3D-графіка. Моделювання табуретки

Про матеріал
Представлено приклад завдання з покроковим виконанням для використання на уроці інформатики при вивченні теми «3D-графіка».
Перегляд файлу

imageМоделювання табуретки

imageПослідовність виконання роботи

1)  imageВідкрийте Blender, при цьому буде завантажена сцена, встановлена за замовчуванням: куб в початку координат, камера та лампа. Куб зарез виділений, вилучіть його натиснувши клавішу Delete. В початку координат залишився        курсор        . Він показує місце, де буде створений новий об’єкт.            

2)  Натиснемо 7 на цифровій клавіатурі (Num7) - вигляд зверху і за допомогою меню додаємо площину (Додати/Сіть/Площина) або Shift+A. Пропорційно збільшуємо наш обєкт за допомогою клавіші S (рис.1).  

image Рис.1

3)  Перейдем в режим редагування об’єкта натиснувши клавішу Tab, виділимо середину площини натиснувши клавішу I та видалимо її натиснувши

Delete/Грані (рис.2).

image  

Рис.2

4)  Виділяємо обєкт та екструдуємо по осі Z натиснувши  клавіші A і E (рис.3). Вимикаєм режим редагування об’єкта та додаємо нову площину (Додати/Сіть/Площина) або Shift+A. Натиснемо 7 на цифровій клавіатурі (Num7) - вигляд зверху і пропорційно зменшуємо об’єкт за допомогою клавіші та переміщуємо в один із кутів натиснувши клавішу G (рис.4).

image 

Рис.4 5) Додаємо модифікатор Дзеркалення на вісь Y, отримаємо чотири площини

(рис.5,6).

image Рис.5

image Рис.6

6)  Піднімаємо площини вгору по осі Z та натискаємо клавішу E екструдуємо ніжки табурету, маштабуємо клавіша S і екструдуємо клавіша E ( рис.7,8).

image 

Рис.7

image 

Рис.8

7)  В режимі об’єкта виділяємо  верхній об’єкт та  копіюємо натиснувши Shift+D і переміщуємо вниз по осі Z, маштабуємо клавіша S ( рис.9). Виділяємо всі об’єкти натиснувши клавішу A та згладжуємо гострі кути натиснувши Ctrl+B          ( рис.10).

image 

Рис.9

 

  image  

Рис.10

8)  Створюємо сидіння для табурета: додаємо нову площину (Додати/Сіть/Площина) або Shift+A, збільшуємо – натискаємо S та піднімаємо по осі Z ( рис.11).

image 

Рис.11

9)  Виділяємо площину та в три підходи екструдуємо поверхню натиснувши E і S ( рис.12).

image 

Рис.12

1) За допомогою меню додаємо площину (Додати/Сіть/Площина) або Shift+A, натиснемо 1 на цифровій клавіатурі (Num1) - вигляд спереду та піднімаємо площину по осі Z (рис.13).

image Рис.13 10) Налаштовуємо матеріал для об’єктів (рис.14).

image 

Рис.14

11)     Збережемо результат. Перейдемо в меню - Файл/Зберегти як...  

Комбінації клавіш для цих команд такі ж, як і для більшості інших програм: Ctrl+S і Shift+Ctrl+S відповідно.Також введіть назву файлу Tabyret в рядку знизу і натисніть кнопку Зберегти як (рис.15).

 

image 

Рис.15

12)     Налаштовуємо рендер. Для початку необхідно вибрати вдалий ракурс камери. Натисніть 0 на цифровій клавіатурі (Num0) або оберіть інструмент

image 

Рис.16

13)     Тепер можна запустити рендер, натиснувши F12. В результаті відкриється нове вікно, в якому і буде проходити візуалізація (рис.17). 

image 

Рис.17

14)     Якщо   результат    рендеру      вас     влаштовує, відкрийте    меню

Зображення/Зберегти в лівому верхньому кутку вікна або натисніть Alt+S (рис.18). Збережіть зображення з ім’ям Tabyret, по замовчуванню картинка збережеться в форматі .png

Якість картинки безпосередньо залежить від джерел світла.

image

Рис.18

pdf
Додано
12 вересня 2021
Переглядів
755
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку