ВИКОНАВЦІ АЛГОРИТМІВ Сходинки до інформатики 2 клас Підготувала вчитель Білозерської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 15 Петрова Юлія Олександрівна
Номер слайду 2
Девіз уроку Не просто слухаю, а чую. Не просто дивлюся, а бачу, Відповідаю та міркую. На уроці плідно я працюю!
Розгадай кросворд К л а в і а т у р а К о л о н к и Н а в і г а т о р Д ж о й с т и к П р и н т е р М и ш а Н о у т б у к М о н і т о р К Л А В І А Т У Р А К О Л О Н К И Н А В І Г А Т О Р Д Ж О Й С Т И К П Р И Н Т Е Р М И Ш А М О Н І Т О Р Н О У Т Б У К 1 2 3 4 5 6 7 8
Номер слайду 5
Дай відповідь Що таке алгоритм? Що буде, якщо змінити порядок дій у ланцюжку команд? Чи замислюється людина над порядком дій, коли чистить зуби? Чи складає людина алгоритм дій для того, щоб поснідати? У яких випадках варто складати алгоритми? Хто або що виконує алгоритм?
Номер слайду 6
Фізкультхвилинка
Номер слайду 7
Режим дня школяра
Номер слайду 8
Запам’ятай! Виконавець - це той, хто виконує алгоритм. Усі команди алгоритму повинні бути зрозумілі виконавцю.
Номер слайду 9
Виконавці алгоритмів
Номер слайду 10
Виконавці алгоритмів
Номер слайду 11
Виконавці алгоритмів
Номер слайду 12
Фізкультхвилинка
Номер слайду 13
Працюємо в зошитах Відкрийте зошити на сторінці 42
Номер слайду 14
Правила безпечної поведінки в комп’ютерному класі
Номер слайду 15
Працюємо за комп’ютером 1. Запусти програму Інформатика. 1 рік навчання. 2. Вибери 20 урок. 3. Вибери першу команду для алгоритму приготування солодкого чаю з лівого вікна і перетягни її в праве вікно. 4. Послідовно вибери решту команд 5. Натисни кнопку “Приготувати!”
Номер слайду 16
Гімнастика для очей
Номер слайду 17
Підсумок уроку Вправа «Мікрофон». Чи справдилися ваші очікування? Що нового дізналися на уроці? Що цікаво було робити на уроці? Хто може бути виконавцем алгоритму? Наведіть приклади виконавців і алгоритмів для них.
Номер слайду 18
Домашнє завдання Підручник: с. 66 – 69, прочитати Зошит: с. 44, завдання 6