7 клас НУШ. Всесвітня історія. Календарно-тематичне планування до підручника авторів: Пометун О., Малієнко Ю., Дудар О. (2024 р.)
Планування містить синхронізацію тем з параграфами підручника, рекомендації порядку вивчення тем, а також додаткові корисні дидактичні матеріали для ефективних уроків з історії.
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
З ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ
7 клас НУШ (35 годин)
До підручника авторів: Пометун О., Малієнко Ю., Дудар О. (2024 р.)
Дата |
Номер уроку |
Тема |
Універсальний робочий зошит з Всесвітньої історії 7 клас НУШ: |
Параграф підручника |
|
1 |
Вступ. Середньовіччя як період розвитку людства.
Повторення. Діагностичне оцінювання за програмою з історії за 6-й клас |
ст.4-5 |
§1 |
|
2 |
Велике переселення народів. Велике розселення слов’ян.
|
Блок №1 |
§1 §2 |
|
|
РОЗДІЛ-1. СТАНОВЛЕННЯ ПЕРШИХ ДЕРЖАВ СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ |
|
|
|
3 |
Перші середньовічні держави. Варварські королівства. Франкське королівство.
Розквіт і занепад імперії Франків. Карл Великий. (рекомендоване ущільнення цих тем) |
Блок №1 |
§3
§4 |
|
4 |
Візантійська імперія. |
Блок №2 |
§5 |
|
5 |
Походи і завоювання вікінгів. (рекомендоване вивчення цієї теми у І розділі) |
Блок №2 |
§13 |
|
6,7 |
Священна Римська імперія.
Держави Центральної та Східної Європи. (рекомендоване вивчення цих тем у І розділі) |
Блок №4 |
§19 §26-27 |
|
8 |
Практичне заняття №1: Становлення перших держав середньовіччя. |
ст.31-35 |
|
|
9 |
Урок узагальнення. Тематична контрольна робота №1 |
ст.36-38 |
§1-5, §13, §19, §26-27 |
|
|
РОЗДІЛ-2. СЕРЕДНЬОВІЧНИЙ СХІД |
|
|
|
10 |
Арабський світ. |
Блок №5 |
§6 |
|
11 |
Китайське та японське суспільство в середні віки. |
Блок №6 |
§30-31 |
|
12 |
Індійське середньовічне суспільство. |
Блок №6 |
§30-31 |
|
13 |
Практичне заняття №2: Середньовічний Схід |
ст.47-50 |
|
|
14 |
Урок узагальнення. Тематична контрольна робота №2 |
ст.51-53 |
§6, §30-31 |
|
|
РОЗДІЛ-3. СЕРЕДНЬОВІЧНИЙ СВІТ ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ |
|
|
|
15 |
Взаємозв’язок людини і природи. |
Блок №7 |
§7 |
|
16 |
Середньовічне європейське суспільство.
Життя і традиції рицарів та селян. (рекомендоване ущільнення цих тем) |
Блок №7
Блок №7, ст.69-73 |
§8
§10 |
|
17 |
Християнська церква в Ранньому Середньовіччі. |
Блок №3 |
§9 |
|
18 |
Світ середньовічного міста. |
Блок №8 |
§11-12 |
|
19 |
Практичне заняття №3: Середньовічний світ Західної Європи |
ст.66-74 |
|
|
20 |
Урок узагальнення. Тематична контрольна робота №3 |
ст.75-77 |
§7-12 |
|
|
РОЗДІЛ-4. ЄВРОПЕЙСЬКЕ СУСПІЛЬСТВО ТА ДЕРЖАВИ В X-XV ст. |
|
|
|
21 |
Середньовічні держави: від роздробленості до станово-представницьких монархій. |
Блок №9 |
§15 |
|
22 |
Франція в ХІ-XV ст.
|
Блок №10 |
§16 |
|
23 |
Англія в ХІ-XV ст. |
Блок №10 |
§17-18 |
|
24 |
Держави Середземномор’я в середні віки. |
Блок №11 |
§20 |
|
25 |
Хрестові походи. |
Блок №12 |
§14 |
|
26 |
Землі Північно-Східної Русі в ХІ-XV ст. |
Блок №13 |
§28 |
|
27 |
Османська імперія. |
Блок №13 |
§29 |
|
28 |
Практичне заняття №4: Європейське суспільство і держави в Х-XV ст. |
ст.104-109 |
|
|
29 |
Урок узагальнення. Тематична контрольна робота №4 |
ст.110-112 |
§14-18, §20, §28-29 |
|
|
РОЗДІЛ-5. МАТЕРІАЛЬНЕ І ДУХОВНЕ ЖИТТЯ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ |
|
|
|
30 |
Вплив церкви на середньовічне суспільство.
|
Блок №14 (Завдання №1-3) |
§21 |
|
31 |
Середньовічні школи та університети.
Наукові й технічні досягнення. Книгодрукування. (рекомендоване ущільнення цих тем) |
Блок №14 |
§22 §23 |
|
32 |
Раннє Відродження і гуманізм. |
Блок №15 |
§24 |
|
33 |
Архітектура і мистецтво. |
Блок №14 |
§25 |
|
34 |
Практичне заняття №5: матеріальне і духовне життя європейського середньовіччя. |
ст.123-128 |
|
|
35 |
Урок узагальнення. Тематична контрольна робота №5. |
ст.129-132 |
§21-25 |
|
Універсальний робочий зошит з Всесвітньої історії 7 клас НУШ (обирайте для ваших учнів електронну або паперову версію): https://bohdan-books.com/author/188385/
|
|||
|