12 травня о 18:00Вебінар: Лайфхаки з використання сервісу LearningApps в освітньому процесі

2 клас "Тематичні тижні"

Про матеріал
Теми для проведення "Ранкових зустрічей", тематичних днів у 2 класі, дібрано відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової загальної освіти. Мій ютуб-канал: "School day" https://www.youtube.com/channel/UCLqNMfxae2CatPa0lpwCZaw та Телеграм-канал: t.me/schoolday_ua
Перегляд файлу

 

   

                            Тематичні тижні 

                                     2 клас

 

Теми місяців

  1. Зміни
  2. Способи пізнання
  3. Територія
  4. Спільнота
  5. Цінності
  6. Хочу-можу-треба
  7. Ідеї - винаходи - відкриття
  8. Рух і час
  9. Все пов’язано з усім

 

                                                      ЗМІНИ

Тиждень 1 Знову разом

День 1. Що змінилося в мені?

День 2. Змінне і незмінне в мені

День 3. Чому люди інколи змінюють свою зовнішність?

День 4. Що тобі допомагає зміцнити своє тіло?

День 5. Чого я навчився за рік?

Тиждень 2 Знову разом

День 1. Що змінилося у школі?

День 2. Що я хотів би змінити у своєму класі/школі?

День 3. Класна кімната моєї мрії. Яка вона?

День 4. Безпечний рух від школи додому

День 5. Безпечна поведінка на шкільному подвір’ї (що змінилося?)

Тиждень 3 Осінні зміни

День 1. Які причини змін у природі восени?

День 2. Які причини змін у природі восени? (продовження)

День 3. Зміни в житті рослин восени

День 4. Зміни в житті тварин восени

День 5. Чи можливе життя без змін?

Тиждень 4 Моє «Я»

День 1. Які зміни залежать від мене, а які — ні?

День 2. Які книжки є улюбленими з дитинства?

День 3. Мої смакові уподобання. Чи змінилися вони за рік?

День 4. Чи можуть змінюватися мої плани?

День 5. Чи змінить добро твоє життя?

 

                                             СПОСОБИ ПІЗНАННЯ

Тиждень 1. Способи передавання інформації

День 1. Як я отримую та сприймаю інформацію?

День 2. Про що повідомляють знаки й піктограми?

День 3. Як органи чуття допомагають пізнавати світ?

День 4. Шрифт Брайля

День 5. Про що розкаже упаковка?

Тиждень 2. Що я знаю про своє минуле?

День 1. Як я можу дізнатися про події минулого?

День 2. Музеї

День 3. Про що розкажуть фотографії?

День 4. Бібліотека як освітньо-культурний центр.

День 5. Засоби масової інформації

Тиждень 3 Способи дослідження

День 1. Як я можу розкривати таємниці природи?

День 2. Ґрунт.

День 3. Як досліджувати ґрунт?

День 4. Повітря. Досліди з повітрям

День 5. Яким буває вітер?

Тиждень 4 Мова символів

День 1. Як відрізнити фантазії/вигадки та реальність?

День 2. Фантазії

День 3. Мова тіла

День 4. Збережімо здоров’я!

День 5. Побутова хімія: небезпека чи допомога людині?

 

                                                    ТЕРИТОРІЯ

Тиждень 1 Україна – європейська країна

День 1. Що таке територія?

День 2. Як упізнати територію своєї країни?

День 3. Господарі своєї території.

День 4. Як територія може стати домівкою?

День 5. Атрибути Української держави.

Тиждень 2 Як зберегти свою територію?

День 1. Що на території мого населеного пункту доступно для всіх?

День 2. Де межі мого особистого простору?

День 3. Чому особистий простір — недоторканна територія?

День 4. Як зробити територію комфортною для себе?

День 5. Як зберегти кордони свого простору в стосунках з іншими?

Тиждень 3 Моя особиста територія

День 1. Повага до себе та інших людей

День 2. Тиск, неповага, приниження — протидія їм

День 3. Як уникнути конфлікту?

День 4. Як стати хорошим другом?

День 5. Як бути щасливим?

Тиждень 4. Моя країна – Україна

День 1. Мальовнича природа рідного краю.

День 2. Які рослини ти зустрінеш в Україні?

День 3. Які тварини мешкають у нашій державі?

День 4. Про що розповість Червона книга?

День 5. Як, оберігаючи своє, зберегти наше?

 

                                                          СПІЛЬНОТА

Тиждень 1 Що об'єднує людей у спільноти?

День 1. Що може об’єднати спільноту?

День 2. Люди — різні, але всі ми — рівні. Чим та як люди об’єднані в суспільстві?

День 3. Тема дня «Краще разом чи поодинці?»

День 4. Як налагоджувати гарні стосунки?

День 5. Як виникає приязнь? (Приклади привітного ставлення, відкритого спілкування, взаємоповаги)

Тиждень 2 Наша класна спільнота

День 1. Чому довіряють другові/подрузі? (Приклади щирості, розуміння та

підтримки в стосунках)

День 2. Як сприймати тих, кого не знаєш?

День 3. Правила спілкування.

День 4. Співпраця у грі, навчальних і життєвих ситуаціях.

День 5. Стосунки із дітьми своєї та іншої статі

Тиждень 3 Закони і правила спільноти

День 1. Чи може існувати спільнота без правил і законів?

День 2. Які небезпеки можуть бути у спільноті?

День 3. Як поводитися у ситуації ворожості/загрози?

День 4. Як стають героями?

День 5. Хто для мене є героєм?

Тиждень 4 Герої серед нас

День 1. Які спільноти є в природі?

День 2. Як ми впливаємо на природу?

День 3. Що об’єднує українців?

День 4. Що корисного я можу зробити для спільної справи?

День 5. Як залишитися собою серед інших людей?

 

                                   ВАРТІСТЬ І ЦІННІСТЬ

Тиждень 1. Що я ціную в людях?

День 1. Що таке цінності?

День 2. Якими бувають цінності?

День 3. Що я ціную в людях?

День 4. Що об’єднує родину?

День 5. Яку цінність кожен із нас несе у собі?

Тиждень 2 Яку цінність можу створити я?

День 1. Якого я роду? Зв’язок поколінь.

День 2. Що найдорожче у світі?

День 3. Що цінного ти можеш привнести у спільну справу?

День 4. Чому довіряють одне одному?

День 5. Народні традиції та родинні свята

Тиждень 3 Природні цінності

День 1. Чи все в природі має цінність?

День 2. Чи можуть зникнути природні цінності?

День 3. Пам’ятки природи і культури

День 4. Вплив людини на довкілля.

День 5. Охорона природи.

 

                                     ХОЧУ — МОЖУ — ПОТРІБНО

Тиждень 1 Бажання та мрії

День 1. Які бажання виникають у людей?

День 2. Чи є різниця між мрією і бажанням?

День 3. Чи може мрія змінити життя людини?

День 4. Чи може людина жити без бажань?

День 5. Що я можу зробити, аби здійснювати бажання?

Тиждень 2. Бажання та потреби

День 1. Чи завжди варто здійснювати всі бажання?

День 2. Як природа обмежує людські бажання?

День 3. Чи потребують бажання обмежень?

День 4. Чому не можна жити без правил?

День 5. Що буде, якщо не виконувати правил?

Тиждень 3. Спільні мрії та бажання

День 1. Чи може бажання нашкодити?

День 2. Чи може бути спільна мрія?

День 3. Чи може бути спільне бажання?

День 4. Чи може моя мрія збігатися зі спільною мрією?

День 5. Чи може моя мрія стати спільною мрією?

Тиждень 4. Чи легко здійснити бажання?

День 1. Чи можна впізнати бажання?

День 2. Чого хоче кожна людина?

День 3. Про що я мрію?

День 4. Які потреби є у людини (помірні та надлишкові)?

День 5. Чим важливе навчання у школі?

 

                               ІДЕЇ — ВИНАХОДИ — ВІДКРИТТЯ

Тиждень 1 Досліджую свої можливості

День 1. Як я співпрацюю у класі?

