3D – моделювання. Карта знань. Моделювання інтер'єру.

Про матеріал
• навчальна: познайомитися з основними етапами тривимірного моделювання, отримати навички моделювання шляхом створення інтер'єру; • розвиваюча: Розвивати образне і логічне мислення, відпрацьовувати художні навички; • виховна: Формувати розуміння прикладного значення досліджуваної теми, виховувати відповідальність і точність при виконанні роботи.
Перегляд файлу

Тема: 3D – моделювання.  Карта знань. Моделювання інтер'єру.

Цілі:

  •        навчальна: познайомитися з основними етапами тривимірного моделювання, отримати навички моделювання шляхом створення інтер'єру;
  •        розвиваюча: Розвивати образне і логічне мислення, відпрацьовувати художні навички;
  •        виховна: Формувати розуміння прикладного значення досліджуваної теми, виховувати відповідальність і точність при виконанні роботи.

Тип уроку: Комбінований.

Програмне забезпечення: Редактор інтер'єрів SweetHome3D, карта знань-FreeMind.

Хід уроку

І. Організаційний етап. Слайд 1

  •        вітання, перевірка присутніх
  • Вправа «Лобно-потиличний обхват»

Допомагає зосередитися та налаштуватися на навчальний процес, тому чудово підходить для виконання на початку уроку. Попросіть учнів сісти рівно, а потім покласти одну долоню на лоба, іншу – на потилицю. Потім треба заплющити очі, сконцентруватися на майбутньому занятті та зробити кілька глибоких вдихів-видихів.

ІІ. Актуалізація опорних знань. Слайд 2

Вправа  «Перевір себе» Перед вами на парті  є карточка  вправа «Перевір себе», будь ласка візьміть її та поставте позначки у правильних відповідей. У вас буде 2 хв.

 А тепер поміняйтеся зі своїм товаришем карточками. Перевіримо правильні відповіді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності. Слайд 3

Відео – Сьогоднішній світ перейшов на новий етап життя, головну роль виконують інформаційні технології застосування комп’ютерів, стало буденною справою.

ІТ дали нові можливості для роботи і відпочинку, багато в чому полегшили працю і просто життя кожної сучасної людини.

Теперішнє суспільства на вряд чи можна уявити без інформаційних технологій.

В наш час більшу увагу приділяють комп’ютерному моделюванню. Яке стає не від’ємною частиною інтелектуальної діяльності людини.   

 

IV. Вивчення нового матеріалу. Слайд 4

Як вже ви зрозуміли тема уроку 3D- моделювання. Зараз переглянимо відео прикладів застосування 3D-моделей. Слайд 5

Відео – Ми звами творці своєї долі, майбутнє в наших руках воно залежить від того наскільки сильно в нього самі віримо та працюємо над його покращенням.

У процесі пізнання і практичної діяльності людини широко застосовує різноманітні моделі. Створення і дослідження моделей позначається одним словом – моделювання. Людина постійно моделює, оскільки моделі спрощуючи об’єкти і явища, допомагають людині зрозуміти реальний світ. Комп’ютерне моделювання, використовуючи з однієї сторони закономірності теорії, дозволяє створити віртуальний образ об’єкту в кіберпросторі.

Цікаве відео надихає нас на створення нових моделей і створювати світ цікавим.

V.  Повторення правил ТБ «Лови помилку» Слайд 6

Повторення правил ТБ «Лови помилку»

Так

Ні

Працювати за ПК з брудними та вологими руками.

 

+

Клавіатуру натискати м’яко.

+

 

Чіпати екран монітора руками.

 

+

Класти на комп’ютерний стіл сторонні речі.

 

+

Бути обережними з дротами.

+

 

В разі несправності ПК повідомити негайно вчителя.

+

 

 

VІ. Робота за комп’ютером. Слайд 7

Кейс - ситуація

Тема. Моделювання інтер’єра.

Мета: домогтися засвоєння і систематизувати знання про 3D моделювання; вдосконалювати навички роботи з інструментами SweetHome3D; розвивати творчу особистість; формувати особисту відповідальність за результат.

Опис ситуації

Зараз ви дизайнери. Ваша фірма— що спеціалізується на виготовленні виробів, які роблять оселю затишною, комфортною, відкриває свій новий офіс. Облаштуйте робочий простір -  Open plan office (Офіс відкритого типу).

Питання кейсу:  А як ви собі уявляєте інтер’єр свого офісу? Які ключові слова потрібно ввести в карту знань, щоб швидко створити інформаційну модель?

