2 клас. Словникові диктанти із завданнями

Про матеріал
Словникові диктанти із завдання згруповано за мовними темами, відповідно до програми з української мови 2 класу Нової української школи.
Перегляд файлу

2 клас. Словникові диктанти із завданнями

Мова і мовлення

М’яч, п’ять, яблуко, здоров’я, ясен, дятел, вулиця, лялька.

  1. Поділити слова на склади для переносу.
  2. Підкреслити слова, у яких буква «я» позначає два звуки.

 

Звуки і букви

Ключ, люди, їжак, явір, юрба, тюльпан, рюкзак, юнак.

  1. Підкресліть букви «я», «ю», «є», «ї», що позначають два звуки.

 

Шофер, жайворонок, учитель, редиска, дятел, дитина, метро, ведмідь.

  1. Позначити наголоси у словах, правильно прочитати їх.
  2.  Підкреслити ненаголошені склади.

Число, село, стебло, верба, крило, земля, дерева, весна.

  1. Позначити у словах наголоси.
  2.  Підкреслити букви, що позначають ненаголошені звуки.

Пенал, диван, лимон, ведмідь, цибуля, ясен, вулиця, медаль.

  1. Позначити наголоси в словах.
  2. Підкреслити букви, що позначають ненаголошені звуки /е/, /и/. Перевірити правильність написання слів за словником.

Голуб, ґирлиґа, ґава, огірок, газета, аґрус, ґудзик.

  1. Правильно вимовити слова.
  2. Скласти звукову модель слова ґудзик.

Заєць, батько, вільний, палець, сильний, польова, хлопець.

  1. Підкресліть букви, що позначають м’які приголосні.

 

Будова слова

1. Записати слова, визначити корінь:

а) гроза, грозовий, погрожувати;

б) стілець, стіл, столик;

в) зелень, зеленіти, зелений;

2. Записати слова, визначити корінь у споріднених:

а) гори, горенько, гірський;

б) білий, білочка, білизна.

3. Записати слова, визначити їх закінчення і основу:

а) сіль, літо, садок;

б) клас, діти, дзьобик;

в) село, дзвінок, хвостик.

4. Записати слова. Визначити їх будову:

мова, ніч, пеньок, ніс, небо, школа, напишу, береза, пролісок.

Подовжені м’які приголосні

Зілля, волосся, читання, Ілля, життя, Катя, суддя, Варя.

  1. Підкреслити слова, у яких подовжуються м’які приголосні звуки. Довести свої міркування.
  2. Слово читання поділити на склади для переносу.
  3. Скласти звукові моделі слів Варя та Ілля.

Апостроф

П’ять, б’ють, м’ята, дев’ять, реп’ях, бур’ян, м’яч.

  1. Підкреслити букви, між якими стоїть апостроф.
  2. Поділіть слова на склади.

Бур’ян, буряк, буря, солов’я, свято, з’їв, рюкзак, кав’ярня.

  1. Підкресліть слова з апострофом.
  2.  Поділіть на склади для переносу слово кав’ярня.

Слова – назви предметів

Олень, індик, виноград, вишня, ячмінь, пшениця, проміння, комбайнер.

1.Назвати слова, що відповідають на питання Хто?, а потім – Що?

Ключ, юшка, малюнок, рюкзак, тюлень, Людмила, юннат, тюльпан.

Київ, їжак, дощ, суниця, Дніпро, яблуко, лимон, м’ята.

2. Записати слова у дві колонки:

а) слова, що відповідають на питання хто?

б) слова, що відповідають на питання що?

Слова – назви ознак

Кулька, дядько, сльоза, бруньки, сильний, бадьорий, лялька, вільний.

  1. Поділити слова на склади для переносу.
  2. Іменники підкреслити однією прямою лінією, а прикметники – хвилястою.
  3. Скласти звукову модель слова сльоза.

 

Слова – назви дій

Записати слова. Підкреслити дієслова.

Праця, працював, дзвінкий, дзвонить, синіє, синій, побудує, будівник.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Яцковська Таміла
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
5 травня 2023
Переглядів
9493
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку