80 років трагедії Бабиного Яру

Про матеріал
Тема. 80 років трагедії Бабиного Яру Мета: розкрити зміст і наслідки трагедії Бабиного Яру; розвивати вміння працювати з додатковою літературою та Інтернетом, виступати перед аудиторією; виховувати гордість за тих співвітчизників, які віддали своє життя заради інших, непримиренність до насильства; продовжити формування культури міжнаціональних відносин у суспільстві. Очікувані результати. Після уроку учні/учениці зможуть:  називати дати трагедії Бабиного Яру;  пояснювати причини трагедії Бабиного Яру;  висловлювати власні судження щодо трагедії. Тип уроку: виховна година Обладнання: мультимедійна презентація, комп’ютер, візуальний ряд, Інтернет-ресурси, відеоролик, роздатковий матеріал.
Перегляд файлу

Тема. 80 років трагедії Бабиного Яру

Мета: розкрити зміст і наслідки трагедії Бабиного Яру; розвивати вміння працювати з додатковою літературою та Інтернетом, виступати перед аудиторією; виховувати гордість за тих співвітчизників, які віддали своє життя заради інших, непримиренність до насильства; продовжити формування культури міжнаціональних відносин у суспільстві.

Очікувані результати. Після уроку учні/учениці зможуть:

  • називати дати трагедії Бабиного Яру;
  • пояснювати причини трагедії Бабиного Яру;
  • висловлювати власні судження щодо трагедії.

Тип уроку: виховна година

Обладнання: мультимедійна презентація, комп’ютер, візуальний ряд, Інтернет-ресурси, відеоролик, роздатковий матеріал.

Хід уроку

  1. Організаційна частина.
  2. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми та мети уроку.
  1. Вправа «Пазли». (Робота в парах)
  • Скористайтеся QR-кодом та виконайте завдання.

E:\Работа\2021-2022 н.р\80 років Бабин Яр\chart (1).png

E:\Работа\2021-2022 н.р\80 років Бабин Яр\chart (2).png

E:\Работа\2021-2022 н.р\80 років Бабин Яр\chart.png

1-ша пара

2-га пара

3-тя пара

E:\Работа\2021-2022 н.р\80 років Бабин Яр\EXgKMA5XkAISFgF.jpgE:\Работа\2021-2022 н.р\80 років Бабин Яр\Babyn-YAr-kyi-v.jpegE:\Работа\2021-2022 н.р\80 років Бабин Яр\Babij-YAr.jpg

  • Чи відомі вам ці пам’ятники?
  • З якою подією вони пов’язані?
  • Що вам про неї відомо?
  • Сьогодні ми з вами пригадаємо події тієї жахливої трагедії, її причини та наслідки для всього людства.
  1. Вивчення нового матеріалу.
  1. Вправа «Лист з минулого».

Кожна пара отримує «лист з минулого».

  • Опрацюйте та проаналізуйте отримані «листи».
  • Яку інформацію з них можна отримати?

Лист 1.

E:\Работа\2021-2022 н.р\80 років Бабин Яр\Рисунок2.png

Лист 2

E:\Работа\2021-2022 н.р\80 років Бабин Яр\Рисунок1.png

Лист 3

E:\Работа\2021-2022 н.р\80 років Бабин Яр\Рисунок3.png

  • Де відбувалися головні події?
  • Кого розстрілювали в Бабиному Яру?
  • Коли відбувалися ці події?
  • Які почуття передають ці листи?
  • Чи можна визначити за цими спогадами причини даних подій?
  1. Перегляд відеоролику.
  • Перегляньте відеоролик.

https://www.youtube.com/watch?v=MsZgl2XUVlE

  • Скільки днів тривали масові розстріли?
  • Що, на вашу думку, означають слова «остаточне вирішення єврейського питання»?
  • Скільки людей було знищено за два дні?
  1. Аналіз рядків вірша.
  • Прочитайте рядки вірша та проаналізуйте його.

В землі не скрилось, тліном не взялось

Витке і ніжне золото волось,

Блищить на мокрій твані крутоярів

Розбите скло старечих окулярів,

І дотліває, кинутий набік, 

Закровлений дитячий черевик.

Микола Бажан

  1. Аналіз світлин.
  • Уважно розгляньте фотографії (джерело http://memory.kby.kiev.ua/) і дайте відповіді на запитання:
  • Хто на них зображений? До яких груп вони належать?
  • Що об’єднує, а що відрізняє ці групи?
  • Чи всі ці групи є жертвами Бабиного Яру? Чому?

  1. Робота в парах.
  • Скористайтеся посиланням чи відскануйте QR-код.

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B5%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%96%D0%B2_%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D1%83#%D0%92%D1%96%D0%B4%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F

E:\Работа\2021-2022 н.р\80 років Бабин Яр\праведники.png

  • З’ясуйте кого називали «Праведники народів світу».
  • Хто мав право отримати це звання?
  • Скільки людей у світі його отримали?
  • Скільки в Україні? (2659)
  • Скільки у вашому регіоні? (Харківська область, 93)
  1. Узагальнення та систематизація знань.
  1. Вправа «Плакат думок».

Учитель об’єднує клас у групи. Кожна група отримує ватман. Завдання: створити плакат на тему «Мої думки про трагедію».

  1. Підсумки уроку.
  1. Слово вчителя

Ми повинні пам’ятати,  що Бабин Яр – це трагедія всього людства, але сталася вона на українській землі. І тому українець не має права забувати про неї так само, як і єврей. Бабин Яр - це наша спільна трагедія, трагедія всього єврейського  і українського народу.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ковтун Ангеліна Алексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
28 вересня 2021
Переглядів
4413
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку