6-кл- Контрольна робота №4 з теми: «Алгоритми та програми»
Прізвище Ім’я____________
-
Скретч - це...
-
нове середовище програмування, яка дозволяє дітям створювати власні анімовані та інтерактивні історії,
-
презентації, моделі, ігри та інші твори.
-
певна алгоритмічна дія створена для додавання графічного зображення.
-
програма для редакції відеокліпів, презентацій, анімаційних ефектів у Скретч.
-
Виберіть програмні об'єкти в середовищі Scratch.
-
Скрипт
-
Сцена
-
Образ
-
Спрайт
-
Проект
-
Рудий кіт
-
Відмітьте ті команди, які змінюють значення властивостей виконавців у середовищі Scratch.
-
Яку фігуру намалює котик, виконавши цей алгоритм
|
-
Коло
-
квадрат
-
трикутник
-
лінія
|
-
Василько грає з друзями у гру “Знайди колір”. Він зупиниться, коли знайде:
|
-
червоний
-
синій
-
білий
-
рожевий
|
-
За даною блок-схемою яка команда виконається, якщо у діжці є вода?
|
-
повторити 5 разів
-
узяти чергову діжку
-
вилити воду з діжки
-
кінець
|
-
Скільки команд розміщено в тілі даного циклу?
|
-
2
-
4
-
3
|
-
Назвіть даний фрагмент алгоритму
-
Повне розгалуження, вкладене в цикл з лічильником
-
Неповне розгалуження, вкладене в цикл з лічильником
-
Цикл з лічильником, вкладений в повне розгалуження
-
Повне розгалуження, вкладене в цикл з передумовою
-
Назвіть даний фрагмент алгоритму
-
Повне розгалуження, вкладене в цикл з лічильником
-
Неповне розгалуження, вкладене в цикл з лічильником
-
Цикл з лічильником, вкладений в повне розгалуження
-
Повне розгалуження, вкладене в цикл з передумовою
-
Назвіть даний фрагмент алгоритму
-
Повне розгалуження, вкладене в цикл з лічильником
-
Неповне розгалуження, вкладене в цикл з лічильником
-
Цикл з лічильником, вкладений в повне розгалуження
-
Повне розгалуження, вкладене в цикл з передумовою
-
Назвіть даний фрагмент алгоритму
-
Цикл з лічильником, вкладений в повне розгалуження
-
Цикл з передумовою, вкладений в повне розгалуження
-
Повне розгалуження, вкладене в цикл з передумовою
-
Неповне розгалуження, вкладене в цикл з передумовою
-
Який алгоритм називається лінійним?
-
варіанти відповідей
-
алгоритм, що складається з однозначної послідовності дій
-
алгоритм малювання
-
алгоритм вибору команд