Тема: 3D – моделювання. Карта знань. Моделювання інтер'єру.
Цілі:
Тип уроку: Комбінований.
Програмне забезпечення: Редактор інтер'єрів SweetHome3D, карта знань-FreeMind.
Хід уроку
І. Організаційний етап. Слайд 1
Допомагає зосередитися та налаштуватися на навчальний процес, тому чудово підходить для виконання на початку уроку. Попросіть учнів сісти рівно, а потім покласти одну долоню на лоба, іншу – на потилицю. Потім треба заплющити очі, сконцентруватися на майбутньому занятті та зробити кілька глибоких вдихів-видихів.
ІІ. Актуалізація опорних знань. Слайд 2
Вправа «Перевір себе» Перед вами на парті є карточка вправа «Перевір себе», будь ласка візьміть її та поставте позначки у правильних відповідей. У вас буде 2 хв.
А тепер поміняйтеся зі своїм товаришем карточками. Перевіримо правильні відповіді.
ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності. Слайд 3
Відео – Сьогоднішній світ перейшов на новий етап життя, головну роль виконують інформаційні технології застосування комп’ютерів, стало буденною справою.
ІТ дали нові можливості для роботи і відпочинку, багато в чому полегшили працю і просто життя кожної сучасної людини.
Теперішнє суспільства на вряд чи можна уявити без інформаційних технологій.
В наш час більшу увагу приділяють комп’ютерному моделюванню. Яке стає не від’ємною частиною інтелектуальної діяльності людини.
IV. Вивчення нового матеріалу. Слайд 4
Як вже ви зрозуміли тема уроку 3D- моделювання. Зараз переглянимо відео прикладів застосування 3D-моделей. Слайд 5
Відео – Ми звами творці своєї долі, майбутнє в наших руках воно залежить від того наскільки сильно в нього самі віримо та працюємо над його покращенням.
У процесі пізнання і практичної діяльності людини широко застосовує різноманітні моделі. Створення і дослідження моделей позначається одним словом – моделювання. Людина постійно моделює, оскільки моделі спрощуючи об’єкти і явища, допомагають людині зрозуміти реальний світ. Комп’ютерне моделювання, використовуючи з однієї сторони закономірності теорії, дозволяє створити віртуальний образ об’єкту в кіберпросторі.
Цікаве відео надихає нас на створення нових моделей і створювати світ цікавим.
V. Повторення правил ТБ «Лови помилку» Слайд 6
Повторення правил ТБ «Лови помилку» |
Так |
Ні |
Працювати за ПК з брудними та вологими руками. |
|
+ |
Клавіатуру натискати м’яко. |
+ |
|
Чіпати екран монітора руками. |
|
+ |
Класти на комп’ютерний стіл сторонні речі. |
|
+ |
Бути обережними з дротами. |
+ |
|
В разі несправності ПК повідомити негайно вчителя. |
+ |
|
VІ. Робота за комп’ютером. Слайд 7
Кейс - ситуація
Тема. Моделювання інтер’єра.
Мета: домогтися засвоєння і систематизувати знання про 3D моделювання; вдосконалювати навички роботи з інструментами SweetHome3D; розвивати творчу особистість; формувати особисту відповідальність за результат.
Опис ситуації
Зараз ви дизайнери. Ваша фірма— що спеціалізується на виготовленні виробів, які роблять оселю затишною, комфортною, відкриває свій новий офіс. Облаштуйте робочий простір - Open plan office (Офіс відкритого типу).
Питання кейсу: А як ви собі уявляєте інтер’єр свого офісу? Які ключові слова потрібно ввести в карту знань, щоб швидко створити інформаційну модель?
Алгоритм створення карти знань. Слайд 8
V. Динамічна хвилинка (кінезіологічні вправи) Слайд 9
Кінезіологія - це наука про м'язи і рухи, які вони виконують, але якщо говорити про психологічний аспект, то це поняття набагато ширше - це наука про рух наших почуттів, думок і м'язів.
Алгоритм створення 3D-моделі. Слайд 10
Вправа для очей. Вправа «Уявлення твого мозку» Слайд 11 - 15
VІІІ. Підбиття підсумка урока. Слайд 16
Отже, на сьогоднішньому уроці ви навчилися застосовувати теоретичні знання на практиці – навчилися працювати з програмами карта знань, 3D - моделювання, розвивали свої творчі здібності, оцінювати свої знання та вміння.
ІX. Рефлексія. Слайд 17
Інтерактивна вправа «Піраміда позитивних почуттів»
Учитель простягає руку і говорить: «На уроці мені сподобалось, що ви працювали наполегливо і старанно». Учні по черзі підходять, кладуть долоньку зверху і відповідають: «Мені сподобалось…» «Сьогодні на уроці я дізнався про…», «Набуті знання та вміння можна використати…».
X. Домашнє завдання. Слайд 18 Підготувати план своєї майбутньої кімнати.