День 2. Як я спілкуюся з ровесниками?

День 3. Які несловесні засоби спілкування ви знаєте?

День 4. Про що може повідомити назва?

День 5. Що є результатом людської діяльності?

Тиждень 2. Винаходи та відкриття

День 1. Чи впливає реклама на вибір продуктів?

День 2. Навіщо людина робить винаходи?

День 3. Як винаходи впливають на життя людини?

День 4. Чим небезпечні винаходи та відкриття?

День 5. Які винаходи можуть поліпшити життя мого класу?

Тиждень 3. Виявляю мої вподобання.

День 1. Які ідеї підказала людям природа?

День 2. Як з’являються ідеї винаходів?

День 3. Яка різниця між винаходом і відкриттям?

День 4. Хто вони — винахідники?

День 5. Чи можу я бути винахідником?

Тиждень 4. Як втілювати ідеї в життя?

День 1. Як стати успішним у житті?

День 2. Як винаходи людей змінюють світ?

День 3. Як відкриття можуть допомогти мені в навчанні?

День 4. Якими дитячими винаходами ми користуємось?

День 5. Які винаходи будуть потрібні людству в майбутньому?

 

                                                РУХ І ЧАС

Тиждень 1. Я росту

День 1. Як пов’язані рухи та життя людини?

День 2. Що означає «бути дорослим»?

День 3. Які зміни відбуваються у тілі під час фізичної активності,

втоми, хвороби?

День 4. Як я росту?

День 5. Навіщо я пізнаю?

Тиждень 2. Я навчаюсь

День 1. Навіщо люди подорожують?

День 2. Як можна подорожувати у часі?

День 3. Звідки пішла назва мого міста?

День 4. Яка різниця між дитинством сучасних дітей та у минулому?

День 5. Коли жили визначні особи нашого краю?

Тиждень 3 Я розвиваюсь

День 1. Чи є щось у природі, що не рухається?

День 2. Чи пов’язаний час із рухом?

День 3. Які рухи свідчать про пробудження природи?

День 4. Як Сонце впливає на сезонні явища в природі?

День 5. Які причини змін пір року?

Тиждень 4. Минуле і майбутнє

День 1. Чому рух є ознакою життя?

День 2. Що можуть і не можуть виконати машини і люди?

День 3. Чи важливий рух для себе та інших?

День 4. Як розв’язати складне завдання?

День 5. Як ставитися до інших?

 

                                     ВСЕ ПОВ’ЯЗАНО З УСІМ

Тиждень 1.

День 1. Чому піклування про власне життя є відповідальною

справою кожного?

День 2. Життя — найвища цінність кожної людини

День 3. Як дбати про власне здоров’я?

День 4. Що мені допомагає, а що — заважає у налагодженні

контактів з іншими?

День 5. Що мені допомагає, а що — заважає у налагодженні

контактів з іншими? (продовження)

Тиждень 2.

День 1. Хто мені друг / подруга, а хто — приятель /-ка?

День 2. Правила доброчинності

День 3. Чому господарювати у природі людина має відповідально?

День 4. Чому господарювати у природі людина має відповідально?(продовж)

День 5. Як людина може вплинути на збереження природи?

Збережімо ми природу — України гарну вроду

Тиждень 3.

День 1. Людина — частина природи.

День 2. Людина — частина суспільства

День 3. Як людина може впливати на природу?

День 4. Чи можуть від однієї людини залежати зміни в суспільстві? Обов’язок. Дисципліна

День 5. Які зміни у природі можуть вплинути на мої плани? Сезонні зміни

в неживій природі.

Тиждень 4.

День 1. Які зміни в природі можуть вплинути на мої плани? Природні явища.

День 2. Зміни в природі навесні .

День 3. Як я можу вплинути на своє майбутнє?

День 4. Що робить людину особливою?

День 5. Як я можу вплинути на своє майбутнє? Оцінювання рис характеру.

Переваги, можливості, способи їхнього розвитку.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Tsubylska Olenka
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Мырза Катюша
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
20 липня 2020
Переглядів
8726
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку