Діагностувальна робота з української літератури складена відповідно до модельної навчальної програми «Українська література. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Т.О. Яценко, Т. Б. Качак , В. В. Кизилова,В.І. Пахаренко, С. О Дячок, Л. М. Овдійчук, О.А. Слижук, В.М. Макаренко, І.А. Тригуб) та підручника авторів Т. О. Яценко, В. І. Пахаренко, О. А. Слижук, Для вчителів української літератури та здобувачів освіти 5 класу, які навчаються за даним підручником.
5 КЛАС НУШ
Діагностувальна робота
Світ дитинства
І. Нечуй -Левицький, Б. Грінченко, О. Сайко, Г. Кирпа
1.Як діти допомагали дорослим(оповідання «Вітрогон» І. Нечуя-Левицького)?
А пасли гусей
Б працювали на фермі
В пасли ягня
Г працювали в полі
2.Вислів «Тато кислиць мені на снідання не виніс» означає, що головного героя:
А не нагодували
Б побили
В не покарали
Г провчили
3.Які почуття до Олександри вдалося викликати вчителеві в дітей(оповідання «Украла»
Б. Грінченка)?
А осуду
Б справедливості
В жалю й співчуття
Г ненависті
4. Яку з проблем не порушено у творі «Гаманець» Оксани Сайко?
А добра і зла
Б морального вибору
В дружби й першого кохання
Г людини і природи
5. Від чийого імені ведеться розповідь в оповіданні «Мій тато став зіркою»?
А героїні твору
Б автора твору
В мами героїні
Г брата героїні
6. Про що мріє героїня оповідання «Мій тато став зіркою»?
А побувати на Майдані
Б скоріше вирости
В повернутися в час, коли був поряд тато
Г стати художницею
1 Епітет А «лице біле, як крейда»
2 Порівняння Б «неласкавий гомін», «гірке ридання»
А героїня твору А «Ось виросту і зроблю так, щоб на світі не було ні танків, ні бомбардувальників».
Б тато Б «Йорданка виросте так скоро, що ти не встигнеш і посивіти».
В Павлусь В « Дивись, яка тут схованка».
Г мама Г «Як це – вбили? На майдані?»
9.Виконай одне із завдань.
А Напиши власне закінчення історії про вкрадений гаманець.
Б Напиши короткого листа дівчинці з оповідання «Мій тато став зіркою». Вислови слова підтримки героїні.
В Напиши поради Олександрі( оповідання «Украла»), як поводитися у складних життєвих обставинах.