2 клас. Словникові диктанти із завданнями
Мова і мовлення
М’яч, п’ять, яблуко, здоров’я, ясен, дятел, вулиця, лялька.
Звуки і букви
Ключ, люди, їжак, явір, юрба, тюльпан, рюкзак, юнак.
Шофер, жайворонок, учитель, редиска, дятел, дитина, метро, ведмідь.
Число, село, стебло, верба, крило, земля, дерева, весна.
Пенал, диван, лимон, ведмідь, цибуля, ясен, вулиця, медаль.
Голуб, ґирлиґа, ґава, огірок, газета, аґрус, ґудзик.
Заєць, батько, вільний, палець, сильний, польова, хлопець.
Будова слова
1. Записати слова, визначити корінь:
а) гроза, грозовий, погрожувати;
б) стілець, стіл, столик;
в) зелень, зеленіти, зелений;
2. Записати слова, визначити корінь у споріднених:
а) гори, горенько, гірський;
б) білий, білочка, білизна.
3. Записати слова, визначити їх закінчення і основу:
а) сіль, літо, садок;
б) клас, діти, дзьобик;
в) село, дзвінок, хвостик.
4. Записати слова. Визначити їх будову:
мова, ніч, пеньок, ніс, небо, школа, напишу, береза, пролісок.
Подовжені м’які приголосні
Зілля, волосся, читання, Ілля, життя, Катя, суддя, Варя.
Апостроф
П’ять, б’ють, м’ята, дев’ять, реп’ях, бур’ян, м’яч.
Бур’ян, буряк, буря, солов’я, свято, з’їв, рюкзак, кав’ярня.
Слова – назви предметів
Олень, індик, виноград, вишня, ячмінь, пшениця, проміння, комбайнер.
1.Назвати слова, що відповідають на питання Хто?, а потім – Що?
Ключ, юшка, малюнок, рюкзак, тюлень, Людмила, юннат, тюльпан.
Київ, їжак, дощ, суниця, Дніпро, яблуко, лимон, м’ята.
2. Записати слова у дві колонки:
а) слова, що відповідають на питання хто?
б) слова, що відповідають на питання що?
Слова – назви ознак
Кулька, дядько, сльоза, бруньки, сильний, бадьорий, лялька, вільний.
Слова – назви дій
Записати слова. Підкреслити дієслова.
Праця, працював, дзвінкий, дзвонить, синіє, синій, побудує, будівник.