8 березня – свято весни. Нумо, дівчата!
Мета: поглибити знання учнів щодо традицій святкування Дня 8 березня; пронести на святі світлий образ матері, жінки, дівчини, витканий з поезії; формувати в дітей почуття глибокої поваги і шани до вчительки, матері, дівчинки; розвивати кмітливість і спритність, через створену в класі атмосферу добра, дружби і гумору; виховувати любов до жінки.
Виховний захід на тему "8 березня – свято весни"
Тема: 8 березня – свято весни. Нумо, дівчата!
Мета: поглибити знання учнів щодо традицій святкування Дня 8 березня; пронести на святі світлий образ матері, жінки, дівчини, витканий з поезії; формувати в дітей почуття глибокої поваги і шани до вчительки, матері, дівчинки; розвивати кмітливість і спритність, через створену в класі атмосферу добра, дружби і гумору; виховувати любов до жінки.
Форма проведення: розважально-конкурсна програма.
Обладнання і наочність: плакати, 3 апельсини, 3 повітряні кульки, , завдання на картках, 3 сорочки і 3 краватки, 3 ляльки і 3 пеленки, 3 картоплини, 5 видів круп, .
Зміст виховного заходу
І. Вступна частина.
Учень: Хоч Земля ще в холоднім тремтінні,
Та для тебе я світ обійду.
Оживлю напівмертве коріння
І живих тобі квітів знайду.
Ведуча: (виходить на центр класу) Коли настає весна і на вулицях з’являються перші весняні квіти, в кожному домі, в селі і в місті відзначається величне свято – Міжнародний день – 8 Березня. Ось і сьогодні ми зібралися на свято весни, свято кохання. Ми вітаємо жінок, наших мам, бабусь, сестер. Всіх, кого ми знаємо і не знаємо. Всіх, хто живе поруч з нами і далеко від нас. Доброго дня, шановні друзі! Гарного настрою бажаємо всім, хто присутній у нашій гостині. Справді, прийшла весна і принесла нам чудове свято. В нас воно незвичайне і називається: «Нумо, дівчата!».
Сьогодні наші дівчатка покажуть всі свої таланти і вміння. За їх успіхами будуть стежити шановні і мудрі вчителі — журі — та морально підтримуватимуть вболівальники-хлопчики.
Дзвінкі краплинки... Перші квіти, зігріті першими сонячними променями... Це весна! З нею і приходить на нашу планету Міжнародний жіночий день. Свято половини людства та якої половини?.. Так, найгарнішої, найелегантнішої, найдобрішої, найніжнішої. Одним словом — свято жінок!
Сьогодні — теплий, І сонячний весняний день, тому потрібно радіти, веселитися. Чим ми сьогодні й будемо займатися.
1.Можна у свiтi чимало зробити:
перетворити зиму на лiто,
можна моря й океани здолати,
гору найвищу штурмом узяти,
2.Можна пройти крiзь пустелi та хащi,
тiльки без мами не можна нiзащо.
Бо надорожче стоiть за словами,
в свiтi усе починаеться з мами.
3. Я Восьмого Березня
Вдосвіта встану
І мамі сніданок
смачненький зроблю,
А потім віддам їй малюнки, і квіти
І віршем скажу, як її я люблю.
4. Вона засміється, весела
Й щаслива,
Привітна, духмяна, неначе весна.
Ой, мамочко-мамо,
яка ж ти вродлива,
Така ти у цілому світі одна!
5. Я гілочку мімози
Поставлю на вікні,
І квіточки жовтенькі
Всміхаються мені!
6. Велика таємниця
Існує поміж нами:
Цю гілочку мімози
Я подарую мамі.
7. Хай сонце заходить з весною в твій дім
Хай з снігом розтануть і біль твій і гнів
Хай білий пролісок любов принесе
І хай тобі завжди весело буде
8. Посміхнися! Тане сніг,
Щастя падає до ніг,
Нині твій весняний день,
Сонця, квітів і пісень!
9. В цей святковий день весняний,
Тобі найкращій, незрівнянній,
Шлю сонячні вітання
І найкращі побажання.
10. Хай всміхаються троянди,
Хай тюльпани шлють уклін,
Хай освячує кохання
Птахів щебіт передзвін.
11. Теплий промінь березневий
Розбудив дзвінку весну.
Ароматом квітів перших
День святковий огорнув.
12. Він вітання наші щирі
Передасть всім дамам милим,
Щоб жили в добрі і мирі
Щоб здійснились їхні мрії,
Щоб коханими були,
Щоб у радості цвіли.
13. Наближається весна!
Хай жінкам несе вона
щастя оберемок цілий
Усмішок букет розцвілий,
в душу – теплі, світлі ноти,
Хай відходять всі турботи.
14. Дорогі жінки, дівчата!
Наші рідні і красиві!
Кращого немає свята,
Аніж те, що прийшло нині!
15. Це для вас сніги розтали,
Це для вас прийшла весна.
Ви собою полонили
Наші душі і серця.
16. То ж лишайтесь завжди милі,
Ніжні, щирі, чарівні,
І розумні, і вродливі,
І веселі, і прості!
Перед тим, як розпочати конкурсну програму, дозвольте представити членів жюрі, які будуть оцінювати конкурси.
Ведуча: І в це величне світле свято
Ми вам хочемо побажати
Добра, здоров’я, щастя, долі,
Щоб ви учились гарно в школі.
Росли розумні, не хворіли
І щоб батьки за вас раділи.
ІІ. Основна частина.
Ведуча: А тепер від ліричної нотки нашого свята ми перейдемо до розважальних конкурсів.
(Звучить музика)
Ведуча: Наше свято продовжується. Тепер вам потрібно поділитись на три команди з рівною кількістю гравців і придумати назву для вашої команди. Отже, оголошую перший конкурс.
Конкурс «Візитка»
Представлення команд
Конкурс перший.
(“Соковита естафета”)
Команди діляться по парам і кожна з них отримує апельсин. Завдання: покласти апельсин між лобами двох учасників і, швидко рухаючись, пробігти до лінії і назад, потім передати іншим гравцям. Перемагає та команда, яка швидше справиться з завданням.
В руки брати апельсин можна тільки на старті, щоб встановити його, і на фініші, щоб передати іншим гравцям. Якщо апельсин упав, то гравці зупиняються, кладуть його на місце і рухаються далі.
(Ведуча визначає переможців і оголошує другий конкурс)
Конкурс другий.
«Одягни сорочку та краватку»
По 1 дівчині з команди. Вони обирають собі хлопця. Хто перший одягне сорочку, застібне усі ґудзики та зав’яже краватку.
Конкурс третій.
«Запеленай ляльку»
По1 дівчині. Потім 3 хлопці також виконують це завдання.
Ведуча: А зараз ми перевіримо наскільки наші учні обізнані із процесом приготування деяких страв.
Конкурс четвертий.
(“Кухарі”)
Кожна команда отримує назву страви на папері і конверт з інгредієнтами, що входять до неї або ні. Ваше завдання: вибрати складові продукти страви і обґрунтувати їх використання.
Переможець: команда, що дасть правильну відповідь.
(Оголошується команда переможець)
Конкурс п’ятий для капітанів
Письмові відповіді.
1.Назвати овочі, у яких їдять коріння. (Картопля, ріпа, редиска, морква, буряк, редька, турнепс, цибуля, часник та ін.)
2.Назвати рослини, у яких їдять насіння? (Горох, боби, квасоля, чечевиця, соя, кукурудза, соняшник, мак)
3.Назвати рослини, у яких їдять квіти. (Капуста, кульбаби)
4.Назвати овочі, рослини, у яких їдять листя? (Капуста, буряк, салат, зелена цибуля, петрушка, часник, селера, кріп, щавель та ін.)
Конкурс уболівальників
Називається страва, а діти перераховують продукти, з яких вона готується
Конкурс шостий
«Інтелектуальний»
1. Якою косою не можна косити? (Дівочою)
2. Який вузол не можна розв’язати? (Залізничний)
3. Яким буде сивий кінь, коли його скупати? (Мокрим)
4. На якому дереві листя не росте? (На сухому)
5. Чому собака гавкає? (Бо говорити не може)
6. Яким гребінцем не розчешешся? (Півнячим)
7. Який вогонь не пече? (Намальований)
8. У чому не просвердлиш дірки? (У воді, повітрі)
9. Чому корова лягає? (Бо не вміє сидіти)
10. Якою бочкою по воду їздять? (Порожньою)
11. Чому людина оглядається? (Бо на потилиці немає очей)
12. Чого ні у якому разі не можна зробити ввечері? (Поснідати)
13. З якого посуду не їдять? (З порожнього)
Ведуча: Ви вже, мабуть, стомились від сидіння, отож наступний наш конкурс із рухливих, прошу.
Конкурс сьомий.
(“Кенгурята”)
Кожна команда дістає повітряну кульку. Ви повинні, підтримуючи кульку колінами, проскакати як кенгуру і передати її іншому.
Руками не торкатись, якщо кулька падає, то гравець зупиняється, кладе її на місце і продовжує гру.
(Ведуча оголошує переможців).
Ведуча: Ну що, стомились? Якщо так, то ви маєте змогу трохи відпочити. У наступному конкурсі перевірятиметься ваша спритність і кмітливість у господарчій роботі.
Конкурс восьмий.
(“Господарочка”)
Запрошуються по 1 представнику із кожної команди. Ваше завдання – почистити картоплю, знявши з неї шкірку однією смужкою.
Перемагає той, чия смужка довша, але не товста.
Із зав’язаними очима вгадати крупи. (пшоно, манка, рис, чечевиця,гречка)
(Визначення переможців)
Ведуча: Наша програма продовжується. У наступному конкурсі ви матимете змогу проявити свої артистичні дані.
Конкурс для глядачів.
(“Театр мініатюри”)
Учасник отримує папірець, на якому зазначено дитячий віршик:
“Наша Таня громко плачет:
Уронила в речку мячик!
Тише, Танечка, не плачь,
Не утонет в речке мяч!”
“Упустили мишку на пол.
Оторвали мишке лапу…
Все равно его не брошу,
Потому что он хороший!”
Ваше завдання – зобразити це за допомогою пантоміми (тобто без слів), за допомогою рухів, міміки і жестів.
Конкурс дев’ятий
«Заплети косу»
По 1 дівчині. Дівчата обирають хлопця, який буде заплітати їм косу.
(Підрахунок балів)
1-а в е д у ч а. Ну а зараз зустрічайте оплесками наших джентльменів.
(Лунає музика, виходять джентльмени.)
1-й джентльмен. Сер, що за терміновість?
2-й джентльмен. Хіба ви не знаєте, сер,— свято на носі!
3-й д ж е н т л ь м е н. У кого на носі, сер?
4-й джентльмен. Та не в кого, а яке? 8 Березня, сер!
5 - й д ж е н т л ь м е н. Ах так, жіноче свято! Квіти, подарунки...
6-й джентльмен. Усі жінки посміхаються!
7-й джентльмен. Добрий день, поважні господа і дами, прекрасні мами!
8-й джентльмен. Сьогодні наші розмови — тільки про вас, про вашу любов та ніжність!
9-й джентльмен. Ми приїхали привітати всіх жінок зі святом Весни.
10-й джентльмен. Милі!
11-й джентльмен. Загадкові!
12-й джентльмен. Ніжні!
13-й джентльмен. Привабливі!
14-й джентльмен. Веселі!
15-й джентльмен. Улюблені наші!
Усі. Бажаємо вам залишатися завжди...
16-й джентльмен. Милими.
1-й джентльмен. Загадковими.
2-й джентльмен. Ніжними.
3-й джентльмен. Привабливими.
4-й джентльмен. Веселими.
5-й джентльмен. Улюбленими нашими.
У с і. Прийміть наш скромний подарунок!
(пісня «Да-да-да, люблю тебя» .)
ІІІ. Заключна частина.
Ведуча: На жаль, наш час підходить до кінця, і наша конкурсно-розважальна програма завершується. Сьогодні у нас немає переможців і переможених. Ви всі поводили себе чудово, приймали належну участь у конкурсах, показали свої знання, не боялись виявити власні здібності і таланти. Отже ви всі є переможцями.
Я хочу ще раз привітати наших любих дівчаток із святом. Побажати їм щастя, радості, добра, успіху в усіх починаннях, у досягненні власної менти. І пам’ятайте, ви повинні дбати про ваших милих мам, бабусь, сестричок і учителів; не звертати увагу на їхні недоспані ночі і натруджені руки не тільки у дні свят, але й у будні, любити і поважати їх, допомагати їм. Хай у їхніх серцях поселиться гарний настрій, а усмішка стане постійним супутником життя. З святом вас, любі друзі!