2 клас. ЯДС. "Я досліджую риб у своєму домі".

Про матеріал
Клас:2 Тема:Я досліджую риб у своєму домі Мета: Формування предметних компетентностей:ознайомити дітей з різними видами риб; особливостями будови; розширити знання про місце мешкання риб; формувати уявлення про різноманітність навколишнього середовища; розвивати мислення, пам’ять, увагу; виховувати бережливе ставлення до природи; Формування ключових компетентностей: Вміння вчитися:приймати мету, яку ставить вчитель, відповідно до неї планувати і виконувати необхідні дії, контролювати й оцінювати свої результати; Загальнокультурної компетентністі: виховувати бережливе ставлення до природи, естетичні почуття, розвивати спостережливість; Інформаційної компетентністі: вміти здобувати з підручника інформацію; Соціальної компетентності: здатність працювати в групі, в парі, з усіма в колективі; Громадянської компетентності: поважно ставитись до мови; Здоров’язбережувальної компетентності: усвідомлювати здоров’я, як вищу життєву цінність. Обладнання: проектор, друковані картинки, підручник, папір, краплинки, велика рибка, програма learningapps.
Перегляд файлу

1

 

Клас:2

Тема:Я досліджую риб у своєму домі

Мета:

Формування предметних компетентностей:ознайомити дітей з різними видами риб; особливостями будови; розширити знання про місце мешкання риб; формувати уявлення про різноманітність навколишнього середовища; розвивати мислення, пам’ять, увагу; виховувати бережливе ставлення до природи;

 

Формування ключових компетентностей:

Вміння вчитися:приймати мету, яку ставить вчитель, відповідно до неї планувати і виконувати необхідні дії, контролювати й оцінювати свої результати;

Загальнокультурної компетентністі: виховувати бережливе ставлення до природи, естетичні почуття, розвивати спостережливість;

Інформаційної компетентністі: вміти здобувати з підручника інформацію;

Соціальної компетентності: здатність працювати в групі, в парі, з усіма в колективі;

Громадянської компетентності: поважно ставитись до мови;

Здоров’язбережувальної компетентності: усвідомлювати здоров’я, як вищу життєву цінність.

Обладнання: проектор, друковані картинки, підручник, папір, краплинки, велика рибка, програма learningapps.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань

Список використаної літератури: підручник(І.Большакова)

Хід уроку

  1. Організація початку уроку
  • Доброго дня, діти! Сьогодні на уроці нам потрібно:

Не просто слухати, а чути.

Не просто дивитися, а бачити.

Не просто відповідати, а міркувати,

Дружно і плідно працювати!

 

1.Емоційне налаштування

На дошці в намальованому акваріумі знаходиться велика рибка.

  • Діти, подивіться будь-ласка на дошку. Що ви бачите?(золоту рибку в акваріумі)
  • А що золота рибка може здійснити?(бажання)
  • Так, правильно. Отже, за кожну правильну відповідь, я буду видавати вам по краплинці, за допомогою краплинок ви зможете наповнити акваріум водою, рибка підніметься на поверхню акваріума та виконає ваше бажання! Тож бажаю вам успіхів!
  1. Актуалізація опорних знань
  • Давайте пригадаємо, тему минулого уроку. Хто прочитає ребус?
  1. Завдання «Ребус»

2.Завдання « Склади рибу»

  • Скажіть, а риби можуть жити у нашому домі?(так)
  • А давайте тепер дізнаємось, яких рибок ми можемо тримати вдома і як!
  1. Повідомлення теми та мети уроку
  • На уроці, ми будемо говорити про риб, що мешкають у нас вдома. Ще ми можемо називати їх свійськими або акваріумними (тому що, вони  одомашнені, приручені людьми та живуть в акваріумах).
  1. Вивчення нового матеріалу

1.Перегляд відео « Домашні риби»

https://www.youtube.com/watch?v=04JrRSK5HH8

Тож, ми подивилися відео і можемо відповісти на такі питання

  • Чи багато існує видів акваріумних рибок?(Так) Зараз ми подивимось презентацію «Види акваріумних рибок» .

 

 

  • Яке житло потрібне рибці?( акваріум)
  • Як правильно засилити в акваріум рибку? Пропоную прочитати інструкцію.

 

  • Чим можна годувати і в якій кількості ?
  • Якщо є кішка, що треба робити з акваріумом?

Фізхвилинка(відео)

«Кроком руш» https://www.youtube.com/watch?v=cUmvYKFcP2g

  1. Робота з підручником
  1. Завдання №3.(с.26)

 Зроби рибку з паперу в техніці ори гамі.

 

 

  • Яка гарна рибка в нас вийшла. Діти, скажіть, чи відрізняється за будовою рибка від птаха? (так)
  • Звичайно. В рибки є тулуб, хвіст, луска,  голова та плавці.
  1. Систематизація та узагальнення нових знань
  • На дошці є таблиця, давайте будемо обводити слова та словосполучення які  стосуються нашої нової теми.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Застосування засвоєних знань умінь та навичок

1.Завдання «Список»

- Уявімо, що кожен з вас вирішив завести золоту рибку та папугу. Що нам для цього необхідно? Складіть список, використовуючи зображення з дошки. Доповни своїми. Полічи кількість грошей, необхідних для утримання рибки.

54311.jpg35 грн

images.jpg250 грн

Tetra_Min_korm_dlya_ribok_Tetra_Min_v_vide_hlopev_12_g_766402_b7039.jpg50 грн

Без названия.jpg10 грн.

  1. Підсумок уроку

Я вважаю, що ви гарно попрацювали, багато чому новому навчилися, тому я роздаю чесно зароблені знаннями краплинки(роздаю всім) і перш ніж ви їх прикріпите до акваріума, подивіться на краплинку, на ній щось написано.

 1.Завдання «Доповни речення»

На краплинці написано:

Я сьогодні дізнався…

  • Пропоную вам доповнити речення.

Усі краплинки діти прикріпляють до акваріума, та загадують бажання.

  1. Домашнє завдання
  • Ось і підійшов до кінця наш урок, залишилось записати домашнє завдання.
  • Намалювати казкову рибку .

 

docx
Додано
4 липня 2023
Переглядів
676
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку