чому природа потребує охорони. Заповідники. Проект «Книга скарг природи» |
дізнається про природу, використовуючи різні джерела інформації [2 ПРО 2.1]; застосовує знання про природу в навчальних і життєвих ситуаціях [2 ПРО 3.1]; робить висновок: природа потребує охорони [2 ГІО 2.2]; бере посильну участь в природоохоронній діяльності[2 ПРО 3.4] |
135 |
|
|||||||
|
|
Які наші завдання на літо. Правила безпечного відпочинку влітку. Діагностувальна робота з теми «Природа влітку» |
ухвалює рішення щодо простих побутових ситуацій з користю для здоров’я і безпеки [2 СЗО 2.3]; пояснює, від чого залежить безпека на вулиці, вдома, у школі [2 СЗО 2.4]; дотримується встановлених правил поведінки під час державних свят, класних, шкільних і громадських заходів [2 ГІО 2.3] |
136-137 |
|
|||||||
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Які наші завдання на літо. Про що можна дізнатися, подорожуючи Україною? |
розпізнає державні символи України, шанобливо ставиться до них [2 ГІО 8.3]; розпитує і збирає інформацію про свій край і державу, історичні події, відомих осіб, захисників і захисниць Вітчизни [2 ГІО 3.1]; |
138-139 |
|
|||||||
|
|
Які наші завдання на літо. Літні свята. |
ухвалює рішення щодо простих побутових ситуацій з користю для здоров’я і безпеки [2 СЗО 2.3]; пояснює, від чого залежить безпека на вулиці, вдома, у школі [2 СЗО 2.4]; дотримується встановлених правил поведінки під час державних свят, класних, шкільних і громадських заходів [2 ГІО 2.3] |
139 |
|
|||||||
|
|
Які наші завдання на літо. Літні розваги. Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. |
ухвалює рішення щодо простих побутових ситуацій з користю для здоров’я і безпеки [2 СЗО 2.3]; пояснює, від чого залежить безпека на вулиці, вдома, у школі [2 СЗО 2.4]; дотримується встановлених правил поведінки під час державних свят, класних, шкільних і громадських заходів [2 ГІО 2.3] |
141-142 |
|
|||||||