Календарне планування "Інформатика" 2 клас

Про матеріал
Календарне планування уроків "Інформатика" у 2 класі. Календарно-тематичне планування розроблене відповідно до навчальної програми й вимог нового Державного о стандарту. Зміст плану навчального курсу відповідає змісту програ­ми.
Перегляд файлу

Тема уроку

Дата заплан

факт пров.

примітка

І семестр

 Інформація. Дії з інформацією     

1

Інструктаж з БЖД. Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Поняття про інформацію. Кодування інформації кольорами.

 

 

 

2

Інструктаж з БЖД. Сприймання людиною інформації. Властивості інформації. Види інформації за способом сприймання: зорова, слухова, нюхова, смакова, дотикова

 

 

 

Об’єкт. Властивості об’єкта.

3

Інструктаж з БЖД.  Поняття об’єкту, його властивості. Спільні та відмінні ознаки об’єктів.

 

 

 

Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання.

4

Інструктаж з БЖД. Програми для створення за змінювання графічних зображень.

 

 

 

5

Інструктаж з БЖД. Змінювання готових зображень.

 

 

 

6

Інструктаж з БЖД. Створення зображень. Зображення з геометричних фігур.

 

 

 

7

Інструктаж з БЖД. Доповнення зображень підписами чи коментарями у вигляді кількох слів.

 

 

 

8

Інструктаж з БЖД. Створення зображень за зразком.

 

 

 

9

Інструктаж з БЖД. Сервіси для перегляду зображень картин художників. Віртуальні мистецькі галереї, екскурсії до музеїв.

 

 

 

10

Інструктаж з БЖД. Онлайнові графічні редактори. Редагування малюнків за допомогою смартфонів.

 

 

 

Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією.

11

Інструктаж з БЖД. Пристрої для роботи з інформацією.

 

 

 

12

Інструктаж з БЖД. Люди і машини. Інтелектуальна поведінка машин. Передавання інформації від людини до пристрою і навпаки.

 

 

 

13

Інструктаж з БЖД. Увімкнення та вимкнення комп'ютера та інших пристроїв. Робочий стіл. Значки робочого столу.

 

 

 

14

Інструктаж з БЖД. Організація робочого місця під час навчання з різними пристроями.

 

 

 

Комп’ютерні програми. Меню та інструменти

 

15

Інструктаж з БЖД. Використання пристроїв для навчання: перегляд зображень (образотворче мистецтво), читання текстів (літературне читання), слухання мелодій (музичне мистецтво).

 

 

 

16

Інструктаж з БЖД. Клавіатура. Уведення окремих символів. Зміна мовних режимів.

 

 

 

17

Інструктаж з БЖД. Вдосконалення навичок роботи з клавіатурою.

 

 

 

Комп’ютерні програми. Меню та інструменти

18

Інструктаж з БЖД. Початкові уявлення про Інтернет.

 

 

 

19

Інструктаж з БЖД. Поняття браузера, як програми для роботи в Інтернеті. Вікно браузера. Кнопки керування вікном. Маніпуляції з вікном. Вкладки браузера. Посилання. Закладка.

 

 

 

20

Інструктаж з БЖД. Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення іноземної мови. Саморегуляція під час роботи з цифровими пристроями.

 

 

 

21

Інструктаж з БЖД. Пін-коди і паролі (текстові, графічні, цифрові, тактильні, фотопаролі, паролі-зображення тощо), їх призначення та доцільне використання

 

 

 

22

Інструктаж з БЖД.  Правила безпечної роботи в Інтернеті. Інформація для дітей та для дорослих. Приватна (особиста, сімейна) та публічна інформація. Авторство контенту (власне і чуже). Вікові обмеження на перегляд вмісту сторінок.

 

 

 

23

Інструктаж з БЖД. Як уникнути цькування і діяти у випадку образ у цифровому спілкуванні. Програмні засоби, які полегшують спілкування з людьми із особливими потребами.

 

 

 

24

Інструктаж з БЖД. Пошук зображень в Інтернеті. Право на зображення. Розрізнення дозволів на використання чужих зображень. Емотикони, інформаційні знаки.

 

 

 

Лінійні алгоритми.

25

Інструктаж з БЖД. Поняттям команди. Порівняння команди й спонукального речення. Команди й виконавці.

 

 

 

26

Інструктаж з БЖД. Послідовність дій. Приклади послідовності дій у природі. Виконання послідовних дій. Пошук помилок в послідовності дій.

 

 

 

27

Інструктаж з БЖД. Ігрові вправи з надання команд виконавцям з використанням навчального середовища «Сходинки до інформатики» (гра «Садівник»)

 

 

 

28

Інструктаж з БЖД. Заповнення таблиць на пристроях і без них, прості розрахунки. Створення простих лінійних алгоритмів учнями.

 

 

 

29

Інструктаж з БЖД. Створення малюнку на основі лінійного алгоритму.

 

 

 

30

Інструктаж з БЖД. Електронні тексти. Шрифт. Кольори і оздоблення. Оформлення текстів. Форматування тексту на основі лінійного алгоритму вчителя.

 

 

 

 

31

Інструктаж з БЖД. Збереження інформаційних продуктів на пристроях на основі лінійного алгоритму у вигляді інструкційної картки.

 

 

 

32

Інструктаж з БЖД. Створення власних літературних творів за допомогою текстових та графічних редакторів. Презентування власних ідей, думок та інформаційних продуктів перед аудиторією.

 

 

 

33

Інструктаж з БЖД. Повторення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр.   Інструктаж з БЖД. Ігри для вдосконалення навичок роботи з маніпуляторами, клавіатурою.

 

 

 

34

Інструктаж з БЖД. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.  

 

 

 

35

Інструктаж з БЖД. Робота з комп‘ютерними програмами на розвиток логічного мислення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відділ освіти Куп’янської районної державної адміністрації

 

Кругляківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Куп’янської районної ради Харківської області

 

Календарно-тематичне планування

курсу інваріантної складової

робочого навчального плану школи

 

 

 

 

у 2 класі

на 2019-2020 навчальний рік

 

 

 

учитель початкових класів

І кваліфікаційної категорії

Остапенко Тетяна Іванівна

 

 

 

 

 «Погоджено»

Заступник директора з навчально-

виховної роботи школи

 

____________________Н.О.Колеснікова

 

 

____________________Н.О.Колеснікова

 

 

Кругляківка 2019

 

 

Кількість годин за програмою – 35

 

 

doc
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
13 березня 2020
Переглядів
3674
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку