7 клас синхронізований курс Історії України 52 години (1,5години на тиждень) та Всесвітньої історії 35годин (1 година на тиждень) |
|||||
№ уроку |
Тема
Всесвітня історія |
Дата |
Примітка |
||
|
|||||
1 |
Вступ. Середньовіччя як період розвитку людства |
|
|
||
Розділ І. ПЕРШІ СЕРЕДНЬОВІЧНІ ДЕРЖАВИ |
|||||
2 |
Велике переселення народів. Утворення «варварських королівств». Франкська держава. Хлодвіг |
|
|
||
3 |
Завоювання Карла Великого. Імперія франків. Розподіл імперії |
|
|
||
4 |
Візантійська імперія доби Юстиніана |
|
|
||
5 |
Розквіт і занепад Арабського халіфату |
|
|
||
6 |
Практичне заняття. «Вплив Візантії, імперії Карла Великого, перших Арабських халіфатів на становлення Середньовічної Європи» |
|
|
||
7 |
Урок узагальнення з теми «Перші середньовічні держави» (усне опитування) |
|
ТО |
||
Історія України Розділ І. ВИНИКНЕННЯ ТА СТАНОВЛЕННЯ РУСІ–УКРАЇНИ |
|||||
1 |
Розселення східнослов’янских племен та їх сусіди. |
|
|
||
2 |
Господарство східних слов’ян |
|
|
||
3 |
Утворення Русі-України. Київські князі: Аскольд, Олег |
|
|
||
4 |
Правління князя Ігоря та княгині Ольги,Святослава |
|
|
||
5 6
|
Практичне заняття. внести у синхронізовану хронологічну таблицю відомості про утворення Київської держави (Русі-України). Правління перших князів (Аскольда, Олега, Ігоря, Ольги, Святослава), їхні походи/реформи;
|
|
|
||
7 |
Практичне заняття. На підставі доступних джерел укласти (за допомогою вчителя) історичний портрет княгині Ольги або князя Святослава. |
|
|
||
8 |
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Виникнення та становлення Русі - України» (усне опитування) |
|
|
||
9 |
Урок узагальнення з теми: ВИНИКНЕННЯ ТА СТАНОВЛЕННЯ РУСІ–УКРАЇНИ |
|
ТО |
||
Всесвітня історія Розділ ІІ. СЕРЕДНЬОВІЧНИЙ СВІТ ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ |
|||||
8 |
Зв’язок людини і природи. Рух населення. Внутрішня і воєнна колонізація |
|
|
||
9 |
Середньовічне європейське суспільство |
|
|
||
10 |
Практичне заняття. «Замок. Рицарські традиції. Життя селян». |
|
|
||
11 |
Європейське середньовічне місто |
|
|
||
12 |
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми 2 « Середньовічний світ Західної Європи» (самостійна робота) |
|
|
||
Розділ ІІІ. ЄВРОПЕЙСЬКЕ СУСПІЛЬСТВО І ДЕРЖАВИ В Х-ХV ст. |
|||||
13 |
Походи вікінгів та їх завоювання. |
|
|
||
14 |
Хрестові походи. Держави хрестоносців. Духовно-рицарські ордени |
|
|
||
15 |
Урок узагальнення з тем: СЕРЕДНЬОВІЧНИЙ СВІТ ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ, ЄВРОПЕЙСЬКЕ СУСПІЛЬСТВО І ДЕРЖАВИ В Х-ХV ст. Практичне заняття. «Наслідки Хрестових походів» |
|
ТО |
||
16 |
Середньовічні держави: від роздробленості до станово-представницьких монархій |
|
|
||
17 |
Франція у ХІ-ХV ст. Філіп ІV Красивий. Столітня війна |
|
|
||
18 |
Англія в ХІ-ХV ст. Вільгельм I Завойовник. Генріх ІІ Плантагенет. «Велика хартія вольностей». Війна троянд |
|
|
||
19 |
Священна Римська імперія Оттон І. Зовнішня політика германських імператорів. Фрідріх ІІ Штауфен |
|
|
||
20 |
Італійські торговельні республіки (Генуя, Венеція). Реконкіста. Утворення королівства Іспанія. Ізабелль I, Фернандо II |
|
|
||
21 |
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми 3 « Європейське суспільство і держави в Х-ХV ст.» (тести) |
|
|
||
Історія України Розділ ІІ. КИЇВСЬКА ДЕРЖАВА (РУСЬ–УКРАЇНА) наприкінці Х – у першій половині ХІ ст. |
|||||
10-11 |
Київська держава за часів князя Володимира Великого |
|
|
||
12-13 |
Київська держава за часів князя Ярослава Мудрого |
|
|
||
14 |
Суспільне та господарське життя за доби розквіту Русі-України |
|
|
||
15 16 |
Практичне заняття. Внести в синхронізовану хронологічну таблицю відомості про правління Володимира Великого та Ярослава Мудрого «Християнська релігіяі церква в житті давньоруського суспільства» |
|
|
||
17 18 |
Культура Русі-України наприкінці Х ст. – у першій половині ХІ ст. |
|
|
||
19 |
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Київська держава (Русь-Україна) наприкінці Х – у першій половині ХІ ст.» (самостійна робота) |
|
|
||
20 |
Урок узагальнення з теми |
|
ТО |
||
Розділ ІІІ. КИЇВСЬКА ДЕРЖАВА (РУСЬ-Україна) у другій половині ХІ – першій половині ХІІІ ст. |
|||||
21 |
Русь-Україна за Ярославичів |
|
|
||
22-23 |
Правління Володимира Мономаха та його синів |
|
|
||
24-25 |
Роздробленість Київської держави. Політичне й соціально-економічне життя давньоукраїнських князівств у середині ХІІ – першій половині ХІІІ ст. |
|
|
||
26 |
Галицьке і Волинське князівства в другій половині ХІІ ст. |
|
|
||
27 |
Культура Русі-України в другій половині ХІ першій половині ХІІІ ст.
|
|
|
||
28 29 |
Практичне заняття. Внести в синхронізовану хронологічну таблицю нові відомості. «Повачання дітям» Володимира Мономаха – кодекс настанов князівської родини / «Слово о полку Ігоревім» як історичне джерело» (на вибір) |
|
|
||
30 |
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Київська держава (Русь-Україна) у другій половині ХІ ст. – у першій половині ХІІІ ст.» (тести) |
|
ТО |
||
Розділ IV. Королівство Руське (ГАЛИЦЬКО-ВОЛИНСЬКА ДЕРЖАВА) |
|||||
31 |
Утворення Галицько-Волинської держави за Романа Мстиславича |
|
|
||
32-33 |
Монгольська навала на українській землі |
|
|
||
34 |
Розквіт Галицько-Волинської держави за Данила Галицького та його наступників |
|
|
||
35 36 |
Практичне заняття. «Зовнішня політика князя Данила Романовича. Коронація» / «Данило Романович – будівничий Галицько-Волинської держави» (на вибір) |
|
|
||
37 |
Культура Галицько-Волинської держави у другій половині ХІ-ХІІІ ст. |
|
|
||
38 |
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Галицько-Волинська держава» |
|
|
||
39 |
Урок узагальнення з теми «Галицько-Волинська держава» (історичний диктант) |
|
ТО |
||
Всесвітня історія Розділ V. КРАЇНИ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ТА СХІДНОЇ ЄВРОПИ в Х-ХV ст. |
|||||
22 |
Польське, Угорське та Чеське королівство |
|
|
||
23 |
Монгольська навала на Русь. Новгородська боярська республіка. Московська держава. Іван ІІІ |
|
|
||
24 |
Урок узагальнення з тем : ЄВРОПЕЙСЬКЕ СУСПІЛЬСТВО І ДЕРЖАВИ В Х-ХV ст, КРАЇНИ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ТА СХІДНОЇ ЄВРОПИ в Х-ХV ст. Практичне заняття №5. «Виникнення слов’янської писемності. Кирило і Мефодій» |
|
ТО |
||
Історія України Розділ V. Руські удільні князівства у складі сусідніх держав. Кримське ханство |
|||||
40-41 |
Політичний статус українських земель у складі Великого князівства Литовського й інших держав. Кревська унія 1385 р. та українські землі |
|
|
||
42 |
Держава Феодоро та Кримське ханство |
|
|
||
43 |
Суспільне і церковне життя в Україні у другій половині ХIV–XV ст. |
|
|
||
44 |
Господарське життя в Україні у другій половині ХIV–XV ст. |
|
|
||
45-46 |
Особливості розвитку культури українських земель у другій половині ХІV cт. – XV ст. |
|
|
||
47 48 |
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Українські землі у складі Великого князівства Литовського та інших держав (друга половина ХІV – ХV ст.)» (усне опитування) Узагальнення до курсу. Історія України в контексті епохи Середніх віків |
|
ТО |
||
Всесвітня історія Розділ IV. МАТЕРІАЛЬНИЙ І ДУХОВНИЙ СВІТ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ |
|||||
25 |
Наукові і технічні досягнення. Книгодрукування. |
|
|
||
26 |
Християнська церква в ХІ-ХV cт. Єретики і боротьба з ними |
|
|
||
27 |
Практичне заняття №4 «Середньовічні школи та університети. Життя середньовічного студента» |
|
|
||
28 |
Архітектура і мистецтво |
|
|
||
29 |
Раннє Відродження й гуманізм. |
|
|
||
30 |
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми 4 «Матеріальний і духовний світ європейського середньовіччя» (історичний диктант) |
|
|
||
Розділ VІ. СЕРЕДНЬОВІЧНИЙ СХІД |
|||||
31 |
Утворення Османської імперії. Правління Мехмеда ІІ. |
|
|
||
32 |
Середньовічний Китай |
|
|
||
33 |
Середньовічна Індія |
|
|
||
34 |
Урок узагальнення з теми «Країни Центральної та Східної Європи в Х-ХV ст. Середньовічний Схід» (самостійна робота) |
|
ТО |
||
Історія України
|
|||||
49 |
Узагальнення до курсу. Історія України в контексті епохи Середніх віків |
|
|
||