Алгоритм створення карти знань. Слайд 8

  1. Відкрий вікно програми FreeMind.
  2. У центральному вузлі карти знань замість «Нова асоціативна карта» запиши назву вашого офісу. Сформулюй її стисло й точно, та (або) додай зображення.
  3. Розділи офіс  на кілька зон, тобто створи розгалуження до найголовніших підрозділів, від яких, у свою чергу, відходять розгалуження до інших зон.
  4. На гілках розміщуй слова або картинки залежно від обраної ідеї і зони.
  5. Визнач основні завдання й дії. У всіх розгалуженнях подай ключові слова, що їх характеризують та змушують пригадати ті чи інший предмети.
  6. Знайди всі зв’язки та подай їх на карті знань.
  7. Розстав пріоритети. Для цього використай піктограми в лівій панелі вікна програми. Наприклад,
  8. Використай різні візуальні засоби.
  9.  

V. Динамічна хвилинка (кінезіологічні вправи) Слайд 9

Кінезіологія - це наука про м'язи і рухи, які вони виконують, але якщо говорити про психологічний аспект, то це поняття набагато ширше - це наука про рух наших почуттів, думок і м'язів.

Алгоритм створення 3D-моделі. Слайд 10

  1. Відкрий вікно програми SweetHome3D.
  2. Вибираємо інструмент Створення підлоги і будуємо на плані прямокутник, контролюючи розміри за підказками, що з’являються біля вказівника миші. Побудову останньої сторони прямокутника завершуємо подвійним клацанням миші.
  3. Вибираємо інструмент Створення стін і будуємо за його допомогою на плані прямокутник, контролюючи розміри за підказками, що з’являються біля вказівника миші. Побудову останньої сторони прямокутника завершуємо подвійним клацанням миші.
  4. У каталозі предметів розгортаємо розділ Двері і вікна. Відшукавши у списку Двері вхідні, перетягуємо цей елемент списку на зображення на плані тієї стіни, де мають бути двері. Після відпускання кнопки миші на ділянках плану  і просторового вигляду з’являться зображення дверей.
  5. У каталозі предметів розгортаємо розділ Житлова кімната. Послідовно додаємо, перетягуючи на план, стіл, стільці, диван, інші меблі.
  6. Після цього можна переглянути результат на ділянці просторового вигляду, обертаючи зображення.

 

Вправа для очей. Вправа «Уявлення твого мозку» Слайд 11 - 15

  1. Знайдіть яке число пропущена на цій картині. У вас буде 20 секунд. Час пішов.
  2. Знайдіть на цій картині, два однакових предметів. У вас буде 20 секунд. Час пішов.
  3. Увага обчисліть цей приклад. У вас буде 20 секунд. Час пішов.  
  4. Логічна задача. Людина йшла під проливним дощем,  в нього не було ні парасольки, ні капелюха. Але незважаючи на це коли він прийшов додому, на його голові не було ні одної мокрої волосини. Як так вийшло. У вас буде 10 секунд. Час пішов
  5. Скільки трикутників на цій картині. У вас буде 10 секунд. Час пішов.

 

VІІІ.  Підбиття підсумка урока. Слайд 16

Отже, на сьогоднішньому уроці ви навчилися застосовувати теоретичні знання на практиці – навчилися працювати з програмами карта знань, 3D - моделювання, розвивали свої творчі здібності, оцінювати свої знання та вміння.

  • -  Давайте пригадаємо де використовують комп’ютерне  моделювання:
  • 1.у виробництві
  • 2.у медицині
  • 3.в архітектурі
  • 4.в техніці
  • 5.в ігрі
  • Демонстрація створених інтер’єрів, обговорення недоліків.

ІX. Рефлексія. Слайд 17

Інтерактивна вправа «Піраміда позитивних почуттів»

Учитель простягає руку і говорить: «На уроці мені сподобалось, що ви працювали наполегливо і  старанно». Учні по черзі підходять, кладуть долоньку зверху і відповідають: «Мені сподобалось…» «Сьогодні на уроці я дізнався про…»,  «Набуті знання та вміння можна використати…».

 X.  Домашнє завдання. Слайд 18 Підготувати план своєї майбутньої кімнати.

 

docx
До підручника
Інформатика 9 клас (Бондаренко О.О., Ластовецький В.В., Пилипчук О.П., Шестопалов Є.А.)
Додано
27 серпня
Переглядів
123
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку